Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 42
    • Best 2
    • Groups 0

    sakattack

    @sakattack

    2
    Reputation
    1
    Profile views
    42
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sakattack Unfollow Follow

    Best posts made by sakattack

    • RE: Fiat 500X

      Απ' ότι έχω αντιληφθεί, δεν γράφεται σε αυτό το νήμα κάτι, προφανώς γιατί δεν υπάρχει κανένα μέλος - κάτοχος. Ας πω δύο κουβέντες λοιπόν, ως νέος κάτοχος

      Το αμάξι το έχω παραγγείλει εδώ και αρκετό καιρό (τέλη Απρίλη) και εκμεταλλευόμενος μια προσφορά από τον τοπικό handler το απέκτησα με -20% στην τιμή καταλόγου, δίνοντάς το 'δανεικό' τους δύο πρώτους μήνες και για περίπου 5.000 χλμ σε μια εταιρεία - πολιτικό κόμμα που το ήθελε για ανάγκες προεκλογικής εκστρατείας (ζω στην Αυστρία). Μετά πολλά και μετά από μεγάλη αναμονή, το πήρα τελικώς πριν περίπου 2 βδομάδες (ναι, έκανε να έρθει 2,5 μήνες + το δίμηνο φτάσαμε τέλη Σεπτέμβρη).

      Έχω μια από τις κορυφαίες εκδόσεις (είπα να βάλω μπόλικα καλούδια), επωφελούμενος της έκπτωσης και πήρα την έκδοση Cross Plus, με το 1,6 Multijet II, 2WD + όλα τα πακέτα ασφάλειας + το χειμερινό + το ηλεκτρονικό + Navi + ηλιοροφή. Κόκκινο.

      Πρώτες εντυπώσεις μετά από περίπου 1.000 χλμ δικά μου:

      • Κατ' αρχήν, χαίρομαι να το βλέπω. Ξέρω πως είναι εντελώς υποκειμενικό αυτό, αλλά κατ' εμέ μιλάμε για κορυφαίο στυλ, τρομερές γραμμές, λεπτομέρεια. Sexy beast το μωρό. Και νομίζω πως το κόκκινο του πάει πολύ (στο mat grey επίσης που το έχω δει μου άρεσε εξίσου).
      • Από μέσα, αν και παιδεύτηκα λίγο να βρω σωστή θέση οδήγησης, καθρέφτες, τιμόνι κτλ, το αμάξι για τον οδηγό είναι πολύ άνετο. Είναι λίγο περίεργο που κάθομαι τόσο ψηλά, δεν το έχω συνηθίσει και νιώθω λίγο νταλικέρης αλλά ΟΚ. Διακόπτες, μοχλοί και άλλα χρήσιμα είναι στις νορμάλ θέσεις και έχουν όμορφη αίσθηση.
      • Γενικότερα η αίσθηση που έχεις όταν είσαι μέσα παραπέμπει σε ακριβότερα αμάξια. Όμορφη σχεδίαση και ποιοτικά υλικά, κρυφοί φωτισμοί και διάφορα led στους αποθηκευτικούς χώρους, ωραίο ταμπλό με 3D έγχρωμες ενδείξεις, ωραία και η οθόνη touch screen με το Uconnect και τα λοιπά καλούδια. Όμορφη ατμόσφαιρα.
      • Αυτό που μάλλον μετάνιωσα, είναι η ηλιοροφή. Δεν είναι συνεχόμενη, είναι δύο κομμάτια με το μπροστά να ανοίγει ηλεκτρονική. Όχι πως είναι άσχημο να βλέπεις κάνα αστέρι, αλλά σου κόβει αρκετά από τον χώρο πάνω από το κεφάλι σου και επίσης 'σπάει' λίγο την εξωτερικη εμφάνιση, καθότι φαίνεται το μαύρο σε όλη την οροφή και παράλληλα λόγω αυτής δεν έχεις τις μπάρες, που του δίνουν ένα πιο 'άγριο' touch. Θα δείξει.
      • Στην οδήγηση τώρα, αρχικά: καλό τιμόνι με ωραία αίσθηση και καλή απόκριση, καλός λεβιές, σταθερός που κουμπώνει πεντακάθαρα στις σχέσεις, μαλακά πεντάλ. Στο δρόμο, σου... παίρνει πίσω την αίσθηση νταλίκας που είχες όταν αρχικά κάθισες. Σφιχτό και σταθερό. Η ανάρτηση σχετικά σκληρή (προσωπικά την ήθελα πιο χαλαρή λίγο) αλλά βοηθάει στο πολύ καλό κράτημα. Πήγα μια φορά Βιέννη και πίσω (περίπου 170 + 170 χλμ) και στην autobahn με βόλεψε τρελά το cruise control, που δουλεύει άψογα, ενώ τέλεια ρυθμισμένο είναι τόσο το blind spot assist (που σε ειδοποιεί με λαμπάκι στον καθρέφτη + ηχητικό και με σκέτο λαμπάκι αν πηγαίνεις σιγά σε στοίχους, πχ σε μποτιλιάρισμα) όσο και η σκίαση του καθρέφτη από τα φώτα των πίσω. Σχωράτε με οι έμπειροι, αλλά δεν είχα την τύχη να οδηγήσω άλλο αμάξι ως τώρα με αυτά τα βοηθήματα και μου φαίνονται σούπερ.
      • Ο κινητήρας φαίνεται τουμπανάκι, να μην χαμπαριάζει από ανηφόρες και βάρος, με μεγάλη ροπή (έχει αποθεωθεί από αρκετούς άλλωστε και εδώ μέσα, κατόχους S-Cross και Vitara). Αρκετά γρήγορος και στην απόκρισή του για diesel, ταιριάζει καλά με το κιβώτιο και δεν κρεμάει. Θόρυβο κάνει λιγουλάκι ωστόσο (νταξ, όχι και τρακτέρ) απ' έξω όταν είσαι κυρίως, μέσα η ηχομόνωση είναι καλή.

      Αυτά για τώρα. Τι να πω ρε παίδες? Είμαι ψιλοπανευτηχής για την ώρα, ελπίζω να συνεχίσουμε να τα πηγαίνουμε καλά οι δυο μας

      Αν έχετε καμια ερωτησούλα, εδώ είμαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: Fiat 500X

      Κατ' αρχήν, μιας κι έχω να μπω καιρό, καλορίζικο και καλοτάξιδο στον φίλο alxpro! Σούπερ και το χρωματάκι και αρκετά καλό το πακέτο του εξοπλισμού που έβαλες! Να το χαρείς σου εύχομαι.

      Μερικές σκόρπιες εντυπώσεις μετά από 12.000 και μερικά ταξίδια:

      • Αρχικά, κανένα πρόβλημα, ούτε το παραμικρό. Εννοείται όχι μηχανικό, ούτε διεύθυνσης, ούτε ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό, ούτε συναρμογής, ούτε τριξίματα, ούτε τίποτα. Αυτό έλειπε θα πει κανείς, αλλά πολλές φορές δεν είναι αυτονόητα αυτά. Ετοιμάζομαι και για το πρώτο σέρβις, θα δούμε κι εκεί.
      • Το start/stop δουλεύει πολύ καλά με θερμοκρασία 8-10 βαθμών και πάνω. Παρακάτω, τις περισσότερες φορές και σε μικρές διαδρομές δεν ενεργοποιείται καν. Λογικό? Δεν ξέρω, αλλά δεν χαλιέμαι και πολύ.
      • Η κατανάλωση σε ταξίδι πάει περίπου στο 5,4-5,8 ενώ μέσα στην πόλη 6,3-6,7. Μεγάλη η διαφορά εντός κι εκτός. Αναμένω να πέσει λίγο με τα 'καλοκαιρινά' λάστιχα που θα του ξαναβάλω τώρα, αν και είναι μεγαλύτερης διαμέτρου, έτσι μου είπαν, πως θα πέσει λιγάκι (όχι δραματικά πάντως).
      • Στην ηχομόνωση νομίζω θα έπρεπε να είχαν κάνει λίγο καλύτερη δουλίτσα, διότι λόγω των αεροδυναμικών θορύβων λόγω μεγέθους, κινητήρα (όσο να πεις δεν είναι και ο πιο ευγενικός...) και ελαστικών, διότι τα χειμερινά που περνάμε το μισό χρόνο εδώ στην Αυστρία, είναι λίγο πιο θορυβώδη. Σε μεγάλο ταξίδι που έκανα (πήγα Βερολίνο, 6,5 ώρες περίπου από εδώ) ομολογώ πως με ψιλοενόχλησε ο θόρυβος.
      • Αντίθετα, η οδήγηση, η θέση κτλ δε με κούρασαν καθολου. Πήγα αρκετά άνετα και χωρίς 'πιασίματα' και ταλαιπωρία. Άνετη και η συνοδηγός
      • Τρένο στο δρόμο. Του αρέσουν οι μεγάλοι δρόμοι, πάει 'καρφί', πάει γρήγορα, ανεβοκατεβάζει ταχύτητα με ευκολία, περνάει με άνεση.
      • Το πορτμπαγκάζ παίρνει με άνεση 4 βαλίτσες. Αρκετό για μένα.
      • Τα xenon φώτα στο δρόμο εξαιρετικά, βλέπεις τα πάντα, τρομερός ο καθρέφτης που σκιάζει για να μην τυφλώνεσαι!
      • Κανένα θέμα με την ανάρτηση - υποσημείωση πως οδηγώ σχεδόν αποκλειστικά σε δρόμους - χαλιά.
      • Τη μία φορά που το πήγα χιόνια, δεν είχα κανένα θέμα με τον ψιλομέτριο επαρχιακό ανηφορικό δρόμο. Χιόνι, βέβαια, ιδιαίτερο δεν είχε στην άσφαλτο, είχαν καθαρίσει, επομένως δεν βγάζω άνετα συμπέρασμα. Πάτησα χιόνια - με τα χειμερινά μου πάντα - εντός πόλης αρκετό χωρίς κανένα απολύτως θέμα.
      • Τα πλαστικά του εντός εκτός του ότι δείχνουν όμορφα, δεν κρατάνε ιδιαίτερη σκόνη! Καθαρίζονται και πανεύκολα.

      Τις προάλλες είχε λιακάδα και μου πόζαρε για μερικές φωτό. Ιδού:








      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack

    Latest posts made by sakattack

    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις για τα κυβικά παιδιά.

      Sportage και i35 βρίσκω αρκετά σε 1.7 κινητήρα (Diesel, βενζίνη δεν έχω δει ακόμη) οπότε με παίρνει.

      Εσείς τι θα κοιτούσατε/διαλέγατε? Από χώρους πως είναι?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Ο χρήστης The Ace έγραψε:

      Να νοικιαζεις οταν κατεβαινεις σου περασε απο το μυαλο? Εγω αυτο κανω οταν ανεβαινω Αθηνα ή Θεσσαλονικη απο Ηρακλειο

      Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Φέτος πχ είχα τη γυναίκα μου κάτω με τη μικρή για 3 μήνες και κατέβηκα κι εγώ για ενάμιση.

      Συμφέρει πιστεύεις να νοικιάσω?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      Με 'κανονικές' τιμές, από ότι έχω δει τα οχήματα της κατηγορίας που αναφέρεις, πάνε περίπου 350€/εβδομάδα, άρα για τουλάχιστον τον 1,5 μήνα που αναφέρεις, αναλογικά θα πάει περίπου στα 2K€. Από τα οχήματα που έχεις πει, budget κάπου τριγύρω στα 8-10Κ€ ? Δηλαδή θα είσαι στα ίδια λεφτά μετά από 4 χρόνια, και δεν θα σου έχει μείνει και το όχημα (με την όποια εναπομείνουσα αξία).

      Και ξεχνάς γιορτές ή λοιπές αυθόρμητες μεταβάσεις στην Ελλάδα. Γενικά δεν συμφέρει η ενοικίαση.

      Περιμένω παίδες για προτάσεις μοντέλων, εμπειρίες πιθανών κατόχων κτλ, οτιδήποτε θα με βοηθούσε. Επίσης δεν έχω ιδέα με τα νέα τέλη τι παίζει. Αν είναι 1700 πχ το αμάξι έχει τρομερή διάφορα από ένα 1600? Εδώ πάνω δύσκολα βρίσκεις κάτω από 1.8, για να μην πω 2.0. Στις γρήγορες ματιές που έριξα τα περισσότερα είναι 1.7+.

      Εμφανισιακά γέρνω προς Sportage και i35, αν και το πρώτο είναι λιγάκι ακριβότερο. Ανάλογα και τι θα βρεθεί βέβαια, σε τι κατάσταση κτλ.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά!

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
      Να νοικιαζεις οταν κατεβαινεις σου περασε απο το μυαλο? Εγω αυτο κανω οταν ανεβαινω Αθηνα ή Θεσσαλονικη απο Ηρακλειο

      Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Φέτος πχ είχα τη γυναίκα μου κάτω με τη μικρή για 3 μήνες και κατέβηκα κι εγώ για ενάμιση.

      Συμφέρει πιστεύεις να νοικιάσω?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Το αμάξι λογικά θα αγοραστεί από Αυστρία ή Γερμανία, οπότε θέμα με τα χιλιόμετρα μάλλον δεν θα παίξει.

      Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ για τις απαντήσεις και ομολογώ πως μάλλον έχετε δίκιο, θα ανοίξω την αναζήτηση και στα βενζίνης

      Από μοντέλα καμία ιδέα? Καμία πρόταση?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
      Απλά να ρωτήσω, γιατί αυτό-περιορίζεσαι μόνο σε diesel αφού θα του κάνεις πολύ μικρή χρήση και άρα λίγα χιλιόμετρα?

      Θα βρείς πιο εύκολα και πιο καλό βενζίνης.

      Δεν είναι ιδιαίτερα μικρή η χρήση, κάθε καλοκαίρι κάνω περίπου 2 με 3 χιλιάδες χλμ, εκτός από τις γιορτές ενώ παράλληλα θα το χρησιμοποιεί περιστασιακά και ο πατέρας μου όσο εγώ είμαι πάνω.

      Η διαφορά στην τιμή δεν είναι αμελητέα νομίζω. Είναι?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Καλησπέρα παίδες!

      Ζω εξωτερικό και είμαι ήδη κάτοχος ενός FIAT 500X από το οποίο και δηλώνω ικανοποιημένος ως τώρα σχεδόν σε όλα. Λόγω του ότι κατεβαίνω Ελλάδα καλοκαίρια και γιορτές (1 με 2 μήνες στο σύνολο), κάνοντας παράλληλα μπόλικα ταξίδια και διαδρομές εντός Ελλάδος ενδιαφέρομαι να πάρω ένα αμάξι που να μένει μόνιμα εκεί, για να μην αναγκάζομαι να κατεβαίνω με το δικό μου ή να ζητάω κάθε φορά από συγγενείς.

      Είναι παντρεμένος με ένα μωρό 9 μηνών, με ότι συνεπάγεται για τους χώρους κτλ.

      Το μπάτζετ μου είναι κοντά στο 10αρικο και θέλω αποκλειστικά Crossover/μικρό SUV διότι το έχω βολευτει το FIAT, με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών όμως διότι θα χρησιμοποιείται κυρίως για διακοπές με πράγματα κτλ.

      Οι επιλογές που βλέπω διαθέσιμες είναι κυρίως Duster, παλιό Qashqai, i35, SX4, Sportage και παλιό 3008, διότι δεν θέλω πολύ γερασμένο αμάξι, max 5ετιας και 100.000χλμ. Πάντα μιλάω για Diesel.

      Είμαι εδώ να ακούσω γνώμες και προτάσεις!

      Επίσης επειδή δεν ξέρω τι παίζει ακριβώς με τα τέλη, που να βάλω όριο σε κυβικά, άλογα και καυσαέρια για να μην την φάω?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Diesel Crossover

      Καλησπέρα παίδες!

      Ζω εξωτερικό και είμαι ήδη κάτοχος ενός FIAT 500X από το οποίο και δηλώνω ικανοποιημένος ως τώρα σχεδόν σε όλα. Λόγω του ότι κατεβαίνω Ελλάδα καλοκαίρια και γιορτές (1 με 2 μήνες στο σύνολο), κάνοντας παράλληλα μπόλικα ταξίδια και διαδρομές εντός Ελλάδος ενδιαφέρομαι να πάρω ένα αμάξι που να μένει μόνιμα εκεί, για να μην αναγκάζομαι να κατεβαίνω με το δικό μου ή να ζητάω κάθε φορά από συγγενείς.

      Είναι παντρεμένος με ένα μωρό 9 μηνών, με ότι συνεπάγεται για τους χώρους κτλ.

      Το μπάτζετ μου είναι κοντά στο 10αρικο και θέλω αποκλειστικά Crossover/μικρό SUV διότι το έχω βολευτει το FIAT, με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών όμως διότι θα χρησιμοποιείται κυρίως για διακοπές με πράγματα κτλ.

      Οι επιλογές που βλέπω διαθέσιμες είναι κυρίως Duster, παλιό Qashqai, i35, SX4, Sportage και παλιό 3008, διότι δεν θέλω πολύ γερασμένο αμάξι, max 5ετιας και 100.000χλμ. Πάντα μιλάω για Diesel.

      Είμαι εδώ να ακούσω γνώμες και προτάσεις!

      Επίσης επειδή δεν ξέρω τι παίζει ακριβώς με τα τέλη, που να βάλω όριο σε κυβικά, άλογα και καυσαέρια για να μην την φάω?

      Sent from my Robin using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakattack
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
      Είναι αδύνατον να φεύγουν κομμάτια από τα ελαστικά;

      Για τη διερεύνηση των συνθηκών του δυστυχήματος η Τροχαία μελετά το υλικό από τις κάμερες που υπάρχουν κατά μήκος της εθνικής οδού.

      Μα γιατί;
      Αφού αιτία είναι η υπερβολική ταχύτητα...

      Ναι, έτσι είπε ο Ιαβέρης. Ο τυπάς έλεγε πως άλλαξε λωρίδα γιατί του ερχόταν κομμάτια πάνω του. Κομμάτια από τα λάστιχα. Whatever.

      Και ναι. Η υπερβολική ταχύτητα ήταν η αιτία. Όποιος οδηγάει με τέτοιες ταχύτητες σε κανονικούς δρόμους και όχι σε πίστες, είναι εν δυνάμει δολοφόνος. Ο εν δυνάμει αραιά και που γίνεται και κανονικός.

      Η τροχαία ψάχνει ποια ήταν η αφορμή για τον εκτροχιασμό. Όχι ποια η αιτία για το ατύχημα. Η αιτία ήταν ο κάλος στο κεφάλι του πιτσιρικά ΑΚΑ τριακοσαριζω το πορσικο.

      Τα όρια είναι για να τηρούνται και οι νόμοι για να ακολουθούνται. Και οι φυλακές για τους λεβέντες.

      Sent from my Robin

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sakattack
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ένας οδηγός που τον προσπέρασε ο οδηγός της Πόρσε λίγο πριν, δήλωσε στην τροχαία πως υπολόγιζε πως η Πόρσε πήγαινε με περίπου 250. Επιλέξει είπε 'με πέρασε σαν σταματημένο ενώ πήγαινα με 140'. Στην TV αργότερα είπε πως μάλλον πήγαινε ακόμη γρηγορότερα 'τώρα που το σκέφτομαι νομίζω πως πήγαινε κοντά στην τελική του, επειδή έχω οδηγήσει τέτοιο αμάξι. Είπα 250 στην τροχαία αλλά νομίζω πως ήταν κοντά στην τελική του'.

      Τα λόγια περιττεύουν.

      Υ.Γ.: Ο άλλος οδηγός που μίλησε για 'κομμάτια από τα λάστιχα που πετάγονταν στο δρόμο από την Πόρσε' διαψεύστηκε πως μπορεί να ισχύει από τον Ιαβέρη.

      Sent from my Robin

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sakattack
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
      Ένα έχω να απαντήσω ,ευτυχώς υπάρχουν δικαστήρια γιατί αν αφήναμε τον καθένα να δικάζει και να ονομάζει δολοφόνους δε θα διαφέραμε σε τίποτα από τους ταλιμπάν και τον ISIS!

      Και εγώ εν δυνάμει δολοφόνος είμαι ,όταν βγαίνω στην ευθεία της Θήβας και πάω με 150 για να καθαρίσει το DPF στον κουβά μου είναι σαν τα 200-220 της porsche, το θέμα είναι ότι πληρώνω διόδια και θέλω να μην περνάνε ζώα και να είναι καθαρός ο δρόμος χωρίς καζανάκια (από φορτηγά) διαλυμένα λάστιχα (πάλι από φορτηγά), να μη μαζεύει νερά ,να μη έχει σαμαράκια ...

      Ο εύκολος τρόπος να δικαιολογήσουμε ένα ατύχημα είναι να τα αποδώσουμε όλα στην υπερβολική ταχύτητα ,τώρα μάλιστα που εμπλέκεται porsche- γιός επιχειρηματία η χαρά του κίτρινου τύπου ( σύντομα και εικόνες από τα άτυχα θύματα) συμφέρει όμως εμάς τους απλού χρήστες των δρόμων η εύκολη απόδοση ευθυνών προσωπικά θα ήθελα σωστή έρευνα και αν φταίει να του δημεύσουν το jumbo!

      Με το πνεύμα του ποστ σου συμφωνώ, γιατί όντως βγάζει τον δικαστή ο καθένας μας από μέσα του, κάτι που είναι τραγικό λάθος.

      Στο συγκεκριμένο ατύχημα πάντως είναι πεντακάθαρα τα πράγματα. Πηγαίνεις με 200+ σε δρόμο με όριο 130. Είσαι επικίνδυνος και εν δυνάμει δολοφόνος για μία σειρά από λόγους. Τον έχει κρίνει ο νομοθέτης τον παραβάτη ήδη πριν από μένα. Και η κοινή λογική.

      Το PDF σου ξεμπουκωνει και με 80 αν πηγαίνεις για κάνα εικοσαάλεπτο, δεν χρειάζεται να πας με 150...
      Αυτά τα 'για την Πόρσε αυτά είναι τίποτα' κτλ, άστο φίλε... Μπορεί να βρει δρόμο χωρίς όριο, ειδικές πίστες ή οτιδήποτε άλλο. Fine by me. Η Γερμανία είναι δίπλα από εδώ που μένω και έχω βγει πολλές φορές σε αυτοκινητόδρομο χωρίς όριο. Είμαι όμως ενημερωμένος και προετοιμασμένος.

      Όταν κάποιος οδηγεί δίπλα μου όμως (και σε σένα, στο παιδί σου και τη γυναίκα σου) θα πηγαίνει στο όριο (με το προβλεπόμενο 10% πάνω σαν μέγιστη απόκλιση) αλλιώς δεν τίθεται θέμα μόνο παραβίασης του ισχύοντος νόμου, αλλά και σοβαρής επικινδυνότητας για τη δημόσια ασφάλεια. Επομένως ναι, είναι εν δυνάμει δολοφόνος.

      Σε κάθε περίπτωση θεωρώ την περίπτωση τεχνικού προβλήματος πολύ μικρή σαν πιθανότητα. Μάλλον η προσπάθεια επίδειξης με λάθος χειρισμό ήταν ή αλκοόλ.

      Sent from my Robin

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sakattack
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr