-
Τί λέει το σύστημα αυτό βελτίωσης της ιπποδύναμης του κινητήρα; Λένε και για 15% μείωση κατανάλωσης, είναι δυνατόν; και υπό τί συνθήκες; Από αξιοπιστία; Έχει βάλει κανείς να πεί την εμπειρία του;
-
Τί λέει το σύστημα αυτό βελτίωσης της ιπποδύναμης του κινητήρα; Λένε και για 15% μείωση κατανάλωσης, είναι δυνατόν; και υπό τί συνθήκες; Από αξιοπιστία; Έχει βάλει κανείς να πεί την εμπειρία του;
-
Τί λέει το σύστημα αυτό βελτίωσης της ιπποδύναμης του κινητήρα; Λένε και για 15% μείωση κατανάλωσης, είναι δυνατόν; και υπό τί συνθήκες; Από αξιοπιστία; Έχει βάλει κανείς να πεί την εμπειρία του;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Τί λέει το σύστημα αυτό βελτίωσης της ιπποδύναμης του κινητήρα; Λένε και για 15% μείωση κατανάλωσης, είναι δυνατόν; και υπό τί συνθήκες; Από αξιοπιστία; Έχει βάλει κανείς να πεί την εμπειρία του;Tι ειναι αυτο ;Εχεις καποιο λινκ ,κατι;
-
-
-
Ποιο αυτοκίνητο - μοντέλο αφορά ?
-
Mini
-
όχι μόνο mini αλλά και mini, εάν δείς έχει μια σειρά από μοντέλα που ανάλογα ποιό θέλεις επιλέγεις και σου δίνει τη βελτίωση κλπ.
-
H tat δεν ειναι ?
Οι φιεστακιδες ειναι απογοητευμενοι απο τον εν λογω βελτιωτη.Βεβαια τα φορντ παιρνουν δυσκολα αλογα..
Παντως ενω το δυναμομετρο εδειχνε ωραια νουμερακια,ο δρομος ελεγε αλλα..
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
H tat δεν ειναι ?Οι φιεστακιδες ειναι απογοητευμενοι απο τον εν λογω βελτιωτη.Βεβαια τα φορντ παιρνουν δυσκολα αλογα..
Παντως ενω το δυναμομετρο εδειχνε ωραια νουμερακια,ο δρομος ελεγε αλλα..
όταν λες πως ο δρόμος έλεγε άλλα τί εννοείς; έχεις βάλει τέτοιο σύστημα;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
H tat δεν ειναι ?
Οι φιεστακιδες ειναι απογοητευμενοι απο τον εν λογω βελτιωτη.Βεβαια τα φορντ παιρνουν δυσκολα αλογα..
Παντως ενω το δυναμομετρο εδειχνε ωραια νουμερακια,ο δρομος ελεγε αλλα..
όταν λες πως ο δρόμος έλεγε άλλα τί εννοείς; έχεις βάλει τέτοιο σύστημα;
Το συστημα που λες ειναι βασικα επαναπρογραματισμος ecu.
Παλια λοιπον εμπορευοταν ενα μαραφετακι που το εβαζες στην obd θυρα και περνουσε τη νεα χαρτογραφηση στο αυτοκινητο.
Προσεχε μιλαω μονο για το φιεστα στ.Για τα αλλα αυτοκινητα δεν εχω αποψη τι κανουν εκει.
Πηγαν λοιπον καποια παιδια και εβαλαν προγραμμα σε αυτον.Απο τα 150 αλογα μαμα ,το δυναμομετρο εδειχνε 165.
Το βραδυ λοιπον παταγαν με ιδια αυτοκινητα που ειχαν πατησει και στο παρελθον και το αποτελεσμα εμενε σχεδον ιδιο,η αντε να κερδιζαν κανενα αμαξι διαφορα (σε σχεση με πριν βαλουν προγραμμα).Ατομα που πηραν το ιδιο μαραφετι απο αγγλια με αγγλικους χαρτες ειδαν σαφως καλυτερα αποτελεσματα. -
Για fiesta 1.6 S που αξίζει(ford car center ή chiptronic)
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Πηγαν λοιπον καποια παιδια και εβαλαν προγραμμα σε αυτον.Απο τα 150 αλογα μαμα ,το δυναμομετρο εδειχνε 165. Το βραδυ λοιπον παταγαν με ιδια αυτοκινητα που ειχαν πατησει και στο παρελθον και το αποτελεσμα εμενε σχεδον ιδιο,η αντε να κερδιζαν κανενα αμαξι διαφορα (σε σχεση με πριν βαλουν προγραμμα).Ατομα που πηραν το ιδιο μαραφετι απο αγγλια με αγγλικους χαρτες ειδαν σαφως καλυτερα αποτελεσματα.δεν είμαι και σχετικός αλλά και πάλι όμως με 15άλογα παραπάνω μπορείς να δείς διαφορά 'ενός αμαξιού' σε κόντρα; θέλω να πώ, δεν είναι λίγα για να φανεί τέτοια διαφορά;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Πηγαν λοιπον καποια παιδια και εβαλαν προγραμμα σε αυτον.Απο τα 150 αλογα μαμα ,το δυναμομετρο εδειχνε 165. Το βραδυ λοιπον παταγαν με ιδια αυτοκινητα που ειχαν πατησει και στο παρελθον και το αποτελεσμα εμενε σχεδον ιδιο,η αντε να κερδιζαν κανενα αμαξι διαφορα (σε σχεση με πριν βαλουν προγραμμα).Ατομα που πηραν το ιδιο μαραφετι απο αγγλια με αγγλικους χαρτες ειδαν σαφως καλυτερα αποτελεσματα.
δεν είμαι και σχετικός αλλά και πάλι όμως με 15άλογα παραπάνω μπορείς να δείς διαφορά 'ενός αμαξιού' σε κόντρα; θέλω να πώ, δεν είναι λίγα για να φανεί τέτοια διαφορά;
συμφωνω απολυτα, εχω χαλασει πολλες βενζινες σε πατηματα και τα 15 αλογα πολυ δυσκολα θα δειξουν διαφορα, εκτος εαν το πατημα γινει ακριβως στις ιδιες συνθηκες, ιδιες στροφες και φυσικα με τεταρτη ωστε ο παραγοντας του οδηγου (αλλαγη ταχυτητων) να εκμηδενιστει.
παντως οικονομια σιγουρα θα δει καποιος σε τουρμπο αυτοκινητο.
-
Εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτή την εταιρία ,έχω βάλει πρόγραμμα στο αυτοκίνητο μου από αυτούς εδώ και 4 χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα,το αυτοκίνητο έχει πάρει αρκετά άλογα (+50) (Golf 5 GTI 20 tfsi Turbo) και φαίνονται στον δρόμο,έχω κάνει με το πρόγραμμα περίπου 49.000 χιλιόμετρα.
Η Chiptronic είναι στον χώρο της βελτίωσης ( από ότι ξέρω )εδώ και 11 χρονιά,και από ότι είδα ,όταν τους επισκέφτηκα οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες ,και έχουν πλήρη εξοπλισμό (δυναμόμετρο , διαγνωστικά μηχανήματα ,κλπ ). -
όλα τα αμάξια της VAG απότι είδα παίρνουν αρκετά άλογα με την αναβάθμιση (50) σε σχέση όμως με το mini υπάρχει κανείς που να το έχει βάλει για να μας πεί επί του πρακτέου;
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
παντως οικονομια σιγουρα θα δει καποιος σε τουρμπο αυτοκινητο.
Και τα παραπάνω άλογα με τι ταΐζονται, με αέρα?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
παντως οικονομια σιγουρα θα δει καποιος σε τουρμπο αυτοκινητο.
Και τα παραπάνω άλογα με τι ταΐζονται, με αέρα?
με την προυποθεση μετά την βελτίωση να πηγαίνεις πιο φυλαγμένα από πριν... τότε στις χαμηλές μάλλον θα δείς πιο μικρά νούμερα
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
παντως οικονομια σιγουρα θα δει καποιος σε τουρμπο αυτοκινητο.
Και τα παραπάνω άλογα με τι ταΐζονται, με αέρα?
με την προυποθεση μετά την βελτίωση να πηγαίνεις πιο φυλαγμένα από πριν... τότε στις χαμηλές μάλλον θα δείς πιο μικρά νούμερα
Εγώ χωρίς καμιά ιδιαίτερη οδήγηση έχω δει 1 λίτρο κάτω στα 100χλμ μετά το πρόγραμμα.
βελτίωση ιπποδύναμης με Chiptronic