-
Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας ρίχνω υπόθεση εργασίας για αυτά τα 2, παρόμοιας ιπποδύναμης και εστιασμένα στην οδηγική ευχαρίστηση αυτοκίνητα για αγορά ως μεταχειρισμένο φυσικά.
VW Gti
- θετικά
[list:uux75cpd]1.turbo
2.dsg
3.λίγο μικρότερη κατανάλωση
4.πιο πρακτικό[/list:u:uux75cpd]
-αρνητικά
[list:uux75cpd]1.τέλη και τεκμήριο
- +2-3κ στην τιμή αγοράς
3.αξιοπιστία dsg
4.κίνηση μπροστά
5.βαρετό design[/list:u:uux75cpd]
Mazda RX-8
+θετικά
[list:uux75cpd]1.Πισωκίνητο
2.μοναδικός κινητήρας ως αρχή λειτουργίας
3.design
4.συγκριτικά καλύτερη θέση οδήγησης
5.χαμηλότερο κόστος κτήσης
6.χαμηλά τέλη και τεκμήριο[/list:u:uux75cpd]
-αρνητικά
[list:uux75cpd]1.κατανάλωση
2.αξιοπιστία κινητήρα
3.λιγότερο πρακτικό
4.χειροκίνητο (αρνητικό σε σχέση με το dsg)[/list:u:uux75cpd]ελπίζω να ακούσω τις γνώμες σας με τις λιγότερες δυνατές προκαταλήψεις παλαιότερων εποχών.
- θετικά
-
Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας ρίχνω υπόθεση εργασίας για αυτά τα 2, παρόμοιας ιπποδύναμης και εστιασμένα στην οδηγική ευχαρίστηση αυτοκίνητα για αγορά ως μεταχειρισμένο φυσικά.
VW Gti
- θετικά
[list:uux75cpd]1.turbo
2.dsg
3.λίγο μικρότερη κατανάλωση
4.πιο πρακτικό[/list:u:uux75cpd]
-αρνητικά
[list:uux75cpd]1.τέλη και τεκμήριο
- +2-3κ στην τιμή αγοράς
3.αξιοπιστία dsg
4.κίνηση μπροστά
5.βαρετό design[/list:u:uux75cpd]
Mazda RX-8
+θετικά
[list:uux75cpd]1.Πισωκίνητο
2.μοναδικός κινητήρας ως αρχή λειτουργίας
3.design
4.συγκριτικά καλύτερη θέση οδήγησης
5.χαμηλότερο κόστος κτήσης
6.χαμηλά τέλη και τεκμήριο[/list:u:uux75cpd]
-αρνητικά
[list:uux75cpd]1.κατανάλωση
2.αξιοπιστία κινητήρα
3.λιγότερο πρακτικό
4.χειροκίνητο (αρνητικό σε σχέση με το dsg)[/list:u:uux75cpd]ελπίζω να ακούσω τις γνώμες σας με τις λιγότερες δυνατές προκαταλήψεις παλαιότερων εποχών.
- θετικά
-
Δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας ρίχνω υπόθεση εργασίας για αυτά τα 2, παρόμοιας ιπποδύναμης και εστιασμένα στην οδηγική ευχαρίστηση αυτοκίνητα για αγορά ως μεταχειρισμένο φυσικά.
VW Gti
- θετικά
[list:uux75cpd]1.turbo
2.dsg
3.λίγο μικρότερη κατανάλωση
4.πιο πρακτικό[/list:u:uux75cpd]
-αρνητικά
[list:uux75cpd]1.τέλη και τεκμήριο
- +2-3κ στην τιμή αγοράς
3.αξιοπιστία dsg
4.κίνηση μπροστά
5.βαρετό design[/list:u:uux75cpd]
Mazda RX-8
+θετικά
[list:uux75cpd]1.Πισωκίνητο
2.μοναδικός κινητήρας ως αρχή λειτουργίας
3.design
4.συγκριτικά καλύτερη θέση οδήγησης
5.χαμηλότερο κόστος κτήσης
6.χαμηλά τέλη και τεκμήριο[/list:u:uux75cpd]
-αρνητικά
[list:uux75cpd]1.κατανάλωση
2.αξιοπιστία κινητήρα
3.λιγότερο πρακτικό
4.χειροκίνητο (αρνητικό σε σχέση με το dsg)[/list:u:uux75cpd]ελπίζω να ακούσω τις γνώμες σας με τις λιγότερες δυνατές προκαταλήψεις παλαιότερων εποχών.
- θετικά
-
Πιο ασυγκριτα μεταξυ τους, δεν θα μπορουσες να εχεις διαλεξει. Αν δεν αποφασισεις μονος σου στο fwd vs rwd, δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις εδω μεσα (εχω μχ5 κ εχω οδηγησει ΠΟΛΛΑ vag, tsi, tfsi)
-
Δεν λέω από όλους έχει περάσει από το μυαλό μας κάτι ανάλογο , Αλλά λείπουν στοιχεία
Έστω και έτσι λοιπόν . . .Τι ηλικίας ?
Ποια έκδοση ?
Για τι χρήση ?
Τι κόστος αγοράς ? -
να τονίσω οτι μιλάμε για υπόθεση εργασίας.
γιαυτό και το πισωκίνητο vs μπρος... έχει υποκειμενική βαρύτητα.
είχα και μπροσθοκίνητο και 4κινητο ποτέ όμως πισω οπότε είναι θελκτικό για εμένα,
απο την άλλη και το Turbo/DSG είναι σημαντικό θέλγητρο.ηλικία πάνω κάτω την ίδια βρίσκεις σε μτχ, μιλάμε για ταβάνι τελικής τιμής τα 10κ. αλλά προφανώς δεν θα δώσω 10κ για το ΡΧ8.
χρήση περιστασιακή. δεν είναι το κύριο ούτε καν το ένα αυτοκίνητο που θα μπορώ να χρησιμοποιήσω. το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και για όποιον είναι σε παρόμοια κατάσταση.
ωστόσο μια α πρακτικότητα (πχ εγώ το να μπορώ να κάνω ταξιδάκι Δίρφυ/Παρνασσό με το ποδήλατο σε κομμάτια στο πορτμπαγκάζ το βρίσκω καλή σαν ιδέα)
έκδοση πείτε εσείς, δεν το έχω ψάξει τόσο. -
Προσωπικά το Μk5 δεν θα το πρότεινα σε κανένα γιατί για εμένα τα αρνητικά του υπερσκελίζονται από τα θετικά του.
- Κινητήρας που αποδίδει καλά ,
- Χωράει πείραγμα ,
- Δεν καίει τα άντερα του αν δεν θέλεις
- Φιλικό ,
- Καλοί χώροι για το μέγεθος του ,
- Καλό τιμόνι για VAG .
- Σχήμα κουβά ,
- Υποστροφικό όταν το κυνηγήσεις ,
- Μέτρια ποιότητα ,
- Μέτρια ηχομόνωση ,
- Το καίει το λαδάκι του ,
- είχε ψιλό-προβληματάκια.
- Άχρωμο ,
Τελικά ούτε τιμή κράτησε στα 10-11,000 χιλιάρικα αγοράζεις του '07
Προσοχή σε :
Βιβλίο Service , καλό είναι έχει και να βρεις αλλαγές στα λάδια κάτω από 15.000 . Στα 10,000 χιλ. είναι ΟΚ.
Αλλαγή βαλβολίνης του εξατάχυτου καλό είναι να έχει γίνει στα 50.000-60.000 χιλιόμετρα.
Αλλαγές ταχυτήτων χωρίς γρατζούνισμα (παίξε μαζί τους) 1-2-3 .
Εγκέφαλος του DSG ( ψάξε το βιβλίο service είχε τα θεματάκια του )
Θορύβους από το μπροστινό σύστημα που συνήθως είναι από την κρεμαγίερα και τις βίδες . Αντικατέστησε τες.
Δίσκους μπροστά και τακάκια .
Αν είναι πάνω από 80,000 χιλιόμετρα δες αν έχει αλλάξει set συμπλέκτη Αλλιώς είσαι πολύ κοντά (ειδικά αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν ήταν της Greenpeace ).
Προσοχή στον κινητήρα για τις βαλβίδες . Η Ν75 που μπορεί να κολλάει και να μην σφραγίζει η wastegate ,
ενώ η εκτόνωσης αστοχεί. Φθηνό αλλά δεν θα ευχαριστηθείς την Κ03
Πολλαπλασιαστές . Ειδικά το IV υπέφερε . Στο V είναι κάπως καλύτερα .
Αισθητήρα λ ( από το βιβλίο Service )
Τσέκαρε ηχητικά τον κινητήρα (αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης είχε θέματα επίσης) και άνοιξε όταν ζεσταθεί και το air στο κρύο full.
Και το παντοτινό , Προσοχή στους οδηγούς των ηλεκτρικών παραθύρων- Σχήμα κουβά ... lol
-
για ποσα χλμ το χρονο μιλαμε??
-
Αν δεν υπήρχαν τα -γελοία- τέλη / έκτακτη εισφορά και τα -ακόμα πιο γελοία- τεκμήρια θα έπαιρνα το GTI... έχει φοβερό μοτέρ
Με τα σημερινά όμως 'σοσιαλιστικά' δεδομένα δεν συμφέρει με τίποτα, εκτός και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο
ώστε να αντισταθμίζεται η διαφορά λόγω κατανάλωσης... -
To Turbo γιατι ειναι στα +?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
To Turbo γιατι ειναι στα +?Έλα ντε! Κι εγώ αυτή την απορία είχα...
-
Αν μιλάμε για αυτοκίνητο που δεν θα κάνει πολλά χιλιόμετρα και ειδικά στην πόλη , τότε RX8 , αλλά με προσοχή ν' αγοραστεί σε καλή κατάσταση ενώ επιβάλλεται η συχνή επίβλεψη του μοτέρ που θα βοηθήσει πολύ την μακροζωϊα! Το βρίσκεις κάτω από 10Κ εύκολα και σε πολύ καλή κατάσταση, έχει χαμηλά τέλη, εισφορές, ασφάλεια, ενώ με μια μικτή ασφάλεια δεν ανησυχείς για το κόστος των λαμαρινοδουλειών.
Δίλιτρο σήμερα, δεν θα πρότεινα σε κανέναν, εδώ σκεφτόμουν εγώ την... ανταλλαγή της 120i με το ΡοΧι λόγω της κρατικής... ηλιθιότητας!Απλώς, δεν γίνεται ν' αγνοήσεις και την μεγάλη κατανάλωση του Mazda, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα προτιμούσες να τα δίνεις στο κράτος!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Απλώς, δεν γίνεται ν' αγνοήσεις και την μεγάλη κατανάλωση του Mazda, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα προτιμούσες να τα δίνεις στο κράτος!Γιατί με τη βενζίνη πού νομίζεις τα δίνει?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Απλώς, δεν γίνεται ν' αγνοήσεις και την μεγάλη κατανάλωση του Mazda, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, θα προτιμούσες να τα δίνεις στο κράτος!
Γιατί με τη βενζίνη πού νομίζεις τα δίνει?
Εκεί τα δίνει πάλι, αλλά θα είναι περισσότερα!
-
νομίζω οτι κανένας που σκέφτεται να πάρει ΡΧ τώρα δεν έχει σκοπό να το φορτώνει χλμ, και δει εντός πόλης σε συνθήκες κίνησης.
νομίζω ~4-5κ/έτος είναι ισορροπημένη χρήση ώστε ούτε να τα τρως στη βενζίνη ούτε να το έχεις να κάθεται.απο οτι βλέπω όμως θέλει αρκετό ψάξιμο για να βρεις ένα καλό στα 7-8κ.
για το GTi όσο περισσότερο κάνω υπολογισμούς τόσο πιο ασύμφορο φαίνεται είναι η αλήθεια.
-
Συγγνώμη που θα το ξαναπώ, αλλά αυτό είναι πραγματικά αψεγάδιαστο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Συγγνώμη που θα το ξαναπώ, αλλά αυτό είναι πραγματικά αψεγάδιαστο.Το αμάξι φαίνεται jet.
Σε αυτά όμως τα ΚΜ, πρέπει να έχει αλλάξει δύο φορές πολλαπλασιαστές ανα 50.000ΚΜ και τέσσερεις φορές μπουζί ανά 25.000, ασχέτως τι λέει η mazda, επίσης πολύ πιθανόν να θέλει αμορτισέρ (πέφτουν εύκολα) που είναι πανάκριβα, δίσκους και πιθανών για δευτερη φορά τακάκια εμπρός και για πρώτη τακάκια πίσω που επίσης είναι άκριβα, έλενχος χρειάζεται εκτός της συμπίεσης και στον καταλύτη που έχει την τάση να κάνει το κεραμικό του υλικό σούπα, τιμή mazda 2.500 E, τσεκάρισε και την αντλία καυσίμου, έγκυρες πληροφορίες και για αγορές στα μισά χρήματα στο net μπορείς να βρεις στσ δύο τρια ελληνικα site στο αμερικάνικο στο εγγλέζικο στο γερμανικό και στο ευρωπαικό site των κατόχων rx8.
Όλα ή σχεδόν όλα (πλην κατανάλωσης και σχετικά μειωμένης ζωής του wankel σε σχέση με τους παλινδρομικούς) έχουν λυθεί στο λιφτινγκ μοντέλο, αν ψάξεις ενδέχεται να βρείς, ενοείται με τον υπολογισμό των τελών βάσει κυλινδρισμού. -
αναφερεις οδηγικη ευχαριστηση κ βαζεις το γτι μκ5?που αν δεν λανθανω δεν φερει καν μπλοκε?θα μπορουσες να προσδιορισεις τι εννοεις με το οδηγικη ευχαριστηση?
δεν ρωταω ειρωνικα. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αναφερεις οδηγικη ευχαριστηση κ βαζεις το γτι μκ5?που αν δεν λανθανω δεν φερει καν μπλοκε?θα μπορουσες να προσδιορισεις τι εννοεις με το οδηγικη ευχαριστηση?
δεν ρωταω ειρωνικα.πετάγομαι εγώ
κοίτα πόσο καλά παιρνάνε με δυο μπροστοκίνηταεγώ δε θα έπαρνα κανένα από τα δύο παντως.
το γκολφ λόγω δίλιτρου
το rx8 λόγω κατανάλωσης. κάποια στιγμή πάντως όταν φτάσει τα 4χλρ (σε κανα χρονο δηλαδή ) θα το παρω γιατί μου είναι απωθημένο... θα του βάλω lpg της prins κ ότι γίνει -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
...κανένας δεν έχει σκοπό να το φορτώνει χλμ, και δει εντός πόλης ...δη
Golf GTi mk5 vs Mazda RX-8