Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    legolas24

    @legolas24

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    legolas24 Unfollow Follow

    Latest posts made by legolas24

    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      Αφου ειπε ο φιλος οτι παει για ΤΟΥΟΤΑ να κανει test-drive.Παρε Ιαπωνα και θα με θυμηθεις.35 χρονων σιγουρα εχεις βγαλει οτι απωθημενο εχεις οποτε κατι που θα σου μεινει πολλα χρονια και δε θα πληρωσεις για καμια επισκευη ποτε.Ενας γνωστος μου ειχε ΤΟΥΟΤΑ του '89 με 400 χιλ χλμ το δωσε σε ενα φιλαρακι και τωρα εχει 500 χιλ χλμ.Δεν ειχε αλλαξει τιποτα π[ανω ουτε εκεινος ουτε τωρα ο φιλος του.Τι να λεμε τωρα.Για αξιοπιστια ιαπωνικου μιλαμε.Ο κολλητος μου AVENSIS του '99 ολα τα service ΤΟΥΟΤΑ δεν εχει βγαλει τιποτε αλλο απ προβληματα.Ολα δε μπορει να τα εχει κανει σε αυτη τη ζωη.

      Αξιοπιστια προβληματα,SERVICE:ΤΟΥΟΤΑ και ΣΕΑΤ.
      Επιδοσεις:VW Group και Insignia 1.6 με 180.'

      2 γραμμες ειναι αρκετες.Αφηστε τον ανθρωπο να κανει test drive και μετα ρωτηστε τον ξανα.

      Υ.Γ:Panos δεν θελω ρε φιλε να γινω φιλος σου δε σε ξερω ουτε με ξερεις.Αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.Δε θΑ αφησω καποιον να με ειρωνευεται και να μου τι λεει με κοτσανες περι καλυτερου κινητηρα.Αν δε σεβετ;αι εμενα ας σεβαστει το forum και δε θα κατσω να αλλαξω μυαλο σε αυτους που δε καταλαβαινουν.Εδω του δινα link να δει τι εννοω και αυτος ελεγε δε σε μιλαω και δεν αξιζεις προσοχη.ΠΙος εινα ι δηλαδη αυτος που ουε λεει την ηλικια του δε καταλαβα δηλαδη θα τον βρισουμε αν τη πει.Αλλα φανταζομαι θα ειναι κανει 19 χρονων που το δωσε ο μπαμπας το ΖΧ να το οδηγαει και μας κανει κατηχηση για τη δυναμη του C5.To κινητηρα τον εχω δοκιμασει γιατι εκανα test drive το DS3.Αξιοπιστος να ιδε λεω αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      :slap:
      Δε σου αξιζουν πανω απο 2 γραμμες απαντηση και ηδη ειμαι στη no.2..

      πολυ γελιο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      νονε αγορι μου αφου δε λες ηλικια μη περιμενεις να σε σεβαστω οταν λες μπουρδες.Δε θα μας κρινεις εσυ αν λεμε σωστα η οχι.Διαβασε λιγακι εδώ και μετα μιλα:

      http://www.gocar.gr/news/feed/3117,Engine_of_the_year_2010:_VW_TSI.html
      http://www.gocar.gr/news/feed/3142,Dyo_vraveia_gia_toys_kinhthres_Toyota.html

      απλως σκεψου το λιγακι το ενα βγαζει 1.6 155 και ο αλλος βγαζει 1.4 στα 122 και στα 160 και ο κινητηρας της TOYOTA ατμοσφαιρικος χωρις τουρμπο 1.6 132.Δηλαδη τι αλλο πρεπει να πω γαι να καταλαβεις.Και γαι ροπή που λες ο TSI εχει παραπανω.Ο ανθρωπος ζητησε ενα αμαξι ανετο με επιδοσεις γιατι να μη παρει ενα με 1.4 κινητηρα χωρις τεκμηρια,φορολογια και ιστοριες.Απο κρατημα για ταξιδια το C5 ναι αλλα οχι τρελες επιδοσεις.Δε το παιρνεις αυτο το αμαξι γαι επιδοσεις πολυ απλα.Πανε τωρα για υπνο μη σε φωναζει η μαμα.

      Η ηλικια δεν ειναι προυποθεση για να σεβαστεις καποιον .Προσπαθησε να ηρεμησεις λιγο,παρεα ειμαστε ολοι αλλα αμα δεν σου αρεσει μπορεις να αποχωρησεις.[mod]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      οχι μορε αστον ξερει αυτος ειναι οδηγαρα.Δε φτανει που δεν εκανες το κοπο να δεις την ηλικια μου στο προφιλ δεν εχεις γραψει τη δικια σου και μιλας.Και να πω οτι λες κατι σωστο παει και ερχεται αφου λες χαζομαρες.Συγκρινεις κινητηρα VW group με Citroen.Το συμπερασμα σου ειναι χωρις επιχειρηματα.Φυσικα ολα χαλανε και ολα κοστιζουν ακριβα απλως το ειπα με την εννοια οτι ειναι προτιμοτερο να παρει τη πιο μικρη εκδοση και να το τουρμπισει παρα να σκασει αλλα 3 χιλιαρικα να το παρει μαμα.Δε θελει πολυ μυαλο να κανεις προσθεση και να δεις ποσο κερδιζεις.Και εσυ μωρε τι να τι κανεις το τουρμπο αφου εχεις την αμαξαρα το ZX.Απλα τραγικο το σχολιο σου οποιος το βλεπει θα γελαει 1 ωρα.Αντε αγορι μου πανε κανε καμια μπαντα και ασε τα τελικιασματα για αλλους.Γινατε ολοι γνωστες και μιλατε και ειρωνευεστε λες και εισαι κανας λεκτορας πανεπιστημιου.Και οτι ψηφιζεται 3 χρονια καλυτερος κινητηρας το προσπερασες.Ελα μωρα οκ οι αλλοι δε ξερουν εσυ ξερεις.Σε λιγο θα μας πεις οτι εχω κανει και το site της REVO εγω για να παραπλανω ανθρωπους.Τοσα ξερεις τοσα λες.Αυτα.Εξακολουθω και λεω C5,insignia για ανεση,χωρους και VW group για επιδοσεις.

      Υ.Γ:Στο 1.4 140 ειναι τουρμπο δεν ειναι ατμοσφαιρα.Τα μπερδεψες λιγακι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      @__REALZEUS__: Για την πετρελαιοκίνηση: Μακάρι να επιτραπεί και στην Θεσσαλονίκη! Εδώ είμαστε και θα δούμε. Για την ώρα, δεν έχουμε παρά να ... ελπίζουμε!

      Δες εδω http://www.gocar.gr/news/feed/3405,Diesel_se_A8hna_kai_8essalonikh.html

      @__Legolas24__: Αρκετά ενδιαφέρουσα ανάλυση και σε ευχαριστώ. Αλλά για κάποιες από τις τιμές έχω την αίσθηση ότι έχουν αλλάξει. Θα το τσεκάρω.

      Ναι οι τιμες ειναι μειωμενες λογο του παλιου φ.π.α.Τωρα λογικα θα ειναι ολες λιγο πιο πανω.Οσο αργεις ομως θα ανεβει κι αλλο το φ.π.α και θα ανεβουν κι αλλο.Γι αυτο μην αργεις.Περσι το golf 1.4 122 εκανε 21.500 τωρα κανει 23.500.Το λεω γιατι θα το κλεινε ο φιλος μου αλλα τελικα δεν το πηρε και τωρα θα το παρει με τις νεες τιμες.Ετσι ειναι αυτα.

      Πρωτον δε νομιζω οτι σε αυτη τη κατηγορια-κιλα ειναι πολυ σοφο να πας σε ατμοσφαιρικο μοτερ..
      Δευτερον σχετικα με τον tsi 122 εισαι τουλαχιστον υπερβολικος οταν τα τουρμπο μοτερ των c5-insignia ειναι πολυ καλυτερα ιδιως γι αυτην την κατηγορια κιολας..
      Τριτον δεν ειναι και πολυ φτηνο το aftersales της toyota.

      Το ατμοσφαιρικο μοτερ δεν ειναι τοσο χαλια οσο νομιζεις.Μπορει να μην εχει πολλες επιδοσεις αλλα ειναι αξιοπιστο καθως δε βγαζει ποτε προβλημα ουτε μηχανικο ουτε αλλο τιποτα.Δευτερον ο 1.4 122 TSI της VW ειναι στη πραγματικοτητα 136.Αν κανεις δυναμομετρηση θα το δεις.Αυτο το κανει η VW σε ολα της τα μοντελα γιατι στη Γερμανια φορολογουν τους ιππους και ετσι δηλωνει λιγοτερους απ οτι εχει στη πραγματικοτητα.Επισης δε χρειαζεται να αναφερω εχει ψηφιστει για 3 συνεχομενες χρονιες ο καλυτερος κινητηρας και επισης με ενα χιλιαρικο τουρμπαται και περνει απο 30 εως 60 αλογα.Γνωστος μου πηρε το GOLF '08 με τα 122 και το ανεβασε 205 μονο με προγραμμα και του κοστισε μονο 800 euro.Στους αλλους κινητηρες για πηγαινε να βαλεις προγραμμα και ρωτα ποσο θα κοστισει να δεις τι θα σου πουν.Δες κιολας για να μη λες τι λεει αυτος:
      Εδω http://revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1196 και εδω
      http://revotechnik.com/products/softwareProduct.aspx?pvID=1073.
      SKODA απο 160 παει 220.Αυτο μονο τιποτα αλλο.
      Στο κινητηρα με τιποτε δεν ειναι καλυτερο το C5 και το insignia αυτο ειναι σιγουρο.Σε αλλα υπερεχουν αυτα τα αμαξια οπως σε ανεση,χωρητικοτητα πορτ-μπαγκαζ,ασφαλεια και τα λοιπα.Για τη ΤΟΥΟΤΑ αυτο που ξερω απο φιλο ειναι οτι τα service του με το ΑVENSIS τα κανει στην αντιπροσωπια και το περισσοτερο που εχει πληρωσει ειναι 250-300 euro.Αν πας στην VW και στην OPEL μετα θα καταλαβεις διαφορα.Και για να τεκμηριωσω και να ολοκληρωσω ο ιδιος φιλος εχει polo '01 μεταχειρισμενο δευτερο χερι ολα τα service στη VW και στο τελευταιο service πληρωσε 500 euro.Κοντεψε να παθει συγκοπη ο πατερας του.Στην OPEL παλι εγω που εχω OPEL ASTRA ρωτησα και μου ειπαν 85 euro για λαδια και 200 euro για μεγαλο service το οποιο σιγουρα θα ειναι πιο μεγαλο ποσο γιατι θα σου αλλαξουν κατι μονοι τους που δε χρειαζεται αλλαγη για να σου το φουσκωσουν το λογαριασμο οποτε να υπολογιζεις κανα 300 για μεγαλο service.

      Υ.Γ:Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα δε λεω ψεματα οποιος θελει ρωταει και μαθαινει.Και για να επιλεξει ο φιλος μας τα ειπα ολα αυτα συνηδειτα.Εν κατακλιδι γαι μενα αν θες ανεση C5 η insignia.Αν θες επιδοσεις με κλειστα ματια vw group με TSI κινητηρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
      Το insignia έχει παλιό κινητήρα απάνω και λένε πως καίει μπόλικα.Για μένα με 25κ αγοράζεις Octavia 1.8Τ και full extra.Αλλά δες όλη τη γκάμα που υπάρχει.Απο mondeo μέχρι και insignia.Όλα έχουν τα καλα τους και τα κακά τους.Π.χ. Τον πατέρα μου δεν τον νοιάζει η ταχύτητα και τόσο για αυτόν τον λόγο αργότερα θα δει για mondeo επειδή θέλει άνεση και εξοπλισμό και επειδή κινείται κυρίως στη πόλη.Τελοσπαντων 25 χιλιαρικα είναι λεφτά δεν είναι παίξε γέλασε.Αυτά.Ότι επιλεξεις καλοταξιδο να ναι και απροβληματιστο!

      To insignia εχει το καινουριο κινητηρα απ το astra τον εβαλαν και στο insignia.Τωρα βεβαια αν δε το θες αλλο αυτο αλλα να τα λεμε ολα οπως ειναι οχι οπως νομιζουμε οτι ειναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Ερωτήσεις - προβληματισμοί για αγορά νέου αυτοκινήτου

      Για μενα εχεις πολλες επιλογες.καταρχας ξεχνας το jetta.Με τα ιδια λεφτα παιρνεις το passat με τα 122 αλογα και εισαι αχοντας.Υπαρχει βεβαια και το Leon το οποιο γαι μενα ειναι καλη επιλογη για τα λεφτα του.Η C5 καλη επιλογη φυσικα.Επειτα πας σε avensis με τα ιδια λεφτα με το passat αλλα εκει υπερεχεις σε αξιοπιστια κινητηρα που δε βγαζει καθλου προβληματα + οτι εχει φθηνο service σε σχεση με τη VW η οποια αν πας θα σε σκισει κανονικα.Επειτα δε ξεχνας insignia το οποιο ειναι τεραστιων διαστασεων αμαξι με τρομερους χωρους και με 24 χιλιαρικα παιρνεις τον 1.6 με τα 160 και εισαι super.Αναλυτικα σου γραφω απο κατω τιμες εκδοσεις και εκπομπες ρυπων για καθε αμαξι ξεχωριστα συμφωνα παντα με τα λεφτα που θες να δωσεις.

      Έκδοση Τιμή (ευρώ) Ισχύς (PS) Eπιτάχυνση 0-100km/h (sec) Μέση κατανάλωση (lt/100km) Εκπομπές CO2 (gr/km) Βάρος (kg)
      PASSAT:1.4 TSI Comfortline DSG7 25.510 € 122 10,5 6,4 152 1.410
      AVENSIS:1.6 Elegant & Navi 22.930 € 132 10,4 6,5 152 1.365
      OCTAVIA:1.8 TSI Ambiente DSG7 23.990 € 160 7,8 6,6 155 1.325
      LEON:1.8 TSI Style DSG 23.400 € 160 7,8 6,6 153 1.355
      C5:1.6 THP Ambiance 23.850 € 155 8,6 7,1 167 1.470
      INSIGNIA:1.6 T Edition 24.510 € 180 8,9 7,7 181 1.495

      Υ.Γ:Οι εκδοσεις που σου εβαλα ειναι για μενα οι ιδανικες στο καθε μοντελο.Τωρα απο κει και περα μπορεις να δεις τι σου ταιριαζει εσενα.Αλλα γαι μενα ο κινητηρας των 122 απο τη vw δεν υπαρχει.Απλα τα σπαει.Αν το δοκιμασεις απλα δε θα θες να αλλαξεις αμαξι.Για ανεση φυσικα η C5 h insignia.H επιλογη φυσικα ειναι δικη σου.Καλo ξεκαθαρισμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps)

      Πολλες απαντησεις.Δε ξερω που να πρωτοαρχισω.
      Dimik φιλε εχεις δικιο για εμενα πολυ σωστος.
      Τωρα ο φιλος με το αστρα το τουρμπο τι να πω οκ σε μερικα μου φαινεσαι σωστος αλλα για τη καταναλωση παλι δεν ειμαι σιγουρος.Το δικο μου καιει οπως ειπα και πριν γυρω στα 500 αντε το πολυ να καπσει 550.Και οταν το ειπα αυτο εννοουσα πολη + εξω μαζι.Αν εσυ πας μονο ταξιδια τοτε οκ αλλα εγω που το κανω πιο πολυ πολη βλεπω οτι καει τρελα μεσα στη πολη σε σχεση παντα με το εξω.

      Τωρα για το φιλο που απαντησε πιο μετα απο μενα εχω να πω οτι οντως δε το ειχα δει και το 1.4 με τα 120 εχει μικτο κυκλο 5,9 δηλαδη μονο 0,4 ltr παραπανω στα 100.Δεν ξερω αν ισχυει αυτο αλλα παλι λιγο μου φαινεται.Δε μπορει τα αλλα τουρμπο να καινε πολυ παραπανω και το αστρα να καιει μονο μισο παραπανω.Ολα τα αμαξια καινε περισσοτερο με τουρμπο.Α δε το δεις μονος σου δεν εισαι σιγουρος αν αυτα αυτα που λενε τα χαρτια ειναι ακριβως.Γιατι αλλο 1 πανω κατω και αλλο 2-3.Πολυς λογος για το τιποτα.

      Για το αλλο παλικαρι που ειπε αν εχω deisel η απαντηση ειναι οχι.Εχω την εκδοση με βενζινη με τα 100 αλογα το ατμοσφαιρικο.

      Μη το κουραζουμαι πολυ με τη καταναλωση.Αν θελει καποιος ανεση,χωρους,πορτ μπαγκαζ θα παρει αστρα.Αν παλι θελει γκαζι η απλα θα τα σκασει η πολυ απλα παει σε vw group που εχουν καλυτερη αποδοση.

      Υ.Γ:το ρεζερβουαρ του αστρα ειναι 56 ltr.Γι αυτο ειμαι σιγουρος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Μια Μικρη Βοηθεια?

      οπως ειπαν και τα παιδια αν θες γκαζι θα παρεις τουρμπο.ειδαλλως πας σε απλο.τουρμπο βρισκεις και με 105 ps κινητηρα 1.2 ο οποιος αποδιδει πολυ καλα.βεβαια για εμενα καλυτερα θα ηταν να πας σε γερμανικο η ιαπωνικο.οι αλλες μαρκες οι πιο πολλες ειναι μετριες και επισης δεν εχουν αξιοπιστια.ενδεικτικα προτεινω vw golf,opel astra,toyota corolla και η αμαξαρα mazda rx-8.εχουν πεσει πολυ οι τιμες και υπαρχουν πολλα στην αγορα.τωρα απο κει και περα ειναι επιλογη σου.εγω βεβαια για να πω την αληθεια αν ειχα τοσα λεφτα δε θα το σκεφτομουνα και πολυ.rx-8 2 χρονον βρισκεις με αυτα τα λεφτα.εφορια μηδεν, 200 αλογα και εφυγες.βεβαια θα τρως πολλα λεφτα στη βενζινη αλλα τα γουστα που θα βγαλεις δε βγαινουν ευκολα με μανισιο αμαξι σαν αυτο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • RE: Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps)

      Καλησπερα παιδια και απο μενα.Ειναι το πρωτο μου post.Αν και εχω συνηθισει στα greeklish θα προσπαθησω και με τα ελληνικα.Ελπιζω τονους να μη πειραζει που δε βαζω.Ξεκιναω να πω και γω τη γνωμη μου στη φιλη lilly που εχει ενα διλλημα.Ο ομιλων εχει opel astra 1.4 με 100 ps.Το αγορασα οταν βγηκε κατευθειαν,και το εχω ηδη 4 μηνες.Δε μπορω να σας πω ακριβως οτι εχω σιγουρα δικιο αλλα θα σας πω τι εχω δει εγω με τη λιγη πειρα αυτη στο αμαξι αυτο.Οπως και τα πιο πολλα παιδια απο πανω ειπαν, ετσι και γω επιβεβαιωνω οτι πρωτον εχει μακρυ κιβωτιο ταχυτητων.Μεχρι τις 1,5-2 χλ στροφες δε κανει τιποτα γιατι εκτος τα αλλα ειναι και πολυ βαρυ.Μετα κατι κανει αλλα ακομα δεν εχει ανοιξει τελειως ο κινητηρας.Αφου να φανταστειτε παει μεχρι 4 χλ στροφες και μου φανηκε παραξενο και ρωτησα τον υπαλληλο και μου λεει μην ανησυχεις θα ανοιξει και αλλο.Οποτε παει αυτο με τις στροφες.Τωρα για τη καταναλωση που ρωτησε η φιλη μας ειναι κανονικα.Οπως λενε και τα χαρτια ειναι 5,5 μικτος κυκλος.Εντος πολης δε εχο κανει ενα ρεζερβουαρ για να πω με σιγουρια αλλα λογικα γυρω στο 7-8 ειναι στο περιπου.Εμενα μου βγαζει συνηθως 500 και κατι ψηλα Km με normal ταχυτητες εντος και εκτος πολης.Λογικα αν ειναι ολα πολης υπολογισε γυρω στα 450.Πιο κατω με τιποτα (ολα αυτα χωρις εκκινησεις και κοντρες φυσικα).Για τη κατηγορια που ειπες με το τουρμπο δε τη ξερω γιατι πρεπει να ειναι καινουρια να βγαινει τωρα επειδη βγαζουν καινουρια η vw group (vw,audi).Το μονο που μπορο να πω με σιγουρια ειναι οτι η εκδοση με τουρμπο ειναι σιγουρα 100 εως 150 κιλα βαρυτερη.Το δικο μου εχει βαρος 1370 κιλα και αν πας να δεις τις αλλες εκδοσεις εχουν 1500 κιλα.Με ενα προχειρο υπολογισμο η turbo εκδοση θα καιει 2 εως 3 το πολυ ltr παραπανω αρα βαλε κανα 10 € παραπανω σε καθε γεμισμα στο περιπου με νορμαλ ταχυτητα φυσικα.Σαν νορμαλ ταχυτητα φυσικα εννοω αλλαγμα στις 3-3,5 χλ στροφες και φυσικα οχι πανω απο 130.Στα 130 εχει κοκκινη ενδειξη η οποια απ οτι εμαθα μετα ειναι αυτο οτι μετα δηλαδη καιει.Εγω οταν το τερματισα μου εφαγε μιση γραμμη απ τις 8 που εχει ο δεικτης βενζινης και αυτο για κανα 5 λεπτο.Μη νομιζετε δηλαδη οτι δε καιει επειδη ειναι απλο.Επλιζω να σε βοηθησα.Τωρα απο κει και περα η αποφαση δικη σου.Αν το θελετε σαν οικογενεια και το θελετε για οικονομια προτεινω το δικο μου.Αν θελετε κατι παραπανω λιγο πιο καλες επιδοσεις θα σας ελεγα να παρετε καλυτερα την εκδοση τουρμπο με τα 140.Τα 20 αλογα δεν εχουν και τοσο μεγαλη διαφορα για 1000 €.Τα 40 αλογα ομως εχουν πολυ μεγαλη διαφορα και η διαφορα ειναι μικρη σχετικα στη τιμη δηλαδη αλλα 1000 € η οποια ομως σιγουρα θα εχει καλυτερη αποδοση.Γενικα αν θελετε τουρμπο να ξερετε οτι οπου και να παει θα εχει υψηλοτερη καταναλωση.Αν μπορειτε να το αντεξετε εχει καλως ειδαλλως απλο και παλι απλο.

      Υ.Γ:Ασχετο λιγακι με το οpel αλλα αν σκοπευεται να παρετε αμαξι τωρα καλο ειναι να πατε να τσεκαρετε το Seal Leon με τα 122 ps.Με τις μειωσεις της Seat η τιμη εχει πεσει πολυ χαμηλα και κανει τωρα ακριβως 16.000 σε ασπρο χρωμα με το κλειδι στο χερι.Αυτο ισχυει μεχρι να τελειωσει το stock τους οποτε βιαστιετε αν ειναι.Εγω το testara και μου αρεσε αρκετα μπορο να πω και για τη τιμη αυτη αξιζει μια ματια αλλα απο μεσα να ξερετε ειναι χαλια.Μονο το τιμονι αξιζει.Αυτα.Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα επρεπε να μιλησει καποιος που εχει ιδιο αμαξι ειδαλλως οτι και να λεει ο τριτος δεν ειναι σιγουρο.cya.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      legolas24
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr