Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf GTi mk5 vs Mazda RX-8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf GTi mk5 vs Mazda RX-8
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    24
    250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wannabe last edited by

      Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας ρίχνω υπόθεση εργασίας για αυτά τα 2, παρόμοιας ιπποδύναμης και εστιασμένα στην οδηγική ευχαρίστηση αυτοκίνητα για αγορά ως μεταχειρισμένο φυσικά.

      VW Gti

      • θετικά
        [list:uux75cpd]1.turbo
        2.dsg
        3.λίγο μικρότερη κατανάλωση
        4.πιο πρακτικό[/list:u:uux75cpd]
        -αρνητικά
        [list:uux75cpd]1.τέλη και τεκμήριο
      1. +2-3κ στην τιμή αγοράς
        3.αξιοπιστία dsg
        4.κίνηση μπροστά
        5.βαρετό design[/list:u:uux75cpd]

      Mazda RX-8
      +θετικά
      [list:uux75cpd]1.Πισωκίνητο
      2.μοναδικός κινητήρας ως αρχή λειτουργίας
      3.design
      4.συγκριτικά καλύτερη θέση οδήγησης
      5.χαμηλότερο κόστος κτήσης
      6.χαμηλά τέλη και τεκμήριο[/list:u:uux75cpd]
      -αρνητικά
      [list:uux75cpd]1.κατανάλωση
      2.αξιοπιστία κινητήρα
      3.λιγότερο πρακτικό
      4.χειροκίνητο (αρνητικό σε σχέση με το dsg)[/list:u:uux75cpd]

      ελπίζω να ακούσω τις γνώμες σας με τις λιγότερες δυνατές προκαταλήψεις παλαιότερων εποχών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας ρίχνω υπόθεση εργασίας για αυτά τα 2, παρόμοιας ιπποδύναμης και εστιασμένα στην οδηγική ευχαρίστηση αυτοκίνητα για αγορά ως μεταχειρισμένο φυσικά.

        VW Gti

        • θετικά
          [list:uux75cpd]1.turbo
          2.dsg
          3.λίγο μικρότερη κατανάλωση
          4.πιο πρακτικό[/list:u:uux75cpd]
          -αρνητικά
          [list:uux75cpd]1.τέλη και τεκμήριο
        1. +2-3κ στην τιμή αγοράς
          3.αξιοπιστία dsg
          4.κίνηση μπροστά
          5.βαρετό design[/list:u:uux75cpd]

        Mazda RX-8
        +θετικά
        [list:uux75cpd]1.Πισωκίνητο
        2.μοναδικός κινητήρας ως αρχή λειτουργίας
        3.design
        4.συγκριτικά καλύτερη θέση οδήγησης
        5.χαμηλότερο κόστος κτήσης
        6.χαμηλά τέλη και τεκμήριο[/list:u:uux75cpd]
        -αρνητικά
        [list:uux75cpd]1.κατανάλωση
        2.αξιοπιστία κινητήρα
        3.λιγότερο πρακτικό
        4.χειροκίνητο (αρνητικό σε σχέση με το dsg)[/list:u:uux75cpd]

        ελπίζω να ακούσω τις γνώμες σας με τις λιγότερες δυνατές προκαταλήψεις παλαιότερων εποχών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wannabe last edited by

          Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας ρίχνω υπόθεση εργασίας για αυτά τα 2, παρόμοιας ιπποδύναμης και εστιασμένα στην οδηγική ευχαρίστηση αυτοκίνητα για αγορά ως μεταχειρισμένο φυσικά.

          VW Gti

          • θετικά
            [list:uux75cpd]1.turbo
            2.dsg
            3.λίγο μικρότερη κατανάλωση
            4.πιο πρακτικό[/list:u:uux75cpd]
            -αρνητικά
            [list:uux75cpd]1.τέλη και τεκμήριο
          1. +2-3κ στην τιμή αγοράς
            3.αξιοπιστία dsg
            4.κίνηση μπροστά
            5.βαρετό design[/list:u:uux75cpd]

          Mazda RX-8
          +θετικά
          [list:uux75cpd]1.Πισωκίνητο
          2.μοναδικός κινητήρας ως αρχή λειτουργίας
          3.design
          4.συγκριτικά καλύτερη θέση οδήγησης
          5.χαμηλότερο κόστος κτήσης
          6.χαμηλά τέλη και τεκμήριο[/list:u:uux75cpd]
          -αρνητικά
          [list:uux75cpd]1.κατανάλωση
          2.αξιοπιστία κινητήρα
          3.λιγότερο πρακτικό
          4.χειροκίνητο (αρνητικό σε σχέση με το dsg)[/list:u:uux75cpd]

          ελπίζω να ακούσω τις γνώμες σας με τις λιγότερες δυνατές προκαταλήψεις παλαιότερων εποχών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kacey last edited by

            Πιο ασυγκριτα μεταξυ τους, δεν θα μπορουσες να εχεις διαλεξει. Αν δεν αποφασισεις μονος σου στο fwd vs rwd, δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις εδω μεσα (εχω μχ5 κ εχω οδηγησει ΠΟΛΛΑ vag, tsi, tfsi)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sprsk
              sprsk last edited by

              Δεν λέω από όλους έχει περάσει από το μυαλό μας κάτι ανάλογο , Αλλά λείπουν στοιχεία
              Έστω και έτσι λοιπόν . . .

              Τι ηλικίας ?
              Ποια έκδοση ?
              Για τι χρήση ?
              Τι κόστος αγοράς ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                να τονίσω οτι μιλάμε για υπόθεση εργασίας.
                γιαυτό και το πισωκίνητο vs μπρος... έχει υποκειμενική βαρύτητα.
                είχα και μπροσθοκίνητο και 4κινητο ποτέ όμως πισω οπότε είναι θελκτικό για εμένα,
                απο την άλλη και το Turbo/DSG είναι σημαντικό θέλγητρο.

                ηλικία πάνω κάτω την ίδια βρίσκεις σε μτχ, μιλάμε για ταβάνι τελικής τιμής τα 10κ. αλλά προφανώς δεν θα δώσω 10κ για το ΡΧ8.
                χρήση περιστασιακή. δεν είναι το κύριο ούτε καν το ένα αυτοκίνητο που θα μπορώ να χρησιμοποιήσω. το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και για όποιον είναι σε παρόμοια κατάσταση.
                ωστόσο μια α πρακτικότητα (πχ εγώ το να μπορώ να κάνω ταξιδάκι Δίρφυ/Παρνασσό με το ποδήλατο σε κομμάτια στο πορτμπαγκάζ το βρίσκω καλή σαν ιδέα)
                έκδοση πείτε εσείς, δεν το έχω ψάξει τόσο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Προσωπικά το Μk5 δεν θα το πρότεινα σε κανένα γιατί για εμένα τα αρνητικά του υπερσκελίζονται από τα θετικά του.

                  • Κινητήρας που αποδίδει καλά ,
                  • Χωράει πείραγμα ,
                  • Δεν καίει τα άντερα του αν δεν θέλεις
                  • Φιλικό ,
                  • Καλοί χώροι για το μέγεθος του ,
                  • Καλό τιμόνι για VAG .
                  • Σχήμα κουβά ,
                  • Υποστροφικό όταν το κυνηγήσεις ,
                  • Μέτρια ποιότητα ,
                  • Μέτρια ηχομόνωση ,
                  • Το καίει το λαδάκι του ,
                  • είχε ψιλό-προβληματάκια.
                  • Άχρωμο ,
                    Τελικά ούτε τιμή κράτησε στα 10-11,000 χιλιάρικα αγοράζεις του '07

                  Προσοχή σε :

                  Βιβλίο Service , καλό είναι έχει και να βρεις αλλαγές στα λάδια κάτω από 15.000 . Στα 10,000 χιλ. είναι ΟΚ.
                  Αλλαγή βαλβολίνης του εξατάχυτου καλό είναι να έχει γίνει στα 50.000-60.000 χιλιόμετρα.
                  Αλλαγές ταχυτήτων χωρίς γρατζούνισμα (παίξε μαζί τους) 1-2-3 .
                  Εγκέφαλος του DSG ( ψάξε το βιβλίο service είχε τα θεματάκια του )
                  Θορύβους από το μπροστινό σύστημα που συνήθως είναι από την κρεμαγίερα και τις βίδες . Αντικατέστησε τες.
                  Δίσκους μπροστά και τακάκια .
                  Αν είναι πάνω από 80,000 χιλιόμετρα δες αν έχει αλλάξει set συμπλέκτη Αλλιώς είσαι πολύ κοντά (ειδικά αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν ήταν της Greenpeace ).
                  Προσοχή στον κινητήρα για τις βαλβίδες . Η Ν75 που μπορεί να κολλάει και να μην σφραγίζει η wastegate ,
                  ενώ η εκτόνωσης αστοχεί. Φθηνό αλλά δεν θα ευχαριστηθείς την Κ03
                  Πολλαπλασιαστές . Ειδικά το IV υπέφερε . Στο V είναι κάπως καλύτερα .
                  Αισθητήρα λ ( από το βιβλίο Service )
                  Τσέκαρε ηχητικά τον κινητήρα (αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης είχε θέματα επίσης) και άνοιξε όταν ζεσταθεί και το air στο κρύο full.
                  Και το παντοτινό , Προσοχή στους οδηγούς των ηλεκτρικών παραθύρων

                  • Σχήμα κουβά ... lol
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    roulis21 last edited by

                    για ποσα χλμ το χρονο μιλαμε??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      droemmen last edited by

                      Αν δεν υπήρχαν τα -γελοία- τέλη / έκτακτη εισφορά και τα -ακόμα πιο γελοία- τεκμήρια θα έπαιρνα το GTI... έχει φοβερό μοτέρ
                      Με τα σημερινά όμως 'σοσιαλιστικά' δεδομένα δεν συμφέρει με τίποτα, εκτός και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο
                      ώστε να αντισταθμίζεται η διαφορά λόγω κατανάλωσης...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikegr last edited by

                        To Turbo γιατι ειναι στα +?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                          To Turbo γιατι ειναι στα +?

                          Έλα ντε! Κι εγώ αυτή την απορία είχα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Αν μιλάμε για αυτοκίνητο που δεν θα κάνει πολλά χιλιόμετρα και ειδικά στην πόλη , τότε RX8 , αλλά με προσοχή ν' αγοραστεί σε καλή κατάσταση ενώ επιβάλλεται η συχνή επίβλεψη του μοτέρ που θα βοηθήσει πολύ την μακροζωϊα! Το βρίσκεις κάτω από 10Κ εύκολα και σε πολύ καλή κατάσταση, έχει χαμηλά τέλη, εισφορές, ασφάλεια, ενώ με μια μικτή ασφάλεια δεν ανησυχείς για το κόστος των λαμαρινοδουλειών.
                            Δίλιτρο σήμερα, δεν θα πρότεινα σε κανέναν, εδώ σκεφτόμουν εγώ την... ανταλλαγή της 120i με το ΡοΧι λόγω της κρατικής... ηλιθιότητας!

                            Απλώς, δεν γίνεται ν' αγνοήσεις και την μεγάλη κατανάλωση του Mazda, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα προτιμούσες να τα δίνεις στο κράτος!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                              Απλώς, δεν γίνεται ν' αγνοήσεις και την μεγάλη κατανάλωση του Mazda, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα προτιμούσες να τα δίνεις στο κράτος!

                              Γιατί με τη βενζίνη πού νομίζεις τα δίνει?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                Απλώς, δεν γίνεται ν' αγνοήσεις και την μεγάλη κατανάλωση του Mazda, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα προτιμούσες να τα δίνεις στο κράτος!

                                Γιατί με τη βενζίνη πού νομίζεις τα δίνει?

                                Εκεί τα δίνει πάλι, αλλά θα είναι περισσότερα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  νομίζω οτι κανένας που σκέφτεται να πάρει ΡΧ τώρα δεν έχει σκοπό να το φορτώνει χλμ, και δει εντός πόλης σε συνθήκες κίνησης.
                                  νομίζω ~4-5κ/έτος είναι ισορροπημένη χρήση ώστε ούτε να τα τρως στη βενζίνη ούτε να το έχεις να κάθεται.

                                  απο οτι βλέπω όμως θέλει αρκετό ψάξιμο για να βρεις ένα καλό στα 7-8κ.

                                  για το GTi όσο περισσότερο κάνω υπολογισμούς τόσο πιο ασύμφορο φαίνεται είναι η αλήθεια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Συγγνώμη που θα το ξαναπώ, αλλά αυτό είναι πραγματικά αψεγάδιαστο.

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 106s16
                                      106s16 last edited by

                                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                      Συγγνώμη που θα το ξαναπώ, αλλά αυτό είναι πραγματικά αψεγάδιαστο.

                                      Το αμάξι φαίνεται jet.
                                      Σε αυτά όμως τα ΚΜ, πρέπει να έχει αλλάξει δύο φορές πολλαπλασιαστές ανα 50.000ΚΜ και τέσσερεις φορές μπουζί ανά 25.000, ασχέτως τι λέει η mazda, επίσης πολύ πιθανόν να θέλει αμορτισέρ (πέφτουν εύκολα) που είναι πανάκριβα, δίσκους και πιθανών για δευτερη φορά τακάκια εμπρός και για πρώτη τακάκια πίσω που επίσης είναι άκριβα, έλενχος χρειάζεται εκτός της συμπίεσης και στον καταλύτη που έχει την τάση να κάνει το κεραμικό του υλικό σούπα, τιμή mazda 2.500 E, τσεκάρισε και την αντλία καυσίμου, έγκυρες πληροφορίες και για αγορές στα μισά χρήματα στο net μπορείς να βρεις στσ δύο τρια ελληνικα site στο αμερικάνικο στο εγγλέζικο στο γερμανικό και στο ευρωπαικό site των κατόχων rx8.
                                      Όλα ή σχεδόν όλα (πλην κατανάλωσης και σχετικά μειωμένης ζωής του wankel σε σχέση με τους παλινδρομικούς) έχουν λυθεί στο λιφτινγκ μοντέλο, αν ψάξεις ενδέχεται να βρείς, ενοείται με τον υπολογισμό των τελών βάσει κυλινδρισμού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        c-l-a-b last edited by

                                        αναφερεις οδηγικη ευχαριστηση κ βαζεις το γτι μκ5?που αν δεν λανθανω δεν φερει καν μπλοκε?θα μπορουσες να προσδιορισεις τι εννοεις με το οδηγικη ευχαριστηση?
                                        δεν ρωταω ειρωνικα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                          αναφερεις οδηγικη ευχαριστηση κ βαζεις το γτι μκ5?που αν δεν λανθανω δεν φερει καν μπλοκε?θα μπορουσες να προσδιορισεις τι εννοεις με το οδηγικη ευχαριστηση?
                                          δεν ρωταω ειρωνικα.

                                          πετάγομαι εγώ
                                          κοίτα πόσο καλά παιρνάνε με δυο μπροστοκίνητα

                                          Youtube Video

                                          εγώ δε θα έπαρνα κανένα από τα δύο παντως.
                                          το γκολφ λόγω δίλιτρου
                                          το rx8 λόγω κατανάλωσης. κάποια στιγμή πάντως όταν φτάσει τα 4χλρ (σε κανα χρονο δηλαδή ) θα το παρω γιατί μου είναι απωθημένο... θα του βάλω lpg της prins κ ότι γίνει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aris last edited by

                                            Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                            ...κανένας δεν έχει σκοπό να το φορτώνει χλμ, και δει εντός πόλης ...

                                            δη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr