Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    40
    1888
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lilly last edited by

      Καλησπερα σε όλους!!
      Ερώτηση ......

      Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps);

      Παρακαλώ για τις προτάσεις σας.
      Χρήση 70% σε πόλη, 30% σε ταξίδια με τάση σε οικογενειακό στυλ (τετραμελή οικογένεια) με προσοχη στην κατανάλωση καυσίμου........

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lilly last edited by

        Καλησπερα σε όλους!!
        Ερώτηση ......

        Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps);

        Παρακαλώ για τις προτάσεις σας.
        Χρήση 70% σε πόλη, 30% σε ταξίδια με τάση σε οικογενειακό στυλ (τετραμελή οικογένεια) με προσοχη στην κατανάλωση καυσίμου........

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lilly last edited by

          Καλησπερα σε όλους!!
          Ερώτηση ......

          Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps);

          Παρακαλώ για τις προτάσεις σας.
          Χρήση 70% σε πόλη, 30% σε ταξίδια με τάση σε οικογενειακό στυλ (τετραμελή οικογένεια) με προσοχη στην κατανάλωση καυσίμου........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Θέλω να δω αν θα υπάρξει έστω και ΕΝΑΣ να προτείνει το 100άρι...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Χμμ το 100αρι θα ειναι καλο...

              120 αλογα!!!Καλοριζικο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Αν ισχύουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δηλώνει η εταιρία το ατμοσφαιρικό 100άρη έχει λιγότερα καυσαέρια και μικρότερη κατανάλωση χωρίς όμως να είναι τόσο αξιοσημείωτες οι διαφορές.
                Στα υπόλοιπα σε αριθμούς το 1,4Τ νικάει κατα κράτος και η διαφορά των 900€ στη τιμή τους είναι πολύ μικρή για να στερήσεις απο τον εαυτό σου μια πιο σύγχρονη τεχνολογία, καλύτερες επιδόσεις κλπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgosgudelias last edited by

                  120 ps. Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drunkard last edited by

                    ατμοσφαιρικο 100αρι απο εμενα λιγοτερα εξοδα συντηρισης

                    φυσικα και να παρεις το turbo
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisnikolop last edited by

                      Την διαφορά χρημάτων για την έκδοση με τους 140 ίππους δεν μπορείς να την καλύψεις?Είναι γύρω στα 2.000.Βέβαια δεν ξέρω αν θα υπάρχουν τραγικές διαφορές σε επιδόσεις.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kalmik last edited by

                        Όλοι γράφουν ότι το 1400άρι turbo θέλει πολλές στροφές για να αποδώσει. Τότε τι στην ευχή turbo έχει; Γενικά μου φαίνεται ότι η Opel δεν το έχει στα βενζινοκινητα turbo αντίθετα με VW και Renault.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Πολλες στροφες???Ποσες δηλαδη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgosgudelias last edited by

                            Ο χρήστης kalmik έγραψε:
                            Όλοι γράφουν ότι το 1400άρι turbo θέλει πολλές στροφές για να αποδώσει. Τότε τι στην ευχή turbo έχει; Γενικά μου φαίνεται ότι η Opel δεν το έχει στα βενζινοκινητα turbo αντίθετα με VW και Renault.

                            Ναι. Μετά τις 7000 στροφές κάτι αρχίζει και γίνεται.

                            Δεν σε κολλάει σχεδόν ποτέ, αλλά μετά τις 2000-2100 πάει πολύ καλά. Ιδίως με το sport ενεργοποιημένο αρπάζει καλύτερα από τις χαμηλές. Βασικά εκεί καταλαβαίνεις την διαφορά την μεγάλη στο sport. Στις χαμηλές. Πάντως όντως στις 1500 στροφές δεν γίνεται τίποτα. Αλλά τι να το κάνεις;
                            Οι επιδόσεις, οδηγική συμπεριφορά, άνεση χώροι και εργονομία απλά κορυφαία. Θα έπρεπε να προσέξουν την συναρμογή λίγο παραπάνω. Το προηγούμενο μοντέλο ήταν πιο προσεγμένο σ' αυτόν τον τομέα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Μαλλον αυτοι που το ειπαν το δοκιμασαν τις ζεστες μερες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                legolas24 last edited by

                                Καλησπερα παιδια και απο μενα.Ειναι το πρωτο μου post.Αν και εχω συνηθισει στα greeklish θα προσπαθησω και με τα ελληνικα.Ελπιζω τονους να μη πειραζει που δε βαζω.Ξεκιναω να πω και γω τη γνωμη μου στη φιλη lilly που εχει ενα διλλημα.Ο ομιλων εχει opel astra 1.4 με 100 ps.Το αγορασα οταν βγηκε κατευθειαν,και το εχω ηδη 4 μηνες.Δε μπορω να σας πω ακριβως οτι εχω σιγουρα δικιο αλλα θα σας πω τι εχω δει εγω με τη λιγη πειρα αυτη στο αμαξι αυτο.Οπως και τα πιο πολλα παιδια απο πανω ειπαν, ετσι και γω επιβεβαιωνω οτι πρωτον εχει μακρυ κιβωτιο ταχυτητων.Μεχρι τις 1,5-2 χλ στροφες δε κανει τιποτα γιατι εκτος τα αλλα ειναι και πολυ βαρυ.Μετα κατι κανει αλλα ακομα δεν εχει ανοιξει τελειως ο κινητηρας.Αφου να φανταστειτε παει μεχρι 4 χλ στροφες και μου φανηκε παραξενο και ρωτησα τον υπαλληλο και μου λεει μην ανησυχεις θα ανοιξει και αλλο.Οποτε παει αυτο με τις στροφες.Τωρα για τη καταναλωση που ρωτησε η φιλη μας ειναι κανονικα.Οπως λενε και τα χαρτια ειναι 5,5 μικτος κυκλος.Εντος πολης δε εχο κανει ενα ρεζερβουαρ για να πω με σιγουρια αλλα λογικα γυρω στο 7-8 ειναι στο περιπου.Εμενα μου βγαζει συνηθως 500 και κατι ψηλα Km με normal ταχυτητες εντος και εκτος πολης.Λογικα αν ειναι ολα πολης υπολογισε γυρω στα 450.Πιο κατω με τιποτα (ολα αυτα χωρις εκκινησεις και κοντρες φυσικα).Για τη κατηγορια που ειπες με το τουρμπο δε τη ξερω γιατι πρεπει να ειναι καινουρια να βγαινει τωρα επειδη βγαζουν καινουρια η vw group (vw,audi).Το μονο που μπορο να πω με σιγουρια ειναι οτι η εκδοση με τουρμπο ειναι σιγουρα 100 εως 150 κιλα βαρυτερη.Το δικο μου εχει βαρος 1370 κιλα και αν πας να δεις τις αλλες εκδοσεις εχουν 1500 κιλα.Με ενα προχειρο υπολογισμο η turbo εκδοση θα καιει 2 εως 3 το πολυ ltr παραπανω αρα βαλε κανα 10 € παραπανω σε καθε γεμισμα στο περιπου με νορμαλ ταχυτητα φυσικα.Σαν νορμαλ ταχυτητα φυσικα εννοω αλλαγμα στις 3-3,5 χλ στροφες και φυσικα οχι πανω απο 130.Στα 130 εχει κοκκινη ενδειξη η οποια απ οτι εμαθα μετα ειναι αυτο οτι μετα δηλαδη καιει.Εγω οταν το τερματισα μου εφαγε μιση γραμμη απ τις 8 που εχει ο δεικτης βενζινης και αυτο για κανα 5 λεπτο.Μη νομιζετε δηλαδη οτι δε καιει επειδη ειναι απλο.Επλιζω να σε βοηθησα.Τωρα απο κει και περα η αποφαση δικη σου.Αν το θελετε σαν οικογενεια και το θελετε για οικονομια προτεινω το δικο μου.Αν θελετε κατι παραπανω λιγο πιο καλες επιδοσεις θα σας ελεγα να παρετε καλυτερα την εκδοση τουρμπο με τα 140.Τα 20 αλογα δεν εχουν και τοσο μεγαλη διαφορα για 1000 €.Τα 40 αλογα ομως εχουν πολυ μεγαλη διαφορα και η διαφορα ειναι μικρη σχετικα στη τιμη δηλαδη αλλα 1000 € η οποια ομως σιγουρα θα εχει καλυτερη αποδοση.Γενικα αν θελετε τουρμπο να ξερετε οτι οπου και να παει θα εχει υψηλοτερη καταναλωση.Αν μπορειτε να το αντεξετε εχει καλως ειδαλλως απλο και παλι απλο.

                                Υ.Γ:Ασχετο λιγακι με το οpel αλλα αν σκοπευεται να παρετε αμαξι τωρα καλο ειναι να πατε να τσεκαρετε το Seal Leon με τα 122 ps.Με τις μειωσεις της Seat η τιμη εχει πεσει πολυ χαμηλα και κανει τωρα ακριβως 16.000 σε ασπρο χρωμα με το κλειδι στο χερι.Αυτο ισχυει μεχρι να τελειωσει το stock τους οποτε βιαστιετε αν ειναι.Εγω το testara και μου αρεσε αρκετα μπορο να πω και για τη τιμη αυτη αξιζει μια ματια αλλα απο μεσα να ξερετε ειναι χαλια.Μονο το τιμονι αξιζει.Αυτα.Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα επρεπε να μιλησει καποιος που εχει ιδιο αμαξι ειδαλλως οτι και να λεει ο τριτος δεν ειναι σιγουρο.cya.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Καλώς ήρθες, οι μη τόνοι δεν πειράζουν αλλά βάλε και καμία παράγραφο, όχι όλα μαζί!
                                  Έχεις μερικά σημεία που σηκώνουν συζήτηση....
                                  Για το βάρος δεν ξέρω αλλά πολύ μου ακούγεται και το βάρος και η διαφορά 100-150 κιλών για την 120.
                                  Η κόκκινη γραμμή στα 130 (ή και στα 50 που μπορεί να έχουν κάποια αυτοκίνητα) δεν έχει σχέση με την κατανάλωση αλλά είναι όρια ταχύτητας πόλης και αυτοκινητόδρομου.
                                  Αν το 1400 με τα 120 άλογα καίει 2-3 λίτρα παραπάνω από το 100άρι τότε να το πετάξουν... 2-3 λίτρα είναι τεράστια διαφορά (>30-40%) που μάλλον αντιστοιχεί σε πάνω από δίλιτρο ατμοσφαιρικό! Άσχετα από τυπικές μετρήσεις, περιμένω το 120 σε νορμάλ συνθήκες να καίει λιγότερο σε εκδρομές και ταξίδια (ροπές) και από λιγότερο (χαμηλότερη σχέση λόγω ροπής) μέχρι λίγο παραπάνω αν το γκαζώνεις στην πόλη. Τα 2-3 λίτρα παραπάνω μόνο αν πηγαίνεις τουρμπισμένος και σε ψηλές στροφές συνέχεια.
                                  20 άλογα είναι μεγάλη διαφορά και η διαφορά σε ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, εκεί που κινείται ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο στο 90% των χλμ του είναι επίσης σημαντική. Για μένα η οικονομική διαφορά τα αξίζει. Τα επόμενα 20 για τα 140 όχι και τόσο. Τα 120 τα βλέπω σαν χρυσή τομή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giorgosgudelias last edited by

                                    Με 55 λίτρα ντεπόζιτο αν πας μόνο 500 km έχεις πρόβλημα. Έχεις κατανάλωση κοντά στο 11. Κάτι δεν μέτρησες σωστά.
                                    Η κατανάλωση μου είναι στα 8,3 με κυρίως απλή βενζίνη, με φουλ air condition και εθνική πάνω από 140 συνήθη ταχύτητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimik last edited by

                                      Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
                                      Με 55 λίτρα ντεπόζιτο αν πας μόνο 500 km έχεις πρόβλημα. Έχεις κατανάλωση κοντά στο 11. Κάτι δεν μέτρησες σωστά.
                                      Η κατανάλωση μου είναι στα 8,3 με κυρίως απλή βενζίνη, με φουλ air condition και εθνική πάνω από 140 συνήθη ταχύτητα.

                                      sorry αλλά 8,3 με ταχύτητες άνω των 140 στην εθνική δεν κάνω ούτε εγώ με την 7η στο DSG.

                                      Για ταχύτητες μέχρι 130 ναι κάπου εκέι είναι η κατανάλωση αλλά αν πάς στα 140++ μιλάμε για τουλάχιστον 8,8 με 9,3lt , με 7η ταχύτητα overdrive και λειτουργία 2500 με 2800 στροφές.

                                      Όπως και να έχει τα σύγχρονα turbo αξίζουντ τα λεφτά τους τόσο σε ευχρηστία-οικονομία τόσο και σε αξιοπιστία πλέον.

                                      Αρκεί να μην μπείς στην λογική έχω turbo και τους τσαγιάζω όλους και αμα λάχει το κάνω και 200 άλογα με ένα προγραμμα κλπ κλπ....εκεί την πατάνε οι περισσότεροι γιατί το άτιμο το γκάζι και η ροπή από χαμηλά είναι πολύ γλυκά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drunkard last edited by

                                        Ο χρήστης Legolas24 έγραψε:
                                        Αφου να φανταστειτε παει μεχρι 4 χλ στροφες και μου φανηκε παραξενο και ρωτησα τον υπαλληλο και μου λεει μην ανησυχεις θα ανοιξει και αλλο..

                                        Δεν σου ανεβαζει πανω απο τις 4χιλ στροφες ? δηλαδη μετα χτυπαει κοφτη? μηπως πηρες diesel ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          giorgosgudelias last edited by

                                          Ο χρήστης dimik έγραψε:

                                          sorry αλλά 8,3 με ταχύτητες άνω των 140 στην εθνική δεν κάνω ούτε εγώ με την 7η στο DSG.

                                          Για ταχύτητες μέχρι 130 ναι κάπου εκέι είναι η κατανάλωση αλλά αν πάς στα 140++ μιλάμε για τουλάχιστον 8,8 με 9,3lt , με 7η ταχύτητα overdrive και λειτουργία 2500 με 2800 στροφές.

                                          Μιλάω πάντα για ταχύτητες κοντέρ και με κλιματισμό και απλή βενζίνη και 6η. Με 120 κοντά στα 5,5-6. Στα 130 6,6-7,2 στα 140 7,4-7,8 στα 150 8-8,5 στα 160 9,5-10.

                                          Γι' αυτό γελούσα όταν έβλεπα συγκριτικά ρεπρίζ με 6η. Η 6η του astra είναι πραγματικά overdrive.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            shumakos last edited by

                                            Γιατί στα άλλα 1,4 τούρμπο η 6η είναι η σχέση με την οποία θα πιάσουν την τελική τους? Όταν τα VAG 122-125 βγάζουν 180 στο κοντέρ με 6η και 4000 στροφές πως τη λες? Σε όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα τούρμπο ή μη, η 6η overdrive είναι και απλά η κλιμάκωσή της διαμορφώνεται ανάλογα με τη ροπή του κινητήρα. Απλώς κάποιες εταιρίες το παράκαναν λιγάκι...

                                            Στο θέμα μας τώρα, οι ανακοινωμένες από την Opel επιδόσεις του 1,4 τούρμπο 120 hp με προβληματίζουν να πω την αλήθεια... Αν η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες είναι λίγο τσιμπημένη ίσως το ατμοσφαιρικό 1,6 για κάποιον που δεν τρέχει να είναι πιο ταιριαστό από το 120 turbo. Σε turbo πάλι καλύτερα το 140άρι όχι τόσο για τα άλογά του αλλά για το 6άρι κιβώτιο. Το 120 έχει 5άρι όπως στα ατμοσφαιρικά νομίζω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr