-
Συγγενικο μου προσωπο ψαχνει για μικρο αυτοκινητο πολης ωστε να κανει τη δουλεια του με οσο το δυνατον χαμηλοτερο κοστος σε βενζινη.Επισης καλο θα ηταν και τα service του να ηταν φτηνα.
Στη περιοχη οπου διαμενει επιτρεπεται το diesel αλλα θα μπαινει μεσα στην πολη (Θεσσαλονικη ) συνεχεια, αν και οταν του το ειπα απαντησε ''λες και θα με τσεκαρουν ποτε'' οποτε αν εχουμε καποιο αξιολογο ντιζελακι ειναι ευπροσδεκτο...εχει και ροπουλα!
Ποιο ειναι το πιο οικονομικο?Πιο ειναι το πιο δυνατο( να ανεβαινει και καμια ανηφορα με a/c )Οι επιλογες μεχρι τωρα ειναι
Hyundai i10
Daihatsu cuore
Chevrolet SparkAκουμε προτασεις...εκτος τους fiat panda γιατι ηδη υπαρχει στην οικογενεια
-
Συγγενικο μου προσωπο ψαχνει για μικρο αυτοκινητο πολης ωστε να κανει τη δουλεια του με οσο το δυνατον χαμηλοτερο κοστος σε βενζινη.Επισης καλο θα ηταν και τα service του να ηταν φτηνα.
Στη περιοχη οπου διαμενει επιτρεπεται το diesel αλλα θα μπαινει μεσα στην πολη (Θεσσαλονικη ) συνεχεια, αν και οταν του το ειπα απαντησε ''λες και θα με τσεκαρουν ποτε'' οποτε αν εχουμε καποιο αξιολογο ντιζελακι ειναι ευπροσδεκτο...εχει και ροπουλα!
Ποιο ειναι το πιο οικονομικο?Πιο ειναι το πιο δυνατο( να ανεβαινει και καμια ανηφορα με a/c )Οι επιλογες μεχρι τωρα ειναι
Hyundai i10
Daihatsu cuore
Chevrolet SparkAκουμε προτασεις...εκτος τους fiat panda γιατι ηδη υπαρχει στην οικογενεια
-
Συγγενικο μου προσωπο ψαχνει για μικρο αυτοκινητο πολης ωστε να κανει τη δουλεια του με οσο το δυνατον χαμηλοτερο κοστος σε βενζινη.Επισης καλο θα ηταν και τα service του να ηταν φτηνα.
Στη περιοχη οπου διαμενει επιτρεπεται το diesel αλλα θα μπαινει μεσα στην πολη (Θεσσαλονικη ) συνεχεια, αν και οταν του το ειπα απαντησε ''λες και θα με τσεκαρουν ποτε'' οποτε αν εχουμε καποιο αξιολογο ντιζελακι ειναι ευπροσδεκτο...εχει και ροπουλα!
Ποιο ειναι το πιο οικονομικο?Πιο ειναι το πιο δυνατο( να ανεβαινει και καμια ανηφορα με a/c )Οι επιλογες μεχρι τωρα ειναι
Hyundai i10
Daihatsu cuore
Chevrolet SparkAκουμε προτασεις...εκτος τους fiat panda γιατι ηδη υπαρχει στην οικογενεια
-
Τσεκάρετε Kia Picanto 1.1 turbodiesel
Πύραυλος εν κινήσει, 75 άλογα από 1.1 και πετρέλαιο μάλιστα (!!!) με 15.5 κιλά ροπή (!!!) και τιμή αγοράς 12 χιλιάρικα (;!;!;!;!)
Το οδήγησε φίλος μου νοικιάρικο και έχει ξετρελαθεί Πραγματική κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα σε μικτές συνθήκες
Το facelift δε είναι πολύ συμπαθητικό. -
Mito QV χωρις πολυ σκεψη...
-
renault twingo
1,2 16V
πιο φτηνο και πιο οικονομικο.. σε αγωνα αυτονομιας καταναλωσης των 4Τ περσι ειχε βγει δευτερο μετα το smart, και μαλιστα πιο οικονομικο απο το υπερτιμημενο cuore και φυσικα απολύ ασφαλες και ποιοτικοαν μιλαμε για diesel τοτε αλλάζει
-
Καλη επιλογη αν και παλιο σαν αυτοκινητο πλεον το Picanto...και οπως ειπες το fl ηταν αστοχο...
Το μονο κακο με τα ντιζελ ειναι οτι φευγουν στα 12 χιλιαρικα ανετα...
Το κραταμε σαν επιλογη παντως...και το i10 ντιζελ παιζει...εχει και προσφορες τωρα
twingo το βαζουμε και αυτο...απλα ξερουμε κοστος service κτλ?
@corsair ωραιος πολυ καλη επιλογη
-
Φθηνότερο είναι να μην αγοράσει μικρό αυτοκίνητο και τα λεφτά που θα εξοικονομήσει να τα ξοδέψει σε βενζίνες στο μεγάλο αμάξι.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Φθηνότερο είναι να μην αγοράσει μικρό αυτοκίνητο και τα λεφτά που θα εξοικονομήσει να τα ξοδέψει σε βενζίνες στο μεγάλο αμάξι.δεν συμφερει...
-
ford fiesta
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ford fiestaΜικρο ....της κατηγοριας που ανεφερα
-
Ας δει και το Pixo
Βέβαια είμαι πολύ περίεργος να δω αυτό το μέση κατανάλωση 4,4lt/100km κατά πόσο ισχύει...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ας δει και το PixoΒέβαια είμαι πολύ περίεργος να δω αυτό το μέση κατανάλωση 4,4lt/100km κατά πόσο ισχύει...
Θα τσεκαριστει και αυτο ευχαριστω...ξερουμε τπτ παραπανω γιαυτο?
edit ειδα τωρα για το pixo και εχει πολυ πλουσιο εξοπλισμο σε πολυ καλη τιμη...
Πισω ειναι λιγο εκτρωμα αλλα την δουλεια του να κανει -
Όχι βρε παιδιά και PIxo/Alto!
Απίστευτη φθήνια σε όλη τους την κατασκευή. Θυμίζουν τσιγαρόχαρτο από όπου και να τα πιάσεις.
Μακράν i10 και αν μπορεί το ντιζελάκι ...στην πένα!
-
Να πω κι εγώ την άποψή μου:
Προσωπικά με mini αυτοκίνητο δεν κάνω ταξίδι. Προτιμώ κάποιο supermini.
Από την άλλη πρέπει να κρατήσουμε το μέγεθος και την κατανάλωση στο ελάχιστο.
Χρειαζόμαστε κι επιδόσεις, αραιή συντήρηση (γιατί όχι και μια καδένα αντί για ιμάντα) και αξιοπιστία...
Βάζοντας όλα αυτά κάτω, ένα αμάξι έρχεται στο μυαλό:
Nissan Micra 1.2, με 80 άλογα, καδένα, minimal κατανάλωση, τιμή 11080 το 5θυρο προ έκπτωσης με 4 αερόσακκους, ABS, Α/C παράθυρα-κλειδαριές.
Χρειάζεσαι κάτι παραπάνω ή λιγότερο;
Σε κόκκινο είναι κουκλί, είδα ένα ημερών πρόσφατα στην πιο φθηνή έκδοση με μαύρα χερούλια κι ήταν πανέμορφο. -
καλο χρυσο αλλα πιο μεγαλο απο τα αλλα...και για τη χρηση που το θελει βγαινει off
-
3,715 μήκος.
Κι αφού πηγαινοέρχεται, να πάρει κάτι λίγο ασφαλές, όχι i10 με 1 αερόσακο. -
Ντάτσια και με τα ρέστα γύρους σε δίπιττο, εκτός αν είναι στο 98% των ελλήνων που έχουν κόμπλεξ με τη μάρκα.
-
Καλύτερα να πάρει με βενζίνη γιατί νομίζω δεν σε καλύπτει η ασφάλεια αν έχεις ατύχημα μέσα στην Θεσσαλονίκη με Diesel. Θα πρότινα το Cuore επειδή είναι υπερβολικά οικονομικό(4.4l /100km)
-
Αυτο με την ασφαλεια ισχυει?
Γιατι εχω ακουσει απειρους να το λενε...αλλα οσοι εχουν τρακαρει με ντιζελ μεσα στην πολη εχουν αποζημιωθει
Mικρος οικονομικος χαμαλης!