-
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις; -
Η συνεχής αλλαγή των όρων της σύμβασης μεταξύ πολίτη και κράτους είναι απαράδεκτη και προσκρούει σε βασικές προστατευτικές αρχές του Δικαίου, παγκοσμίως.
Δυστυχώς ότι γίνεται με τα τέλη, γίνεται και στη φορολόγηση κ.α -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
-
-
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Όσον αφορά τον φόρο πολυτελείας...http://www.epixeiro.gr/ει�% ... E%B7%CF%82
Νίκος
Καλα αυτο δεν λεει τπτ, πρεπει να περιμενουμε τελος του χρονου να δουμε τι θα κανουν. Παλι ομως θα πιανουν απο 2λιτρα και ανω.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχεια -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι όμως αυτός που το αγόρασε , για να το αγοράσει κάθισε και συνυπολογίσε τους φόρους που θα πλήρωνε στο μέλλον.
Γιατι να του παίξεις ξαφνικά πουστια και να του τα πάρεις;Γιατι πολυ απλα γνωριζουμε εδω και μια δεκαετια πως η φορολογια 'και καλα' θα γινοταν οπως στην Γερμανια με βαση τα αλογα οποτε αν γινοταν κατι τετοιο κανεις δεν θα μπορουσε να διαφωνησει. Ασχετα με αυτο ομως το ιδιο 'κακο' με την αυξηση των φορων επαθαν ΟΛΟΙ οσοι αγορασαν απο διλιτρο και πανω, εκεινοι δλδ ειναι οι μαμακες ?
Όχι δεν ειναι, το κράτος μαμιεται
Να θες όμως να βγει το μάτι και του γείτονα ειναι απλά κακεντρεχειαΘελω ΙΣΗ μεταχειριση απλα. Αν εκανε 15-20.000ε το εν λογω αυτοκινητο δεν θα με ενδιεφεραν ουτε τα αλογα, ουτε το 'μαιμου' 1300αρι ουτε τπτ. Οταν ομως κοστιζει οσα ΠΟΛΛΑ διλιτρα και εχει και επιδοσεις διλητρου αλλα φορολογειται σχεδον σαν Smart τοτε ναι εχω.
-
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.Καλα εσυ το μαμησες το θεμα....Ετσι δεν ειναι κανενα κρατος στον κοσμο, δεν θα μπορουσε να ηταν το Ελλαντα.....Αυτο ομως στο οποιο αναφερομαι εγω ειναι κατι Πανευκολο και αρκει μια εντολη απο τον αρμοδιο Υπουργο η μια Εγκυκλιος. Ωστοσο ουτε αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι ενω υπαρχουν τροποι το κρατος να βγαζει κουβαδες χρηματα (βλεπε πχ παρανομες σταθμευσεις - εκατονταδες οχηματα καθε μερα εδω που μενω σε κεντρικους δρομους που εχουν πινακιδες απαγορευσης παρκαρισματος ανα 5 μετρα - και παραβιασεις κοκκινου σηματοδοτη με αφαντη κυριολεκτικα την τροχαια) απλα δεν το κανει γιατι ειναι ολοι ασχετοι και δεν τους νοιαζει να κανουν την δουλεια τους.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το σύστημα είναι άδικο, θα έπρεπε τα κριτήρια να είναι ένας συνδυασμός τιμής προ φόρων (εργοστασιακή), βάρος, ΠΜΥ, ρύποι, αριθμός αξόνων, μήνες κυκλοφορίας. Επίσης θα έπρεπε να μπορεί κανείς να πληρώσει ιδεατά άνα μήνα αλλά τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Ο δηλωμένος σκοπός των τελών οδικής κυκλοφορίας είναι η συντήρηση του οδικού δικτύου επομένως θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η φθορά του οδοστρώματος που προκύπτει από το βάρος και το μέγεθος του αυτοκινήτου, η επιβάρυνση του περιβάλοντος που προκύπτει από τους ρύπους και η φοροδοτική ικανότητα που προκύπτει από την τιμή. Για μένα αυτός θα ήταν ο σωστός τρόπος.καλα σούπερ επιστημονικός και ψαγμένος ο τρόπος υπολογισμού τελών κυκλοφοριας που προτείνεις.
Ξεχάσεις πλην του βάρους του αυτοκινητου να συνυπολογίσεις το βάρος του ιδιοκτητη -
Καλησπέρα σας. Πριν 2 χρόνια μου κλέψανε ένα yaris που είχα. Δήλωσα κανονικά κλοπή στην αστυνομία αλλά δεν ξέρω και δεν θυμάμαι τι έγινε με το Υπουργείο μεταφορών. Το θέμα είναι ότι τώρα μου στειλε η Εφορία μέσω μαιλ το σήμα τελών κυκλοφορίας μαζί με πρόστιμο λόγω μη καταβολής τους.
Τι κάνω εγώ; Ξέρετε που πρέπει να απευθυνθώ; -
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?
-
Θα πας με το χαρτί της κλοπής και την βεβαίωση ότι δεν βρέθηκε, στο τοπικό παράρτημα του Υπουργείου Μεταφορών και θα κάνεις εκπρόθεσμη δήλωση διαγραφής.
Μετά το χαρτί αυτό θα το πας στην εφορία. Υποθέτω ότι θα σου πούνε ότι διαφράφεται η οφειλή. -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Αρκετά απλός... δεν βλέπω που είναι το δύσκολο όλα δημοσιευμένα στοιχεία είναι.
Εδω λεμε πως δεν μπορουν να φορολογησουν ενα αυτοκινητο σωστα και εσυ θελεις να φορολογησουν εκατομμυρια αυτοκινητα με 10 διαφορετικες μεταβλητες ?
Σε ένα ιδανικό σύμπαν, αυτό θα γινόταν. Δεν είναι και τόοοοοσο δύσκολο όσο φαίνεται αν και εδώ - εκεί μάλλον - είναι Ελλάντα...
Πολύ δίκαιος ο τρόπος που προτείνει ο φίλος, αλλά μάλλον πρέπει να αρκεστούμε σε πιο 'γήινες' μεθόδους.
Συμφωνώ, πάντως, σε γενικές γραμμές με όσους 'φωνάζουν' για την τεράστια διαφορά των δίλιτρων από τα υπόλοιπα.
-
Μικρότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να ενεργοποιήσουν κατατεθειμένες πινακίδες των αυτοκινήτων τους μέσα στο έτος σε σχέση με την ετήσια συνολική επιβάρυνση.
Πηγή -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μικρότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να ενεργοποιήσουν κατατεθειμένες πινακίδες των αυτοκινήτων τους μέσα στο έτος σε σχέση με την ετήσια συνολική επιβάρυνση.
ΠηγήΑν διαβαζαν αυτες τις σελιδες θα ειχαν αρκετες λυσεις στο πως να βαλουν λεφτα στα ταμεια τους αλλα οταν μιλαμε για ατομα που ολη μερα την περνανε ειτε στο καφενειο ειτε στο σπιτι ειτε στο γραφειο (και σιγουρα οχι μπροστα απο εναν υπολογιστη) αυτο δεν θα γινει ποτε.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Μικρότερα τέλη κυκλοφορίας θα καλούνται να πληρώσουν όσοι επιθυμούν να ενεργοποιήσουν κατατεθειμένες πινακίδες των αυτοκινήτων τους μέσα στο έτος σε σχέση με την ετήσια συνολική επιβάρυνση.
Πηγήτο υπουργείο Οικονομικών εξετάζει τη δυνατότητα μιας ελαστικότερης αντιμετώπισης, που θα έδινε τη δυνατότητα σε όσους έχουν καταθέσει πινακίδες και θέλουν να επαναενεργοποιήσουν τα οχήματά τους κατά τη διάρκεια του έτους, να μπορούν να το κάνουν με μικρότερη από τη συνολική ετήσια επιβάρυνση.
Σκέφτονται λέει, να κανουν αυτο που εγινε περυσι και δεν προλαβαν (λενε) να το ψηφισουν και για φετος
'καινοτομία'
-
H ουσια ειναι μια,σαν οικογενεια πληρωσαμε 1000 στο subaru και 300 στο mercedes για τελη κυκλοφοριας.
Αλλα,δωσαμε και στα 2 αυτοκινητα περιπου 400 ευρω για επισκευες στο συστημα διευθυνσης(μπαλακια,ακρομπαρα ημιμπαρα κτλ)συν ενα σκασμενο ολοκαινουριο ελαστικο το οποιο ευτηχως επισκευασθηκε.
Νομιζω οτι πρεπει να παω να ζητησω τα ρεστα απο το υπουργειο μεταφορων. -
Νέο,σημερινό δημοσίευμα...
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/o ... senodoxeia
Τέλη κυκλοφορίας