-
Ο χρήστης louis k έγραψε:
πολύ ωραία, τι έβαλες τελικά επάνω ;Τι εννοείς? Από έξτρα?
Ετοιμοπαράδοτο είναι με μόνα έξτρα το χρώμα, αισθητήρες μπρος-πίσω και ηλιοροφή που πάει μαζί με τον εσωτερικό φωτισμό. Το χω αφήσει να βάλουν και το full link γιατί έχει μεν navi αλλά είναι με κάρτα sd οι χάρτες και τρέξε ψάξε γύρευε αν κάνει updates κτλ. Οπότε andoid auto ftw.
Τα υπόλοιπα εν καιρώ...
Τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι, ποσο στοιχισε ???
Κάτι λιγότερο από 35Κ αλλά πήρα έκπτωση σχεδόν 3 φορές όσο η προβλεπόμενη για το συγκεκριμένο μοντέλο.
-
Ο χρήστης techon1 έγραψε:
To boost είναι υψηλό όμως
Καλύτερα να μην πέσεις κάτω από 97άρα. Βάζε κάθε Τρίτη στα πρατήρια Shell, που έχουν την 97άρα στην τιμή της απλής.Δεν έχουν κανένα πρόβλημα και με 95άρα, ακόμα και τα supercars. Στην χειρότερη μειώνουν το αβάνς και πέφτει λίγο η απόδοση.
Καλογκάζωτο Στέφαν!!!
-
Α Μ Α Ξ Α Ρ Α ! ! !
Καλοριζικο με πολλα,απροβληματιστα,ασφαλη και 'γρηγορα' χλμ ευχομαι!!! -
Βρε, καλη ποτηροθηκη εχει;
Ολα τα αλλα ειναι λεπτομερειες.
Καλοταξιδο να το ευχαριστηθεις και ατρακαριστο.
Εισαι μερακλης και μπραβο σου
-
Υπέροχο Στέφανε! Καλοτάξιδο εύχομαι!!!
-
Μπράβο Στεφ! Καλογκαζοτο!
Θα περνάμε τέλεια στο Μέγαρο.
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Όπα γλυφαδιώτης και εσύ;
-
Με γεια! Περιμένουμε πρώτες εντυπώσεις...
-
Τυχαίο το πέρασμα γιατί περασα από Βελμάρ το πρωί και μετά πήγα από Γλυφάδα να πάρω ένα καφέ. Δυστυχώς έχει γίνει στραβή με το infotainment. Έχει περαστεί λάθος ή ελλειπές firmware και έχει χάσει features. Αυτή τη στιγμή δεν έχω τηλέφωνο/bluetooth και βγάζει και μήνυμα σφάλματος για τους χάρτες του navi. Επίσης εμφανίζει επιλογή για wifi που εμένα κανονικά δεν πρέπει να έχει αυτή τη δυνατότητα.
Τέσπα...στα 100χλμ είμαι ακόμα. Το σημαντικό είναι ότι το αμάξι τηρουμένων των αναλογιών είναι άνετο. Δε δυσανασχετεί σε ανωμαλίες, κακό οδόστρωμα κτλ και πάει όπως ένα οποιοδήποτε χατς με κάπως πιο σκληρή αίσθηση. Όταν το βάλεις σε Cupra mode εκεί γίνεται λίγο γιορτή αλλά θέλει σίγουρα ξήλωμα το sound generator. Μια μαλακία και μισή. Κάνει μέσα το αμάξι λες και έχεις κάνα V8 κάτω απ' το καπώ. Εντελώς παράταιρο.
-
Για δες μήπως απενεργοποιείται από κανένα menu...
-
Μπράβο Stefan! Δε χορταίνω να το βλέπω!
Διακριτική δύναμη!! -
Πανέμορφο απλά τα infotainment και τα μπιχλιμπίδια φτιάχνονται εύκολα, τα μηχανικά είναι που κοστίζουν. Κάνε υπομονή με το στρώσιμο και θα ανταμειφθείς.
-
Δεν έχει να κάνει με το πρόβλημα αυτό καθ' αυτό αλλά με την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν την παράδοση ενός νέου αυτοκινήτου. Με τι εμπιστοσύνη να πάω εγώ μετά σ' αυτούς για service? Το firmware είναι 1 ώρα υπόθεση, μπρίζωμα στο server και όλα γίνονται μόνα τους. Eάν χρειαστείς όμως κάτι πιο ουσιώδες τι γίνεται?
-
Το λένε ελεύθερη αγορά, πάντα έχουμε την επιλογή....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν έχει να κάνει με το πρόβλημα αυτό καθ' αυτό αλλά με την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν την παράδοση ενός νέου αυτοκινήτου. Με τι εμπιστοσύνη να πάω εγώ μετά σ' αυτούς για service? Το firmware είναι 1 ώρα υπόθεση, μπρίζωμα στο server και όλα γίνονται μόνα τους. Eάν χρειαστείς όμως κάτι πιο ουσιώδες τι γίνεται?PDI χρέωσαν κανονικά βέβαια υποθέτω?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν έχει να κάνει με το πρόβλημα αυτό καθ' αυτό αλλά με την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν την παράδοση ενός νέου αυτοκινήτου. Με τι εμπιστοσύνη να πάω εγώ μετά σ' αυτούς για service? Το firmware είναι 1 ώρα υπόθεση, μπρίζωμα στο server και όλα γίνονται μόνα τους. Eάν χρειαστείς όμως κάτι πιο ουσιώδες τι γίνεται?Έχεις δίκιο σε αυτό γιατί είναι λίγο τραγικό να σου δίνουν καινούργιο αμάξι με πρόβλημα και ας μην είναι τόσο σοβαρό αλλά και πάλι θα έπρεπε να είχε διορθωθεί πριν παραδοθεί στον πελάτη.Η αλήθεια είναι ότι είχα και εγώ με τη συγκεκριμένη εταιρεία πρόβλημα στην επικοινωνία και την αντιμετώπιση προβλημάτων,αλλά έχει μικρύνει τόσο πολύ το after sale και ποντάρουν πάνω σε αυτό ότι θα το πας εκεί δυστυχώς.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
PDI χρέωσαν κανονικά βέβαια υποθέτω?
Ρητορική ερώτηση φαντάζομαι!
Έχεις δίκιο σε αυτό γιατί είναι λίγο τραγικό να σου δίνουν καινούργιο αμάξι με πρόβλημα και ας μην είναι τόσο σοβαρό αλλά και πάλι θα έπρεπε να είχε διορθωθεί πριν παραδοθεί στον πελάτη.Η αλήθεια είναι ότι είχα και εγώ με τη συγκεκριμένη εταιρεία πρόβλημα στην επικοινωνία και την αντιμετώπιση προβλημάτων,αλλά έχει μικρύνει τόσο πολύ το after sale και ποντάρουν πάνω σε αυτό ότι θα το πας εκεί δυστυχώς.
Η επικοινωνία μου ήταν μια χαρά και οι άνθρωποι ήταν φιλικοί και ευγενέστατοι αλλά εμφανώς ανενημέρωτοι. Όπως και να το κάνουμε όταν πας το αμάξι εκεί και μιλάς με τον τεχνικό διευθυντή θες να έχεις τουλάχιστον την αίσθηση ότι ξέρει περισσότερα από εσένα.
-
E, πολυ απλα πηγαν να κανουν καποια ανημερωση μιας και ηταν καιρο στην αντιπροσωπεια και ο υπαλληλος για καποιο λογο εκανε λαθος και περασε απο αλλο συστημα φιρμγεϊρ.
-
Μια βδομαδα εκατσε αντιπροσωπεια και αλλες 2 νομιζω στα λοτζιστικς. Δεν πηρα το εκθεσιακο. Κατι στραβωσε με τη προσθηκη του full link γιατι πιο πριν επαιζε το ναβι τουλαχιστον. Το τηλεφωνο δεν ειχα παρατηρησει.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
SEAT León Mk3 (2013-2020)