Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    casual 4 X 4
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. casual 4 X 4
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    10
    21
    181
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      f_i_l last edited by

      Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
      Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
      Thanx!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        f_i_l last edited by

        Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
        Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
        Thanx!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          f_i_l last edited by

          Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
          Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
          Thanx!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Απλα εχεις τετρακινηση να σε κραταει καλυτερα στον δρομο που νομιζω δεν ειναι μονιμη κιολλας απλα μολις αντιληφθει το συστημα της τετρακινησης οτι οι μπροστινοι τροχοι σπινιαρουν τοτε μοιραζουν τη δυναμη στους πισω οποτε δεν ειναι για χωμα ουτε καν υπερυψωμενο δεν ειναι και ουτε μπλοκαδουρες εχει και ουτε αργο.Ελπιζω να βοηθησα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pointer last edited by

              πολύ ωραίο αυτοκίνητο και στον δρόμο είναι άψογο.Αλλά αν το θέλεις για εκτός δρόμου έστω και για μικρές διαδρομές ξέχασε το.Αργό μπλοκέ κτλ δεν έχει όπως και όλα τα επιβατικά(μη τζιπ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Tι σχεση εχει το Α3 με το φορουμ των εκτος δρομου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citrovag last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                  Tι σχεση εχει το Α3 με το φορουμ των εκτος δρομου;

                      Πως εγω εχω δει Α3 εκτος δρομου    (στου χαντακ)
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efthymis last edited by

                    Ο χρήστης pointer έγραψε:
                    πολύ ωραίο αυτοκίνητο και στον δρόμο είναι άψογο.Αλλά αν το θέλεις για εκτός δρόμου έστω και για μικρές διαδρομές ξέχασε το.Αργό μπλοκέ κτλ δεν έχει όπως και όλα τα επιβατικά(μη τζιπ).

                    Υπαρχει το impreza

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      crektis last edited by

                      Ο χρήστης F_i_L έγραψε:
                      Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
                      Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
                      Thanx!

                      Το Α3 Quattro είναι ένα επιβατηγό με τετρακίνηση, όπως πολλά άλλα. Πέρα από την ενεργητική ασφάλεια που σου προσφέρει (σ.σ: κάτι πάρα πολύ σημαντικό για τους ελληνικούς δρόμους), το μόνο επιπλέον είναι ότι πιθανώς θα μπορέσεις να κινηθείς και σε χιονισμένο δρόμο με περισσότερη ευκολία, από ένα αμιγώς προσθιοκίνητο ή πισωκίνητο. Αλλά σε καμία περίπτωση μη νομίσεις ότι θα πας σε διαφορετικά είδη δρόμων απ' ότι θα πήγαινες με ένα άλλο επιβατηγό, καθώς είναι καθαρά θέμα ύψους και προορισμού του αυτοκινήτου. Αν ενδιαφέρεσαι για κάτι τέτοιο θα μπορούσες να κοιτάξεις κάτι σε Q3 ή Tiguan, αλλά με το ανάλογο κόστος. Κάτι σε ποιο χαλαρό θα μπορούσες να ψάξεις Cross Polo, Skoda Yeti (! μη βγούμε απ' το VAG Gr) ή SX4. Το τελευταίο ξέρω ότι έχει και κλείδωμα. Αυτά είναι προσανατολισμένα για μια χαλαρή εκτός δρόμου χρήση.

                      Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stolis last edited by

                        Ο χρήστης Crektis έγραψε:

                        Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
                        Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
                        Thanx!

                        Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.

                        Άλλη η 4κίνηση quattro, άλλη η haldex.
                        Τα quattro έχουν 3 διαφορικά όπως τα subaru και evo, χωρίς να είναι εφάμιλλη φυσικά, αφού τα εμπρός και πίσω διαφορικά τους είναι ελεύθερα με τα ηλεκτρονικά να προσπαθούν να παίξουν τον ρόλο των lsd, ενώ στα sti και evo είναι και τα 3 lsd, με τα κεντρικά τους μάλιστα ρυθμιζόμενα, σε 3 θέσεις στα evo και σε πάρα πολλές έως κλείδωμα 50-50 στα sti.
                        Η haldex είναι αυτόματη με κάποια προφόρτιση πίσω στις τελευταίες εκδόσεις για να μην καθυστερεί η μετάδοση της κίνησης, αλλά είναι για απλή χρήση εκτός δρόμου και όχι για δύσκολες καταστάσεις, αφού όλα δουλεύουν ηλεκτρονικά και με τη χρήση φρένων κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Ο χρήστης Crektis έγραψε:

                          Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.

                          Καπου τα μπερδεψες ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            quattro είναι εμπορική ονομασία, όλα τα τετρακίνητα Audi ονομάζονται quattro ασχέτως αν έχουν haldex ή torsen ή οτιδήποτε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              crektis last edited by

                              Ο χρήστης stolis έγραψε:

                              Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
                              Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
                              Thanx!

                              Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.

                              Άλλη η 4κίνηση quattro, άλλη η haldex.
                              Τα quattro έχουν 3 διαφορικά όπως τα subaru και evo, χωρίς να είναι εφάμιλλη φυσικά, αφού τα εμπρός και πίσω διαφορικά τους είναι ελεύθερα με τα ηλεκτρονικά να προσπαθούν να παίξουν τον ρόλο των lsd, ενώ στα sti και evo είναι και τα 3 lsd, με τα κεντρικά τους μάλιστα ρυθμιζόμενα, σε 3 θέσεις στα evo και σε πάρα πολλές έως κλείδωμα 50-50 στα sti.
                              Η haldex είναι αυτόματη με κάποια προφόρτιση πίσω στις τελευταίες εκδόσεις για να μην καθυστερεί η μετάδοση της κίνησης, αλλά είναι για απλή χρήση εκτός δρόμου και όχι για δύσκολες καταστάσεις, αφού όλα δουλεύουν ηλεκτρονικά και με τη χρήση φρένων κλπ.

                              Μα απ' ότι είδα και διάβασα και αλλού η Audi για την τετρακίνηση χρησιμοποιεί και τα δύο είδη διαφορικών. Απλά όπως λέει ο IKE, είναι ο χαρακτηρισμός της για την τετρακίνηση (όπως είναι 4motion για VW, 4matic για Mercedes, x για bmw, ...). Να σου πω την αλήθεια ούτε και γω ήξερα ότι η Audi χρησιμοποιεί και τους δυο τύπους, νομίζοντας ότι χρησιμοποιεί μόνο με haldex, επειδή ήξερα για το S3 ότι το κάνει. Τώρα διάβασα ότι σε άλλα μοντέλα (το Α4 πχ) ενώ παλιότερα χρησιμοποιούσε Torsen, πλέον χρησιμοποιεί Haldex... Όμως είναι σίγουρο ότι χρησιμοποιεί και τους δύο τύπους για τετρακίνηση. Και νομίζω ότι ο τρόπος λειτουργίας, που περιέγραψα είναι σωστός.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Το Α4 έχει σύστημα με τρία διαφορικα το κεντρικό torsen.Για να ξεμπερδευτεις θα σου πω τα εξής :Όλα τα τετρακινητα της Audi φέρουν την επιγραφή quattro.Όσα έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια(a3,q3) έχουν haldex,όσα τον έχουν τοποθετημένο κατα μήκος (a5,α4,q5,a6,q7) έχουν σύστημα με τρία διαφορικα εκ των οποίων το κεντρικό είναι torsen.Σημείωση οτι το q7 φοράει διαφοροποίημενο σύστημα με τρία διαφορικα πάντα.επίσης σε μερικά μοντέλα προσφέρεται ελεγχομενο διάφορικο πίσω.
                                Κανε μια αναζήτηση στο φόρουμ,περι τετρακινησης τα έχουμε συζήτηση πολλάκις .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  To Q7 έχει και αυτό torsen κεντρικό, μήπως το μπερδεύεις με τα Cayenne/Touareg που δεν έχουν? (εκτός από κάποιες εκδόσεις).

                                  Ακόμα και τα Audi με 3 διαφορικά δεν έχουν το ίδιο σύστημα μετάδοσης, πχ τα RS5 εχουν ενεργό πίσω διαφορικό και το κεντρικό αν και σχεδόν πάντα είναι τόρσεν δεν είναι πάντα ίδιου τύπου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ti φοραει το cayenne & touareg?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά νομίζω τα Touareg/Cayenne έχουν κεντρικό διαφορικό με ηλεκτρομηχανικό συμπλέκτη και κοντές ταχύτητες (ένα πλανητικό σύστημα 2 σχέσεων) ενώ το Q7 στην θέση του έχει τόρσεν. Και τα δύο της BorgWagner. Τα υβριδικά Cayenne/Touareg έχουν το σύστημα του Q7.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Πολυ ιδια δεν ειναι?Μηπως διαφερουν μονο στις κοντες και στη δυνατοτητα κλειδωματος?
                                        Νομιζω οτι και το Q7 πλανητικο φοραει.

                                        Και αυτο ειναι της cayenne:

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • K
                                          kostis20 last edited by

                                          Mαλλον εχεις δικιο τελικα ,απο ενα ψαξιμο που εριξα στο νετ
                                          Το Tuareg εχει ηλεκτρομηχανικο πολυδισκο συμπλεκτη για να κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο ενω το Q7 εχει αμιγως μηχανικο κλειδωμα με δισκους τριβης και κατανομη 42:58 .Για την cayenne δε βρηκα κατι απτο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Το κέλυφος είναι ίδιο εξωτερικά αλλά εσωτερικά υπάρχουν διαφορές. Του Q7 (αριστερά) είναι πολύ πιο απλός ο μηχανισμός, κυρίως επειδή δεν έχει κοντά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr