-
Εδώ μπορούν να δουν όσοι θέλουν να επιμένουν ελληνικά και σε πιστοποιημένα κατά API, στις μέρες μας
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... try=GreeceΤέλος, εδώ για ψάξιμο
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsSearch
(τα περισσότερα δεν υπάρχουν στην Ελλάδα)και η motul (για να μην ψάχνετε - δεν είναι όλα τις τα λάδια πιστοιποιημένα)
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... ories%3DSN -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Τα motul είναι και αυτά c2.
Λέτε για total ε;Προσωπική επιλογή τα Total ,δεν βλέπω να δικαιολογούν την διπλάσια τιμή τα Motul.
Εδώ μπορούν να δουν όσοι θέλουν να επιμένουν ελληνικά και σε πιστοποιημένα κατά API, στις μέρες μας
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... try=GreeceΤέλος, εδώ για ψάξιμο
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsSearch
(τα περισσότερα δεν υπάρχουν στην Ελλάδα)και η motul (για να μην ψάχνετε - δεν είναι όλα τις τα λάδια πιστοιποιημένα)
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... ories%3DSNΑυτές είναι κατά API αφορούν κυρίως την Αμερική ως κατάταξη προδιαγραφών.
Σε ACEA υπάρχει κάτι αντίστοιχο; -
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Σύγκριση motul 0w30 με total 0w30 ineo first, ποιο από τα δύο θεωρείται καλύτερο για 7,500 χλμ αλλαγή;
Το motul διπλάσια τιμή από το total.
Αφού το motul έχει διπλάσια τιμή είναι καλύτερο...τώρα αν το αλλάζεις ανά 7500χλμ βάλε τοταλ...
-
...
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Εδώ μπορούν να δουν όσοι θέλουν να επιμένουν ελληνικά και σε πιστοποιημένα κατά API, στις μέρες μας
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... try=GreeceΤέλος, εδώ για ψάξιμο
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsSearch
(τα περισσότερα δεν υπάρχουν στην Ελλάδα)και η motul (για να μην ψάχνετε - δεν είναι όλα τις τα λάδια πιστοιποιημένα)
https://engineoil.api.org/Directory/Eol ... ories%3DSNΑυτές είναι κατά API αφορούν κυρίως την Αμερική ως κατάταξη προδιαγραφών.
Σε ACEA υπάρχει κάτι αντίστοιχο;[/quote]
Δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει. -
Καλησπερα.
Θα ηθελα την γνωμη σας για την χρηση λαδιου w5 5w40 απο το λιντλ σε mercedes C180 kompressor που ανηκει σε συγκενικο προσωπο. Το λαδι καλυπτει την προδιαγραφη 229.3 της mercedes. Το σκεφτομαι λογω της χσμηλης τιμης -
Αφού το λάδι καλύπτει τις προδιαγραφές της mercedes το βάζετε άφοβα.
-
Τα λιπαντικά καθώς προχωράει η τεχνολογία, γίνονται όχι μόνο καλύτερα αλλά και φτηνότερα. Η τιμή έχει να κάνει συνήθως με την χρέωση των μεσαζόντων. Όλα τα Mobil 1 για παράδειγμα Αμερική κάνουν ~4 ευρώ το λίτρο όταν εδώ μπορεί να έχουν και 3πλάσιες τιμές. Είναι φτηνά ή ακριβά?
Αν κανείς ψαχτεί, σχεδόν πάντα μπορεί να βρει λιπαντικό που να καλύπτει τις προδιαγραφές του μοτέρ του χωρίς να ξεπερνά τα 6 ευρώ το λίτρο.
...και πάντα με τα ακριβά 'μάρκας' και καλά λιπαντικά υπάρχει ο κίνδυνος της μαιμουδιάς. Με μια πηγή όπως το Lidl είσαι σίγουρος ότι αυτό που αγοράζεις είναι αυτό που λέει. -
lidl 5W 40
PENNASOL SUPER PACE SAE 5W-40
Το ίδιο σε Ελλάδα http://allaboutcar.gr/product/lipantika ... upertc-1l/
Από το Διυλιστηριο της ΓερμανίαςAVISTA OIL Refining & Trading Deutschland GmbH -
Ευχαριστω παιδια. Θα το βαλω αφοβα τοτε διοτι το αυτοκινητο λογω οικονομικης στενοτητας εχει μεινει 30000 χλμ χωρις αλλαγη λαδιων!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
...Αν κανείς ψαχτεί, σχεδόν πάντα μπορεί να βρει λιπαντικό που να καλύπτει τις προδιαγραφές του μοτέρ του χωρίς να ξεπερνά τα 6 ευρώ το λίτρο...Σωστός! Άμα έχεις χώρο στο σπίτι σου παίρνεις και βαρελάκι των 60 λίτρων και η τιμή κατεβαίνει γύρο στα 4€/ λίτρο. Βάνεις μία βάνα των ¾ και καθάρισες.
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Ευχαριστω παιδια. Θα το βαλω αφοβα τοτε διοτι το αυτοκινητο λογω οικονομικης στενοτητας εχει μεινει 30000 χλμ χωρις αλλαγη λαδιων!Επισης μια καλη φτηνη και ελληνικη επιλογη ειναι το cyclon magma 5-40
http://cyclon.cambovps.com/assets/pdf/magma/MAGMA SYN TDi SAE 5W40 GR.pdf -
Τελικα δεν θα το χρησιμοποιησω γιατι μετα απο email που εστειλα στην pennasol πηρα την πιο κατω απαντηση
Thank you for your request.Our Pennasol Super Pace 5 W 40 engine oil can not be used in your vehicle because it does not comply with the manufacturing regulations. I recommend you to use our product Pennasol Longlife III 5 W 30 as motor oil as it corresponds to the manufacturing regulations. I enclose a current product information. The engine oil must be replaced in an oil exchange interval of 30,000 km.
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Τελικα δεν θα το χρησιμοποιησω γιατι μετα απο email που εστειλα στην pennasol πηρα την πιο κατω απαντηση
Thank you for your request.Our Pennasol Super Pace 5 W 40 engine oil can not be used in your vehicle because it does not comply with the manufacturing regulations. I recommend you to use our product Pennasol Longlife III 5 W 30 as motor oil as it corresponds to the manufacturing regulations. I enclose a current product information. The engine oil must be replaced in an oil exchange interval of 30,000 km.
Ότι λάδι και να βάλεις αν έχεις τον Μ271 βάλε 5-40 όχι 5-30 (θα στο καίει ποιο εύκολα και κυρίως θα το χάνεις από τους αισθητήρες-μαγνητάκια των εκεντροφόρων, ενοείται ότι έχεις λαδοπαγίδες) και οι εδώ αντι/ποιες εδώ και χρόνια στον Μ271 σε 203-211-209-204 κ,τ,λ 5-40 βάζουν.
-
Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε 5w30 κυριως castrol edge. Ο κινητηρας ειναι ο m271 και τωρα μετα απο 29000 χλ απο την προηγουμενη αλλαγη εχει καψει συνολικα 2 λιτρα λαδι και το περισσοτερο το εχει καψει το τελευταιο διαστημα. Το 5w30 δεν βοηθαει την πιο γρηγορη λιπανση της καδενας και του τεντωτηρα στο κρυο ξεκινημα;
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσαμε 5w30 κυριως castrol edge. Ο κινητηρας ειναι ο m271 και τωρα μετα απο 29000 χλ απο την προηγουμενη αλλαγη εχει καψει συνολικα 2 λιτρα λαδι και το περισσοτερο το εχει καψει το τελευταιο διαστημα. Το 5w30 δεν βοηθαει την πιο γρηγορη λιπανση της καδενας και του τεντωτηρα στο κρυο ξεκινημα;Βοηθάει γενικός τη λίγο ποιο γρήγορη λίπανση όλου του μοτέρ για κανένα μισό-λεπτο σε σχέση με το 10W, όμως το θέμα είναι να σε καλύπτει και σε παρατεταμένα φορτία. Ασχολούνται πολλοί στο πρώτο νούμερο ας είναι και μηδέν και όπου νάνε θα ψάχνουν και αρνητικό νούμερο (δεν θα υπάρξει ποτέ) βάζοντας λιπαντικά για πολικές θερμοκρασίες λες και εκεί είναι η φθορά του μοτέρ. Πράγματι φθορά υπάρχει στα πρώτα λεπτά λειτουργίας του αλλά εκεί έχει να κάνει ο οδηγός το πώς θα του φερθεί. Γενικά άμα στο δεύτερο νούμερο κατέβεις από 40, μειώνεις τη ζωή του κινητήρα. Έχουν γραφτεί πολλές σελίδες εδώ που διαβάζουμε ότι καινούργια μοτέρ ξεψύχησαν λόγου του …W-30 που έβαζαν.
-
Ουτε εγω ειμαι πολυ υπερ των λεπτορευστων λιπαντικων αλλα πιστευα οτι ενα χοντρο 30αρι θα προστατευε επαρκως τον κινητηρα εφοσον καλυπτει και τις προδιαγραφες του κατασκευαστη. Ισως τωρα να ψαχτω περισσοτερο για 40αρι. Το αττοκινητο οδηγειται πολυ ηρεμα στη πολη και καποτε εκτος πολης. Σπανια πανω απο 3500 σαλ.
-
Παρα τις λιγες γνώσεις που έχω για τα λιπαντικά και γενικά για τα αυτοκίνητα πιστευω οτι δεν πρεπει να ακολουθούμε την οδηγία των κατασκευαστών λιπαντικών και αυτοκινήτων οσο αφορα τη διάρκεια που μπορουμαι να κρατάμε τα λαδια Στην προκειμένη περιπτωση τα 30000 χλμ για αλλαγη θεωρώ οτι είναι παρα πολλα. Μια αλλαγή 15000 άντε 20000 θα ηταν καλά. Αυτό επιβεβαιώνεται και απο το γεγονος οτι γραφείς οτι το περισσότερο λάδι το έκαψε στα τελευταια χιλιομετρα. Ενα τέτοιο γεγονος το αντιλαμβάνομαι οτι μειωνεται η ανθεκτικοτητα του λάδιου και αρχίζει να σπάει και υποθέτω και οτι και η λιπαντική του ικανοτητα μειωνεται παραλληλα. Προτιμότερο είναι να ξοδευεις τα δίπλασια χρήματα για πιο συχνές αλλαγές παρα να τα ξοδεψεις για βλάβες στο κινητήρα που είναι και πολύ πιο ακριβές. Μια βλάβη στο κινητήρα εξαιτίας της κακής λίπανσης κοστιζει πολλαπλάσια απο το κοστος που εχεις για να αγορασεις λάδια για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Στα 15000χλμ ποσά λίτρα λάδι σου έκαιγε έχεις υποψη? Επίσης όταν ρωτησες την pernasol και απαντησε για το συγκεκριμένο λαδι υποθέτω οτι δεν διευκρινίστηκε αν αυτό το λάδι αφορα και το λάδι που διακινεί το λιντλ. Όσο αφορα την προέλευση του λαδιού του λιντλ δεν αναφέρει κατι συγκεκριμενα ουτε το λιντλ αλλα ουτε και η pernasol οτι το κατασκευάζει αποκλειστικά αυτή. Αυτή η πληροφορία απο όσο έχω ψάξει είναι μια πληροφορία που κυκλοφορεί διαδιδεται μεσω του ίντερνετ, δεν επιβεβαιώνεται απο πουθενά επίσημα. Η μαρκα W5 είναι της λιντλ και ο κατασκευαστης μπορεί να είναι κάθε φορά οποιοσδήποτε, ίσως καποτε να είχε γίνει κάποια συμφωνία με αυτή την εταιρία αλλά μετα να σταματησε αυτη η συνεργασία και ο παρασκευαστης του λαδιού τώρα να είναι κάποια αλλη εταιρεια.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Tedd συμφωνω απολυτα απολυτα μαζι σου οτι 30000 χλμ ειναι παρα πολλα. Αλλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο ανηκει σε συγκενικο προσωπο. Οποτε το μονο που μπορω να κανω εγω ειναι να δωσω τη συμβουλη μου. Απο εκει και περα ειναιβαποφαση του ιδιοκτητη για τοντι θα κανει με το αμαξι του. Πραγματικα θεωρω οτι ειναι κριμα ενα τοσο καλο αυτοκινητο να ειναι τοσο παραμελειμενο. Εγω στα αυτοκινητα της οικογενειας αλλαζω λαδια το πολυ καθε 10000 χλμ.
-
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Tedd συμφωνω απολυτα απολυτα μαζι σου οτι 30000 χλμ ειναι παρα πολλα. Αλλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο ανηκει σε συγκενικο προσωπο. Οποτε το μονο που μπορω να κανω εγω ειναι να δωσω τη συμβουλη μου. Απο εκει και περα ειναιβαποφαση του ιδιοκτητη για τοντι θα κανει με το αμαξι του. Πραγματικα θεωρω οτι ειναι κριμα ενα τοσο καλο αυτοκινητο να ειναι τοσο παραμελειμενο. Εγω στα αυτοκινητα της οικογενειας αλλαζω λαδια το πολυ καθε 10000 χλμ.Να πεις στον συγγενή σου ότι τα μεταξωτά βρακια θέλουν... Είμαι περίεργος άνθρωποι σαν τον συγκεκριμένο που αλλού άραγε κάνουν οικονομία στην συντήρηση του αυτοκινήτου..
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Tedd συμφωνω απολυτα απολυτα μαζι σου οτι 30000 χλμ ειναι παρα πολλα. Αλλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο ανηκει σε συγκενικο προσωπο. Οποτε το μονο που μπορω να κανω εγω ειναι να δωσω τη συμβουλη μου. Απο εκει και περα ειναιβαποφαση του ιδιοκτητη για τοντι θα κανει με το αμαξι του. Πραγματικα θεωρω οτι ειναι κριμα ενα τοσο καλο αυτοκινητο να ειναι τοσο παραμελειμενο. Εγω στα αυτοκινητα της οικογενειας αλλαζω λαδια το πολυ καθε 10000 χλμ.
Να πεις στον συγγενή σου ότι τα μεταξωτά βρακια θέλουν... Είμαι περίεργος άνθρωποι σαν τον συγκεκριμένο που αλλού άραγε κάνουν οικονομία στην συντήρηση του αυτοκινήτου..
Ε,στη βενζίνη σίγουρα, στα λάστιχα (προφανώς βάζουν ότι κούτσουρο βρουν) κλπ. Εδώ ο πατέρας μου στο SX4 του, έχει αναμμένο check engine εδώ και ένα χρόνο, και η 'συντήρηση' που του κάνει είναι να βγάζει τον πόλο της μπαταρίας.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]