Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 123
    • Best 0
    • Groups 0

    dinoaka

    @dinoaka

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    123
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dinoaka Unfollow Follow

    Latest posts made by dinoaka

    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης vagnaz έγραψε:
      Ίσως και να έχετε δίκιο τελικά, αλλά αυτό που έχει σημασία πλέον για μένα, είναι ότι από την επόμενη εβδομάδα θα οδηγώ το αυτοκίνητο που ήθελα τα τελευταία 2 χρόνια. Ας επικεντρωθώ λοιπόν σε αυτό και ας αφήσω τα οικονομοτεχνικά στην άκρη.

      Ναι, ειναι καταπληκτικο αυτοκινητο και με φουλ εξοπλισμο (σπανιο να το βρεις οπως θελεις σε μεταχειρισμενο) και σιγουρα με τα σημερινα δεδομενα συμφερει παρα πολυ η τιμη του!!
      Οποτε εκανες πολυ καλη επιλογη!! Καλοταξιδο με πολλά, χαρουμενα και ασφαλη χιλιομετρα!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      **Τον 7ο του 2009 υπήρχαν μειωμένα Τέλη Ταξινόμησης?? **:hmmm:
      Αλλιώς έχουμε 46.500 αρχική + 1800 ηλιοροφή + 1800 xenon + 3600 δέρμα (αν δεν είναι τοποθετημένο εδώ) + 1000 ζάντες + 200 καθρέφτες + 800 parktronic.

      Ναι, απο Απριλη εως Αυγουστο του 2009 ειχαμε μειωση στο μισο του τελους ταξινομησης, που στην περιπτωση του Q5 πρεπει να ηταν γυρω στις 4000-5000.Επισης αναλογη μειωση ειχαμε και στις τιμες των εξτρα, οποτε μιλάμε για μια συνολικη μειωση, ισως κοντα στις 6000-7000.
      Οπότε ο φιλος aris07 μαλλον εχει δίκιο!!

      Πως φτασανε οι τιμες ε?? Με ολους αυτους τους φορους πολυτελειας, αυξηση ΦΠΑ, τελη ταξινομησης κλπ 30000 περιπου πανω μεσα σε 2 χρονια!!!
      Δυστυχως οι νεες τιμες ειναι σχεδον απαγορευτικες για καποιο νεο αγοραστη, ειδικα αν θελει και καποια εξτρα.
      Τυχεροι οσοι αγορασαν το 2009 αλλα επειδη ζουμε στο σημερα, ειναι απαραδεκτο το σημερινο καθεστως και σχεδον κλοπη απο το κρατος να επιβαλει τοσους φορους.
      Με τα σημερινα δεδομενα ομως (και ανεξαρτητα ποσο αγοραστηκε το καθε αμαξι) η λυση του μεταχειρισμενου φανταζει αρκετα (εως πολυ!) συμφερουσα. 30000 κατω απο το καινουριο σημερα δεν ειναι και λιγο!!
      Απο εκει και περα τη διαφορα τιμων (τοτε και τωρα) την εκμεταλλευονται οι εμποροι. Αν το βρεις κατευθειαν απο ιδιωτη (που το ειχε παρει τοτε με φθηνη τιμη) μπορεις να πετυχεις καλυτερη τιμη. Εχω υπ' οψιν μου Q5 με παρομοιο εξοπλισμο (λιγο πιο φτωχο) με του vagnaz, που αγοραστηκε απο ιδιωτη στις 40000 περιπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: Hyundai ix35 2011

      Καλα, εμεις εδω θα συνεχισουμε να μιλαμε για τα 'μελλοντικα' τετρακινητα μοντελα!!!

      Φτιαξτε αλλη ενοτητα στο 'κατασκευαστες' να μιλατε για τα δικινητα οσοι θελετε, που ηρθαν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: Hyundai ix35 2011

      Ο χρήστης Govus έγραψε:

      ποσο ειναι το οφελος απ την αποσυρση για το ix35? για το 1.6 εννοω

      Νομίζω, πως 1200 με 1300 € είναι το όφελος από το τέλος ταξινόμησης στα 1.6 λίτρα...

      1430 ακριβως!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης skek έγραψε:
      Το θέμα έκλεισε, εδώ μέσα δεν υπάρχουν ούτε κόντρες, ούτε ειρωνείες...
      Σε περιμένουμε στην εκδρομή του Μαΐου...

      Ευχαριστω για την προσκληση αλλα δεν ειμαι απο Αθηνα και ουτε και θα εχω παραλαβει ακομα το tiguan (προς τελος Ιουνη περιμενω).

      Αλλωστε τι δουλεια εχει το 'φτωχο' tiguan αναμεσα στα 'αριστοκρατικα' Q5??
      Πλακα κανω φυσικα και δεν ειναι ειρωνεια απο μερους μου αυτη τη φορα, ουτε προσπαθεια να 'ανταποδωσω'
      Απλα πλακα και 'ξορκιζω' λιγο τις διαφωνίες!!

      Καλη εκδρομη και γενικά καλες διαδρομες και ασφαλη χιλιόμετρα στους τυχερους που εχουν Q5.
      Προσωπικα το θεωρω το κορυφαιο SUV στην ελληνική αγορα, στην κατηγορια τιμων 40-50 χιλιαδες.
      Για παραπανω ισως υπαρχουν και αλλες επιλογες...
      Για παρακατω, υπαρχει και το tiguan...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: AUDI Q5

      @shek ευχαριστω για την απαντηση!
      Επι της ουσιας δε θα γραψω τιποτα αλλο γιατι δεν ειχα ουτε εχω σκοπο να 'αναψω' μια κοντρα!!
      Οι αποψεις διατυπωθηκαν εξαλλου και δεχομαι κυριως την εξηγηση πως το 'ο λαός προτιμά καλύτερα αυτοκίνητα, όπως το Tiguan...' ειχε πιο πολυ χιουμορ παρα ειρωνια.
      Μερικες φορες ειναι δυσκολο να ανιχνευσεις τις προθεσεις και το υφος των αλλων εδω! Και εξαλλου και μικρα εκφραστικα ατοπήματα ειναι ευκολο να συμβουν απο όλους μας, γραφοντας κατι λίγο διαφορετικο απο αυτο που θα θελαμε να εκφρασουμε.
      Συγνωμη αν και απο την πλευρα μου ημουν καπως περισσοτερο αιχμηρος και απολυτος, απ΄οτι θα έπρεπε...
      Δε νομιζω να εχουμε να χωρισουμε τιποτα εδω και οι οποιες διαφωνιες(και οχι διαμαχες!!) ειναι απλα στα πλαισια του δημοσιου διαλογου εδω, που σκοπο εχει την ανταλλαγη αποψεων και γνωσεων, ωστε να πλησιασουμε λιγο την 'αληθεια'(με οποια εννοια την αντιλαμβανεται κανεις) και τιποτα αλλο...
      Ε και λιγο χιουμορ καλο ειναι, γιατι κανει τη ζωη μας πιο ευχαριστη!!
      (και χαιρομαι που η 'αντιπαραθεση' μας ενεπνευσε σχολια και γελοιογραφικες παρεμβασεις οπως του leftgalan)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: AUDI Q5

      Ωραιος ο Σοπενχαουερ και δεν τολμω να αντιπαρατεθω στο πνευμα μαζι του...
      Με αυτα που καταλαβαινω εγω λοιπον η δηλωση 'ο λαός προτιμά καλύτερα αυτοκίνητα, όπως το Tiguan...' ειναι ειρωνική και ειλικρινα δεν μπορω να την εκλαβω αλλιως, οσο και αν προσπαθω να διευρυνω το πνευμα μου...
      Εκτος αν οντως θεωρεις το tiguan καλυτερο αυτοκινητο (πραγμα βεβαια που αντιμειμενικα δε στεκει!!), οποτε μπορεις να το δηλωσεις ευθεως!
      Και σιγουρα θα μπορουσες να με 'βοηθησεις' και να απαντησεις με επιχειρηματα πανω σε αυτα που εγραψα και οχι αντιπαραβαλοντας ρητα και 'απαξιώνοντας' τα γραφομενα μου και τη σκεψη μου με κειμενα του Σοπενχαουερ.

      Τελος παντων, δεν εχω σκοπο να ανοιξω οποιαδηποτε 'βεντετα' και συγγνωμη απο ολους αν ξεφευγω και σας κουραζω με off topic θεματα! Απλα προσπαθω (ειδικα εδω οπου η μονη μας δυνατοτητα επικοινωνιας ειναι το γραψιμο) να ειμαι οσο πιο αναλυτικος και κατανοητος γινεται. Δεν υπαρχει τιποτα προσωπικο, ουτε νομιζω πως προσβαλω κανενα με τα γραφομενα μου. Προσπαθω να μιλαω με επιχειρηματα (σωστα ή λαθος...) και να αναλυσω τις σκεψεις μου και δε μιλαω με 'αφορισμους' ή 'ρητα' και γενικευσεις.
      Συγνωμη παλι απ' ολους και δε θα σας κουρασω αλλο με αυτο το θεμα. Ουτε προσπαθω να πεισω κανενα ή να 'δικαιωθω' για κατι...Ο Σοπενχαουερ εξαλλου εχει δικιο, οποιος καταλαβε καταλαβε... Αλλα τουλαχιστον εγω προσπαθησα να αναλυσω τις σκεψεις μου και απο εκει και περα ουτε μπορω ουτε θελω να επιβαλω οποιαδηποτε αποψη! Το θεμα εκλεισε για μενα, εγραψα αυτα που ηθελα να πω, ευχαριστω οσους μπήκαν στο κοπο να τα διαβασουν, οποια και αν ειναι η θεση τους!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης skek έγραψε:

      43 μοναδες μονο πουληθηκαν στην ελλαδα το 2011 !!!

      Λογικό... ο λαός προτιμά καλύτερα αυτοκίνητα, όπως το Tiguan....

      Αλήθεια που χάθηκαν αυτοί;;;;

      Συγγνώμη αλλά προς τι η ειρωνία για το 'λαο που προτιμά καλύτερα αυτοκινητα'?
      Λετε πως αν ηθελε/μπορουσε καποιος να διαθεσει τα χρηματα που εχει το Q5 θα επαιρνε tiguan?
      Ναι το tiguan ειναι μια πιο οικονομικη λυση στην κατηγορία SUV που εχει και μια μακρινη συγγενεια με το Q5 λογω group.
      Απο εκει και περα δεν ειναι αμεσα συγκρισιμα και ανηκουν και σε διαφορετικη κατηγορια μεγεθους( αν ειναι με κατι, καπως συγκρισιμο το tiguan θα ειναι με το επερχομενο Q3 που στηριζονται και στο ιδιο πατωμα)
      Ετσι δε νομιζω πως χωρανε συγκρισεις, ειρωνίες και 'αντιπαραθεσεις' ουτε απο την πλευρα των κατοχων tiguan (πηρα σχεδον το ιδιο αυτοκινητο με λιγοτερα χρηματα) αλλα περισσοτερο ουτε απο τους κατοχους Q5 (για το 'λαουτζικο' που πηρε το 'φτωχο' tiguan). Και επιτρεψτε μου να θεωρω τη δευτερη περιπτωση καπως 'χειροτερη', καθως αν στην πρωτη καποιος θελει να δωσει 'αξια' στα λεφτα του (που μαζεψε με πολυ κοπο) και να αισθανθει πως πηρε ενα καλο αυτοκινητο, σε αρκετα καλη τιμη, στη δευτερρη περιπτωση δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να υποτιμαται, τοσο ο 'λαος', οσο και το αυτοκινητο που επελεξε, απο μια θεση 'ισχυος' αυτου που ειχε τα χρηματα και τα διεθεσε για το πολυ καλο κατα τα αλλα Q5.
      Δηλαδη αν ειχα Cayenne θα επρεπε να κανω υποτιμητικα σχολια για το λαουτζικο με τα Q5?

      Υ.Γ. Ναι, για να προλαβω οποιαδηποτε σχολια και ερωτησεις, ειμαι μελλοντικος κατοχος tiguan. Αυτό δε με αποτρεπει απο το να αναγνωριζω την αξια του Q5 (για αυτο αλλωστε και διαβαζω και αυτο το topic, οπως και πολλα αλλα άλλωστε σχετικα με αυτοκινητα και θεματα που με ενδιαφερουν). Και σιγουρα αν ηθελα/μπορουσα να διαθεσω περιπου 15000 παραπανω (απο το 'φτωχο' tiguan 1.4 150 ps) ηταν παρα πολυ πιθανο να καταληξω στο Q5. Ομως αυτη ηταν η επιλογη μου με βαση τα προσωπικα μου κριτηρια και αναγκες και απο εκει και περα δε βλεπω φυσικα ανταγωνιστικα κανενα πιο ακριβο αυτοκινητο αλλα επιτρεψτε μου να μη νιωθω και 'δευτερης' κατηγοριας πολιτης!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: Hyundai ix35 2011

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      Καλά δεν πειράζει. Είναι όμως το άρθρο πολύ πρόσφατο...

      Το πρωτο θεμα ετσι κανει πολλες φορες. Ξαναδημοσιευει παλια αρθρα με νεα ημερομηνια γιατι προφανως δεν εχουν κατι αλλο να γραψουν (ή μαλλον ...'βαριουνται'!!) και πρεπει να εμφανισουν καποιο νεο αρθρο στην κατηγορια cars.
      Πολλες φορες κανουν ενα απλο 'copy-paste' απο παλια τους αρθρα (οπως η αναφορα για οδηγηση του διλιτρου στο τελος της παραπανω 'δοκιμης'!) ή απο αλλες προχειρες ειδησεις που βρηκαν στο internet.
      Τουλαχιστον στην συγκεκριμενη περιπτωση του ix35 εγραψαν και δυο νεα λογακια στην αρχη, πως ηρθε το δικινητο στην Ελλαδα.
      Βεβαια το να το χαρακτηριζουν 'πρωτη δοκιμη' στον τιτλο και να μην εχουν δει καν το δικινητο στην Ελλαδα, δειχνει ποσο αναξιοπιστοι ειναι!! Κριμα για τον κυριο Τρακουσελλη, αν οντως ειναι ο συντακτης του αρθρου , οπως γραφει πανω!
      Και αλλωστε πως δεν το οδηγησαν, εκτος του οτι δεν υπαρχει καμια αναφορα για οδηγηση σε ολο το αρθρο(περα απο τα τετρακινητα περσυσι στη Ρωμη!!!) φαινεται απο την καταληξη του αρθρου: 'Μένει να το… γευτούμε και στο ελληνικό χώμα.'
      Παντα τετοιες 'πρωτιες' κυριε Τρακουσελλη!!

      Αντιγραφω παρακατω ολοκληρη τη 'δοκιμη' του πρωτου θεματος, για οσους θελουν να επαληθευσουν τα παραπανω(να μην τους χαριζουμε τσαμπα 'κλικ', δεν τους αξιζουν!!)

      *Πρώτη δοκιμή του Hyundai ix35
      web only

      16/04/2011 15:20
      Ξεκίνησε η διάθεση του πολυαναμενώμενου SUV της Hyundai στην Ελληνική αγορά. Το ix35 αλλάζει εντελώς την εικόνα που είχαμε μέχρι σήμερα για τα SUV της Hyundai…

      Αναμφίβολα η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία έχει και τις γνώσεις και την εμπειρία να κάνει πρωταθλητισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτό ευελπιστεί το ix35, να κάνει πρωταθλητισμό στην Ελλάδα… Σχεδιαστικά, οι άνθρωποι της Hyundai μάς εξέπληξαν. Ξέφυγαν εντελώς από τα δεδομένα του Tucson, πλησιάζοντας προς αυτά της σειράς «i». Και από αυτή βέβαια υπάρχουν αρκετές διαφορές.

      Είναι σαφές ότι οι σχεδιαστές θέλησαν να δώσουν μια σπορτίφ δυναμική στο αυτοκίνητό τους, κάτι που σε μεγάλο βαθμό το καταφέρνουν, κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα. «Χυτή γλυπτική» ονομάζουν την όλη σχεδιαστική γραμμή του ix35 οι Κορεάτες. Βέβαια, όπως γνωρίζετε, αυτοί οι μαρκετινίστικοι ορισμοί δεν μας εκφράζουν ιδιαίτερα. Εμείς θα λέγαμε πως το ix35 είναι ένα από τα ομορφότερα SUV που θα υπάρχουν στην ελληνική αγορά, ενώ θα λέγαμε ότι είναι το πιο «ευρωπαϊκό» που έχουν παρουσιάσει ποτέ οι Κορεάτες. Σχεδιαστικά θα το βάζαμε στην κορυφή μαζί με το επίσης «sexy» Ford Kuga.

      Ακόμα και στο συνήθως προβληματικό οπίσθιο τμήμα αυτή της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι Κορεάτες έκαναν τα μαγικά τους κλείνοντας λίγο περισσότερο το πίσω παρμπρίζ και θυσιάζοντας βέβαια λίγο από τον χώρο των αποσκευών, που δεν είναι και λίγος (591 lt). 
Αλλωστε η γενναία αύξηση του μεγέθους του, σε σχέση με το Tucson, έγινε κατά 100% προς όφελος των επιβατών, ενώ αφήνει ένα ερωτηματικό για το αν οι Κορεάτες ετοιμάζουν και κάποιο μικρό SUV ώστε να μπει σφήνα στα Skoda Yeti, Nissan Qashqai κ.λπ.

      Βέβαια, η ύπαρξη και δικίνητων εκδόσεων στο ix35 «βαπτίζει» το νέο Hyundai ως έναν, λίγο μεγαλύτερο, ανταγωνιστή των δύο παραπάνω SUV. Η σχεδίαση του εσωτερικού του ix35 παίρνει άριστα. Είναι το ομορφότερο ταμπλό που έχουμε συναντήσει σε Hyundai αυτοκίνητο, συνάμα και το ποιοτικότερο, με ωραίους χρωματισμούς (χρώμα αλουμινίου σε πολλά σημεία), εργονομία και καλής ποιότητας υλικά. Μας άρεσε ιδιαίτερα η μεγάλη οθόνη αφής που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό και από την οποία μπορείς να δεις πληροφορίες για το αυτοκίνητο (υπολογιστής ταξιδιού, κατανάλωση κ.λπ.), ενώ χειρίζεσαι από εκεί και το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Κινητήρες.

      Το νέο SUV της Hyundai θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες, εκ των οποίων οι δύο είναι βενζίνης. Αμεσα διατίθεται η προσθιοκίνητη έκδοση με το νέο κινητήρα των 1,6lt της Hyundai, απόδοσης 135 ίππων.
 Η εκπομπή ρύπων του συγκεκριμένου κινητήρα είναι στα (μόλις) 149 g/km, κάτι που το τοποθετεί στην αγορά ως ένα από τα πιο… οικολογικά και οικονομικά (σε κατανάλωση) SUV, με τη διαφορά όμως ότι δεν θα είναι και τόσο… SUV, αφού θα εισαχθεί μόνο σε δικίνητη έκδοση (δυστυχώς). Πιο πολύ σε Crossοver θα φέρνει.... Μετά το Καλοκαίρι θα εισαχθεί το ix35 με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό, απόδοσης 163 PS. Αυτή η έκδοση θα είναι μόνο τετρακίνητη.

      Σε ό,τι αφορά τον 2λιτρο που είχαμε στα χέρια μας στη Ρώμη, οπου και είχαμε την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο, είναι σαφές πως έχει υποστεί αρκετές αλλαγές σε σχέση με τον προηγούμενο του Τucson. Ο οδηγός έχει τη διαθέσιμη ροπή από πιο χαμηλά, ενώ είναι σαφώς οικονομικότερος σε κατανάλωση.

      Γενικά, οδηγώντας το ix35 στον δρόμο, αλλά και στο χιόνι (ναι, βρήκαμε τη Ρώμη χιονισμένη!), είναι εμφανές ότι οι Κορεάτες θέλησαν να φτιάξουν ένα σπορτίφ SUV, περισσότερο για εντός δρόμου διαδρομές. Αυτό σημαίνει πως παρά το ύψος του το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα σταθερό, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να είναι ελαφρώς πιο σκληρή απ’ ό,τι θα θέλαμε. Μένει να το… γευτούμε και στο ελληνικό χώμα. *

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • RE: Hyundai ix35 2011

      Δεν ειναι ακριβως το πρωτο τεστ, αφου δεν οδηγησαν το δικινητο 1.6 στην Ελλαδα αλλα γραφουν παλι καποιες πρωτες εντυπωσεις απο το διλιτρο στην ευρωπαικη παρουσιαση στη Ρωμη περυσι!!! Κατα τα αλλα επισημαινουν και αυτοι(οπως εγραψα παραπανω) πως δεν προκειται ακριβως για SUV αφου δεν εχει τετρακινηση, οπως εισαγεται στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη:

      '...με τη διαφορά όμως ότι* δεν θα είναι και τόσο… SUV**, αφού θα εισαχθεί μόνο σε δικίνητη έκδοση (δυστυχώς). Πιο πολύ σε Crossοver θα φέρνει.... Μετά το Καλοκαίρι θα εισαχθεί το ix35 με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό, απόδοσης 163 PS. Αυτή η έκδοση θα είναι μόνο τετρακίνητη.

      Σε ό,τι αφορά τον 2λιτρο που είχαμε στα χέρια μας στη Ρώμη, οπου και είχαμε την πρώτη επαφή με το αυτοκίνητο...
      Γενικά, οδηγώντας το ix35 στον δρόμο, αλλά και στο χιόνι (ναι, βρήκαμε τη Ρώμη χιονισμένη...'*

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dinoaka
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr