Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 4C
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 4C
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 75
    • 76
    • 5 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    1519
    1225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Καμμία σχέση, το ένα είναι κόκκινο, το άλλο μπλε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drunkard last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Καμμία σχέση, το ένα είναι κόκκινο, το άλλο μπλε.

        και εχουν και διαφορετικες ζαντες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          marinos-regata last edited by

          copy-paste....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            konstantinos last edited by

            Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
            copy-paste....

            Απαρίθμησέ μας λίγο τις κινήσεις του copy-paste.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Για windows: Δεξί κλικ στο αντικείμενο προς αντιγραφή, αριστερό κλικ στο copy, δεξί κλικ και paste αντίστοιχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                konstantinos last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Για windows: Δεξί κλικ στο αντικείμενο προς αντιγραφή, αριστερό κλικ στο copy, δεξί κλικ και paste αντίστοιχα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pik last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Για windows: Δεξί κλικ στο αντικείμενο προς αντιγραφή, αριστερό κλικ στο copy, δεξί κλικ και paste αντίστοιχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης marinos regata έγραψε:
                    copy-paste....

                    είσαι μασκαρεμένο τρόλλ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Για windows: Δεξί κλικ στο αντικείμενο προς αντιγραφή, αριστερό κλικ στο copy, δεξί κλικ και paste αντίστοιχα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sunset last edited by

                        Alfa Romeo 4C at Geneva 2011 - Harald J. Wester Interview
                        http://www.youtube.com/watch?v=1zUE-QVcGYs
                        DNA θα υπάρχει. Επίσης λέει για 850 κιλά και μάξιμουμ 4 κιλά ανά ίππο πράγμα (που σημαίνει 212 ίπποι μίνιμουμ), θα πουληθεί σε όλες τις αγορές και φυσικά στην Αμερική. Κάτω από 4 δεύτερα τα 0-100!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης sunset έγραψε:
                          Alfa Romeo 4C at Geneva 2011 - Harald J. Wester Interview
                          http://www.youtube.com/watch?v=1zUE-QVcGYs
                          DNA θα υπάρχει. Επίσης λέει για 850 κιλά και μάξιμουμ 4 κιλά ανά ίππο πράγμα (που σημαίνει 212 ίπποι μίνιμουμ), θα πουληθεί σε όλες τις αγορές και φυσικά στην Αμερική. Κάτω από 4 δεύτερα τα 0-100!

                          τα 850 kg λέω να τα ξεχάσουμε...
                          εδώ η λίζα με απλό αιρ και σιντι πλαιερ , με ελάχιστες μονώσεις και πανάλαφρα (ρόβερ μοτερ) φλερτάρουν με τα 900kg...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Δεν ξερω πως 'ζυγιζει' τα δρωμενα η Alfa Romeo, για την παραγωγη (ή οχι), και τις επιλογες ως προς κατασκευη της 4C,
                            προσωπικα παντως θα προτιμουσα ενα πιο γηινο τεχνολογικα κατασκευασμα, -δηλαδη οχι απαραιτητα εξελιγμενο
                            ανθρακονηματινο μονοκοκ πλαισιο απο την Dallara- , με προσεγμενες ομως οσο το δυνατον επιλογες συνολικα στο αμαξωμα, ωστε να μην ξεπερναει μεν τα 1200κιλα, αλλα και να μην εκτοξευει την τελικη τιμη απο την αλλη.
                            Παραλληλα να ειναι οσο στιβαρο πρεπει και απαιτειται για ενα σπορ διθεσιο της AR, και να φοραει ακομα και αυτουσιο, -χωρις καν εργοστασιακο 'γαργαλημα'- τον 235αρη της Qiulietta QV.
                            Το μονο που θα 'απαιτουσα' θα ηταν αυτος ο γ@μημενος κοφτης του tbi να μετατοπιστει τουλαχιστον 1,000σαλ πιο πανω, ωστε το μοτερ να 'τελειωνει' στις 7-7,5κ σαλ, (και οχι νωριτερα), οπως αρμοζει σε μια σπορ AR.
                            Mε ενα τετοιο Project σε υλοποιηση, θεωρω πως και η τελικη τιμη θα ειναι κοντα στα 30-33κ στην Ευρωπαικη αγορα( δηλαδη
                            ακρως ανταγωνιστικη με το ΤΤ της Audi και πιο προσιτη απο μια Cayman) , αλλα και οι πωλησεις που θα κανει -μαζι με την διαφημιση- θα ειναι ενδεχομενως και ευεργετικες(?) για τα ταμεια της αυτοκινητοβιομηχανιας.
                            Τελος, θα μπορουσε παραλληλα, και εφοσον οι πωλησεις πανε κατ' ευχην, να επεκτεινει σε κυβισμο την γκαμα, προσφεροντας μια μικροτερη και οικονομικοτερη εκδοση πχ multiair με 170αλογα, αλλα και μια ισως GTA ή την ταχυτερη εκδοση της 4C με τον νεο φημολογουμενο 3λιτρο κινητηρα, καλυπτωντας ετσι, επιδοσεις-πρεστιζ για μεγαλη γκαμα υποψηφιων αγοραστων -και βαλαντιου- ωστε να 'χτυπησουν' αμεσα και τα επερχομενα σπορ διθεσια του ομιλου VAG, και της Porsche

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sunset last edited by

                              Πιθανόν να περιγράφεις την νέα spider...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης sunset έγραψε:
                                Alfa Romeo 4C at Geneva 2011 - Harald J. Wester Interview
                                http://www.youtube.com/watch?v=1zUE-QVcGYs
                                DNA θα υπάρχει. Επίσης λέει για 850 κιλά και μάξιμουμ 4 κιλά ανά ίππο πράγμα (που σημαίνει 212 ίπποι μίνιμουμ), θα πουληθεί σε όλες τις αγορές και φυσικά στην Αμερική. Κάτω από 4 δεύτερα τα 0-100!

                                Για 4 δεύτερα τα 0-100 θέλεις κάτω από 3 κιλά ανά ίππο. Άσε που τα 850 είναι ουτοπικά και στη τελική δεν το βλέπω καν να παράγεται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsardas last edited by

                                  Εμενα μονο η ζαντα δεν μου αρεσε. Μοιαζει απιστευτα με του Koenig ccx

                                  http://images.bradspictures.com/bpictur ... -20495.jpg

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    Το μονο που θα 'απαιτουσα' θα ηταν αυτος ο γ@μημενος κοφτης του tbi να μετατοπιστει τουλαχιστον 1,000σαλ πιο πανω, ωστε το μοτερ να 'τελειωνει' στις 7-7,5κ σαλ, (και οχι νωριτερα), οπως αρμοζει σε μια σπορ AR.

                                    EΛEOΣ με τον δηθεν πετρελαιοποιηση του tbi..αν σου σηκωσω δλδ τον κοφτη 2000 στροφες κι οχι 1000 χωρις ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΟΑΦΟΡΑ στην αποδοση θα συνεχιζεις να λες οτι ο tbi δεν αρμοζει σε μια σπορ αλφα ρομεο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Δεν χρειάζεται να σηκώσεις τον κόφτη, απλά να αλλάξεις το φόντο και την κλίμακα στο στροφόμετρο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pasxos last edited by

                                        Μπορω ν βαλω και μια σφυριχτρα με στραγαλι να ακουγεται επιτελους κι αυτος ο tbi λιγο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dinoaka last edited by

                                          Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
                                          Εμενα μονο η ζαντα δεν μου αρεσε. Μοιαζει απιστευτα με του Koenig ccx

                                          http://images.bradspictures.com/bpictur ... -20495.jpg

                                          Ελεος φιλε μου... δεν υπαρχει πιο alfa απο αυτη τη ζαντα, που σε διαφορες (μικρο)παραλλαγες φοριεται σε ολα τα μοντελα, απο mito εως 8c και απο 156 εως σχεδον καθε πρωτοτυπο που βγαινει.
                                          Τη πιο χαρακτηριστικη ζαντα (με τις 5 τρυπες) για ολες τις Alfa Romeo βρηκες να πεις οτι σου θυμιζει κατι αλλο? Ελεος!!
                                          Να εγραφες πως βαρεθηκες να τη βλεπεις σε ολες τις Alfa και θα ηθελες κατι πιο νεο και πρωτοτυπο στην 4c, να το καταλαβαινα...
                                          Ασε που δε μοιαζει και πολυ με αυτη που δειχνεις, γιατι σε ολες οι '5τρυπες' alfa ειναι διακριτοι οι κυκλοι και ξεχωριζουν τα κενα μεταξυ τους και δεν ειναι μονο τρυπες σε ενα ενιαιο φοντο (οπως σε αυτη που δειχνεις ή σε καποιες του VW Gti πχ)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                            Το μονο που θα 'απαιτουσα' θα ηταν αυτος ο γ@μημενος κοφτης του tbi να μετατοπιστει τουλαχιστον 1,000σαλ πιο πανω, ωστε το μοτερ να 'τελειωνει' στις 7-7,5κ σαλ, (και οχι νωριτερα), οπως αρμοζει σε μια σπορ AR.

                                            EΛEOΣ με τον δηθεν πετρελαιοποιηση του tbi..αν σου σηκωσω δλδ τον κοφτη 2000 στροφες κι οχι 1000 χωρις ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΟΑΦΟΡΑ στην αποδοση θα συνεχιζεις να λες οτι ο tbi δεν αρμοζει σε μια σπορ αλφα ρομεο;

                                            Oδηγησε τον 170αρη multiair σε Mito QV ή και στην πιο βαρια Giulietta για μια πιο 'δικαιη' συγκριση(?)
                                            και ελα μετα να μας πεις...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 5 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr