-
Ευχαριστω πολύ φίλε μου.Πραγματικά δεν αγχωνομαι όλα θα λυθούν και το αυτοκίνητο θα είναι άψογο.Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έχει δώσει μέχρι τώρα.
-
Καλοριζικο! Εχεις π.μ.
-
Καλορίζικο κι από εμένα!
-
Καλοριζικο και καλοταξιδο!! Και ελπιζω γρηγορη επιλυση του προβληματος..
-
Πάντως μήπως υπάρχει περίπτωση να μην έχει ασφαλιστεί ο γρύλλος μέσα στο ντουλαπάκι του χώρου αποσκευών;
-
Παιδια απιστευτο και ομως αληθινο.Οπως περιεγραψα πιο πανω ο θορυβος ηταν ενα τριξιμο μεταλλικο απο το κατω μερος του αυτοκινητου.Σημερα εριξα λιγο λιπαντικο σπρευ στην κλειδαρια του πορτ παγκαζ οπως με προετρεψε φιλος πιο πανω και ο θορυβος νομιζω οτι εχει σταματησει.Μα τετοιο πραγμα απο την πορτα του χωρου αποσκευων?Θα το παρακολουθησω και θα σας ενημερωσω.Ευχαριστω για ολη την βοηθεια.Καλα χιλιομετρα σε ολους.
-
-
Τα πάντα είναι θέμα ελαστικών σε αυτές τις περιπτώσεις.
-
Έλα ντε, το Land Rover ούτε να στρίψει δεν μπορεί, μου άρεσε που ήθελε να ανέβει και την ανηφόρα.
-
ο ένας πάει πάνω στις ροδιές,ο άλλος όπου να'ναι+ αρνούνται να καταλάβουν οτι 4κίνηση δεν σημαίνει ερπύστρια!
-
Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land roverΤο Land είναι σαφώς ικανότερο εκτός. Απλά τα λάστιχά του είναι εμφανώς ακατάλληλα. Μιλάω ως παλιός τζιπάς με πολλά χλμ σε σκληρό off road από Jimny μέχρι Leopard.
-
Στο 4:24 φαινονται τα λαστιχα του land rover σαν να ειναι χιονολαστιχα και του duster μοιαζουν να ειναι τα ιδια, που καταλαβες οτι φταινε τα λαστιχα του land rover δεν μπορω να καταλαβω. Εμενα πιο πολυ μου φανηκε οτι εφταιγε ο οδηγος του land rover. Επισης με τα ελαστικα, μην τα ισοπεδονουμε ολα, φυσικα στο χιονι παιζει μεγαλο ρολο το ελαστικο, επισης μεγαλο ρολο ομως παιζει το βαρος του αυτοκινητου, η αποσταση απο το εδαφος για να μην 'κοιλιασει' το αμαξι, ο οδηγος και η τετρακινηση και το ειδος της τετρακινησης. Πχ ενα δικηνητο με χιονολαστιχα στο συγκεκριμενο σημειο δεν θα κουνιωταν απο την θεση του και ας ειχε και 'advanced grip control', ενα με αυτοματη τετρακινηση και χιονολαστιχα θα κουνιοταν μονο στην ευθεια, ενα με κλειδωμα τετρακινησης και χιονολαστιχα θα ζοριζωταν αλλα μπορει και να τα καταφερνε και ενα με κλειδωμα τετρακινησης και κοντο σασμαν και χιονολαστιχα θα δυσκολευωταν αλλα θα τα καταφερνε οπως στο video.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα προφανώς δεν είναι μονο θέμα ελαστικων. Παιζει ρολο το βαρος η ευελιξία του οχηματος και πολλά αλλά.. Και το duster ακομα και μείδια ελαστικά βγαίνει πιο εύκολα σε τέτοιες καταστασεις απο οτι το land rover
Το Land είναι σαφώς ικανότερο εκτός. Απλά τα λάστιχά του είναι εμφανώς ακατάλληλα. Μιλάω ως παλιός τζιπάς με πολλά χλμ σε σκληρό off road από Jimny μέχρι Leopard.
Πολύ ικανότερο δεν θα το έλεγα μιας και εχουν σχεδον ταυτοσημες γωνιες προσεγγισης, διαφυγης, ραμπας και αποσταση απο το εδαφος. Λογω μικροτερου βαρους σιγουρα υπερτερει σε καποιες καταστασεις το duster, και σε αλλες λόγω κινητηρα το freelander. αν δεν κανω λαθος διαβασα δεν εχει αργα
-
Ο... ανώμαλος της ομήγυρης, με βενζινοκίνητο και δικίνητο, μετά από 7 μήνες υπερικανοποίησης, οφείλω να αναφέρω πως το καλύτερο που έκανα αυτό το διάστημα είναι το ότι έπαψα να έχω ανοικτό το οικονομόμετρο στον υπολογιστή ταξιδίου και τώρα το χαίρομαι περισσότερο.
Έσπασα και το πίσω δεξί φανάρι στο ίδιο σημείο (δέντρο στο Ν. Φάληρο που γέρνει προς τον δρόμο) που είχα σπάσει και του Matrix. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω πως είναι κατασκευασμένα από ένα (μάλλον φθηνό) λεπτό πλαστικό που αφήνει αιχμηρές γωνίες. Στο Matrix είναι παχύ και μπορεί να επανακολληθεί σχετικά εύκολα. Δεν είναι κάτι σημαντικό αλλά δείχνει πως ασκείται η οικονομία σε διάφορα επίπεδα. Ελπίζω να είναι οικονομικό και στην αντικατάσταση, στο πρώτο service θα το κάνω καθώς η ζημιά είναι μικρή (στο φως των φρένων άνοιξε μια τρύπα αλλά λειτουργεί). Το σημείο εκείνο είναι τυφλό όπως και σε όλα σχεδόν τα παρόμοια αυτοκίνητα. -
Περαστικα. Μικρο το κακο.
-
Καλησπερα σε ολους, παρακολουθω εδω και καιρο forum και σημερα
Πηρα την αποφαση να συμμετασχω, ψαχνω οικογενειακο αυτοκινητο που να βγαλει καμια 10ετια ζτα χερια μου, για μετακινηση και καμια
Ελαφρια αγροτικη εργασια που και που. Ενδιαφερομαι για το Duster, για την βενζινη 2wd για την εκδοση ambiance 1.6, μεχρι εκει φτανει το πορτοφολι. Ερωτηματα 2, ειναι ασφαλες το αμαξι αυτο; και αξιζει τον κοπο να το παρω;;; η τιμη του παντως ειναι σουπερ. -
Αν ξέρεις τι αγοράζεις και αν οι ανάγκες κουμπώνουν σε αυτά που μπορεί να προσφέρει το αυτοκίνητο, γιατί όχι;
Δόξα τω θεώ τόσοι κάτοχοι εδώ μέσα, που έχουν φτιάξει άτυπο Greek Duster Club, μπορούν να σε οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα... καθότι προσωπικά δεν είμαι κάτοχός του.
-
Το αυτοκινητο ειναι οντως πολυ καλο. Ταξιδιαρικος χαρακτηρας μεγαλοι χωροι και αξιοπιστα μηχανικα συνολα. Η ποιοτητα στο εσωτερικο μαρτυρα το χαμηλο μπατζετ, ομως η συναρμογη ειναι πολυ καλη. Καταλληλο επισης και για ελαφρες αγροτικεςεργασιες. Ενα τρειλερ μια χαρα θα μπορουσε να σε εξυπηρετησει. Φτηνο αλλα οχι φτηνιαρικο. Σχεδον 80000 χλμ μετα απο δυομιση χρονια και μου εχει βγει αψογο.
-
Αν μπορείς όμως προτίμησε τον 1.2 TCe κινητήρα με την μπόλικη ροπή.
Και εγώ πολύ ικανοποιημένος. Είχα δισταγμό και εγώ όταν η σύζυγος το πρόσεξε και μου το έθεσε υπ'όψιν. Την δεκαετία του 80 τοποθετούσα την Dacia μόλις επάνω από τη Zastava και αρκετά κάτω από τη Skoda. Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μιλούμε πλέον για Δυτική τεχνολογία (με Ιαπωνικές πινελιές). Ίσως της προηγούμενης δεκαετίας, χωρίς καινοτομίες, αλλά δεν νιώθω να μου λείπει τίποτε. Start/stop, ηλ. έλεγχος πρόσφυσης, ABS, hill assist, σύστημα πλοήγησης, όλα αυτά υπήρχαν 10 χρόνια πριν αλλά όχι σε αυτή την κατηγορία ή τιμή. Το προηγούμενο το κράτησα 13 χρόνια (και συνεχίζει ο διάδοχος να το χαίρεται) αυτό είναι σαφώς πιο δεμένο και στιβαρό, πιο άνετο, πιο ήσυχο, πιο γρήγορο, πιο δυνατό, πιο οικονομικό, πιο ευρύχωρο. Και το πλήρωσα ακριβώς το ίδιο ποσό. Αν δεν προκύψει κάποια αρνητική έκπληξη, γιατί να μην κρατήσει και αυτό άλλο τόσο;
Dacia Duster