-
Χαχαχα!!!!
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Αν ειναι τοσο επεμβατικο το esp μετα την αλλαγη λωριδας πως θα επιταχυνει για ν α παει στην επομενη στροφη με φουλ γκαζι και να ανεβει πανω στο φρενο ο οδηγος τοποθετωντας το suv του με αναποδα τιμονια σε καταλληλη θεση μουρη και κωλο? Πως θα διασκεδαζουν τα παιδια πισω?
Απορω τελικα τι αμαξι πηρα.... Να σταματαει στα 36 μετρα απο τα 100 και να μπαινει τοσο καλα στην εναλλαγη λωριδας? Θα το γυρισω πισω. Τοση ασφαλεια δε μπορω. Δε τρομαζει κανενας ετσι...
Εγω ηθελα σπορ hatch και πηρα κατα λαθος suvΧαχαχα! Πουλα χθες!!!!
Τέτοιο κουβά, και να πληρώνει δεν το παίρνουν
Ε ναι αμα δεν ειναι pimp my ride (ζανταρες, χαμηλωμενο....) το suv δε λεει εχεις δικιο
-
Κλαιω!!!!
-
A καλά, από τέτοια άλλο τίποτα
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
A καλά, από τέτοια άλλο τίποταΝτροπή σου! Και σε είχα συμπαθήσει!!
-
+1 σε Νίκο και Αντώνη
Η απλώς 1-1 -
Να βοηθήσω και εγω λίγο να κλείσει το θέμα με το km77...σόρυ για την καθυστέρηση, ήμουν εκτός...
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
KOSTASAG έχει πέσει πολύ 'ψηφιακό μελάνι' για την εγκυρότητα του τεστ το οποίο όμως είναι στα πρότυπά του iso 3888 όπως εξηγούν και τα πάντα τηρούνται βάσει της αναθεώρησης του προτύπου το 2011. Από ένα αποτέλεσμα τεστ συγκεκριμένου οχήματος και μετά φτάσαμε να κάνουμε την τρίχα τριχιά. Όντως...well said!
*Απο το ίδιο το ISO (thx Σπύρε Duster) στο οποίο βασίζεται το test *
'The main purpose of this International Standard is to provide repeatable and discriminatory test results.
The dynamic behaviour of a road vehicle is a very important aspect of active vehicle safety. Any given vehicle,
together with its driver and the prevailing environment, constitutes a closed-loop system that is unique. The
task of evaluating the dynamic behaviour is therefore very difficult since the significant interaction of these
driver-vehicle-environment elements are each complex in themselves.** A complete and accurate description of
the behaviour of the road vehicle must necessarily involve information obtained from a number of different
tests.**
Since this test method quantifies only one small part of the complete vehicle handling characteristics, the
results of these tests can only be considered significant for a correspondingly small part of the overall dynamic
behaviour.
Moreover, insufficient knowledge is available concerning the relationship between overall vehicle dynamic
properties and accident avoidance. A substantial amount of work is necessary to acquire sufficient and
reliable data on the correlation between accident avoidance and vehicle dynamic properties in general and the
results of these tests in particular. Consequently, any application of this test method for regulation purposes
will require proven correlation between test results and accident statistics. 'Έχει χιλιοειπωθεί πως το τεστ αυτό δείχνει κάποια εικόνα για την γενικότερη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου αλλά δεν δίνει οριστικά συμπεράσματα.
Νομίζω είναι ορισμός αυτο που γράφεις....
Θα το γυρισω πισω.
Ναι μωρε Νίκο...αστο να παει το παλιαμαξο....
(τι χρώμα είναι?
Ενδιαφέρεσαι για ανταλλαγή?)
Το εργαλείο που έχεις θα μ' άρεσε και τελευταίο να ερχόταν στο test!! -
Νομίζω ότι τελικά συμφωνούμε όλοι σε αυτό που είπα το πρωί . Το τέστ δείχνει τι δυνατότητες μπορεί να έχει ένα αμάξι παραγωγής και βέβαια ο τυχαίος οδηγός θα είναι με πολύ λιγότερα χλμ αφού πρώτα θα φρενάρει μια και δεν θα το περιμένει .
Ακόμα βλέπουμε ότι πολλά αμάξια μπορεί να μην ρίχνουν κορίνες αλλά σίγουρα οι κραυγές φόβου που θα ακούγονταν από τους επιβάτες αν ήταν πραγματικό το θέμα θα ήταν φοβερές... με τις κλίσεις που παίρνουν τα αμάξια .
-
Όσο και να μη μας αρέσει το συγκεκριμένο τέστ για το συιγκεκριμένο μας αυτοκίνητο, το τέστ υπάρχει , είναι αρκετά αξιόλογο και δίνει , κατ'εμέ, πολύ σωστά αποτελέσματα.
Το τέστ, σύμφωνα με τη μεγάλη Φυσική του σχολείου και του πανεπιστημίου, ελέγχει ΑΔΡΑΝΕΙΑ και τάση για ανατροπή.
Αν φανταστούμε το τέστ σαν μια εξίσωση, το αποτέλεσμα πάντα θα είναι αρνητικό και θα μειώνεται εκθετικά για κάθε εκατοστό απόσταση από το έδαφος και για κάθε παραπανίσιο κιλό. Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους που τα supercars είναι τάπα κάτω στο έδαφος.Στην παραπάνω εξίσωση λάβετε υπόψη και τη φθορά των αμορτισέρ και ελαστικών με την πάροδο του χρόνου στους γελοίους Ελληνικούς δρόμους και να θυμάστε ότι το σκυλί που θα βρεθεί στο δρόμο (ΜΑΚΑΡΙ ΠΟΤΕ) δε θα σε πάρει τηλέφωνο να σε ενημερώσει πριν το συναντήσεις ούτε θα περιμένει να βγάλει ήλιο για να κανει την ηρωική έξοδο.
Η suzuki τη διάβασε τη δουλειά με το βάρος και εμφάνισε σασί όσο το δυνατόν ελαφρύ. Το ίδιο έκανε και η peugeot με το 3008 το οποίο πρέπει να προσπάθησε πολύ να κρατήσει κοντά στα 1400 κιλά. Οι υπόλοιποι 1500 και 1600+ κιλά, ιιιιιχχχαααααααα την παλεύουν με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω αλλά όταν αρχίσει η γήρανση των ελαστικών συνδέσμων στην ανάρτηση θα συμπεριφέρονται σαν κατσαρόλα με ρόδες.
Την αγάπη σας, Ηρακλής.
-
Καλημέρα φίλοι. Φίλε ΚώσταAG δίχως να το έχεις ανάγκη απλά το λιγότερο ένα μπράβο που ασχολήθηκες σου πρέπει. Criuser, φίλε criuser συχνά γράφεις πολλά σωστά πράγματα. Δυστυχώς (αν και δικό σου θέμα) βάζεις λίγη ή περισσότερη σάλτσα (και συχνά με μεγάλες δόσεις ταμπάσκο...)ώστε τα κείμενα σου να προκαλούν μια κάποια δυσπεψία. Και εγώ είμαι Γαλλοτραφής μα δεν κάνω έτσι. Merci. Φίλοι Αντώνη και Νίκο πετύχατε την πιο διασκεδαστική ισοπαλία. (Κακά τα ψέματα, ο καπουτσίνο πήγε να μου βγει από την μύτη με το ποστάρισμα του Αντώνη ). Ηρακλή αυτό ακριβώς. Τα αυτοκίνητα έχουν τρωτά σημεία όπως και εμείς και αν δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε τότε θέτουμε υποψηφιότητα για το βραβείο ανεύθυνου οδηγού της χρονιάς και μάλιστα... κάθε μέρα. Οι νόμοι της μηχανικής είναι αδυσώπητοι και όσο και αν θέλουμε να τους παραβλέπουμε, είναι πάντα εκεί και δεν ανατρέπονται με τα χέρια αλλά με το μυαλό.
-
Φιλική συμβουλή στον cruiser να σταματήσει να σχολιάζει τα γαλλικά αυτοκίνητα όπως ο Αλέφαντος τον Κόκκαλη γιατί ο κόσμος θα σταματήσει να τον παίρνει στα σοβαρά ακόμη και όταν έχει δίκιο.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Φιλική συμβουλή στον cruiser να σταματήσει να σχολιάζει τα γαλλικά αυτοκίνητα όπως ο Αλέφαντος τον Κόκκαλη γιατί ο κόσμος θα σταματήσει να τον παίρνει στα σοβαρά ακόμη και όταν έχει δίκιο.+1
Δεν αγοραζουμε γαλλικα εξαιτιας του cruiser -
Ναι αλλά γράφετε σεντόνια εξ΄ αιτίας των σχολίων μου , που συχνά είναι ελάχιστες σειρές .
Ετσι έχουμε και πολλά κλικ και στηρίζουμε το φόρουμ που μας φιλοξενεί .
Και ναι όπως δεν είμαι μέτοχος στην σιτροέν , δεν είμαι και αφανής αντμιν στο φόρουμ...
Γιά άλλους δεν παίρνω όρκο....
Επίσης σπανίως έως ποτέ αλλάζω θέσεις ....
Γιατί πάντα έχω επιχειρήματα και είμαι σωστός εκ γενετής...
-
Ο χρήστης KOSTASAG έγραψε:
Να βοηθήσω και εγω λίγο να κλείσει το θέμα με το km77...σόρυ για την καθυστέρηση, ήμουν εκτός...KOSTASAG έχει πέσει πολύ 'ψηφιακό μελάνι' για την εγκυρότητα του τεστ το οποίο όμως είναι στα πρότυπά του iso 3888 όπως εξηγούν και τα πάντα τηρούνται βάσει της αναθεώρησης του προτύπου το 2011. Από ένα αποτέλεσμα τεστ συγκεκριμένου οχήματος και μετά φτάσαμε να κάνουμε την τρίχα τριχιά. Όντως...
well said!
Με συγχωρειτε πολυ οσοι τα υποστηριζετε αυτα, αλλα οταν σε ενα video μιλανε για διαδικασια κατα iso, βαζουν v-box και μετρανε Km/h εισοδου, οι ιδιοι δινουν το εναυσμα και δικαιωμα αν θες για να κανουμε την τριχα τριχια.
Η ιδια η -εντελως προχειρη συνολικα- διαδικασια με μονο 2-3 σταθερους απο τους συνολικα 8-10 παραγοντες οταν βγαζει το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ συμπερασμα (γιατι βγαζει συμπερασματα, δεν λεει απλως, αυτο το αυτοκινητο περναει, το αλλο κοβεται...) αυτο ειναι στην ουσια ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ!*Απο το ίδιο το ISO (thx Σπύρε Duster) στο οποίο βασίζεται το test *
'The main purpose of this International Standard is to provide repeatable and discriminatory test results.
The dynamic behaviour of a road vehicle is a very important aspect of active vehicle safety. Any given vehicle,
together with its driver and the prevailing environment, constitutes a closed-loop system that is unique. The
task of evaluating the dynamic behaviour is therefore very difficult since the significant interaction of these
driver-vehicle-environment elements are each complex in themselves.** A complete and accurate description of
the behaviour of the road vehicle must necessarily involve information obtained from a number of different
tests.**
Since this test method quantifies only one small part of the complete vehicle handling characteristics, the
results of these tests can only be considered significant for a correspondingly small part of the overall dynamic
behaviour.
Moreover, insufficient knowledge is available concerning the relationship between overall vehicle dynamic
properties and accident avoidance. A substantial amount of work is necessary to acquire sufficient and
reliable data on the correlation between accident avoidance and vehicle dynamic properties in general and the
results of these tests in particular. Consequently, any application of this test method for regulation purposes
will require proven correlation between test results and accident statistics. 'Έχει χιλιοειπωθεί πως το τεστ αυτό δείχνει κάποια εικόνα για την γενικότερη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου αλλά δεν δίνει οριστικά συμπεράσματα.
Νομίζω είναι ορισμός αυτο που γράφεις....
Τοτε γιατι τα δινουν τα συμπερασματα και βγαζουν ενα crossover/suv IKANOTEΡΟ απο καποιο αλλο?
Δηλαδη ναι μεν, 'ενταξει μην παρετε και πολυ στα σοβαρα, δεν ειναι ολες οι μετρησεις με επιστημονικο τροπο και με μεθοδους που να εκμηδενιζουν σχεδον τις οποιες παρεκλισεις, ασταθμητους παραγοντες κτλ, ΑΛΛΑ εμεις σας λεμε ποιο ειναι καλυτερο απο το αλλο'. Σοβαρα τωρα?Για ολους οσους υποστηριζουν οτι εχουν δει καμποσα απο τα Video αυτα και οτι οι τυποι του '77Km/h' πραγματοποιουν αξιοπιστα δοκιμαστικα, τους παραπεμπω στα παρακατω:
https://www.youtube.com/watch?v=x_H4zhjLe60&t=13s (XC60)
https://www.youtube.com/watch?v=yDuatjXRWHQ&t=36s (GLC Coupe)
https://www.youtube.com/watch?v=IrQMBfRlzfA&t=35s (stelvio)
https://www.youtube.com/watch?v=4H7Xx8x5bWc&t=15s (F-Pace)
https://www.youtube.com/watch?v=uqIjflKPSu0&t=42s (Q5)Aφου δουν τα παραπανω, εχω τις εξης αποριες:
-
Πριν καν πραγματοποιηθει η πρωτη στροφη στην διαδικασια του Q5, ακυρωνεται στην συνεχεια, επειδη στην μικρη ευθεια-διαδρομο που προηγηθηκε, πατησε μια κορινα...Εκανε εντωμεταξυ την καλυτερη επιδοση ΑΠΟ ΟΛΑ τα υπολοιπα που εβαλα σε Video!
-
Γιατι στην δοκιμη του XC60, παταει την πρωτη κορινα ο οδηγος απο δικη του βιασυνη και περισσοτερο στριψιμο, ακυρωνεται η διαδικασια στα 78km/h και δεν την επαναλαμβανει μεχρι να ΜΗΝ κανει λαθος ο ιδιος ?
-
Στην δοκιμη του XC60, απο τα 77km/h, επειτα δοκιμαζουν στα 78km/h, μια χαρα ως εδω. Στην Stelvio απο τα 77km/h γιατι πανε μετα κατευθειαν στα 81km/h?
-
Η GLC φοραει τα χειροτερα ελαστικα σε συνολικη συμπεριφορα (Hankook εναντι Pirelli και Michellin των αλλων) και μικροτερους τροχους 19' εναντι πχ 20' του XC60.
Aν ειχε εστω μια απο τις δυο παραμετρους παρομοια με το XC60 (ιδια λαστιχα ή ιδια διασταση τροχων) με τοσο μικρη διαφορα μεταξυ τους, το αποτελεσμα θα ηταν το ιδιο?
-
-
Απο τα τεστ που παράθεσες, για μένα το μόνο ασφαλές συμπέρασμα είναι ότι μ' άρεσε πολύ το xc60 σε μπλε! [emoji38]
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντάξει το έχετε ξεσκίσει το θέμα . Είπαμε δεν είναι θέσφατο , αλλά είναι ένα δείγμα . Και δεν θα σταθώ τόσο στις κορίνες , αλλά σε κάποια μόνο τέστ που είναι εντελώς αποτυχημένα , αλλά και στα σχόλια που κάνουν στο γιουτιούμπ .
Εκεί τα σχόλια είναι πολύ πιο αιχμηρά από ότι εδώ .
Αλλά θυμάμαι τα σχόλια Grand Cherokee
Εχοντας στην κατοχή μου το προπροηγούμενο μοντέλο την περασμένη δεκαετία , θεωρώ ότι τέτοιο τέστ σε τέτοιο αμάξι δεν έχει λόγο να γίνεται . Το αυτοκίνητο ήταν αμάξι άλλη λογικής . Μαλακό άνετο για οδήγηση σε Α/Δ . Στις στροφές ζοριζόταν . Αλλά είχες άλλη λογική οδήγησης και αισθανόσουν αλλιώς σε ένα ψηλό αμάξι βάρους άνω των 2 τόννων .
Θεωρώ ότι αν σου βρισκόταν εμπόδιο μπροστά σου ξαφνικά , οι επιλογές σου ήταν πρώτα φρένα και αν η απόσταση σε έπαιρνε να βγείς να κάνεις την αποφυγή με 50-55 χλμ την έκανες . Αν δεν προλάβαινες νομίζω απλά θα προσπαθούσες να μειώσεις την ταχύτητα σύγκρουσης . Τίποτα άλλο .
Από την άλλη αν πάρεις ένα μεγάλο χαμηλό σεντάν που βγήκε μόλις τώρα και που πουλάει μούρη και βγαίνει σε ακριβή τιμή για την εταιρεία του και το σήμα του , όταν αποτυγχάνει και τόσο έντονα πράγματι υπάρχει μεγάλο θέμα .
Και εδώ έχουν μεγάλη σημασία τα σχόλια των θεατών .
-
ε κάθε σεβασμό προς τις οδηγικές γνώσεις των συνομιλητών και με δήλωση ότι αν ποτέ γίνει αυτό το τεστ
στο Vitara που κατέχω, είναι πολύ πιθανόν να μην είναι καλο...Συνκάτοχε japanese1, έχω αναφέρει πολλές φορές ότι η Suzuki δεν έχει βάλει μόνο ένα υπερελαφρύ πλαίσιο (σε αυτό μπράβο της) αλλά έχει κάνει εξοικονόμηση βάρους και μέσα από ένα σωρό εκπτώσεις σε ηχομόνωση, δευτερεύοντα υλικά κ.λ.π. Δεν έχει ανακαλύψει τον μαγικό ζωμό...
Βλέπω ένα αμάξι Α στα 75 km/h να έχει στο συγκεκριμένο τεστ μια συμπεριφορά και ένα άλλο Β μια άλλη χειρότερη.
Κατά την προσωπική μου άποψη το τεστ προσομειώνει αρκετά ένα τεστ αποφυγής εμποδίου.
Εξηγήστε μου λοιπόν αν θέλετε (πέραν του ότι ο ερμής ήταν ανάδρομος, τα λάστιχα φαλακρά, ο οδηγός
στο Β είχε κόψιμο, οι κορίνες είχαν φλούο χρώμα, το ESP δεν ήταν παρεμβατικό κ.λ.π.) γιατί θα πρέπει να αναμένω εγώ προσωπικά σε συνθήκες ελληνικού δρόμου, σε όμοια περίσταση (αποφυγή εμποδίου με 75 km/h και μάλιστα απροειδοποίητα) ότι θα πετύχω καλύτερο αποτέλεσμα με το Β απ' ότι με το Α.Είναι βέβαια προφανές ότι μπορεί να υπάρχουν και δεκάδες άλλα τεστ στα οποία το Β μπορεί να συμπεριφέρεται καλύτερα από το Α (απλό φρενάρισμα πανικού σε ευθεία, σε στροφή, υποστροφή ή υπερστροφή σε κλειστές στροφές κ.λ.π.) αλλά γιατί πρέπει να απορρίψουμε το συγκεκριμένο τεστ και να μην δεχτούμε ότι στην συγκεκριμένη περίσταση το -πιθανότατα παρακατιανό- Α είναι καλύτερο από το -super wow- Β για τον μέσο οδηγό;
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εντάξει το έχετε ξεσκίσει το θέμα .Εχοντας στην κατοχή μου το προπροηγούμενο μοντέλο την περασμένη δεκαετία , θεωρώ ότι τέτοιο τέστ σε τέτοιο αμάξι δεν έχει λόγο να γίνεται . Το αυτοκίνητο ήταν αμάξι άλλη λογικής . Μαλακό άνετο για οδήγηση σε Α/Δ . Στις στροφές ζοριζόταν . Αλλά είχες άλλη λογική οδήγησης και αισθανόσουν αλλιώς σε ένα ψηλό αμάξι βάρους άνω των 2 τόννων .
.Δεν περιγράφω άλλο, τα είπες όλα. Στο αμάξι που είχες αγοράσει εσύ και κόντεψε να φέρει κωλοτούμπα το τεστ δεν έχει νόημα να γίνεται, ενώ στο αμάξι που αγοράσαμε εμείς είναι σωστό.
Άντε γεια!
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το τεστ αυτό υπάρχει πολλά χρόνια και όχι μόνο ισχύει αλλά φέρει και προδιαγραφή iso. Δεν δείχνει τα πάντα για την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου αλλά μόνο μια συγκεκριμένη αντίδραση σε μια συγκεκριμένη προς εξέταση (προσομοιωμένη να το πούμε;) περίσταση. Το 1997 στην δοκιμή της A CLASS MERC το τεστ έγινε γνωστό στον πολύ κόσμο λόγω της απαράδεκτης συμπεριφοράς της. Οι μηχανικοί της MERC δεν μπήκαν σε ρηχές λογικές προπαγάνδας ώστε να μειώσουν την αξία του τεστ. Αντίθετα έβαλαν σκοπό και το πέτυχαν να βελτιώσουν τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου. Το ίδιο αυτό τεστ επαναλαμβάνεται και σήμερα ενώ ως πιστοποιημένη iso διαδικασία υπόκειται σε αναθεωρήσεις που πρέπει να γίνονται μια φορά κάθε 5 χρόνια βάσει του καταστατικού iso.
To test δεν έχει σκοπό να υποδείξει τη φίρμα τις διαστάσεις των ελαστικών που πρέπει να φορούν τα οχήματα ή να ξεχωρίσει τους καλούς από τους κακούς οδηγούς. Η MERC όντας σοβαρή εταιρεία και premium και ότι άλλο... επανήλθε, επανέλαβε το τεστ με το ίδιο αυτοκίνητο όταν ήταν έτοιμη και μπράβο της. Παραθέτω:
Πριν
https://www.youtube.com/watch?v=Um-XlKerWvA
Μετά
Youtube VideoΌλα αυτά τα τεστ γίνονται με σκοπό να βελτιώσουν οι κατασκευαστές τα οχήματα που μας προσφέρουν. Πχ. το πρώτο duster που κυκλοφόρησε είχε το esp προαιρετικό. Η συμπεριφορά του σε ανάλογη προσομοίωση δίχως esp έδειξε πως ήταν επικίνδυνο. Πλεον αν και όχημα χαμηλού κόστους για την κατηγορία που ανήκει, εντούτοις προσφέρεται με στανταρντ το esp και αυτό είναι μόνο καλό για εμάς που το πήραμε. Εγωισμοί και λοιπές παπαριές, επίδειξη γνώσεων ικανοτήτων και ότι άλλο τα 'ακούω βερεσέ'. Για εμένα που όσοι με ξέρουν έχουν αντιληφθεί πως δεν είμαι δα και θιασώτης της vag, τα οχήματα που μας προσφέρουν, που τόσα χιλιάρικα ευρουλάκια σπρώξαμε θα έπρεπε να έχουν default αντιδράσεις σαν του τιγκ. Ο λόγος απλός. Δεν κάνει το αυτοκίνητο τον οδηγό, ούτε το κλειδί. Το αυτοκίνητο πρέπει παρέχει ασφάλεια όσο είναι περισσότερο δυνατό...
αρ.ες
This is a video issued by Mercedes-Benz in 1997 following the famous 'Elk Test' performed on the then new A-Class. This video highlights that after the disastrous test, the car would come fitted with ESP as standard and resolve the stability issues. Mercedes-Benz invited a representative of the TUV to test the modified car and demonstrate the issues were resolved! -
Σε ποια ενότητα να ανοίξουμε θέμα για το moose test, γενικότερα ή και ειδικότερα για το km77?
'Τεχνικά θέματα κ.λ.π.???'Νομίζω χρειάζεται γιατί έχει κουβέντα...
Το παρόν θέμα το σκίσαμε...
SUV/Crossovers Forum