-
Πούλησα το bmw 316 (E36), μετά από 10 χρόνια που το είχα στην κατοχή μου και προσανατολίζομαι στην αγορά ενός suv. Αυτή την εποχή υπάρχουν φοβερές ευκαιρίες στα μεταχειρισμένα, και κοντά στα 20.000 ευρώ (λίγο πάνω ή κάτω ) βρίσκω bmw x3 (2.0i ή 2.5), τα οποία καλύπτουν τις μεταφορικές μου ανάγκες, μπορούν να με πάνε εκτός δρόμου (μια και επισκέπτομαι συχνά την επαρχία και μπαίνω σε αγροτικούς δρόμους-όχι βέβαια τίποτα σκληρές διαδρομές off road).
Bmw είχα και ξέρω να πω πως είναι ποιοτικά, πηγαίνουν πολύ καλά στο δρόμο, ασφαλή, και σχετικά αξιόπιστα (το bmw που είχα, στα 10 χρόνια κατοχής-το είχα φέρει μεταχειρισμένο από Γερμανία- δεν μου έβγαλε τίποτα σημαντικό, και εάν το έβλεπε κανείς την ημέρα που το πούλησα ήτανε σχεδόν άψογο εξωτερικά και εσωτερικά). Από την άλλη η mazda θεωρείται αξιόπιστη εταιρία , το cx-7 κατά την γνώμη μου είναι πανέμορφο, δυνατό (265 άλογα), και πολύ καλό στο δρόμο. Η Χ3, έχει τους ίδιους περίπου χώρους, πολύ καλό κράτημα και εξοπλισμό (στα μεταχειρισμένο γιατί στο καινούργιο τα extra της bmw πληρώνονται χρυσάφι) και στα 2.500 κυβικά είναι αρκετά γρήγορη, αντίθετα με την 2.0i που είναι σαφώς αργή (εκτός εάν μέσα στο 2011 επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση, γιατί η 2.0D είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή, αν και λίγο πιο ακριβή (μεταχειρισμένη και αυτόματη στα 177 άλογα ανεβαίνει πάνω από τα 33.000 ευρώ).
Στα οικονομικά: Μπορώ αγοράσω (μεταχειρισμένο γύρω στα 20-23.000) ) και να συντηρήσω ένα ανάλογο αυτοκίνητο, αλλά σαν υπάλληλος που είμαι το θέμα του κόστους παίζει μεγάλη σημασία (σαφώς δεν μπορώ να κάνω σέρβις σε μια porsche ή ένα Χ5) ενώ για την πόλη έχω ένα μικρό huyndai (η σύζυγος), οπότε το αυτοκίνητο θα είναι μόνο για ταξίδια.
Θα ήθελα την γνώμη σας για την επιλογή του αυτοκινήτου, έχοντας υπόψη τα εξής:
BMW X3 ΘΕΤΙΚΑ:- Το μοντέλο που με ενδιαφέρει από το 2007 μετά το Facelifting) έχει επιλύσει τα όποια προβλήματα της πρώτης γενιάς (2004), είναι γρήγορη (218 άλογα) και με 22.000 βρίσκω την αυτόματη με το εξατάχυτο κιβώτιο, πλούσια εξοπλισμένη.
- Το μοντέλο έχει πουλήσει πάρα πολύ στην Ελλάδα και το εξωτερικό και σαν πρώην κάτοχος BMW, γνωρίζω τα συνεργεία, μάντρες ανταλλακτικών για bmw, ώστε ότι και να παρουσιαστεί στο μέλλον μπορώ να βρώ εύκολα φτηνό ανταλλακτικό.
- Χώροι, πολυτέλεια, επιδόσεις, κράτημα και σαφώς (κατά την γνώμη μου) ανώτερο σύστημα τετρακίνησης (μόνιμη).
- Κατανάλωση μάλλον καλύτερη από το cx-7, 11-12 λίτρα (για ταξίδια).
- Αυτόματο κιβώτιο, από τα καλύτερα νομίζω.
- Το όνομα και το κύρος της bmw.
ARNHTIKA - Τα 2.500 κυβικά συνεπάγονται αυξημένα τέλη (800,00 ευρώ), ασφάλειες και τεκμήριο, ενώ το mazda είναι παραπλήσιο των 2.00 κυβικών (βέβαια δεν ξέρουμε στο μέλλον τι θα γίνει).
- Είδη βγήκε η νέα X3, αν και αυτό από μόνο του δεν με αποθαρρύνει (προτιμώ ένα μοντέλο στη δύση της καριέρας του από ένα νέο κι αδοκίμαστο).
- Ακριβότερο servis και ανταλλακτικά (αν και εκτόε επίσημου δικτύου bmw τα servis είναι λογικά).
- Σχεδός όλα εκτός διετής εγγύησης.
- Πολυτελές εσωτερικό, κατά την άποψή μου πολύ ανώτερο από το συνηθισμένα ((φτηνά) πλαστικά του cx-7.
MAZDA CX-7 ΘΕΤΙΚΑ: - Όπως και να το δει κανείς εμφανισιακά σαφώς είναι πιο μοντέρνο και 'μουράτο' από το Χ3.
- Ταχύτατο.
- Χώροι, πλούσιος εξοπλισμός από το εργοστάσιο (έκδοση grant touring).
- Φτηνότερα servis στο επίσημο δίκτυο mazda.
- Εργοστασιακή εγγύηση (3ετή), που σημαίνει ότι το μεταχειρισμένο που θα επιλέξω θα είναι εντός εγγύησης για κάποιους μήνες ακόμη.
- Αξιοπιστία MAZDA (αν και έχουν ακουστεί κάποια ζητήματα για τα φρένα και τον σδίσκο του κιβωτίου).
- Ελαφρώς φτηνότερες τιμές (από 18.000 το απλό, από 19.500 το πλούσιο εξοπλισμένο).
ΑΡΝΗΤΙΚΑ - Μόνο χειροκίνητο κιβώτιο που εκτός των άλλων δυσκολεύει και την εκτός δρόμου χρήση (εύκολα να κάψεις δίσκο).
- Κατανάλωση (όπου διάβασα μιλάνε για ψηλή κατανάλωση και turbo lang).
- Κινητήρας turbo (αξιόπιστος όπως ο ατμοσφαιρικός;)
- Πρώτη έκδοση του μοντέλου ενώ είδη το μοντέλο έχει υποστεί Facelifting.
Θα με βηθούσε πολύ η γνώμη σας και ιδιαίτερα των κατόχων (σημειοτέον ότι δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο, απλά τα έχω δει στις εκθέσεις).
-
Πούλησα το bmw 316 (E36), μετά από 10 χρόνια που το είχα στην κατοχή μου και προσανατολίζομαι στην αγορά ενός suv. Αυτή την εποχή υπάρχουν φοβερές ευκαιρίες στα μεταχειρισμένα, και κοντά στα 20.000 ευρώ (λίγο πάνω ή κάτω ) βρίσκω bmw x3 (2.0i ή 2.5), τα οποία καλύπτουν τις μεταφορικές μου ανάγκες, μπορούν να με πάνε εκτός δρόμου (μια και επισκέπτομαι συχνά την επαρχία και μπαίνω σε αγροτικούς δρόμους-όχι βέβαια τίποτα σκληρές διαδρομές off road).
Bmw είχα και ξέρω να πω πως είναι ποιοτικά, πηγαίνουν πολύ καλά στο δρόμο, ασφαλή, και σχετικά αξιόπιστα (το bmw που είχα, στα 10 χρόνια κατοχής-το είχα φέρει μεταχειρισμένο από Γερμανία- δεν μου έβγαλε τίποτα σημαντικό, και εάν το έβλεπε κανείς την ημέρα που το πούλησα ήτανε σχεδόν άψογο εξωτερικά και εσωτερικά). Από την άλλη η mazda θεωρείται αξιόπιστη εταιρία , το cx-7 κατά την γνώμη μου είναι πανέμορφο, δυνατό (265 άλογα), και πολύ καλό στο δρόμο. Η Χ3, έχει τους ίδιους περίπου χώρους, πολύ καλό κράτημα και εξοπλισμό (στα μεταχειρισμένο γιατί στο καινούργιο τα extra της bmw πληρώνονται χρυσάφι) και στα 2.500 κυβικά είναι αρκετά γρήγορη, αντίθετα με την 2.0i που είναι σαφώς αργή (εκτός εάν μέσα στο 2011 επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση, γιατί η 2.0D είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή, αν και λίγο πιο ακριβή (μεταχειρισμένη και αυτόματη στα 177 άλογα ανεβαίνει πάνω από τα 33.000 ευρώ).
Στα οικονομικά: Μπορώ αγοράσω (μεταχειρισμένο γύρω στα 20-23.000) ) και να συντηρήσω ένα ανάλογο αυτοκίνητο, αλλά σαν υπάλληλος που είμαι το θέμα του κόστους παίζει μεγάλη σημασία (σαφώς δεν μπορώ να κάνω σέρβις σε μια porsche ή ένα Χ5) ενώ για την πόλη έχω ένα μικρό huyndai (η σύζυγος), οπότε το αυτοκίνητο θα είναι μόνο για ταξίδια.
Θα ήθελα την γνώμη σας για την επιλογή του αυτοκινήτου, έχοντας υπόψη τα εξής:
BMW X3 ΘΕΤΙΚΑ:- Το μοντέλο που με ενδιαφέρει από το 2007 μετά το Facelifting) έχει επιλύσει τα όποια προβλήματα της πρώτης γενιάς (2004), είναι γρήγορη (218 άλογα) και με 22.000 βρίσκω την αυτόματη με το εξατάχυτο κιβώτιο, πλούσια εξοπλισμένη.
- Το μοντέλο έχει πουλήσει πάρα πολύ στην Ελλάδα και το εξωτερικό και σαν πρώην κάτοχος BMW, γνωρίζω τα συνεργεία, μάντρες ανταλλακτικών για bmw, ώστε ότι και να παρουσιαστεί στο μέλλον μπορώ να βρώ εύκολα φτηνό ανταλλακτικό.
- Χώροι, πολυτέλεια, επιδόσεις, κράτημα και σαφώς (κατά την γνώμη μου) ανώτερο σύστημα τετρακίνησης (μόνιμη).
- Κατανάλωση μάλλον καλύτερη από το cx-7, 11-12 λίτρα (για ταξίδια).
- Αυτόματο κιβώτιο, από τα καλύτερα νομίζω.
- Το όνομα και το κύρος της bmw.
ARNHTIKA - Τα 2.500 κυβικά συνεπάγονται αυξημένα τέλη (800,00 ευρώ), ασφάλειες και τεκμήριο, ενώ το mazda είναι παραπλήσιο των 2.00 κυβικών (βέβαια δεν ξέρουμε στο μέλλον τι θα γίνει).
- Είδη βγήκε η νέα X3, αν και αυτό από μόνο του δεν με αποθαρρύνει (προτιμώ ένα μοντέλο στη δύση της καριέρας του από ένα νέο κι αδοκίμαστο).
- Ακριβότερο servis και ανταλλακτικά (αν και εκτόε επίσημου δικτύου bmw τα servis είναι λογικά).
- Σχεδός όλα εκτός διετής εγγύησης.
- Πολυτελές εσωτερικό, κατά την άποψή μου πολύ ανώτερο από το συνηθισμένα ((φτηνά) πλαστικά του cx-7.
MAZDA CX-7 ΘΕΤΙΚΑ: - Όπως και να το δει κανείς εμφανισιακά σαφώς είναι πιο μοντέρνο και 'μουράτο' από το Χ3.
- Ταχύτατο.
- Χώροι, πλούσιος εξοπλισμός από το εργοστάσιο (έκδοση grant touring).
- Φτηνότερα servis στο επίσημο δίκτυο mazda.
- Εργοστασιακή εγγύηση (3ετή), που σημαίνει ότι το μεταχειρισμένο που θα επιλέξω θα είναι εντός εγγύησης για κάποιους μήνες ακόμη.
- Αξιοπιστία MAZDA (αν και έχουν ακουστεί κάποια ζητήματα για τα φρένα και τον σδίσκο του κιβωτίου).
- Ελαφρώς φτηνότερες τιμές (από 18.000 το απλό, από 19.500 το πλούσιο εξοπλισμένο).
ΑΡΝΗΤΙΚΑ - Μόνο χειροκίνητο κιβώτιο που εκτός των άλλων δυσκολεύει και την εκτός δρόμου χρήση (εύκολα να κάψεις δίσκο).
- Κατανάλωση (όπου διάβασα μιλάνε για ψηλή κατανάλωση και turbo lang).
- Κινητήρας turbo (αξιόπιστος όπως ο ατμοσφαιρικός;)
- Πρώτη έκδοση του μοντέλου ενώ είδη το μοντέλο έχει υποστεί Facelifting.
Θα με βηθούσε πολύ η γνώμη σας και ιδιαίτερα των κατόχων (σημειοτέον ότι δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο, απλά τα έχω δει στις εκθέσεις).
-
Πούλησα το bmw 316 (E36), μετά από 10 χρόνια που το είχα στην κατοχή μου και προσανατολίζομαι στην αγορά ενός suv. Αυτή την εποχή υπάρχουν φοβερές ευκαιρίες στα μεταχειρισμένα, και κοντά στα 20.000 ευρώ (λίγο πάνω ή κάτω ) βρίσκω bmw x3 (2.0i ή 2.5), τα οποία καλύπτουν τις μεταφορικές μου ανάγκες, μπορούν να με πάνε εκτός δρόμου (μια και επισκέπτομαι συχνά την επαρχία και μπαίνω σε αγροτικούς δρόμους-όχι βέβαια τίποτα σκληρές διαδρομές off road).
Bmw είχα και ξέρω να πω πως είναι ποιοτικά, πηγαίνουν πολύ καλά στο δρόμο, ασφαλή, και σχετικά αξιόπιστα (το bmw που είχα, στα 10 χρόνια κατοχής-το είχα φέρει μεταχειρισμένο από Γερμανία- δεν μου έβγαλε τίποτα σημαντικό, και εάν το έβλεπε κανείς την ημέρα που το πούλησα ήτανε σχεδόν άψογο εξωτερικά και εσωτερικά). Από την άλλη η mazda θεωρείται αξιόπιστη εταιρία , το cx-7 κατά την γνώμη μου είναι πανέμορφο, δυνατό (265 άλογα), και πολύ καλό στο δρόμο. Η Χ3, έχει τους ίδιους περίπου χώρους, πολύ καλό κράτημα και εξοπλισμό (στα μεταχειρισμένο γιατί στο καινούργιο τα extra της bmw πληρώνονται χρυσάφι) και στα 2.500 κυβικά είναι αρκετά γρήγορη, αντίθετα με την 2.0i που είναι σαφώς αργή (εκτός εάν μέσα στο 2011 επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση, γιατί η 2.0D είναι κατά την γνώμη μου η καλύτερη επιλογή, αν και λίγο πιο ακριβή (μεταχειρισμένη και αυτόματη στα 177 άλογα ανεβαίνει πάνω από τα 33.000 ευρώ).
Στα οικονομικά: Μπορώ αγοράσω (μεταχειρισμένο γύρω στα 20-23.000) ) και να συντηρήσω ένα ανάλογο αυτοκίνητο, αλλά σαν υπάλληλος που είμαι το θέμα του κόστους παίζει μεγάλη σημασία (σαφώς δεν μπορώ να κάνω σέρβις σε μια porsche ή ένα Χ5) ενώ για την πόλη έχω ένα μικρό huyndai (η σύζυγος), οπότε το αυτοκίνητο θα είναι μόνο για ταξίδια.
Θα ήθελα την γνώμη σας για την επιλογή του αυτοκινήτου, έχοντας υπόψη τα εξής:
BMW X3 ΘΕΤΙΚΑ:- Το μοντέλο που με ενδιαφέρει από το 2007 μετά το Facelifting) έχει επιλύσει τα όποια προβλήματα της πρώτης γενιάς (2004), είναι γρήγορη (218 άλογα) και με 22.000 βρίσκω την αυτόματη με το εξατάχυτο κιβώτιο, πλούσια εξοπλισμένη.
- Το μοντέλο έχει πουλήσει πάρα πολύ στην Ελλάδα και το εξωτερικό και σαν πρώην κάτοχος BMW, γνωρίζω τα συνεργεία, μάντρες ανταλλακτικών για bmw, ώστε ότι και να παρουσιαστεί στο μέλλον μπορώ να βρώ εύκολα φτηνό ανταλλακτικό.
- Χώροι, πολυτέλεια, επιδόσεις, κράτημα και σαφώς (κατά την γνώμη μου) ανώτερο σύστημα τετρακίνησης (μόνιμη).
- Κατανάλωση μάλλον καλύτερη από το cx-7, 11-12 λίτρα (για ταξίδια).
- Αυτόματο κιβώτιο, από τα καλύτερα νομίζω.
- Το όνομα και το κύρος της bmw.
ARNHTIKA - Τα 2.500 κυβικά συνεπάγονται αυξημένα τέλη (800,00 ευρώ), ασφάλειες και τεκμήριο, ενώ το mazda είναι παραπλήσιο των 2.00 κυβικών (βέβαια δεν ξέρουμε στο μέλλον τι θα γίνει).
- Είδη βγήκε η νέα X3, αν και αυτό από μόνο του δεν με αποθαρρύνει (προτιμώ ένα μοντέλο στη δύση της καριέρας του από ένα νέο κι αδοκίμαστο).
- Ακριβότερο servis και ανταλλακτικά (αν και εκτόε επίσημου δικτύου bmw τα servis είναι λογικά).
- Σχεδός όλα εκτός διετής εγγύησης.
- Πολυτελές εσωτερικό, κατά την άποψή μου πολύ ανώτερο από το συνηθισμένα ((φτηνά) πλαστικά του cx-7.
MAZDA CX-7 ΘΕΤΙΚΑ: - Όπως και να το δει κανείς εμφανισιακά σαφώς είναι πιο μοντέρνο και 'μουράτο' από το Χ3.
- Ταχύτατο.
- Χώροι, πλούσιος εξοπλισμός από το εργοστάσιο (έκδοση grant touring).
- Φτηνότερα servis στο επίσημο δίκτυο mazda.
- Εργοστασιακή εγγύηση (3ετή), που σημαίνει ότι το μεταχειρισμένο που θα επιλέξω θα είναι εντός εγγύησης για κάποιους μήνες ακόμη.
- Αξιοπιστία MAZDA (αν και έχουν ακουστεί κάποια ζητήματα για τα φρένα και τον σδίσκο του κιβωτίου).
- Ελαφρώς φτηνότερες τιμές (από 18.000 το απλό, από 19.500 το πλούσιο εξοπλισμένο).
ΑΡΝΗΤΙΚΑ - Μόνο χειροκίνητο κιβώτιο που εκτός των άλλων δυσκολεύει και την εκτός δρόμου χρήση (εύκολα να κάψεις δίσκο).
- Κατανάλωση (όπου διάβασα μιλάνε για ψηλή κατανάλωση και turbo lang).
- Κινητήρας turbo (αξιόπιστος όπως ο ατμοσφαιρικός;)
- Πρώτη έκδοση του μοντέλου ενώ είδη το μοντέλο έχει υποστεί Facelifting.
Θα με βηθούσε πολύ η γνώμη σας και ιδιαίτερα των κατόχων (σημειοτέον ότι δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο, απλά τα έχω δει στις εκθέσεις).
-
Τελείως άτοπο το δίλλημα.
Αν οδηγήσεις το CX-7 δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάρεις το Χ3. Όσο και αν σε φτιάχνει η Μπέμπα με το κύρος της.
-
Η Mazda φημίζεται για τα πολύ ακριβά ανταλλακτικά που σημειωτέον δεν θα βρίσκεις και τόσο εύκολα.
Να τα οδηγήσεις, εγώ θεωρώ ότι αν και σίγουρα θα σε ενθουσιάσει το γκάζι του Mazda (κι ας έχει ολίγον κενό χαμηλά) η γλύκα του 6κύλινδρου, το φανταστικό αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωση και η ποιότητα κύλισης της μπέμπας θα σε κερδίσει στο τέλος.
Τώρα για την τετρακίνηση της BMW δεν είναι χάλια, ίσως καλύτερη από την άλλη αλλά για εκτός δρόμου μην την θεωρείς και σπουδαία... Ο προσανατολισμός της τετρακίνησης αυτής είναι αρκετά ασφάλτινος και άλλωστε και η καλύτερη τετρακίνηση δεν κάνει και πολλά εκτός δρόμου με ασφάλτινα λάστιχα. -
Βέβαια τα ανταλλακτικά (αν πρόκειται για αστοχία υλικού εντός εγγύησης) σπάνια θα τα χρειαστεί
Έχοντας μάζντα απο το 98' ουδέποτε είχα πρόβλημα με ανταλλακτικά(από δυσλειτουργία μόνο 2 φορές χρειάστηκε και απο κανα δυο στούκες που του έριξε η μάνα μου στο 323F) δεν περίμενα ούτε μια μέρα παραπάνω. Για τις τιμές τους δεν νομίζω οτι είναι ακριβότερα μιας BMW. Πόσο μάλλον το κόστος στα σερβις που μπορεί να είναι και στο 1/3 ενός καθιερωμένου σέρβις μιας ΒΜW.
Σίγουρα η ποιότητα υλικών (και όχι κατασκευής) θα είναι πιο ανεβασμένη στην BMW αλλά και στο μαζντα μην νομίζετε οτι είναι πολύ πίσω.
Για την ποιότητα κύλισης αν και δεν έχω μπεί σε Χ3 είμαι σχεδόν σίγουρος οτι θα είναι αρκετά καλύτερη όπως όμως πιστεύω οτι και το στήσιμο του CX7 θα είναι πιο 'σπορ'.
Τα 265 άλογα, το στήσιμό του, οι χώροι και το design θα γλυκάνουν περισσότερο στο τέλος έναν ανήσυχο οδηγό, αντίθετα έναν ήσυχο οικογενειάρχη που δίνει σημασία στο κύρος αλλά και στην οικονομία καυσίμου η BMW.
Σε εμφάνιση εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο το CX7 άλλα όπως λέμε πάντα, αυτά είναι γούστα. -
Το CX7 είναι ανώτερο αυτοκίνητο, αλλά πριν το προτιμήσει κάποιος οφείλει να γνωρίζει:
-Κατανάλωση από 15λίτρα/100 μέση ΚΑΙ ΠΑΝΩ. Μόνο σε κάνα ταξίδι με πολύ απαλό πόδι να δεις παρακάτω...
-Πανάκριβα ανταλλακτικά (πχ ένας προφυλακτήρας μπορεί να κάνει κάποια χιλιάρικα, αν θυμάμαι ο πίσω κάνει γύρω στα 2.5Κ ).
-Χειροκίνητο κιβώτιο με ευαίσθητο συμπλέκτη. Δεν είναι για ταρζανιές εκτός δρόμου (αυτό το βλέπεις από τα λάστιχά του κιόλας..).Γενικώς, αν πρόκειται να κάνει κάποιος λίγα χιλιόμετρα ετησίως, ας προτιμήσει το Mazda. Αν κάνει πολλά, θα τον σκίσει στην κατανάλωση!
Η BMW είναι πιο ασφαλής επιλογή, αλλά η 2.0 είναι σχετικά αργή (και μόνον χειροκίνητη αν δεν κάνω λάθος...), ενώ η 2.5 καλή μεν, αλλά κι αυτή καίει κάμποσο (όχι σαν το Mazda βέβαια...) και έχει και ακόμη μεγαλύτερα πάγια έξοδα! -
Με μια μικτή είναι οκ, αλλά από περιέργεια, ένας προφυλακτήρας στην Χ3 πόσο κάνει?
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Με μια μικτή είναι οκ, αλλά από περιέργεια, ένας προφυλακτήρας στην Χ3 πόσο κάνει?Δεν ξέρω πόσο κάνει ένας προφυλακτήρας της Χ3, από την 10ετή κατοχή της bmw E36 δεν χρειάστηκα ποτέ ακριβό ανταλλακτικό (το ακριβότερο ήτανε το κλειδί που κόστισε 200 ευρώ-είχε βλέπεις πάνω του τηλεχειρισμό και μόνο παραγγελία στο γερμανικό εργοστάσιο μέσω αντιπροσωπείας έρχεται), πάντως εάν ο προφυλακτήρας του mazda έχει 2.500 ευρώ, τότε πόσο έχουν τα υπόλοιπα εξαρτήματά του; Το καλό με τα μοντέλα που έχουν πουλήσει πολύ στην Ελλάδα (κι ανάμεσά τους είναι σαφώς και η Χ3-τηρουμένων των αναλογιών βέβαια), είναι πως θα βρίσκεις πολλά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (και μιλάω για είδη φανοποιίας). Πάντως την Χ3 στο εξωτερικό την εκθειάζουν για την αξιοπιστία της αλλά τελικά ισχύει;
-
Αντι για X3 γιατί δεν κοιτάς μια 3 ή 5 station που είναι πιο γρήγορη, πιο άνετη και πιο οικονομική...;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αντι για X3 γιατί δεν κοιτάς μια 3 ή 5 station που είναι πιο γρήγορη, πιο άνετη και πιο οικονομική...;Πέρα από το γεγονός ότι μου αρέσουν τα suv (της μόδας δεν είναι άραγε;), θέλω να κινούμε σε εκτός δρόμου διαδρομές και τις περισσότερες διακοπές μου τις κάνω στην επαρχία, μέσα στα βουνά. Μου αρέσει να οδηγώ στη φύση και να μην φοβάμαι να μπω σε ένα χωματόδρομο (το ι.χ. bmw που είχα πολλές φορές το έγδαρα από κάτω). Ταυτόχρονα θέλω να πηγαίνω αξιοπρεπώς και ακίνδυνα στην άσφαλτο. Οπότε ένα suv με καλύπτει. Βέβαια υπάρχουν κι άλλες επιλογές (honda crv, nissan qaskai, rav4 κ.α) αλλά για διαφορετικούς λόγους έχω αποκλείσω το καθένα από αυτά. Δεν το κρύβω ότι έχω μια συμπάθεια προς την bmw, 10 χρόνια που είχα δεν με πρόδωσε ποτέ στο δρόμο (ούτε έμεινε ποτέ-εκτός από λάστιχο). Από την άλλη νομίζω πως το cx-7 είναι ένα σύγχρονο suv αξιώσεων, βέβαια μικρών δυνατοτήτων εκτός δρόμου, αλλά εντός πρέπει να είναι τέλειο. Αυτό που του λείπει είναι το αυτόματο κιβώτιο (εάν αποφασίσω πως είναι σημαντικό για μένα).
-
Πάρε τη μπεμπα για να πιάνεις τα λεφτά σου και να τ αγγίζεις!
-
verbas πολύ super katerina διαβάζεις.
-
Και κανα μπομπ κάπου κάπου! Ο αγαπημένος μου ήρωας!
-
Ο χρήστης basdel έγραψε:
Αντι για X3 γιατί δεν κοιτάς μια 3 ή 5 station που είναι πιο γρήγορη, πιο άνετη και πιο οικονομική...;
Πέρα από το γεγονός ότι μου αρέσουν τα suv (της μόδας δεν είναι άραγε;), θέλω να κινούμε σε εκτός δρόμου διαδρομές και τις περισσότερες διακοπές μου τις κάνω στην επαρχία, μέσα στα βουνά. Μου αρέσει να οδηγώ στη φύση και να μην φοβάμαι να μπω σε ένα χωματόδρομο (το ι.χ. bmw που είχα πολλές φορές το έγδαρα από κάτω). Ταυτόχρονα θέλω να πηγαίνω αξιοπρεπώς και ακίνδυνα στην άσφαλτο. Οπότε ένα suv με καλύπτει. Βέβαια υπάρχουν κι άλλες επιλογές (honda crv, nissan qaskai, rav4 κ.α) αλλά για διαφορετικούς λόγους έχω αποκλείσω το καθένα από αυτά. Δεν το κρύβω ότι έχω μια συμπάθεια προς την bmw, 10 χρόνια που είχα δεν με πρόδωσε ποτέ στο δρόμο (ούτε έμεινε ποτέ-εκτός από λάστιχο). Από την άλλη νομίζω πως το cx-7 είναι ένα σύγχρονο suv αξιώσεων, βέβαια μικρών δυνατοτήτων εκτός δρόμου, αλλά εντός πρέπει να είναι τέλειο. Αυτό που του λείπει είναι το αυτόματο κιβώτιο (εάν αποφασίσω πως είναι σημαντικό για μένα).
X3 εκτός δρόμου με αυτόματο κιβώτιο θα πρέπει να είναι μεγάλη άσκηση....
-
Ακομα δε πηρες το CX-7???
-
X3 εκτός δρόμου με αυτόματο κιβώτιο θα πρέπει να είναι μεγάλη άσκηση....[/quote]
Νόμιζα πως με το αυτόματο κιβώτιο είναι καλύτερα στο off road (από την στιγμή που δεν υπάρχει αργό)! -
Το αυτόματα υποκαθιστά το αργό;
Άσε που όταν βγει off road το μικρότερο πρόβλημα που θα έχει θα είναι το κιβώτιο. -
@basdel
Πώς το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα ? -
Ο χρήστης basdel έγραψε:
Νόμιζα πως με το αυτόματο κιβώτιο είναι καλύτερα στο off road (από την στιγμή που δεν υπάρχει αργό)!Πολύ καλά νόμιζες, έτσι ακριβώς είναι.
Ανάμεσα σε BMW X3 και MAZDA CX-7 μεταχειρισμένο.