Απ' ότι έχω αντιληφθεί, δεν γράφεται σε αυτό το νήμα κάτι, προφανώς γιατί δεν υπάρχει κανένα μέλος - κάτοχος. Ας πω δύο κουβέντες λοιπόν, ως νέος κάτοχος
Το αμάξι το έχω παραγγείλει εδώ και αρκετό καιρό (τέλη Απρίλη) και εκμεταλλευόμενος μια προσφορά από τον τοπικό handler το απέκτησα με -20% στην τιμή καταλόγου, δίνοντάς το 'δανεικό' τους δύο πρώτους μήνες και για περίπου 5.000 χλμ σε μια εταιρεία - πολιτικό κόμμα που το ήθελε για ανάγκες προεκλογικής εκστρατείας (ζω στην Αυστρία). Μετά πολλά και μετά από μεγάλη αναμονή, το πήρα τελικώς πριν περίπου 2 βδομάδες (ναι, έκανε να έρθει 2,5 μήνες + το δίμηνο φτάσαμε τέλη Σεπτέμβρη).
Έχω μια από τις κορυφαίες εκδόσεις (είπα να βάλω μπόλικα καλούδια), επωφελούμενος της έκπτωσης και πήρα την έκδοση Cross Plus, με το 1,6 Multijet II, 2WD + όλα τα πακέτα ασφάλειας + το χειμερινό + το ηλεκτρονικό + Navi + ηλιοροφή. Κόκκινο.
Πρώτες εντυπώσεις μετά από περίπου 1.000 χλμ δικά μου:
- Κατ' αρχήν, χαίρομαι να το βλέπω. Ξέρω πως είναι εντελώς υποκειμενικό αυτό, αλλά κατ' εμέ μιλάμε για κορυφαίο στυλ, τρομερές γραμμές, λεπτομέρεια. Sexy beast το μωρό. Και νομίζω πως το κόκκινο του πάει πολύ (στο mat grey επίσης που το έχω δει μου άρεσε εξίσου).
- Από μέσα, αν και παιδεύτηκα λίγο να βρω σωστή θέση οδήγησης, καθρέφτες, τιμόνι κτλ, το αμάξι για τον οδηγό είναι πολύ άνετο. Είναι λίγο περίεργο που κάθομαι τόσο ψηλά, δεν το έχω συνηθίσει και νιώθω λίγο νταλικέρης αλλά ΟΚ. Διακόπτες, μοχλοί και άλλα χρήσιμα είναι στις νορμάλ θέσεις και έχουν όμορφη αίσθηση.
- Γενικότερα η αίσθηση που έχεις όταν είσαι μέσα παραπέμπει σε ακριβότερα αμάξια. Όμορφη σχεδίαση και ποιοτικά υλικά, κρυφοί φωτισμοί και διάφορα led στους αποθηκευτικούς χώρους, ωραίο ταμπλό με 3D έγχρωμες ενδείξεις, ωραία και η οθόνη touch screen με το Uconnect και τα λοιπά καλούδια. Όμορφη ατμόσφαιρα.
- Αυτό που μάλλον μετάνιωσα, είναι η ηλιοροφή. Δεν είναι συνεχόμενη, είναι δύο κομμάτια με το μπροστά να ανοίγει ηλεκτρονική. Όχι πως είναι άσχημο να βλέπεις κάνα αστέρι, αλλά σου κόβει αρκετά από τον χώρο πάνω από το κεφάλι σου και επίσης 'σπάει' λίγο την εξωτερικη εμφάνιση, καθότι φαίνεται το μαύρο σε όλη την οροφή και παράλληλα λόγω αυτής δεν έχεις τις μπάρες, που του δίνουν ένα πιο 'άγριο' touch. Θα δείξει.
- Στην οδήγηση τώρα, αρχικά: καλό τιμόνι με ωραία αίσθηση και καλή απόκριση, καλός λεβιές, σταθερός που κουμπώνει πεντακάθαρα στις σχέσεις, μαλακά πεντάλ. Στο δρόμο, σου... παίρνει πίσω την αίσθηση νταλίκας που είχες όταν αρχικά κάθισες. Σφιχτό και σταθερό. Η ανάρτηση σχετικά σκληρή (προσωπικά την ήθελα πιο χαλαρή λίγο) αλλά βοηθάει στο πολύ καλό κράτημα. Πήγα μια φορά Βιέννη και πίσω (περίπου 170 + 170 χλμ) και στην autobahn με βόλεψε τρελά το cruise control, που δουλεύει άψογα, ενώ τέλεια ρυθμισμένο είναι τόσο το blind spot assist (που σε ειδοποιεί με λαμπάκι στον καθρέφτη + ηχητικό και με σκέτο λαμπάκι αν πηγαίνεις σιγά σε στοίχους, πχ σε μποτιλιάρισμα) όσο και η σκίαση του καθρέφτη από τα φώτα των πίσω. Σχωράτε με οι έμπειροι, αλλά δεν είχα την τύχη να οδηγήσω άλλο αμάξι ως τώρα με αυτά τα βοηθήματα και μου φαίνονται σούπερ.
- Ο κινητήρας φαίνεται τουμπανάκι, να μην χαμπαριάζει από ανηφόρες και βάρος, με μεγάλη ροπή (έχει αποθεωθεί από αρκετούς άλλωστε και εδώ μέσα, κατόχους S-Cross και Vitara). Αρκετά γρήγορος και στην απόκρισή του για diesel, ταιριάζει καλά με το κιβώτιο και δεν κρεμάει. Θόρυβο κάνει λιγουλάκι ωστόσο (νταξ, όχι και τρακτέρ) απ' έξω όταν είσαι κυρίως, μέσα η ηχομόνωση είναι καλή.
Αυτά για τώρα. Τι να πω ρε παίδες? Είμαι ψιλοπανευτηχής για την ώρα, ελπίζω να συνεχίσουμε να τα πηγαίνουμε καλά οι δυο μας
Αν έχετε καμια ερωτησούλα, εδώ είμαι.