-
Καλησπερα σε όλους!!
Ερώτηση ......Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps);
Παρακαλώ για τις προτάσεις σας.
Χρήση 70% σε πόλη, 30% σε ταξίδια με τάση σε οικογενειακό στυλ (τετραμελή οικογένεια) με προσοχη στην κατανάλωση καυσίμου........ -
Καλησπερα σε όλους!!
Ερώτηση ......Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps);
Παρακαλώ για τις προτάσεις σας.
Χρήση 70% σε πόλη, 30% σε ταξίδια με τάση σε οικογενειακό στυλ (τετραμελή οικογένεια) με προσοχη στην κατανάλωση καυσίμου........ -
Καλησπερα σε όλους!!
Ερώτηση ......Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps);
Παρακαλώ για τις προτάσεις σας.
Χρήση 70% σε πόλη, 30% σε ταξίδια με τάση σε οικογενειακό στυλ (τετραμελή οικογένεια) με προσοχη στην κατανάλωση καυσίμου........ -
Θέλω να δω αν θα υπάρξει έστω και ΕΝΑΣ να προτείνει το 100άρι...
-
Χμμ το 100αρι θα ειναι καλο...
120 αλογα!!!Καλοριζικο!
-
Αν ισχύουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δηλώνει η εταιρία το ατμοσφαιρικό 100άρη έχει λιγότερα καυσαέρια και μικρότερη κατανάλωση χωρίς όμως να είναι τόσο αξιοσημείωτες οι διαφορές.
Στα υπόλοιπα σε αριθμούς το 1,4Τ νικάει κατα κράτος και η διαφορά των 900€ στη τιμή τους είναι πολύ μικρή για να στερήσεις απο τον εαυτό σου μια πιο σύγχρονη τεχνολογία, καλύτερες επιδόσεις κλπ. -
120 ps. Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου.
-
ατμοσφαιρικο 100αρι απο εμενα λιγοτερα εξοδα συντηρισης
φυσικα και να παρεις το turbo
-
Την διαφορά χρημάτων για την έκδοση με τους 140 ίππους δεν μπορείς να την καλύψεις?Είναι γύρω στα 2.000.Βέβαια δεν ξέρω αν θα υπάρχουν τραγικές διαφορές σε επιδόσεις.....
-
Όλοι γράφουν ότι το 1400άρι turbo θέλει πολλές στροφές για να αποδώσει. Τότε τι στην ευχή turbo έχει; Γενικά μου φαίνεται ότι η Opel δεν το έχει στα βενζινοκινητα turbo αντίθετα με VW και Renault.
-
Πολλες στροφες???Ποσες δηλαδη?
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Όλοι γράφουν ότι το 1400άρι turbo θέλει πολλές στροφές για να αποδώσει. Τότε τι στην ευχή turbo έχει; Γενικά μου φαίνεται ότι η Opel δεν το έχει στα βενζινοκινητα turbo αντίθετα με VW και Renault.Ναι. Μετά τις 7000 στροφές κάτι αρχίζει και γίνεται.
Δεν σε κολλάει σχεδόν ποτέ, αλλά μετά τις 2000-2100 πάει πολύ καλά. Ιδίως με το sport ενεργοποιημένο αρπάζει καλύτερα από τις χαμηλές. Βασικά εκεί καταλαβαίνεις την διαφορά την μεγάλη στο sport. Στις χαμηλές. Πάντως όντως στις 1500 στροφές δεν γίνεται τίποτα. Αλλά τι να το κάνεις;
Οι επιδόσεις, οδηγική συμπεριφορά, άνεση χώροι και εργονομία απλά κορυφαία. Θα έπρεπε να προσέξουν την συναρμογή λίγο παραπάνω. Το προηγούμενο μοντέλο ήταν πιο προσεγμένο σ' αυτόν τον τομέα. -
Μαλλον αυτοι που το ειπαν το δοκιμασαν τις ζεστες μερες.
-
Καλησπερα παιδια και απο μενα.Ειναι το πρωτο μου post.Αν και εχω συνηθισει στα greeklish θα προσπαθησω και με τα ελληνικα.Ελπιζω τονους να μη πειραζει που δε βαζω.Ξεκιναω να πω και γω τη γνωμη μου στη φιλη lilly που εχει ενα διλλημα.Ο ομιλων εχει opel astra 1.4 με 100 ps.Το αγορασα οταν βγηκε κατευθειαν,και το εχω ηδη 4 μηνες.Δε μπορω να σας πω ακριβως οτι εχω σιγουρα δικιο αλλα θα σας πω τι εχω δει εγω με τη λιγη πειρα αυτη στο αμαξι αυτο.Οπως και τα πιο πολλα παιδια απο πανω ειπαν, ετσι και γω επιβεβαιωνω οτι πρωτον εχει μακρυ κιβωτιο ταχυτητων.Μεχρι τις 1,5-2 χλ στροφες δε κανει τιποτα γιατι εκτος τα αλλα ειναι και πολυ βαρυ.Μετα κατι κανει αλλα ακομα δεν εχει ανοιξει τελειως ο κινητηρας.Αφου να φανταστειτε παει μεχρι 4 χλ στροφες και μου φανηκε παραξενο και ρωτησα τον υπαλληλο και μου λεει μην ανησυχεις θα ανοιξει και αλλο.Οποτε παει αυτο με τις στροφες.Τωρα για τη καταναλωση που ρωτησε η φιλη μας ειναι κανονικα.Οπως λενε και τα χαρτια ειναι 5,5 μικτος κυκλος.Εντος πολης δε εχο κανει ενα ρεζερβουαρ για να πω με σιγουρια αλλα λογικα γυρω στο 7-8 ειναι στο περιπου.Εμενα μου βγαζει συνηθως 500 και κατι ψηλα Km με normal ταχυτητες εντος και εκτος πολης.Λογικα αν ειναι ολα πολης υπολογισε γυρω στα 450.Πιο κατω με τιποτα (ολα αυτα χωρις εκκινησεις και κοντρες φυσικα).Για τη κατηγορια που ειπες με το τουρμπο δε τη ξερω γιατι πρεπει να ειναι καινουρια να βγαινει τωρα επειδη βγαζουν καινουρια η vw group (vw,audi).Το μονο που μπορο να πω με σιγουρια ειναι οτι η εκδοση με τουρμπο ειναι σιγουρα 100 εως 150 κιλα βαρυτερη.Το δικο μου εχει βαρος 1370 κιλα και αν πας να δεις τις αλλες εκδοσεις εχουν 1500 κιλα.Με ενα προχειρο υπολογισμο η turbo εκδοση θα καιει 2 εως 3 το πολυ ltr παραπανω αρα βαλε κανα 10 € παραπανω σε καθε γεμισμα στο περιπου με νορμαλ ταχυτητα φυσικα.Σαν νορμαλ ταχυτητα φυσικα εννοω αλλαγμα στις 3-3,5 χλ στροφες και φυσικα οχι πανω απο 130.Στα 130 εχει κοκκινη ενδειξη η οποια απ οτι εμαθα μετα ειναι αυτο οτι μετα δηλαδη καιει.Εγω οταν το τερματισα μου εφαγε μιση γραμμη απ τις 8 που εχει ο δεικτης βενζινης και αυτο για κανα 5 λεπτο.Μη νομιζετε δηλαδη οτι δε καιει επειδη ειναι απλο.Επλιζω να σε βοηθησα.Τωρα απο κει και περα η αποφαση δικη σου.Αν το θελετε σαν οικογενεια και το θελετε για οικονομια προτεινω το δικο μου.Αν θελετε κατι παραπανω λιγο πιο καλες επιδοσεις θα σας ελεγα να παρετε καλυτερα την εκδοση τουρμπο με τα 140.Τα 20 αλογα δεν εχουν και τοσο μεγαλη διαφορα για 1000 €.Τα 40 αλογα ομως εχουν πολυ μεγαλη διαφορα και η διαφορα ειναι μικρη σχετικα στη τιμη δηλαδη αλλα 1000 € η οποια ομως σιγουρα θα εχει καλυτερη αποδοση.Γενικα αν θελετε τουρμπο να ξερετε οτι οπου και να παει θα εχει υψηλοτερη καταναλωση.Αν μπορειτε να το αντεξετε εχει καλως ειδαλλως απλο και παλι απλο.
Υ.Γ:Ασχετο λιγακι με το οpel αλλα αν σκοπευεται να παρετε αμαξι τωρα καλο ειναι να πατε να τσεκαρετε το Seal Leon με τα 122 ps.Με τις μειωσεις της Seat η τιμη εχει πεσει πολυ χαμηλα και κανει τωρα ακριβως 16.000 σε ασπρο χρωμα με το κλειδι στο χερι.Αυτο ισχυει μεχρι να τελειωσει το stock τους οποτε βιαστιετε αν ειναι.Εγω το testara και μου αρεσε αρκετα μπορο να πω και για τη τιμη αυτη αξιζει μια ματια αλλα απο μεσα να ξερετε ειναι χαλια.Μονο το τιμονι αξιζει.Αυτα.Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα επρεπε να μιλησει καποιος που εχει ιδιο αμαξι ειδαλλως οτι και να λεει ο τριτος δεν ειναι σιγουρο.cya.
-
Καλώς ήρθες, οι μη τόνοι δεν πειράζουν αλλά βάλε και καμία παράγραφο, όχι όλα μαζί!
Έχεις μερικά σημεία που σηκώνουν συζήτηση....
Για το βάρος δεν ξέρω αλλά πολύ μου ακούγεται και το βάρος και η διαφορά 100-150 κιλών για την 120.
Η κόκκινη γραμμή στα 130 (ή και στα 50 που μπορεί να έχουν κάποια αυτοκίνητα) δεν έχει σχέση με την κατανάλωση αλλά είναι όρια ταχύτητας πόλης και αυτοκινητόδρομου.
Αν το 1400 με τα 120 άλογα καίει 2-3 λίτρα παραπάνω από το 100άρι τότε να το πετάξουν... 2-3 λίτρα είναι τεράστια διαφορά (>30-40%) που μάλλον αντιστοιχεί σε πάνω από δίλιτρο ατμοσφαιρικό! Άσχετα από τυπικές μετρήσεις, περιμένω το 120 σε νορμάλ συνθήκες να καίει λιγότερο σε εκδρομές και ταξίδια (ροπές) και από λιγότερο (χαμηλότερη σχέση λόγω ροπής) μέχρι λίγο παραπάνω αν το γκαζώνεις στην πόλη. Τα 2-3 λίτρα παραπάνω μόνο αν πηγαίνεις τουρμπισμένος και σε ψηλές στροφές συνέχεια.
20 άλογα είναι μεγάλη διαφορά και η διαφορά σε ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, εκεί που κινείται ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο στο 90% των χλμ του είναι επίσης σημαντική. Για μένα η οικονομική διαφορά τα αξίζει. Τα επόμενα 20 για τα 140 όχι και τόσο. Τα 120 τα βλέπω σαν χρυσή τομή. -
Με 55 λίτρα ντεπόζιτο αν πας μόνο 500 km έχεις πρόβλημα. Έχεις κατανάλωση κοντά στο 11. Κάτι δεν μέτρησες σωστά.
Η κατανάλωση μου είναι στα 8,3 με κυρίως απλή βενζίνη, με φουλ air condition και εθνική πάνω από 140 συνήθη ταχύτητα. -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Με 55 λίτρα ντεπόζιτο αν πας μόνο 500 km έχεις πρόβλημα. Έχεις κατανάλωση κοντά στο 11. Κάτι δεν μέτρησες σωστά.
Η κατανάλωση μου είναι στα 8,3 με κυρίως απλή βενζίνη, με φουλ air condition και εθνική πάνω από 140 συνήθη ταχύτητα.sorry αλλά 8,3 με ταχύτητες άνω των 140 στην εθνική δεν κάνω ούτε εγώ με την 7η στο DSG.
Για ταχύτητες μέχρι 130 ναι κάπου εκέι είναι η κατανάλωση αλλά αν πάς στα 140++ μιλάμε για τουλάχιστον 8,8 με 9,3lt , με 7η ταχύτητα overdrive και λειτουργία 2500 με 2800 στροφές.
Όπως και να έχει τα σύγχρονα turbo αξίζουντ τα λεφτά τους τόσο σε ευχρηστία-οικονομία τόσο και σε αξιοπιστία πλέον.
Αρκεί να μην μπείς στην λογική έχω turbo και τους τσαγιάζω όλους και αμα λάχει το κάνω και 200 άλογα με ένα προγραμμα κλπ κλπ....εκεί την πατάνε οι περισσότεροι γιατί το άτιμο το γκάζι και η ροπή από χαμηλά είναι πολύ γλυκά.
-
Ο χρήστης Legolas24 έγραψε:
Αφου να φανταστειτε παει μεχρι 4 χλ στροφες και μου φανηκε παραξενο και ρωτησα τον υπαλληλο και μου λεει μην ανησυχεις θα ανοιξει και αλλο..Δεν σου ανεβαζει πανω απο τις 4χιλ στροφες ? δηλαδη μετα χτυπαει κοφτη? μηπως πηρες diesel ?
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
sorry αλλά 8,3 με ταχύτητες άνω των 140 στην εθνική δεν κάνω ούτε εγώ με την 7η στο DSG.
Για ταχύτητες μέχρι 130 ναι κάπου εκέι είναι η κατανάλωση αλλά αν πάς στα 140++ μιλάμε για τουλάχιστον 8,8 με 9,3lt , με 7η ταχύτητα overdrive και λειτουργία 2500 με 2800 στροφές.
Μιλάω πάντα για ταχύτητες κοντέρ και με κλιματισμό και απλή βενζίνη και 6η. Με 120 κοντά στα 5,5-6. Στα 130 6,6-7,2 στα 140 7,4-7,8 στα 150 8-8,5 στα 160 9,5-10.
Γι' αυτό γελούσα όταν έβλεπα συγκριτικά ρεπρίζ με 6η. Η 6η του astra είναι πραγματικά overdrive.
-
Γιατί στα άλλα 1,4 τούρμπο η 6η είναι η σχέση με την οποία θα πιάσουν την τελική τους? Όταν τα VAG 122-125 βγάζουν 180 στο κοντέρ με 6η και 4000 στροφές πως τη λες? Σε όλα τα καθημερινά αυτοκίνητα τούρμπο ή μη, η 6η overdrive είναι και απλά η κλιμάκωσή της διαμορφώνεται ανάλογα με τη ροπή του κινητήρα. Απλώς κάποιες εταιρίες το παράκαναν λιγάκι...
Στο θέμα μας τώρα, οι ανακοινωμένες από την Opel επιδόσεις του 1,4 τούρμπο 120 hp με προβληματίζουν να πω την αλήθεια... Αν η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες είναι λίγο τσιμπημένη ίσως το ατμοσφαιρικό 1,6 για κάποιον που δεν τρέχει να είναι πιο ταιριαστό από το 120 turbo. Σε turbo πάλι καλύτερα το 140άρι όχι τόσο για τα άλογά του αλλά για το 6άρι κιβώτιο. Το 120 έχει 5άρι όπως στα ατμοσφαιρικά νομίζω.
Αγορά opel astra 1.4 (100ps) ή opel astra 1.4 turbo (120 ps)