-
Τον πουλο τα σεατακια...
-
Ο χρήστης dimk έγραψε:
Καλα ολοκληρο ΦΙατ γκρουπ και δεν εχει ΕΝΑ(1) τετραπορτο σενταν.Και μην μου πειτε τν 159 γιατι ολοι ξερουμε οτι ειναι στα τελειωματαΗ 159 είναι κορυφαία επιλογή! Στις 30 χιλιάδες Ευρώ, η TBi δεν έχει αντίπαλο στις σπορ μπερλίνες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλα ολοκληρο ΦΙατ γκρουπ και δεν εχει ΕΝΑ(1) τετραπορτο σενταν.Και μην μου πειτε τν 159 γιατι ολοι ξερουμε οτι ειναι στα τελειωματα
Η 159 είναι κορυφαία επιλογή! Στις 30 χιλιάδες Ευρώ, η TBi δεν έχει αντίπαλο στις σπορ μπερλίνες.
Φυσικα με τα λεφτα που δινει μπορει να παρει δυο για να κυκλοφορει καθε μερα στον δακτυλιο
-
Μπορεί να πάρει επίσης 6 Citroen C1 ή 30.000 σουβλάκια
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μπορεί να πάρει επίσης 6 Citroen C1 ή 30.000 σουβλάκιαΜε πιτα τα σουβλακια
-
Δεν είπα καλαμάκια (let the mayhem begin )
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν είπα καλαμάκια (let the mayhem begin ) -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Κλειδώστε όλα τα τοπικά της Alfa Romeo. Για 2 χρόνια δεν αγοράζουμε Alfa Romeo.
Forza PiechΕνώ μετά τον Πιχ που θα κάνουν όλα τα μοντέλα ΧΑΛΑΡΑ ένα ταληράκι παραπάνω (+5,000 ευρώ) θα πάρεις, ε;
Τον πρώτο πληθυντικό να τον αφήσεις και να μιλάς για τον εαυτό σου.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Δεν πιστεύω να κάνουν καμιά βλακεία σύντομα οι της vag.Θέλω να δώ Alfa Dodgeo πρώτα
To σεντάν SEAudi δεν σου φτάνει;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είπα καλαμάκια (let the mayhem begin )
Φαινεται τα βγαζουν και σε χυμο...
-
Αν η Alfa Romeo (εποχή πρό αλλά και μετά Φιατ) είχε καταφέρει έστω και κατά το ΉΜΙΣΥ απο το πάθος και την αφοσίωση των απανταχού alfisti να το μετουσιώσει σε σταθερότητα & βελτίωση των διαχρονικών της αδυναμιών της θα είχε παραμείνει ακμαία και θα μπορούσε έτσι να διατηρήσει τον μοναδικό χαρακτήρα της, αλλά ταυτόχρονα να είναι ανταγωνιστική σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον αυτοκίνησης που άλλαξε τα τελευταία 20-30 χρόνια και συνεχίζει να αλλάζει με δραματικούς ρυθμούς...
Τώρα... ας ελπίσουμε ότι δεν είναι αργά για να σώσει την παρτίδα... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Και μια ερωτηση για οσους φοβουνται την VAG:εχω 50000-60000ευρω και θελω Alfa,ποιο μοντελο μου προτεινεται?
BMW Z4 S3.5i η καλύτερη σύγχρονη σπορ Alfa Romeo.
My point exactly...Σωστο αμαξι-λαθος σημα...
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
καλα δεν εισαι και το καλυτερο παραδειγμα εδω μεσα με αυτα που λες!
Η αλφα εχει μονο εμφανιση να δειξει;;;
Θα μας τρελανεις με τα κουλα που λες!
Συγκρινε λοιπον μια bmw 316 με περισσοτερα απο 30000 με μια alfa 159 tbi 200ps με 28000(ειμαι σιγουρος οτι αγνοεις την υπαρξη της, δεν την αναφερουν στο οτοτριτι!) και βγαλε σαν συμπερασμα οτι η 159 υπερτερει μονο εμφανησιακα, και αυτο συμφωνα με τα λεγομενα σου, παιζεται!
Αν δεν ειναι γερμανικο δεν λεει ετσι;;αγνοω την υπαρξη του αυτοκινητου που πηρε ο θειος μου οκ
φιλε μου η 159 το χω ξαναπει πωλειται κοψοχρονια σε σχεση με τον ανταγωνισμο για πολλους λογους
(ενω η μιτο πχ οχι ) , δε θα τα ξανασυζητησουμε..αμα ομως βαλεις στην ακρη το θεμα τιμης και παμε σε αντιστοιχες επιδοσεις (200 αλογα) , η 159 δεν εχει κατι το ουσιαστικα καλυτερο απο μια 325 ή ενα Α4 2.0 ΤQ
βρηκες στην τελικη κι εσυ ΜΙΑ μονο εκδοση που εβγαλε στο τελος της ζωης της..
θες να μιλησουμε για ολες τις υπολοιπες εκδοσεις με τα μοτερ που ηταν γτπκ ?το οτι και η αλφιστι της γυρισαν τη πλατη μονο τυχαιο δεν ειναι
τωρα για τους τυπους που πανε και αγοραζουν μια 316 για να κανουν επιδειξη στο γειτονα μη μου μιλας, δε με ενδιαφερουν σαν οντοτητες..
οκ υπαρχουν και αυτη και ουσιαστικα για αυτους (του ελληνες κυριως), βγαζει η bmw αυτη την αθλιοτηταβεβαια υπαρχει και η 159 με μοτερ απο οπελ, αλλα αυτο το ξεχναμε
τωρα στις υπολοιπες κατηγοριες..
brera: ξεκαθαρα το μονο που προσφερει παραπανω ειναι εμφανιση
mito: εκει ναι προσφερει περισσοτερα απο τους περισσοτερους και πολυ συχνα και τους γερμανους που αυτη τη κατηγορια την ειχαν παντα αδικημενη
giulietta: το οτι ακομα και σημερα τη συγκρινουν με αυτοκινητα του 2003 χωρις να τη βγαζουν ξεκαθαρα καλυτερη...
απο κει και περα το μονο που εχει αυτη τη στιγμη που ειναι τρομερα αξιολογο ειναι το multiair.καλα τα λες ρε μλκ...τι μαλακιες λες οτι λες μαλακιες..
-
Ο χρήστης dimk έγραψε:
Καλα ολοκληρο ΦΙατ γκρουπ και δεν εχει ΕΝΑ(1) τετραπορτο σενταν.Και μην μου πειτε τν 159 γιατι ολοι ξερουμε οτι ειναι στα τελειωματα,μιλαμε τοσο φτωχη γκαμα(2 μοντελα η καθε μαρκα του γκρουπο),ακομα και η Dacia ποιο πολλα μοντελα εχει.Παραγνωρίζεις το γεγονός ότι την τελευταία διετία μεσολάβησε μια παγκόσμια οικονομική ύφεση,που έπληξε σε μεγάλο βαθμό την αυτοκινητοβιομηχανία, η δυναμική της οποίας για τα επόμενα χρόνια είναι ακόμα υπό διαμόρφωση.Την ίδια στιγμή η Fiat είναι ο μοναδικός όμιλος της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που μπήκε στο χώρο των εξαγορών,όχι ενός brand,αλλά ενός άλλου ομίλου,γεγονός που όχι μόνο την ανάγκασε να αναθεωρήσει σχέδια και μακροχρόνιες στρατηγικές επιλογές,αλλά απαίτησε και την διοχέτευση όλου του έμψυχου και άψυχου δυναμικού στον αγώνα να συμμαζευτεί το χάος της Chrysler.Και όλα αυτά τη στιγμή που βρίσκεται σε κλεφτοπόλεμο με τα εργατικά συνδικάτα και την ιταλική κυβέρνηση,από την οποία δεν πήρε ούτε ευρώ για να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση (σε αντίθεση με ένα σωρό άλλους που την έβγαλαν καθαρή επειδή διασωληνώθηκαν ή έκαναν ενέσεις κρατικής οικονομικής βοήθειας).
Δεν παραγνωρίζεται βέβαια το γεγονός ότι στα projects που στο μεταξύ απελευθερώθηκαν από τη Fiat,εκ πρώτης όψεως φαίνεται να πρυτανεύουν οι λογιστικές αλχημείες και τα χρηματιστηριακά στοιχήματα,ενώ δεν έλλειψαν και οι παλινωδίες (με χαρακτηριστικό παράδειγμα την ακύρωση του προχωρημένου progetto 325/topolino....μόνο όταν είδαν το λουτρό αίματος που προκαλεί στην Toyota το IQ και την ελεύθερη πτώση του smart). -
Εδώ παραγνωρίζουμε και ένα άλλο παράγοντα κλειδί.
Ότι ο όμιλος Φίατ δραστηριοποιείται κυρίως στην ευρώπη και κυρίως στα μικρά - μικρομεσαία κυβικά, περιοχές και κατηγορίες όπου ο τύπος χατσμπάκ κάνει κυριολεκτικώς θραύση σε σχέση με τα τετράπορτα σεντάν.
Για σύγκριση και ενημέρωση τα χατσ στο αμέρικα συνιστούν μόλις το 10% επί του συνόλου της αγοράς, και μάλιστα τώρα είναι τόσο, παλαιά ήταν ακόμη λιγότερο. -
Λουτρό αίματος?!
Την καημένη τη Toyota, πως την πάτησε έτσι
-
Αυτό δεν το κατάλαβα.Δηλαδή δεν πάει καλά το IQ
-
Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι να γελάσεις ή να κλάψεις από τα γέλια διαβάζοντας συγκεκριμένα posts.
Μπορεί να ξέρεις τί γίνεται μέσα στο γκρούπο, αλλά αντίστοιχη ενημέρωση πέρα από εικασίες για το τί γίνεται έξω από αυτό αποδεδειγμένα (sic) δεν έχεις.
Έχεις πει στο παρελθόν τέτοιες ανακρίβειες (sic), που δεν έχω απαντήσει γιατί βαριέμαι (sic),
άλλοτε άλλοι σου έχουν απαντήσει κατάλληλα, ας πρόσεχες με τους ευσεβείς σου πόθους...
Αναμειγνύεις προσωπική εμπάθεια που ξεχειλίζει (πρόσεχέ το αυτό, χάνεις σε κύρος), επιθυμίες και ονειρώξεις (υποκειμενικό στοιχείο)
εκμεταλλευόμενος την ευπιστία ορισμένων καλοθελητών που είδαν να επαληθεύονται τα λεγόμενά σου όταν αφορούσαν το gruppo (αντικειμενικό στοιχείο).Η 'είδηση' μιλάει για
The Volkswagen chairman also put to rest speculation that the group would sacrifice its underperforming Spanish brand Seat, which management has failed to move upmarket to rival Alfa.
'Seat would be to Alfa Romeo what Skoda is to Volkswagen,' Piech said.
No-nonsense Czech value brand Skoda is positioned just below Volkswagen as a car to appeal to everyman's taste like VW, just cheaper.
δηλαδή σύμφωνα με τη σπερμολογία, 'ο Πιχ απέρριψε τη φημολογία ότι το γκρουπ σκοπεύει να θυσιάσει τη SEAT'
(βέβαια εγώ θυμάμαι πως 'το μέλλον της SEAT είναι προαποφασισμένο', μέχρι να κλείσει, θυμάμαι καλά ναι...)
και συνεχίζει το κείμενο ότι 'η SEAT θα μπορούσε να είναι για την Alfa romeo ό,τι η Skoda για τη Volkswagen'
(νόμιζα ότι η SEAT θα έκλεινε μια και το vag θα αγόραζε την Alfa romeo, όχι ότι θα λειτουργούσε συμπληρωματικά,
επίσης προς τί οι πανηγυρισμοί επειδή τώρα... οι Γερμανοί είναι φίλοι μας,
και τέλος δε βλέπω να μιλάει πουθενά για Audi, BMW, Mercedes και ...Dacia,
ο παραλληλισμός γίνεται μεταξύ Volkswagen-Alfa romeo και Skoda-SEAT,
και δε βλέπω να αναφέρει πως 'η SEAT θα μπορούσε να είναι για την Alfa romeo ό,τι η Skoda για την Audi',
εκτός και αν η Volkswagen είναι πλέον το ίδιο premium με την Audi, τη BMW, και τη Mercedes
η δε Skoda βρίσκεται στο επίπεδο Dacia και κατασκευάζει rebadged παλιά μοντέλα, αποκλειστικά για την Τσεχία,
και ειδικά αυτό το τελευταίο θα ήθελα να μου πεις πού το είδες να το είπε ο Πιχ.)Αν είναι να μεταφέρουμε ό,τι γράφεται, η Fiat θα βρει λεφτά...
http://www.nytimes.com/2010/10/01/busin ... ari&st=cse -
εεε...τετράπορτο sedan...Fiat Linea...καλά ντε! Μη βαράτε!!!
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Πραγματικά δεν ξέρω αν είναι να γελάσεις ή να κλάψεις από τα γέλια διαβάζοντας συγκεκριμένα posts.Be my guest.Προσωπικά ασχολούμαι με το θέμα,ελπίζοντας η κατάληξη του να μου προκαλέσει γέλια μέχρι δακρύων.
Αναμειγνύεις προσωπική εμπάθεια που ξεχειλίζει (πρόσεχέ το αυτό, χάνεις σε κύρος), επιθυμίες και ονειρώξεις (υποκειμενικό στοιχείο)
εκμεταλλευόμενος την ευπιστία ορισμένων καλοθελητών που είδαν να επαληθεύονται τα λεγόμενά σου όταν αφορούσαν το gruppo (αντικειμενικό στοιχείο).Ούτε προσωπική εμπάθεια....ούτε ρεύσεις και ονειρώξεις.Ευτυχώς δεν βγάζω το ψωμί μου από το automotive, ώστε να με απασχολεί κάποιου είδους αξιοπιστίας ή κύρους.
Τα λίγα που μπορεί να ξέρω... τα οφείλω αποκλειστικά σε δύο τρεις προσωπικές μου σχέσεις με εργαζομένους στο Torino,και μόνο στο βαθμό που ο σεβασμός τους στην ηθική της επαγγελματικής τους προσήλωσης στη Fiat ,τους επιτρέπει να μου κοινοποίησουν.Αν με ενδιέφερε πραγματικά το Golfalfa θα είχα τιμήσει ήδη τα προϊόντα της Alfiat....ενώ από το να περιμένω να δω το φως το αληθινό από το alfaudi,είναι ασφαλέστερο να ψωνίσω από το Μόναχο.
επίσης προς τί οι πανηγυρισμοί επειδή τώρα... οι Γερμανοί είναι φίλοι μας,
Ze germans δεν ήταν χθεσινοί εχθροί μου.....ώστε να γίνουν σήμερα φίλοι μου.
Η 'είδηση' μιλάει για
The Volkswagen chairman also put to rest speculation that the group would sacrifice its underperforming Spanish brand Seat, which management has failed to move upmarket to rival Alfa.
'Seat would be to Alfa Romeo what Skoda is to Volkswagen,' Piech said.
No-nonsense Czech value brand Skoda is positioned just below Volkswagen as a car to appeal to everyman's taste like VW, just cheaper.
δηλαδή σύμφωνα με τη σπερμολογία, 'ο Πιχ απέρριψε τη φημολογία ότι το γκρουπ σκοπεύει να θυσιάσει τη SEAT' ........
Για να σε γλυτώσω από τον κόπο...άστο καλύτερο γιατί δεν το έχεις.Επιμένεις να βγάλεις συμπέρασμα,μεταφράζοντας δύο γραμμές,τη στιγμή που όχι μόνο αγνοείς τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο παρασκήνιο,αλλά ΚΥΡΙΩΣ η μοναδική σου πρεμούρα είναι η τύχη της SEAT.
Σιγά μην χάσει η Βενετιά βελόνι. Αν το Martorell δεν ήταν θωρακισμένο από το χρήμα που έχει στάξει κατά καιρούς η ισπανική κυβέρνηση, η VW θα είχε φροντίσει να κλείσει νωρίτερα την μαύρη τρύπα της Seat (μόλις προχθές ο Muir σκέφθηκε να ζητήσει την απόλυση 300 εργαζομένων.....αλλά το Zapatero δάγκωσε).Έχε υπομονή τρία τέσσερα χρονάκια για να διαπιστώσεις την τύχη της λοιπόν.Το all the others:
Ο Piech δεν είναι κιρίζι.Τα όσα λέει, ο χρόνος που τα λέει και η συνοδεία των δηλώσεών του από τα κολομπότσια του (Giugi και de Silva έσπευσαν ήδη να κάνουν δηλώσεις για το ζήτημα),εντάσσεται σε μια γενικότερη πολιτική πίεσης και ψευδούς διαφάνειας.
Λέει ο PIech ότι η Seat θα είναι ένα σκαλί κάτω από την AR,την ίδια στιγμή που δηλώνει ότι για την AR δεν χρειάζεται να γίνουν σοβαρές και μεγάλες οικονομικές επενδύσεις.Ήγουν αφήνει να εννοηθεί ότι το positionig της AR θα είναι αυτό μιας εταιρείας semipremium (Seat με λουστρίνια),γιατί αυτό εξυπηρετεί την προσπάθειά του να κάμψει τους πλέον ανένδοτους από τους κύκλους της Exor.
Ευτυχώς ξέρουμε πολύ καλά (και όχι από δημοσιογραφικές πληροφορίες .....αλλά από τους ανοικτούς διαύλους διαρροών,καθώς το CS του Wolfsburg βρίθει απο πρώην εργαζομένους του ομίλου Fiat,στους οποίους προστέθηκαν πρόσφατα και οι εργαζόμενοι της Italdesign),ότι τα σχέδια για το positioning της AR είναι εντελώς διαφορετικά.Αυτή τη στιγμή παίζονται πολλά στο παρασκήνιο.Αν οι δυό πλευρές μπορέσουν και συμφωνήσουν σε δύο τρία πραγματάκια που ακόμα της χωρίζουν (και το μαρούλι είναι αυτό που καθορίζει αν οι συμφωνίες γίνουν ή όχι),η συμφωνία θα κλείσει.Περισσότερα επί του παρόντος δεν είναι ανακοινώσιμα.
Αν η συμφωνία κλείσει.... θα το μάθουμε όλοι.Αν όχι.... υπόσχομαι κάποια στιγμή να δώσω κάποια hints για το λόγο που δεν έγινε.
ΑLFA ROMEO FORUM