Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Να ξεκαθαρίσω καταρχήν οτι έχω δει και τα 3 απο κοντά και έχω οδηγήσει μόνο τον άσσο (ο οποίος στην έκδοση λαϊφστάιλ κοστίζει περίπου 22χιλ. αν μιλάμε για στοκ μοντέλο).
Επίσης και τα δυο προηγούμενα αυτοκίνητα μου ήταν φάου βε απο τα οποία δεν έχω κανένα παράπονο αλλά για να το πω ευγενικά το κόνσεπτ τα κάνω όλα καλούτσικα (έως πολύ καλά σε ορισμένους τομείς, δεν αντιλέγω) για όλους τους επιβάτες πλέον δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρουν πλέον κατασκευές φτιαγμένες για τον οδηγό (όσο γίνεται αυτό στα λεφτά που δίνω...).
Απο κει και πέρα ναι θέλω να βλέπω την g στο γκαράζ, αλλά πραγματικά με έπιασε θλίψη όταν είδα κάποιες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και ως εκ τούτου την βρίσκω πανάκριβη..(μια 147 που έιχαν παραδίπλα στην έκθεση πραγματικά σου δίνει άλλη αίσθηση ποιότητας...)
ναι θέλω και την 116 (ειμαι απο αυτούς που τους αρέσει πολύ) αλλά παίρνεις 1.6 ατμόσφαιρα σε εποχές τούρμπο;;;
Το μεγκάν όσο και αν μου αρέσει εξωτερικά νιώθω (ίσως και εσφαλμένα) οτι είναι της σχολής γκολφ..
μπλέξιμο;
Φίλε μου δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Αν παρακολουθούσες το τόπικ της Giulietta, θα έβλεπες τις εκατοντάδες σελίδες που έχουν γραφτεί για αυτόν τον τομέα επάνω στο αυτοκίνητο.
Η δική μου γνώμη με βάση τα θέλω σου. Ο γάλλος είναι το μεγάλο outsider. Το παιχνίδι κάνε το μεταξύ της Ιταλίδας και της Μπέμπας. Αλλά μην ξεγράφεις την 2η εφόσον την βρίσκεις πινακιδάτη στα 22 μαξ. Το αμάξι έχει χαρακτήρα, καλύτερη ποιότητα μέσα από την Ιταλίδα, καθίσματα της προκοπής για να στρίβεις όπως θες και καλύτερο ίματζ λόγω ονόματος για να κάνεις και τη φιγούρα σου. Επίσης είναι το μοναδικό πισωκίνητο αυτής της κατηγορίας και ο κινητήρας της δεν είναι τόσο τάφος όσο λένε. Απλά οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες των 1.4 λίτρων μοιάζουν να κινούν τα αμαξώματα σαν 2λιτρα ατμο.
Πάντως σε καμία περίπτωση δεν σέρνεται. Το μεγάλο μείον είναι ότι στις αρχές του χρόνου παρουσιάζεται η νέα σειρά 1 αλλά και οι χώροι της που πίσω είναι υποτυπώδεις, είναι στενή.
Η Ιταλίδα από την άλλη έχει φρεσκάδα, έχει turbo και πιο λίγα κυβικά εκατοστά, πιο λίγα CO2, πιο γρήγορη παντού, πιο ευρύχωρη. Είναι όμορφη καθώς έχει γραμμές, έχει μια σχεδίαση που δείχνει στο δρόμο αλλά το μεγάλο της μείον για μένα είναι το εσωτερικό της. Όχι τόσο για τα στάνταρτ της κατηγορίας που είναι πολύ καλό, αλλά για τα στάνταρτ της μάρκας που είναι πολύ λίγο. Για παράδειγμα για εμένα που είμαι κάτοχος 147 και ήθελα να αγοράσω πάλι αμάξι αυτής της κατηγορίας, θα αποτελούσε τροχοπέδη αυτό το σημείο...Και λυπάμαι που το λέω. Δεν ξέρω από τι αυτοκίνητο προέρχεσαι όμως. Το Golf 6 είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο από όλα. Αν το βρεις με τους 160 ίππους τότε υπάρχει μεγάλο δίλημμα. Εγώ μάλλον αυτό θα αγόραζα στη θέση σου εκτός αν τα βαρέθηκες
Ζύγισε τα, οδήγησε τα 2-3 φορές σε διάφορες αντιπροσωπείες, μπες μέσα έξω, μπρος πίσω και πάνω κάτω και η επιλογή είναι δική σου. Μεταξύ BMW & Alfa Romeo για μένα δίνω 51% στην Alfa Giulietta και 49% στην BMW....Δύσκολη επιλογή όπως και να'χει. Για αυτό ψάξτο καλά γιατί εσύ θα ζεις μια 10ετία όπως είπες με αυτό και όχι εμείς που σου λέμε ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του.