Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα νέα - Aυγουστος 2010
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα νέα - Aυγουστος 2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Formula 1
    33
    168
    143
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phaethon last edited by

      Υπάρχει σημείο στους κανονισμούς που πράγματι δημιουργεί ένα θέμα. Έχει να κάνει με το ελάχιστο ύψος γενικά των τμημάτων του μονοθεσίου από το έδαφος και ο Whitmarsh αναφέρθηκε σε μια φράση του, υποθέτουμε, σε αυτό.
      Ο Whiting άφησε το θέμα ανοιχτό, παρ'ότι οι αγωνοδίκες εκτέλεσαν εκ νέου τεστ στις πτέρυγες πριν τον αγώνα της Ουγγαρίας...

      Διαβάστε αν θέλετε την σχετική αναλυσή μας:
      http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/493-red-bull-flexi-wing-regulation

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Υπάρχει σημείο στους κανονισμούς που πράγματι δημιουργεί ένα θέμα. Έχει να κάνει με το ελάχιστο ύψος γενικά των τμημάτων του μονοθεσίου από το έδαφος και ο Whitmarsh αναφέρθηκε σε μια φράση του, υποθέτουμε, σε αυτό.
        Ο Whiting άφησε το θέμα ανοιχτό, παρ'ότι οι αγωνοδίκες εκτέλεσαν εκ νέου τεστ στις πτέρυγες πριν τον αγώνα της Ουγγαρίας...

        Διαβάστε αν θέλετε την σχετική αναλυσή μας:
        http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/493-red-bull-flexi-wing-regulation

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Υπάρχει σημείο στους κανονισμούς που πράγματι δημιουργεί ένα θέμα. Έχει να κάνει με το ελάχιστο ύψος γενικά των τμημάτων του μονοθεσίου από το έδαφος και ο Whitmarsh αναφέρθηκε σε μια φράση του, υποθέτουμε, σε αυτό.
          Ο Whiting άφησε το θέμα ανοιχτό, παρ'ότι οι αγωνοδίκες εκτέλεσαν εκ νέου τεστ στις πτέρυγες πριν τον αγώνα της Ουγγαρίας...

          Διαβάστε αν θέλετε την σχετική αναλυσή μας:
          http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/493-red-bull-flexi-wing-regulation

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            @ Phaethon

            Δεν είναι 'λυγισμός' αλλά 'κάμψη'.

            'ανελαστική τους συμπεριφορά' ----> Για τη μη γραμμική τους συμπεριφορά.

            Το κόλπο είναι απλό. Σχεδιασμός στο όριο της πτέρυγας με την εκμετάλλευση της μη γραμμικής περιοχής πλησίον του ορίου θραύσης των ανθρακονημάτων. Πιθανά η διάταξη των πλέξεων των ανθρακονημάτων να έχει σχέση στο τελικό αποτέλεσμα (λιγότερες πλέξεις κατά τον εγκάρσιο άξονα της πτέρυγας και περισσότερες υπό γωνία να είναι επαρκείς ώστε να φέρουν τα CF πλησίον του ορίου τους) όπως και το ποσοστό συμμετοχής του matrix-resin στη συνολική δυσκαμψία του φορέα.

            Ο κανονισμός αναφέρεται σε ένα τεστ συγκεκριμένο. Αυτό που μπορεί να κάνει η FIA είναι να αυξήσει τόσο το βέλος όσο και το βάρος δοκιμής γραμμικά και να αφαιρέσει κάποιο από το πλεονέκτημα των μονοθέσιων της RB και της Ferrari.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              phaethon last edited by

              Εδιορθώθη... λίγα χρόνια εκτός Ελλάδος και το τεχνικό λεξιλόγιο φτωχαίνει επικίνδυνα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bayern7 last edited by

                http://www.sport-fm.gr/article/285498

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                  http://www.sport-fm.gr/article/285498

                  Πωωω...απίστευτο!

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Τι διάολο; το χει η πίστα; Πριν λίγες μέρες έγινε και αυτό με το Leon...

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      doule last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Τι διάολο; το χει η πίστα; Πριν λίγες μέρες έγινε και αυτό με το Leon...

                      Youtube Video

                      Ο κριτής φαίνεται ότι την γλύτωσε για μισό μέτρο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vassilisal last edited by

                        Και μην ξεχναμε φυσικα τι εγινε εκει πριν περιπου ενα χρονο...

                        Παρ ολα αυτα ειναι γαματη πιστα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          phaethon last edited by

                          Νέα τεστ για τις πτέρυγες από τη FIA πριν το Spa. Και μάλιστα με απόλυτη κάλυψη από τις προβλέψεις των κανονισμών... Το παιχνίδι χοντραίνει και ίσως ξαναλλάζει!

                          http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/499-fia-introduces-new-tests-for-wings

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sprsk
                            sprsk last edited by

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                            Το κόλπο είναι απλό. Σχεδιασμός στο όριο της πτέρυγας με την εκμετάλλευση της μη γραμμικής περιοχής πλησίον του ορίου θραύσης των ανθρακονημάτων. Πιθανά η διάταξη των πλέξεων των ανθρακονημάτων να έχει σχέση στο τελικό αποτέλεσμα (λιγότερες πλέξεις κατά τον εγκάρσιο άξονα της πτέρυγας και περισσότερες υπό γωνία να είναι επαρκείς ώστε να φέρουν τα CF πλησίον του ορίου τους) όπως και το ποσοστό συμμετοχής του matrix-resin στη συνολική δυσκαμψία του φορέα.

                            Ο κανονισμός αναφέρεται σε ένα τεστ συγκεκριμένο. Αυτό που μπορεί να κάνει η FIA είναι να αυξήσει τόσο το βέλος όσο και το βάρος δοκιμής γραμμικά και να αφαιρέσει κάποιο από το πλεονέκτημα των μονοθέσιων της RB και της Ferrari.

                            Το θέμα είναι αν αλλάζει ο τρόπος μέτρησης (ελέγχου) δηλαδή μέρος του κανονισμού καταμεσής της χρονιάς .

                            Δεν το βλέπω να γίνεται . Ισως για αυτό οι Αγγλο-Γερμανοί έχουν φάει τα λυσσακά τους μπάς και πιέζοντας ο BE τελικά χαρίσει τον τίτλο στο χρυσό παιδί .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Ο κανονισμός προβλέπει ΞΕΚΑΘΑΡΑ τη δυνατότητα εισαγωγής νέων δοκιμών ώστε να εξασφαλίζεται η συμμόρφωση του μονοθεσίου με τις προδιαγραφές ΚΑΤΑ την κίνησή του... Διαβάστε το άρθρο παραπάνω, λέει συνοπτικά αλλά περιεκτικά όλο το story...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                Νέα τεστ για τις πτέρυγες από τη FIA πριν το Spa. Και μάλιστα με απόλυτη κάλυψη από τις προβλέψεις των κανονισμών... Το παιχνίδι χοντραίνει και ίσως ξαναλλάζει!

                                http://www.f1grip.gr/index.php/news/various-news/499-fia-introduces-new-tests-for-wings

                                Γνωρίζει κάνεις από την πλευρά της μηχανικής ( δεν ξέρω εάν είναι θέμα αντοχής υλικών ) κατά πόσο είναι λογική ή προβλεπόμενη η γραμμικότητα της σχέσης της παραμόρφωσης με το φορτίο δυναμης που ασκούμε ?

                                Διπλάσια δύναμη => διπλάσια παραμόρφωση ( όπως ο νόμος Hook στα ελατήρια ) ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Διπλάσια δύναμη => διπλάσια παραμόρφωση ( όπως ο νόμος Hook στα ελατήρια ) ?

                                  Η γραμμικότητα στην συμπεριφορά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Εξαρτάται από το υλικό και την υλοποίηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    st-devote last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                    Διπλάσια δύναμη => διπλάσια παραμόρφωση ( όπως ο νόμος Hook στα ελατήρια ) ?

                                    Η γραμμικότητα στην συμπεριφορά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Εξαρτάται από το υλικό και την υλοποίηση.

                                    +1 Για αυτόν το λόγο το ερωτώ ...

                                    ...το '*At the moment the endplates on the front wing are allowed to flex by a maximum of 10mm when a load of 50 kilogrammes (500 Newtons) is applied to them.

                                    The FIA has told teams now that it reserves the right to increase that test up to 100 kilogrammes - and** it will only allow a linear** increase of deflection up to 20mm.* ...

                                    ...που γράφει εδώ http://www.autosport.com/news/report.php/id/85817 απαιτεί γραμμικότητα στην σχέση δύναμης / παραμόρφωσης ...

                                    υγ ... ε ρε και βγεί παράνομο το φτερό 1 μονο ομάδας από τις 2 ... Διαλιέχτε τζερτζελέ ...

                                    παράνομη η RB / νόμιμη η Ferrari ....VS ..... παράνομη η Φερραρι / νόμιΜη η RB

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Η γραμμικότητα ισχύει για συγκεκριμένο εύρος φορτίσεων, από ένα σημείο και πέρα η συμπεριφορά μπορεί να κάνει αρκετά κουλά πράγματα. Αυτό ισχύει για κάθε υλικό και πολύ περισσότερο γι'αυτά τα εξωγήινα της F1, που μπορούν να έχουν αρκετά διαφορετικές καμπύλες συμπεριφοράς, ανάλογα με το ίδιο το υλικό, τη διεύθυνση της φόρτισης σε σχέση με τη διάταξη των ανθρακονημάτων κτλ. Αυτά εξ'όσων ενθυμούμαι από τα φοιτητικά μου χρόνια, ο Χρήστος σίγουρα θα έχει περισσότερα να πει.

                                      Το θέμα είναι ότι εάν το χαμήλωμα των αεροτομών ΔΕΝ έχει να κάνει με κάμψη τους, αλλά με κατέβασμα ολόκληρου του συστήματος (από τις βάσεις στήριξης? από το ρύγχος?) αυτό το τεστ δεν πρόκειται να βρει τίποτα μεμπτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                                        Το θέμα είναι ότι εάν το χαμήλωμα των αεροτομών ΔΕΝ έχει να κάνει με κάμψη τους, αλλά με κατέβασμα ολόκληρου του συστήματος (από τις βάσεις στήριξης? από το ρύγχος?) αυτό το τεστ δεν πρόκειται να βρει τίποτα μεμπτό.

                                        Δεν είναι δυνατόν να ισχύει αυτό που λες. Ακόμα και από καουτσούκ να ήταν οι αεροτομές αν το βάρος εφαρμοζόταν όπως περιγράφεις θα πέρναγε το τεστ.

                                        Όπως αναφέρεται και πιο πάνω από το λινκ του autosport: 'At the moment the endplates on the front wing are allowed to flex by a maximum of 10mm when a load of 50 kilogrammes (500 Newtons) is applied to them.' Το βάρος δηλαδή εφαρμόζεται στα άκρα της πτέρυγας.

                                        Το ζήτημα αυτό με τις αεροτομές (τουλάχιστον ετσι όπως το βλέπω εγώ) δεν έχει να κάνει με κάποια καινούρια ιδέα, όλες οι αεροτομές είναι ελαστικές και (έστω και λίγο) παραμορφόνονται ευνοϊκά από την πίεση του αέρα. Η διαφορά στις Red Bull / Ferrari είναι στην κατασκευαστική μέθοδο (που επί της ουσίας δεν είναι κάτι πολύ διαφορετικό) αλλά κυρίως στην αεροελαστική ανάλυση ώστε να μην υπάρχουν ταλαντώσεις και συντονισμοί από την -πιο- έντονη παραμόρφωση που θα οδηγήσουν σε αστοχίες.

                                        Η διαφορά της αεροτομής αυτής από τις 'απλές' πιστεύω είναι ποσοτική (μεγαλύτερη αεροελαστική παραμόρφωση) και όχι ποιοτική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          speedy-gio last edited by

                                          http://en.espnf1.com/belgium/motorsport ... 25274.html

                                          συγνωμη εχει ανεβει παλι!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                            The FIA has told teams now that it reserves the right to increase that test up to 100 kilogrammes - and** it will only allow a linear** increase of deflection up to 20mm.[/i] ...

                                            ...που γράφει εδώ http://www.autosport.com/news/report.php/id/85817 απαιτεί γραμμικότητα στην σχέση δύναμης / παραμόρφωσης ...

                                            ΙΜΟ, το ερμηνεύεις λάθος.

                                            Το linear μάλλον αναφέρεται στον τρόπο υπολογισμού της παραμόρφωσης, κατακόρυφη απόκλιση από τη θέση ηρεμίας μετά από εφαρμογή δεδομένης δύναμης σε συγκεκριμένο σημείο της κατασκευής.
                                            Είναι πολύ δυσκολότερο και χωρίς νόημα να εξετάσουν αν έχει σταθερό Young modulus ή αν εμφανίζει βρόχο υστέρησης στη παραμόρφωση του, αν είναι ισότροπη (που σίγουρα δεν είναι) κλπ.
                                            Με δεδομένο μάλιστα ότι η μέτρηση της FIA μέχρι τώρα γινόταν με φορτίο 500N, ενώ κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της πτέρυγας τα φορτία που αναπτύσσονται είναι αρκετά kN, μπορεί κάποιες ομάδες (όχι μόνο οι RBR και Ferrari, ίσως όλες) να έχουν σχεδιάσει τις πτέρυγες τους επίτηδες ώστε να έχουν μη γραμμική συμπεριφορά και στις δοκιμές της FIA να βρίσκονται στη γραμμική τους ζώνη, ενώ στον αγώνα να γλύφουν την άσφαλτο. Διπλασιάζοντας το φορτίου δοκιμής στα 1000Ν, οι πτέρυγες λογικά θα είναι ακόμα μέσα στη γραμμική τους περιοχή οπότε δεν θα φανεί τίποτα ύποπτο.
                                            Αν αποφασίσει η τεχνική επιτροπή της FIA να δοκιμάζει τις πτέρυγες υπό πιο ρεαλιστικές συνθήκες τότε φαντάζομαι ότι θα φανούν διαφορές, αλλά -χωρίς να έχω γνώση του τι ακριβώς περιγράφουν εδώ οι κανονισμοί- μου φαίνεται ότι άδικα η FIA θα αλλάξει ουσιαστικά τους κανονισμούς κατά το δοκούν απαγορεύοντας ρητά εν μέσω της χρονιάς κάτι που προηγουμένως ήταν νόμιμο, απλώς για να μην γίνει βαρετό το πρωτάθλημα λόγω της μεγάλης υπεροχής κάποιων ομάδων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr