Φαινεται ενταξει. Σε τι αυτοκινητο σκεφτεσαι να το βαλεις;
Latest posts made by costtsiolakkis
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ειναι το ιδιο θεμα που εχουν και οι M271 με την μονή καδενα αποτι καταλαβαινω . Απλα εδω η καδενα κινει μονο τους εκκεντροφορους. Τα υπολοιπα κινουνται με γραναζια.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας! Σκεφτηκα να δοκιμασω και τα Shell Helix ECT C2/C3 0W30 οπως και τα Petronas syntium 7000 dm 0w30 με την προδιαγραφη 229.52 ειδικα για κινητηρες Bluetec.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Η καδενα εχει ελεγχθει και εχει αλλαχτει και το tensioner. Πιστευεις οτι το 5w40 θα παρεχει καλυτερη προστασια στην καδενα και στον κινητητρα γενικοτερα η να μεινω στο 5w30. Ναι ειναι το bluetec αλλα επιτρεπει και 229.51 και 229.52
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Παιδια για ενα Mercedes e220 bluetec του 2015 η Mercedes προτεινει λαδι 229.52 η 229.51 η 228.51 και απο ιξωδες επιτρεπει στη θεωρια τα παντα αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια. Η αντιπροσωπεια βαζει Mobil1 Esp formula 5w30. Εχει 160000km και σκεφτομαι να παω σε 5w40 για καλυτερη προστασια. Τι λετε? Δεν καιει λαδι. Αλλαχτηκε προσφατα tensioner καδενας γιατι εκανε τον χαρακτηριστικο ηχο στο ξεκινημα. Αλλαγες λαδιων θα γινονται καθε 8-10χιλ χλμ
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Μπορω να βρω ευκολα και σχετικα φτηνα τα Mobil super 3000 5w40 και Castrol magnatec 5w30 c3.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Οχι δεν εχω ελεγξει θερμοστατη. Περσι τον χειμωνα παρατηρησα και υγρασια σαν μαγιονεζα στο καπακι του λαδιου. Σκεφτομαι να παω σε 5w30 η 5w40
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Απο οσο ξερω η Mercedes δεν επιτρεπει λαδι 20αρι. Θελει προδιαγραφες 229.3 η 229.5 που ειναι 30αρια 40αρια και 50αρια
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Η επομενη αλλαγη θα ειναι σε ενα χρονο και 7500 χλμ περιπου
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ακριβως πιστευω οτι το χειμωνα θα εχει θεμα. Το οδηγει γυναικα που σπανια θα το παει πανω απο 3000 σαλ και γενικα εχει πολυ ηρεμο οδηγημα. Και εχω παρατηρησει οτι το αυτοκινητο σε μικρες αποστασεις στην πολη αργει παρα πολυ να ανεβασει θερμοκρασια και με το που θα αφησεις το γκαζι σε κατηφορο η θερμοκρασια νερου σε κρυες συνθηκες θα πεσει κατω απο τους 80.