Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 97
    • Best 0
    • Groups 0

    stolis

    @stolis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    97
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stolis Unfollow Follow

    Latest posts made by stolis

    • RE: Αργό σε άσφαλτο?

      Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

      Και τα 4κίνητα με 3 διαφορικά και το κεντρικό lsd μια χαρά πάνε στην άσφαλτο με αργά.

      AN δε μπλοκαρει

      Δεν είναι απαραίτητο να είναι ελεύθερο το κεντρικό.

      Θα μου επιτρεψεις να επιμενω οτι ειναι για τους λογους και τον τροπο που προανεφερα.

      Σαφώς αν δεν μπλοκάρει ή αν μπλοκάρει κατ'επιλογή και δεν είναι μπλοκαρισμένο. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, ένα 4κίνητο με lsd κεντρικό δεν έχει κανένα πρόβλημα στην άσφαλτο να στρίψει όσο και όσες φορές θέλει ο οδηγός.

      Για όποιο λόγο και τρόπο και αν αναφέρεσαι, όπως μπορεί να οδηγηθεί ένα με ελεύθερο κεντρικό στην άσφαλτο, έτσι μπορεί να οδηγηθεί και ένα με κεντρικό lsd.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: Αργό σε άσφαλτο?

      Και τα 4κίνητα με 3 διαφορικά και το κεντρικό lsd μια χαρά πάνε στην άσφαλτο με αργά.
      Δεν είναι απαραίτητο να είναι ελεύθερο το κεντρικό.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: VSC Ή LSD

      Το lsd που φοράει το LC δεν δουλεύει με τροχό στον αέρα και με το εμπρός ανοιχτό, είναι ακόμη πιο δύσκολο να κινηθεί.
      Διάβασε αυτά τα άρθρα που αναλύει τις λειτουργίες όλων σχεδόν των κατηγοριών lsd:
      http://www.autoblog.gr/2013/11/08/every ... ls-part-2/
      http://www.autoblog.gr/2014/09/10/every ... ls-part-3/

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: VSC Ή LSD

      Ο χρήστης stolis έγραψε:
      Τα ηλεκτρονικά ενώ πολλά είναι αρκετά αποτελεσματικά, όλα έχουν το μειονέκτημα ότι το αυτοκίνητο κόβει έστω και για λίγο τη φόρα του μέχρι να μπλοκάρει ο τροχός που είναι στον αέρα.

      Youtube Video

      Στο 2:55 και στο 3:15 του βίντεο φαίνεται αυτό που γράφω πιο πάνω.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: VSC Ή LSD

      Air locker βάζουν σχεδόν όλοι για σκληρό off-road.
      Ειδικά σε αυτοκίνητα που δεν έχουν 100% μπλοκέ από τον κατασκευαστή και είναι και πιο παλιά μοντέλα, γιατί στα καινούρια που είναι φουλ στα ηλεκτρονικά δεν ξέρω αν επεμβαίνουν στα διαφορικά.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: VSC Ή LSD

      Μόνο τα δισκάτα lsd και από αυτά τα αρκετά σφιχτά κάνουν για off-road.
      Τα τύπου torsen, viscous κλπ δεν δουλεύουν με τροχό στον αέρα.
      Τα δισκάτα υπερτερούν των vsc γιατί όταν σηκωθεί ένας τροχός ο άλλος που πατάει δεν σταματάει καθόλου και έτσι το αυτοκίνητο δεν χάνει φόρα.
      Τα ηλεκτρονικά ενώ πολλά είναι αρκετά αποτελεσματικά, όλα έχουν το μειονέκτημα ότι το αυτοκίνητο κόβει έστω και για λίγο τη φόρα του μέχρι να μπλοκάρει ο τροχός που είναι στον αέρα.
      Από την άλλη έχουν το καλό ότι είναι φιλικά όσο δουλεύουν σαν ελεύθερα, ενώ από την άλλη τα σφιχτά δισκάτα είναι λίγο ιδιαίτερα γιατί στις στροφές έχει την τάση ο εσωτερικός να γυρίζει το ίδιο με τον εξωτερικό.
      Στην επιθετική οδήγηση όμως και στο off-road σε αποζημιώνουν.

      Αυτά από προσωπική εμπειρία στο δικό μου και σε 10άδες 4κίνητα φίλων.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: Απορίες σε hilux 2012

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      Το EDL δε βηθαει στα Τorsen?

      Βοηθάει και στα torsen και στα ελεύθερα διαφορικά.
      Μόνα τους όμως δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα για τους γνωστούς λόγους.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: Απορίες σε hilux 2012

      Ναι, το κόλπο με το φρένο είναι γνωστό και όχι μόνο για τα torsen φυσικά, αλλά ο φίλος στην αρχή υποστήριζε ότι τα torsen δουλεύουν με τροχό στον αέρα από μόνα τους, δεν νομίζω ότι εννοούσε με βοήθεια από φρένα και γι'αυτό η συζήτηση.
      Τα δισκάτα είναι τα καλύτερα για αυτή τη χρήση και πολύ πιο ικανά από τα torser αφού δεν χρειάζονται ούτε φρένα ούτε τίποτα.
      Το ξέρω καλά αφού τα έχω δοκιμάσει και τα 2, όπως και τα ελεύθερα και όχι μόνο σε ένα αυτοκίνητο και ξέρω καλά τι και πως το κάνουν.
      Για τα μηχανικά μέρη δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Θέλει πολλές στροφές για να μην σβήσει το μοτέρ με το πάτημα του φρένου.
      Πολύ γκάζι και πολύ δυνατό φρένο δηλαδή αλλιώς και το μοτέρ σβήνει και αποτέλεσμα δεν υπάρχει.
      Και αυτό συνεχώς, αφού μόλις αφήσεις το φρένο πάλι 0 ροπή στον τροχό που πατάει.
      Και όλα αυτά γίνονται πολύ πιο εύκολα αν είναι το abs εκτός, αλλιώς πολύ πιθανό να μην πετύχει.

      Ένα χαρακτηριστικό βίντεο με 3 LC. Ένα με torsen πίσω, ένα με ηλεκτρονικά διαφορικά και ένα με arb.
      Εκεί που σταμάτησε το πράσινο με το torsen, δεν το έσωζε κανένα φρένο....
      Youtube Video

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: Απορίες σε hilux 2012

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Δεν τα είπε λάθος.
      Και όπως κατάλαβες και με τροχό στον αέρα λειτουργεί το τόρσεν. Επειδή στέλνει πολλαπλάσια ροπή και επειδή πολλαπλάσια του μηδέν ίσον μηδέν πρέπει να πατάς φρένο ώστε να αναγκαστεί να στείλει ροπή στον τροχό στον αέρα και πολλαπλάσια στον άλλον.
      Απλά το να πατάς φρένο και γκάζι μαζί το κάνεις εύκολα με αυτόματο και καθόλου εύκολα με χειροκίνητο κιβώτιο.

      Δεν τα είπε λάθος, τα είπε μπερδεμένα, αυτό του έγραψα.
      Το torsen κανονικά δεν δουλεύει με τροχό στον αέρα. Άλλο τι γίνεται με κάποια ''κολπάκια'' με φρένο και χειρόφρενο.
      Επίσης, όταν υπάρχει το abs δεν είναι τόσο εύκολο να δουλέψει με το φρένο, είχα torsen μπροστά και τα είχα δοκιμάσει αυτά.
      Όταν είναι στον πίσω άξονα, τότε βοηθάει καλύτερα το χειρόφρενο.
      Με αυτά τα κόλπα όμως θα κινηθεί για λίγο ή απλά θα ξεκολλήσει από κάπου. Αν χρειαστεί να κάνει κάποια μέτρα το αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο και ζορίζεται και το μοτέρ και όλα τα μηχανικά μέρη, αφού δεν φρενάρει μόνο ο τροχός που είναι στον αέρα αλλά όλοι.
      Το ίδιο χρησιμοποιούν και σε ελεύθερα διαφορικά, σε vitara, jimny κλπ, δεν σημαίνει ότι τα ελεύθερα διαφορικά λειτουργούν με τροχό στον αέρα επειδή με ένα κολπάκι ίσως το κάνουν για λίγο και υπό προϋποθέσεις.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • RE: Απορίες σε hilux 2012

      Δεν υπάρχει αντιπαράθεση, προς Θεού.
      Τώρα ναι, κατάλαβα τι εννοούσες.

      posted in Εκτός Δρόμου
      S
      stolis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr