-
Δεν πρόλαβα
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Το άρθρο 23 δεν έχει καμιά σχέση με τις αναστροφές. Αφορά περίπτωση οδήγησης σε δρόμο με την όπισθεν, είτε αφορά για στάθμευση είτε για κάποια διαδρομή.
Περί αναστροφών ΑΡΘΡΟ 29, πινακίδα P-29 και Άρθρο 5 (διαγράμμιση δρόμων)
Όλα τα υπόλοιπα είναι παρερμηνείες.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το άρθρο 23 δεν έχει καμιά σχέση με τις αναστροφές. Αφορά περίπτωση οδήγησης σε δρόμο με την όπισθεν, είτε αφορά για στάθμευση είτε για κάποια διαδρομή.Περί αναστροφών ΑΡΘΡΟ 29, πινακίδα P-29 και Άρθρο 5 (διαγράμμιση δρόμων)
Όλα τα υπόλοιπα είναι παρερμηνείες.
Κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες;;;
Άσε που αναφέρεται σε αναστροφή με στροφή 180 μοιρών (και εκεί έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του αρ. 23 για την όπισθεν).
-
Στην δικια μου την περιπτωση επρεπε να αναψω αλαρμ.-
Απο την αλλη,χωρις να προσπαθω να δικαιολογησω το λαθος μου,και ο πιτσιρικας οφειλε να τηρει τις αποστασεις...
Η γκαραζοπορτα εκανε 10' να ανοιξει.
Πιο πολυ ενοχληθηκε που του εκοψα την φορα,παρα απο το οτι δεν αναψα αλαρμ... -
Αυτό είναι το καινούριο φρούτο.
Παίρνει ο άλλος το αυτοκίνητο και νομίζει ότι μπορεί να τρέχει σαν το διάολο μέσα στις γειτονιές χωρίς να λαμβάνει υπόψη ότι η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 50Km/h.
Στο δικό μου δρόμο, ακριβώς εκεί που αφήνω το αυτοκίνητο έχει πινακίδα με όριο 30Km/h.
Αλλά φυσικά τρέχουν σαν τους τρελούς (και τις τρελές) και απαιτούν να είναι και οι δρόμοι ελεύθεροι για να πάνε γρήγορα εκεί που θέλουν. Λες και οι δρόμοι είναι πίστες της F1. -
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Στην δικια μου την περιπτωση επρεπε να αναψω αλαρμ.-
Απο την αλλη,χωρις να προσπαθω να δικαιολογησω το λαθος μου,και ο πιτσιρικας οφειλε να τηρει τις αποστασεις...
Η γκαραζοπορτα εκανε 10' να ανοιξει.
Πιο πολυ ενοχληθηκε που του εκοψα την φορα,παρα απο το οτι δεν αναψα αλαρμ...Νομίζω φλας είναι πιο σωστό αντί για αλάρμ. Ο πιτσιρικάς όφειλε να περιμένει όσο χρειαστείς εσύ να το βάλεις μέσα, όσο όφειλε και να περιμένει αν έκανες ελιγμό στάθμευσης. Δεν βρήκα κάπου να ορίζεται μέγιστο ή έστω εύλογο χρονικό διάστημα για τέτοιους ελιγμούς.
-
Ο χρήστης emil έγραψε:
Στην δικια μου την περιπτωση επρεπε να αναψω αλαρμ.-
Απο την αλλη,χωρις να προσπαθω να δικαιολογησω το λαθος μου,και ο πιτσιρικας οφειλε να τηρει τις αποστασεις...
Η γκαραζοπορτα εκανε 10' να ανοιξει.
Πιο πολυ ενοχληθηκε που του εκοψα την φορα,παρα απο το οτι δεν αναψα αλαρμ...Νομίζω φλας είναι πιο σωστό αντί για αλάρμ. Ο πιτσιρικάς όφειλε να περιμένει όσο χρειαστείς εσύ να το βάλεις μέσα, όσο όφειλε και να περιμένει αν έκανες ελιγμό στάθμευσης. Δεν βρήκα κάπου να ορίζεται μέγιστο ή έστω εύλογο χρονικό διάστημα για τέτοιους ελιγμούς.
+1
γίνεται κατάχρηση του αλαρμ. Η ειδοποίηση για ελιγμό στάθμευσης είναι το φλας. Ειδικά για είσοδο σε παρκινγκ, χωρίς ελιγμό, όπισθεν κλπ, το φλας είναι το μόνο σωστό. -
Μα η πλακα ειναι οτι στα 15 μετρα απο το γκαραζ μου υπαρχει καθετος δρομος,οποτε μπορει να νομιζε οτι θα εστριβα σε αυτον εαν αναβα φλας,και να μου την αναβε οταν σταταγα οντας κολλημενος πισω μου..
-
Πού ακριβώς επιτρέπει την αναστροφή ο ΚΟΚ;
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Μα η πλακα ειναι οτι στα 15 μετρα απο το γκαραζ μου υπαρχει καθετος δρομος,οποτε μπορει να νομιζε οτι θα εστριβα σε αυτον εαν αναβα φλας,και να μου την αναβε οταν σταταγα οντας κολλημενος πισω μου..Την ιδέα να κάνεις στιγμιαία δεξιά σε κάποιο άνοιγμα, ώστε να μην αναγκάζεις τους άλλους να σε περιμένουν, δε βλέπω να την αναφέρεις πουθενά. Έστω ως απορριπτέα. Πάει να πει ότι μάλλον νιώθεις καλά με το να τους εγκλωβίζεις και να τους αργοπορείς (οπότε και δεν το συζητάς καν) κι όλη η κουβέντα αναλώνεται στο φλας και στο αλάρμ, δηλαδή στους τύπους κι όχι στην ουσία.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μα η πλακα ειναι οτι στα 15 μετρα απο το γκαραζ μου υπαρχει καθετος δρομος,οποτε μπορει να νομιζε οτι θα εστριβα σε αυτον εαν αναβα φλας,και να μου την αναβε οταν σταταγα οντας κολλημενος πισω μου..
Την ιδέα να κάνεις στιγμιαία δεξιά σε κάποιο άνοιγμα, ώστε να μην αναγκάζεις τους άλλους να σε περιμένουν, δε βλέπω να την αναφέρεις πουθενά. Έστω ως απορριπτέα. Πάει να πει ότι μάλλον νιώθεις καλά με το να τους εγκλωβίζεις και να τους αργοπορείς (οπότε και δεν το συζητάς καν) κι όλη η κουβέντα αναλώνεται στο φλας και στο αλάρμ, δηλαδή στους τύπους κι όχι στην ουσία.
Ρε φιλαρακι,τζιιζας δηλαδη...
Δεν θα το ξανακανω...
Και το επoμενο αμαξι μου θα ειναι Arona cng...
Ενταξει τωρα; -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μα η πλακα ειναι οτι στα 15 μετρα απο το γκαραζ μου υπαρχει καθετος δρομος,οποτε μπορει να νομιζε οτι θα εστριβα σε αυτον εαν αναβα φλας,και να μου την αναβε οταν σταταγα οντας κολλημενος πισω μου..
Την ιδέα να κάνεις στιγμιαία δεξιά σε κάποιο άνοιγμα, ώστε να μην αναγκάζεις τους άλλους να σε περιμένουν, δε βλέπω να την αναφέρεις πουθενά. Έστω ως απορριπτέα. Πάει να πει ότι μάλλον νιώθεις καλά με το να τους εγκλωβίζεις και να τους αργοπορείς (οπότε και δεν το συζητάς καν) κι όλη η κουβέντα αναλώνεται στο φλας και στο αλάρμ, δηλαδή στους τύπους κι όχι στην ουσία.
δλδ οποίος περιμένει 5-10 δευτερόλεπτα να ανοίξει η γκαραζόπορτα του εγκλωβίζει και καθυστερεί τους άλλους ?
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μα η πλακα ειναι οτι στα 15 μετρα απο το γκαραζ μου υπαρχει καθετος δρομος,οποτε μπορει να νομιζε οτι θα εστριβα σε αυτον εαν αναβα φλας,και να μου την αναβε οταν σταταγα οντας κολλημενος πισω μου..
Την ιδέα να κάνεις στιγμιαία δεξιά σε κάποιο άνοιγμα, ώστε να μην αναγκάζεις τους άλλους να σε περιμένουν, δε βλέπω να την αναφέρεις πουθενά. Έστω ως απορριπτέα. Πάει να πει ότι μάλλον νιώθεις καλά με το να τους εγκλωβίζεις και να τους αργοπορείς (οπότε και δεν το συζητάς καν) κι όλη η κουβέντα αναλώνεται στο φλας και στο αλάρμ, δηλαδή στους τύπους κι όχι στην ουσία.
Βρε καλε μου άνθρωπε τι ακριβώς υποστηρίζεις; έρχεται από πίσω, κολλάει σαν βδελλα στον διαχύτη (λέμε τώρα...) σε αστικό στενό και θα πρέπει να κάνω τι ακριβώς αν θέλω να μπω στο σπίτι μου; να κάτσω καμία 50αρια πιο πίσω να περάσει ο χακινεν μηπως και προλάβει την πολ ποσιζιον; άμα έχει κάνα απορριματοφορο έτσι του φωνάζεις άμα σε 'καθυστερεί';; περίμενε 20 δευτερόλεπτα και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Ήμαρτον δηλαδή...
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό που πολλοί οδηγοί δεν ανάβουν φλας όταν στρίβουν ή όταν παρκάρουν, ειλικρινά, δε μπορώ να το καταλάβω.
Είναι στοιχείο ευπρέπειας και σεβασμού προς τους υπόλοιπους οδηγούς.
Μήπως σε κάποια αυτοκίνητα είναι στα έξτρα το φλας;
Πολλές φορές στρίβουν μπροστά μου χωρίς φλας, κορνάρω και τσαμπουκαλεύονται!
Νομίζω ότι ένα πρόστιμο 100,00€ σε όποιους δεν τα χρησιμοποιούν θα είναι μια καλή αρχή.
Πίστευα ότι ήμασταν βορειοαφρικάνικη χώρα αλλά είμαστε σε πολύ χειρότερη κατάσταση. -
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Πού ακριβώς επιτρέπει την αναστροφή ο ΚΟΚ;Αν δεις λίγο πιο πάνω, θα δεις ότι την ίδια ερώτηση έκανα εγώ και τελικά (εκτός φυσικά αν με διορθώσουν με πραγματικά γεγονότα, που δεν το βλέπω) δεν επιτρέπεται, τουλάχιστον με την χρήση όπισθεν.
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μα η πλακα ειναι οτι στα 15 μετρα απο το γκαραζ μου υπαρχει καθετος δρομος,οποτε μπορει να νομιζε οτι θα εστριβα σε αυτον εαν αναβα φλας,και να μου την αναβε οταν σταταγα οντας κολλημενος πισω μου..
Την ιδέα να κάνεις στιγμιαία δεξιά σε κάποιο άνοιγμα, ώστε να μην αναγκάζεις τους άλλους να σε περιμένουν, δε βλέπω να την αναφέρεις πουθενά. Έστω ως απορριπτέα. Πάει να πει ότι μάλλον νιώθεις καλά με το να τους εγκλωβίζεις και να τους αργοπορείς (οπότε και δεν το συζητάς καν) κι όλη η κουβέντα αναλώνεται στο φλας και στο αλάρμ, δηλαδή στους τύπους κι όχι στην ουσία.
Κάτσε γιατί όντως πάμε στην υπερβολή. Δηλαδή αν ήθελε να παρκάρει θα έπρεπε να αφήσει πρώτα να περάσουν όλοι οι από πίσω του. Ούτε εγώ που με θεωρώ ανυπόμονο και νευρικό δεν απαιτώ κάτι τέτοιο από τον μπροστινό μου. Νόμιμο ελιγμό κάνει, όχι καμία... αναστροφή. [emoji14]
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης bill971 έγραψε:
Αυτό που πολλοί οδηγοί δεν ανάβουν φλας όταν στρίβουν ή όταν παρκάρουν, ειλικρινά, δε μπορώ να το καταλάβω.
Είναι στοιχείο ευπρέπειας και σεβασμού προς τους υπόλοιπους οδηγούς.
Μήπως σε κάποια αυτοκίνητα είναι στα έξτρα το φλας;
Πολλές φορές στρίβουν μπροστά μου χωρίς φλας, κορνάρω και τσαμπουκαλεύονται!
Νομίζω ότι ένα πρόστιμο 100,00€ σε όποιους δεν τα χρησιμοποιούν θα είναι μια καλή αρχή.
Πίστευα ότι ήμασταν βορειοαφρικάνικη χώρα αλλά είμαστε σε πολύ χειρότερη κατάσταση.+1
Και εκτός των άλλων είναι και άκρως επικίνδυνο γιατί δεν ξέρεις πως θα συμπεριφερθούν οι άλλοι.Πάντως και τα φλας τώρα τελευταία είναι περίεργη κατάσταση. Ανάβεις φλας για παρκάρισμα, κολλημένος ο άλλος από πίσω, προφυλακτήρα, και περιμένει να στρίψεις. Πλέον έχουμε φθάσει στο σημείο να ανάβουμε τα αλάρμ για παρκάρισμα μπας και ο από πίσω 'ξυπνήσει'.
-
Πιο πολύ θέμα ευγένειας και διάθεσης είναι τα παραπάνω θέματα όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ.
Και ο πιτσιρικάς πήγαινε κολλημένος πίσω από τον Accent , και ο accent θα είπε από μέσα του κάτσε τώρα και περίμενε παπάρα με το Octavia που δεν κρατάς αποστάσεις ώστε να σου δώσω χώρο να περάσεις.
Το ίδιο και με τον Storm , δεν έκανε καμία επικίνδυνη αναστροφή αλλά όταν είδε πως η άλλη επειδή είχε μάλλον τα νεύρα της ήρθε επίτηδες πάνω του μουλαρωσε και αυτός.
Έτσι είναι αυτά και θεωρώ πως είναι θέμα κακης διάθεσης της στιγμής η οποία εκτονώνεται με την επιθετική οδήγηση με κίνδυνο να οδηγήσει όμως σε ακραίες καταστάσεις.Sent from my SM-T715 using Tapatalk
-
Τί πιο φυσιολογικό και ανθρώπινο,να περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα,να μπει ο άλλος στο γκαράζ του;;;;;
Κάποιοι από τα γραφόμενα τους δείχνουν τον πολιτισμό και το τρόπο σκέψης τους. No mercy! -
Αυτός μπαίνει σε μέρος που εγώ δεν μπαίνω...
'Die motherfucking neighbor's goat' mode on
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]