-
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου LADA GRANTA.
*Η Lada ξεκίνησε να κατασκευάζει το Granta, το νέο μικρό sedan που ετοίμασε και βασίζεται κατά 70% πάνω στο hatchback Kalina και θα αντικαταστήσει το Samara, το οποίο βρίσκεται στην αγορά από το 1997 1986. Κάτω από το καπό υπάρχει ένα 8-βάλβιδος 1.600αρης 4-κύλινδρος κινητήρας που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στέλνοντας την κίνηση στους μπροστά τροχούς. Στα τέλη του 2012 θα προστεθεί και ένας νέος 16-βάλβιδος 1.400αρης.
Το αυτοκίνητο Θα είναι διαθέσιμο με 2 πακέτα εξοπλισμού, standard και classic με το δεύτερο να διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, υχοσύστημα και ηλεκτρικές κλειδαριές. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει ESP, πλαϊνοί αερόσακοι τύπου κουρτίνας αλλά και σύστημα GPS. Ήδη η Lada έχει δεχτεί 20.000 παραγγελίες, με τους Ρώσους να έχουνε θέσει ως στόχο τις 100.000 πωλήσεις μέσα στο 2012. Στη Ρωσία η βασική έκδοση ξεκινά από τα €5.800 ευρώ και η classic από τα €6.600, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη αν θα πωλείται και σε άλλες χώρες. Αυτό που έχει ανακοινωθεί είναι ότι το 2012, θα συμμετέχει σε δύο αγώνες του WTCC με δύο αγωνιστικά τροποποιημένα Granta.
*http://www.autoblog.gr/2011/12/29/new-lada-granta/
http://en.rian.ru/business/20111222/170421183.html
Eξαιρετική θα έλεγα πρόταση για το πλαίσιο τιμής στο οποιο κυμαίνετε (ειδικά στη Ρωσία!) με ότι αυτό συνεπάγεται και για το -αποδεδειγμένα- χαμηλό κόστος συντήρησης.
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?- αλλά είναι ένα θεαματικό άλμα στην ιστορία της LADA,λαμβάνοντας δε υπόψη και την επίσημη συμετοχή της στους αγώνες WTCC μάλλον στο δρόμο της θα δούμε σύντομα αρκετές εξελίξεις.Μάλλον όμως πρόκειτε για άχρηστη πληροφορία και θέμα γενικότερα γιατί ο Ελληνας δεν ασχολείτε με 'κοινά' κι 'ευτελή' τροχοειδή,είναι υπεράνω όλων ακόμα κι αν περάσει στην εποχή των δεινόσαυρων!
-
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου LADA GRANTA.
*Η Lada ξεκίνησε να κατασκευάζει το Granta, το νέο μικρό sedan που ετοίμασε και βασίζεται κατά 70% πάνω στο hatchback Kalina και θα αντικαταστήσει το Samara, το οποίο βρίσκεται στην αγορά από το 1997 1986. Κάτω από το καπό υπάρχει ένα 8-βάλβιδος 1.600αρης 4-κύλινδρος κινητήρας που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στέλνοντας την κίνηση στους μπροστά τροχούς. Στα τέλη του 2012 θα προστεθεί και ένας νέος 16-βάλβιδος 1.400αρης.
Το αυτοκίνητο Θα είναι διαθέσιμο με 2 πακέτα εξοπλισμού, standard και classic με το δεύτερο να διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, υχοσύστημα και ηλεκτρικές κλειδαριές. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει ESP, πλαϊνοί αερόσακοι τύπου κουρτίνας αλλά και σύστημα GPS. Ήδη η Lada έχει δεχτεί 20.000 παραγγελίες, με τους Ρώσους να έχουνε θέσει ως στόχο τις 100.000 πωλήσεις μέσα στο 2012. Στη Ρωσία η βασική έκδοση ξεκινά από τα €5.800 ευρώ και η classic από τα €6.600, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη αν θα πωλείται και σε άλλες χώρες. Αυτό που έχει ανακοινωθεί είναι ότι το 2012, θα συμμετέχει σε δύο αγώνες του WTCC με δύο αγωνιστικά τροποποιημένα Granta.
*http://www.autoblog.gr/2011/12/29/new-lada-granta/
http://en.rian.ru/business/20111222/170421183.html
Eξαιρετική θα έλεγα πρόταση για το πλαίσιο τιμής στο οποιο κυμαίνετε (ειδικά στη Ρωσία!) με ότι αυτό συνεπάγεται και για το -αποδεδειγμένα- χαμηλό κόστος συντήρησης.
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?- αλλά είναι ένα θεαματικό άλμα στην ιστορία της LADA,λαμβάνοντας δε υπόψη και την επίσημη συμετοχή της στους αγώνες WTCC μάλλον στο δρόμο της θα δούμε σύντομα αρκετές εξελίξεις.Μάλλον όμως πρόκειτε για άχρηστη πληροφορία και θέμα γενικότερα γιατί ο Ελληνας δεν ασχολείτε με 'κοινά' κι 'ευτελή' τροχοειδή,είναι υπεράνω όλων ακόμα κι αν περάσει στην εποχή των δεινόσαυρων!
-
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου LADA GRANTA.
*Η Lada ξεκίνησε να κατασκευάζει το Granta, το νέο μικρό sedan που ετοίμασε και βασίζεται κατά 70% πάνω στο hatchback Kalina και θα αντικαταστήσει το Samara, το οποίο βρίσκεται στην αγορά από το 1997 1986. Κάτω από το καπό υπάρχει ένα 8-βάλβιδος 1.600αρης 4-κύλινδρος κινητήρας που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στέλνοντας την κίνηση στους μπροστά τροχούς. Στα τέλη του 2012 θα προστεθεί και ένας νέος 16-βάλβιδος 1.400αρης.
Το αυτοκίνητο Θα είναι διαθέσιμο με 2 πακέτα εξοπλισμού, standard και classic με το δεύτερο να διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, υχοσύστημα και ηλεκτρικές κλειδαριές. Στον επιπλέον εξοπλισμό υπάρχει ESP, πλαϊνοί αερόσακοι τύπου κουρτίνας αλλά και σύστημα GPS. Ήδη η Lada έχει δεχτεί 20.000 παραγγελίες, με τους Ρώσους να έχουνε θέσει ως στόχο τις 100.000 πωλήσεις μέσα στο 2012. Στη Ρωσία η βασική έκδοση ξεκινά από τα €5.800 ευρώ και η classic από τα €6.600, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη αν θα πωλείται και σε άλλες χώρες. Αυτό που έχει ανακοινωθεί είναι ότι το 2012, θα συμμετέχει σε δύο αγώνες του WTCC με δύο αγωνιστικά τροποποιημένα Granta.
*http://www.autoblog.gr/2011/12/29/new-lada-granta/
http://en.rian.ru/business/20111222/170421183.html
Eξαιρετική θα έλεγα πρόταση για το πλαίσιο τιμής στο οποιο κυμαίνετε (ειδικά στη Ρωσία!) με ότι αυτό συνεπάγεται και για το -αποδεδειγμένα- χαμηλό κόστος συντήρησης.
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?- αλλά είναι ένα θεαματικό άλμα στην ιστορία της LADA,λαμβάνοντας δε υπόψη και την επίσημη συμετοχή της στους αγώνες WTCC μάλλον στο δρόμο της θα δούμε σύντομα αρκετές εξελίξεις.Μάλλον όμως πρόκειτε για άχρηστη πληροφορία και θέμα γενικότερα γιατί ο Ελληνας δεν ασχολείτε με 'κοινά' κι 'ευτελή' τροχοειδή,είναι υπεράνω όλων ακόμα κι αν περάσει στην εποχή των δεινόσαυρων!
-
Εξαιρετικά νέα ...
Έκθεση που θα έχει πλέον ;
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?Πετρέλαιο στους -30; Δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Ειδικά σε μια χώρα που καύσιμα υπάρχουν το πετρέλαιο είναι άχρηστο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?
Πετρέλαιο στους -30; Δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Ειδικά σε μια χώρα που καύσιμα υπάρχουν το πετρέλαιο είναι άχρηστο...
Εχεις δίκιο δεν το είχα σκεφτεί καν, οπότε να υποθέσω ότι δεν αξίζει η επένδυση για έρευνα-ανάπτυξη και κατασκευή πετρελαιοκινητήρα ούτε για τα αυτοκίνητα εξαγωγής?
Μάλλον ναι αφού πρόκειτε για αυτοκίνητα με χαμηλή καταναλωτική απήχηση. -
Αν η classic έκδοση κάνει 6.800 €, η αγωνιστική του WTCC πόσο θα κάνει? 20.000?
Ευκαιρία!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?
Πετρέλαιο στους -30; Δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Ειδικά σε μια χώρα που καύσιμα υπάρχουν το πετρέλαιο είναι άχρηστο...
Δε νομιζω να ειναι προβλημα η θερμοκρασια.Κατ'αρχην τα περισσοτερα καυσιμα diesel στην Ευρωπη εχουν αντιπαγωτικο απο τις εταιρειες καυσιμων,αλλα και να μην εχουν μπορεις να προσθεσεις.Επισης στη κεντρικη Ευρωπη το χειμωνα πιανει -10 με -15 για πλακα.Να μη μιλησω για χιονοδρομικα κτλ.Και ομως τα diesel κυκλοφορουν κανονικα και πουλανε παρα πολυ.
Φορτηγα δεν εχουν στη Ρωσια?Τι καινε? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μοναδικό ίσως μείον η έλλειψη πετρελαιοκινητήρα-ακόμη?
Πετρέλαιο στους -30; Δε νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Ειδικά σε μια χώρα που καύσιμα υπάρχουν το πετρέλαιο είναι άχρηστο...
Δε νομιζω να ειναι προβλημα η θερμοκρασια.Κατ'αρχην τα περισσοτερα καυσιμα diesel στην Ευρωπη εχουν αντιπαγωτικο απο τις εταιρειες καυσιμων,αλλα και να μην εχουν μπορεις να προσθεσεις.Επισης στη κεντρικη Ευρωπη το χειμωνα πιανει -10 με -15 για πλακα.Να μη μιλησω για χιονοδρομικα κτλ.Και ομως τα diesel κυκλοφορουν κανονικα και πουλανε παρα πολυ.
Φορτηγα δεν εχουν στη Ρωσια?Τι καινε?Μη συγκρίνεις θερμοκρασίες Ρωσίας με Κ. Ευρώπη! Στη Ρωσία το ντίζελ παγώνει! Τα δε φορτηγά, όπως και τα άρματά τους, έχουν σύστημα ηλεκτρικής θέρμανσης του δοχείου και των σωληνώσεων. Επίσης μερικές φορές ρίχνουν λίγη βενζίνη μέσα για να πάρει μπρος!
-
Και σε αυτοκίνητα υπάρχει ηλεκτρικό σύστημα θέρμανσης. Αν πάτε πχ Νορβηγία θα δείτε σε αρκετά αυτοκίνητα να υπάρχει πρίζα στον εμπρός προφυλακτήρα. Όταν το πρωτοείχα δει σε ένα pajero κουφάθηκα αλλά ήταν για αυτό ακριβώς τον λόγο.
και ontopic, ένα από τα αγαπημένα μου σοβιετικής προέλευσης αυτοκίνητα: VAZ 1111 ή Lada Oka
Το τόπικ αφορά αποκλειστικά την AvtoVAZ (aka LADA) ή γενικά την σοβιετική βιομηχανία?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Μάλλον όμως πρόκειτε για άχρηστη πληροφορία και θέμα γενικότερα γιατί ο Ελληνας δεν ασχολείτε με 'κοινά' κι 'ευτελή' τροχοειδή,είναι υπεράνω όλων ακόμα κι αν περάσει στην εποχή των δεινόσαυρων!Δεν είναι θέμα μόνο ότι ο Έλληνας έχει έφεση στο πουλ-μουρ αλλά και ότι η Lada έχει ακόμα πολύ δρόμο...
Στην περίπτωση των Ρώσων πολλά πράγματα ακόμα δεν είναι γνωστά ή δεν είναι αυτονόητα.Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με καμία από τις μάρκες, αλλά ας δούμε το Granta εντελώς ουδέτερα για τα λεφτά που κοστίζει:
Τί σημαίνει πχ αν δε μου πουν ροπή-ιπποδύναμη;
Θυμίζει τη νύφη που σου προξενεύουν και σου λένε ότι είναι νοικοκυρά αλλά δε σου λένε αν είναι όμορφη...Άλλο αυτό για το ότι συνδυάζεται με 5-τάχυτο κιβώτιο. Ήτανε στραβό το κλίμα...
Μετά ακολουθούν οι άγνωστες παράμετροι ασφάλεια-αξιοπιστία-after sales support κτλ κτλ...
ΥΓ: Το autokavla έχει το sport bodykit. http://autokavla.blogspot.com/2012/01/2 ... sport.html
-
Οι Ρώσοι πάντα έδιναν πλήρη τεχνικά στοιχεία. Το ότι δεν τα γράφει το εν λόγω άρθρο δεν σημαίνει τίποτα για την κατασκευάστρια.
-
Δεν αμφίβάλλω ότι υπάρχουν τα τεχνικά στοιχεία.
http://granta.lada.ru/
Αλοίμονο αν δεν υπήρχαν...
Όμως το θέμα δεν είναι το συγκεκριμένο άρθρο.
Το θέμα είναι αν ο 1.600άρης 8V αποδίδει 82 ή 87 άλογα ανάλογα την έκδοση και είναι Euro4.
Βάλε και την κατανάλωση-τέλη-ασφάλειες και δες αν είναι οικονομικό στη χρήση εκτός από την αγορά.
Όσο για την αξιοπιστία, αυτό δεν είναι που ο Πούτιν δε μπορούσε να το βάλει μπρος;
Για after sales στην Ελλάδα πάντως είμαι σίγουρος ότι κάτι θα βρεθεί....
Μένει να δούμε από ασφάλεια πώς βαδίζει το αμάξι. -
82, 87... κάπου εκεί τελοσπάντων. Το αυτοκίνητο απευθύνεται στην εσωτερική αγορά. Ένα φτηνό και ανθεκτικό εργαλείο είναι και μέσα από αυτό το πρίσμα πρέπει να κρίνεται. Πρόβλημα με τα καύσιμα δεν έχουν οπότε για την μέση ρωσική οικογένεια είναι μια χαρά λύση.
Όσο για την αξιοπιστία... θυμάστε τότε που ο Gates πήγε να παρουσιάσει τα XP και αυτά κράσαραν; Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες.
-
Ανθεκτικά δεν ήταν ποτέ τα Lada, παρουσίαζαν πολλές και επαναλαμβανόμενες βλάβες ενώ ήταν ιδιαίτερα κακοφτιαγμένα. Απλώς ήταν πολύ φθηνά, τα ανταλλακτικά τους επίσης πολύ φθηνά και συνήθως ήταν απλοϊκά (όχι απλώς απλά) φτιαγμένα και επισκευαζόντουσαν σχετικά εύκολα (χωρίς να έχουν σχεδιαστεί επί της ουσίας για κάτι τέτοιο).
Απλώς πολλοί μπερδεύουν το φθηνό και το πρωτόγονο στην εμφάνιση με το ανθεκτικό. Το πρώτο ποστ λέει 'ο Ελληνας δεν ασχολείτε με 'κοινά' κι 'ευτελή' τροχοειδή'. Αυτό δεν ισχύει για τον Έλληνα, ισχύει για τον Γάλλο, για τον Κινέζο, ισχύει και για τον Ρώσσο. Μόνο η μειοψηφία των μαζοχιστών εξαιρείται, αλλά για να κάνουμε τον έξυπνο και να διδάξουμε ήθος και εγκράτεια υπάρχει δέλεαρ στην λογική αυτή.
G60 θα αγόραζες ένα Lada Samara αντί για πχ ένα Citroen ZX?
-
Οι βλάβες που έβγαζαν δεν απείχαν πολύ από τα πρότυπα εκείνης της εποχής πάντως. Βέβαια ορισμένα σημεία ήταν όντως προβληματικά αλλά αν ήταν να διασχίσω τις στέπες της Σιβηρίας με ένα 2107 ή ένα Renault 9, σίγουρα θα εμπιστευόμουν τη ζωή μου στους Ρώσους και όχι στους Γάλλους.
-
Οι βλάβες απείχαν τρελά, όχι απλά πολύ. Φυσικά δεν θα μου κάνει απολύτως καμία εντύπωση αν ένα Γαλλικό ή Ιταλικό ή κάποιο μεμονωμένο μοντέλο έβγαζε περισσότερες. Μιλάω γενικά.
Αν διασχίσεις τη Σηβιρία με κάποιο σαπάκι καλύτερα να είναι το σαπάκι για το οποίο θα υπάρχουν εκεί ανταλλακτικά. Αν ήταν να διαλέξω από τα 2 που λες πιθανώς να προτιμούσα και εγώ το lada (ακόμα και για φολκλόρ). Σαφέστατα όμως θα προτιμούσα μία corolla για την ίδια δουλειά.
-
Με κάθε παραγγελία δώρο και ένα καλάσνικοφ για την επόμενη επίσκεψη της τρόϊκας.
Μασόνοι Μασόνοι τίποτα δε σας σώνει! -
Άσχετο;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σαφέστατα όμως θα προτιμούσα μία corolla για την ίδια δουλειά.Από άποψη μηχανικής αξιοπιστίας δεν διαφωνώ καθόλου. Έχω όμως αμφιβολίες για την αντοχή της στους καρόδρομους σε σχέση με το πανύψηλο Lada.
LADA forum