-
Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
Thanx! -
Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
Thanx! -
Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
Thanx! -
Απλα εχεις τετρακινηση να σε κραταει καλυτερα στον δρομο που νομιζω δεν ειναι μονιμη κιολλας απλα μολις αντιληφθει το συστημα της τετρακινησης οτι οι μπροστινοι τροχοι σπινιαρουν τοτε μοιραζουν τη δυναμη στους πισω οποτε δεν ειναι για χωμα ουτε καν υπερυψωμενο δεν ειναι και ουτε μπλοκαδουρες εχει και ουτε αργο.Ελπιζω να βοηθησα!
-
πολύ ωραίο αυτοκίνητο και στον δρόμο είναι άψογο.Αλλά αν το θέλεις για εκτός δρόμου έστω και για μικρές διαδρομές ξέχασε το.Αργό μπλοκέ κτλ δεν έχει όπως και όλα τα επιβατικά(μη τζιπ).
-
Tι σχεση εχει το Α3 με το φορουμ των εκτος δρομου;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Tι σχεση εχει το Α3 με το φορουμ των εκτος δρομου;Πως εγω εχω δει Α3 εκτος δρομου (στου χαντακ)
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
πολύ ωραίο αυτοκίνητο και στον δρόμο είναι άψογο.Αλλά αν το θέλεις για εκτός δρόμου έστω και για μικρές διαδρομές ξέχασε το.Αργό μπλοκέ κτλ δεν έχει όπως και όλα τα επιβατικά(μη τζιπ).Υπαρχει το impreza
-
Ο χρήστης F_i_L έγραψε:
Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
Thanx!Το Α3 Quattro είναι ένα επιβατηγό με τετρακίνηση, όπως πολλά άλλα. Πέρα από την ενεργητική ασφάλεια που σου προσφέρει (σ.σ: κάτι πάρα πολύ σημαντικό για τους ελληνικούς δρόμους), το μόνο επιπλέον είναι ότι πιθανώς θα μπορέσεις να κινηθείς και σε χιονισμένο δρόμο με περισσότερη ευκολία, από ένα αμιγώς προσθιοκίνητο ή πισωκίνητο. Αλλά σε καμία περίπτωση μη νομίσεις ότι θα πας σε διαφορετικά είδη δρόμων απ' ότι θα πήγαινες με ένα άλλο επιβατηγό, καθώς είναι καθαρά θέμα ύψους και προορισμού του αυτοκινήτου. Αν ενδιαφέρεσαι για κάτι τέτοιο θα μπορούσες να κοιτάξεις κάτι σε Q3 ή Tiguan, αλλά με το ανάλογο κόστος. Κάτι σε ποιο χαλαρό θα μπορούσες να ψάξεις Cross Polo, Skoda Yeti (! μη βγούμε απ' το VAG Gr) ή SX4. Το τελευταίο ξέρω ότι έχει και κλείδωμα. Αυτά είναι προσανατολισμένα για μια χαλαρή εκτός δρόμου χρήση.
Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.
-
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
Thanx!Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Άλλη η 4κίνηση quattro, άλλη η haldex.
Τα quattro έχουν 3 διαφορικά όπως τα subaru και evo, χωρίς να είναι εφάμιλλη φυσικά, αφού τα εμπρός και πίσω διαφορικά τους είναι ελεύθερα με τα ηλεκτρονικά να προσπαθούν να παίξουν τον ρόλο των lsd, ενώ στα sti και evo είναι και τα 3 lsd, με τα κεντρικά τους μάλιστα ρυθμιζόμενα, σε 3 θέσεις στα evo και σε πάρα πολλές έως κλείδωμα 50-50 στα sti.
Η haldex είναι αυτόματη με κάποια προφόρτιση πίσω στις τελευταίες εκδόσεις για να μην καθυστερεί η μετάδοση της κίνησης, αλλά είναι για απλή χρήση εκτός δρόμου και όχι για δύσκολες καταστάσεις, αφού όλα δουλεύουν ηλεκτρονικά και με τη χρήση φρένων κλπ. -
Ο χρήστης Crektis έγραψε:
Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καπου τα μπερδεψες ...
-
quattro είναι εμπορική ονομασία, όλα τα τετρακίνητα Audi ονομάζονται quattro ασχέτως αν έχουν haldex ή torsen ή οτιδήποτε.
-
Ο χρήστης stolis έγραψε:
Καλησπέρα!Σκεφτόμουν(=μεγάλη απόσταση από την πράξη) να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο audi a3 quattro diesel αλλά έχω την εξής απορία. Όταν λέμε a3 quattro τι εννοούμε ακριβώς; Οτι θα έχει αργά/γρήγορα μποκέ κάρο και δεν συμμαζεύεται ή οτι απλά θα έχει AWD δηλαδή απλά μόνιμη τετρακίνηση(ούτε μπλοκέ δλδ) ?
Έχω ψάξει στο ιντερνετ για reviews κλπ αλλά δεν έχω βρεί κάτι!Επομένως αν ξέρει κανείς ας απαντήσει!
Thanx!Τώρα για την τετρακίνηση Quattro (ή αντίστοιχα 4Motion της VW κλπ). Δεν είναι η σκληροπυρηνική τετρακίνηση ενός Impreza ή ενός Evo, με τρία διαφορικά και συνεχή μετάδοση κίνησης και στους δύο άξονες. Έχουμε και λέμε. Τα Α3 (όπως Α5, Q5-7, TT) χρησιμοποιούν τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex. Αυτό σημαίνει ότι η κίνηση θα μεταδοθεί στον πίσω άξονα, μόνο όταν απαιτηθεί (απώλεια πρόσφυσης), ενώ σε κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, κάνοντας το αμάξι πιο φιλικό και πολιτισμένο και σίγουρα πιο άνετο. Τα Α4-6-8 (quattro πάντα) χρησιμοποιούν διαφορικό Torsen, έχοντας μια πιο μηχανική 4κίνηση, με την κίνηση να μεταδίδεται συνεχώς στον πίσω άξονα, σε ποσοστά ανάλογα των απαιτήσεων, προσδίδοντας ένα πιο σπορ χαρακτήρα στο αμάξι. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Άλλη η 4κίνηση quattro, άλλη η haldex.
Τα quattro έχουν 3 διαφορικά όπως τα subaru και evo, χωρίς να είναι εφάμιλλη φυσικά, αφού τα εμπρός και πίσω διαφορικά τους είναι ελεύθερα με τα ηλεκτρονικά να προσπαθούν να παίξουν τον ρόλο των lsd, ενώ στα sti και evo είναι και τα 3 lsd, με τα κεντρικά τους μάλιστα ρυθμιζόμενα, σε 3 θέσεις στα evo και σε πάρα πολλές έως κλείδωμα 50-50 στα sti.
Η haldex είναι αυτόματη με κάποια προφόρτιση πίσω στις τελευταίες εκδόσεις για να μην καθυστερεί η μετάδοση της κίνησης, αλλά είναι για απλή χρήση εκτός δρόμου και όχι για δύσκολες καταστάσεις, αφού όλα δουλεύουν ηλεκτρονικά και με τη χρήση φρένων κλπ.Μα απ' ότι είδα και διάβασα και αλλού η Audi για την τετρακίνηση χρησιμοποιεί και τα δύο είδη διαφορικών. Απλά όπως λέει ο IKE, είναι ο χαρακτηρισμός της για την τετρακίνηση (όπως είναι 4motion για VW, 4matic για Mercedes, x για bmw, ...). Να σου πω την αλήθεια ούτε και γω ήξερα ότι η Audi χρησιμοποιεί και τους δυο τύπους, νομίζοντας ότι χρησιμοποιεί μόνο με haldex, επειδή ήξερα για το S3 ότι το κάνει. Τώρα διάβασα ότι σε άλλα μοντέλα (το Α4 πχ) ενώ παλιότερα χρησιμοποιούσε Torsen, πλέον χρησιμοποιεί Haldex... Όμως είναι σίγουρο ότι χρησιμοποιεί και τους δύο τύπους για τετρακίνηση. Και νομίζω ότι ο τρόπος λειτουργίας, που περιέγραψα είναι σωστός.
-
Το Α4 έχει σύστημα με τρία διαφορικα το κεντρικό torsen.Για να ξεμπερδευτεις θα σου πω τα εξής :Όλα τα τετρακινητα της Audi φέρουν την επιγραφή quattro.Όσα έχουν τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια(a3,q3) έχουν haldex,όσα τον έχουν τοποθετημένο κατα μήκος (a5,α4,q5,a6,q7) έχουν σύστημα με τρία διαφορικα εκ των οποίων το κεντρικό είναι torsen.Σημείωση οτι το q7 φοράει διαφοροποίημενο σύστημα με τρία διαφορικα πάντα.επίσης σε μερικά μοντέλα προσφέρεται ελεγχομενο διάφορικο πίσω.
Κανε μια αναζήτηση στο φόρουμ,περι τετρακινησης τα έχουμε συζήτηση πολλάκις . -
To Q7 έχει και αυτό torsen κεντρικό, μήπως το μπερδεύεις με τα Cayenne/Touareg που δεν έχουν? (εκτός από κάποιες εκδόσεις).
Ακόμα και τα Audi με 3 διαφορικά δεν έχουν το ίδιο σύστημα μετάδοσης, πχ τα RS5 εχουν ενεργό πίσω διαφορικό και το κεντρικό αν και σχεδόν πάντα είναι τόρσεν δεν είναι πάντα ίδιου τύπου.
-
Ti φοραει το cayenne & touareg?
-
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά νομίζω τα Touareg/Cayenne έχουν κεντρικό διαφορικό με ηλεκτρομηχανικό συμπλέκτη και κοντές ταχύτητες (ένα πλανητικό σύστημα 2 σχέσεων) ενώ το Q7 στην θέση του έχει τόρσεν. Και τα δύο της BorgWagner. Τα υβριδικά Cayenne/Touareg έχουν το σύστημα του Q7.
-
Πολυ ιδια δεν ειναι?Μηπως διαφερουν μονο στις κοντες και στη δυνατοτητα κλειδωματος?
Νομιζω οτι και το Q7 πλανητικο φοραει.
Και αυτο ειναι της cayenne:
-
Mαλλον εχεις δικιο τελικα ,απο ενα ψαξιμο που εριξα στο νετ
Το Tuareg εχει ηλεκτρομηχανικο πολυδισκο συμπλεκτη για να κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο ενω το Q7 εχει αμιγως μηχανικο κλειδωμα με δισκους τριβης και κατανομη 42:58 .Για την cayenne δε βρηκα κατι απτο.. -
Το κέλυφος είναι ίδιο εξωτερικά αλλά εσωτερικά υπάρχουν διαφορές. Του Q7 (αριστερά) είναι πολύ πιο απλός ο μηχανισμός, κυρίως επειδή δεν έχει κοντά.
casual 4 X 4