-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
O 1.6 TDI θα είναι μάλλον ο πιο δημοφιλής κινητήρας του Golf σε όλη την Ευρώπη οπότε μια χαρά. Είμαι σίγουρος άλλωστε πως ο ημιάκαμπτος του VII θα κοπανάει ποιοτικάΕτσι οπως τα λες...Θα ψωνιζουν ολοι οι ανησυχοι τον 105αρη diesel για οδηγοκεντρικες και σβελτες καταστασεις...
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Κάποιος από τους δύο μας ή έχει διαφορετικά standart ή δεν ακούει καλά ... ήταν μετριότατο ... μάλλον είναι γιατί ακόμα το έχω ( 3πορτο GT με 140hp ) ... δεν έτυχε απλά να το οδηγήσω ... ή να το διαβάσω.
Πιθανον, εαν εχεις στο μυαλο, κατι σε Bentley, ψωνιζοντας Golf, σαφως ειναι μετριοτατο, χαλια θα ελεγα...
Και σχετικά με τι θα πάρω εγώ ... άστο καλύτερα ... αλλά για πες μας εσύ που ξέρεις τα πολλά και ο νους σου κατεβάζει, είναι αυτοκίνητο του κιλού η C5 ?
Δεν χρειαζεται να πω κατι παραπανω, απο την στιγμη που μιλαμε για πορτοκαλια, και εσυ απαντας με αχλαδια, στο κιλο θα κολλησουμε?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Οσο για την 'αγαπη στην VAG' κρατα μικρο καλαθι...Ουκ ολιγες φορες εχω δωσει ευσημα σε Γαλλικα, Ιταλικα, Ιαπωνικα μοντελα, οταν ομως τα αξιζουν...
Επειδή το λες και το ξαναλές αυτό το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Δε είπε κανείς πως μισείς τα άλλα.Δεν φταιω εγω που η VAG προσφερει περισσοτερα προιοντα, και εστω οριακα καλυτερα τα περισσοτερα απο τον ανταγωνισμο...
...και σαφεστατα υπαρχουν VW που ειναι για το (π) ΕOS, οπως ακομα και το Golf 6 για το οποιο εχω ξεκαθαρα
αναφερει οτι εμφανισιακα πχ δεν μου αρεσε καθολου, και φυσικα δεν θα το ψωνιζα...Αγαπη σε καποια μοντελα της ναι, αγαπη στην VAG, σε καμμια περιπτωση. Συμπαθεια ναι, αλλα και υποκλιση εαν θελεις στην οργανωτικη της δοιμη, στην στρατηγικη management και στην περαιτερω διαφοροποιηση των προιοντων της, εκει σιγουρα ναι...
-
Σε σχέση με το A klase πως τα πάει η καινούργια Γκόλφω?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σε σχέση με το A klase πως τα πάει η καινούργια Γκόλφω?Σε χωρους, το Golf ειναι καλυτερο, σε οδηγικη αισθηση, ποιοτητα κυλισης, γενικοτερη ασφαλεια, η A-class ειναι
σαφως ανωτερη φυσικα, οπως βεβαια ανωτερη ειναι και η τιμη της. -
Αστα φιλε μου το είδαμε και το a class με τα πλαστικα made in corea σε πολλα σημεια στο εσωτερικό και με τη κλειστόφοβική του καμπίνα..αν μη τι άλλο τα λεφτά της δε τα αξίζει.Ταπεινη γνώμη μου ΑΛΛΑ ειχα μαζί και αλλο κόσμο που συμφώνησε μαζί μου..
-
Ο χρήστης GOLFOUKIOS έγραψε:
Αστα φιλε μου το είδαμε και το a class με τα πλαστικα made in corea σε πολλα σημεια στο εσωτερικό και με τη κλειστόφοβική του καμπίνα..αν μη τι άλλο τα λεφτά της δε τα αξίζει.Ταπεινη γνώμη μου ΑΛΛΑ ειχα μαζί και αλλο κόσμο που συμφώνησε μαζί μου..Οfftopic, αλλα τα λεφτα εχουν παει αλλου, και σιγουρα οχι τοσο στην ποιοτητα του εσωτερικου (πλην AMG εκδοσης, ή με full δερματινη επενδυση εσωτερικου, -και στην μετωπη του ταμπλω- οπου εκει πλεον αναβαθμιζεται τρελα...).
Εχουν παει σε στανταρ και εξτρα ενεργα συστηματα ασφαλειας, που το Golf δεν προσφερει ουτε καν στα εξτρα, και εχουν παει στα πρωτογνωρα επιπεδα για μικρη και 'απλη' Merc, οδηγικης ευχαριστησης, οντας πλεον απο απλως καλυτερη μεχρι και εκπληκτικα καλυτερη, (στο AMG pack) οχι μονο σε σχεση με το Golf, αλλα και τα υπολοιπα premium μικρομεσαια (πλην μονο ισως της νεας σειρας 1 )Αν θες το καλυτερο εσωτερικο σε μικρομεσαιο, για τα λεφτα του, ψαχνεις σε λαθος μαρκα... Volvo ειναι η σωστη, και V40 το μοντελο... (εναλλακτικα και το νεο Α3, λιγο εως πολυ πιο 'τσιμπημενο' βεβαια τιμολογιακα, με αναλογο του V40 εξοπλισμο, και ιπποδυναμη)
-
Αμάσητο ... έφυγε το σχόλιο ...
' τι κάνεις Γ..... ; κουκιά σπέρνω 'Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αγαπη σε καποια μοντελα της ναι , αγαπη στην VAG, σε καμμια περιπτωση . Συμπαθεια ναι, αλλα και υποκλιση εαν θελεις στην οργανωτικη της δοιμη, στην στρατηγικη management και στην περαιτερω διαφοροποιηση των προιοντων της, εκει σιγουρα ναι ...Δεν φταιω εγω που η VAG προσφερει περισσοτερα προιοντα, και εστω οριακα καλυτερα τα περισσοτερα απο τον ανταγωνισμο...
όποιος σε κατηγόρησε για κάτι τέτοιο ... πιπέρι στο στόμα του
-
Πρώτες εντυπώσεις για το νέο VW Golf
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=14757 -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Το χώρο της αυτοκίνησης τον παρακολουθώ πάρα πολύ στενά για πάνω από 20 χρόνια, από τότε που δεν ήξερα βασικές μηχανολογικές έννοιες.
Η λογική και η ιστορία έχουν δείξει οτι ένα νέο μοντέλο δεν είναι κατά συνθήκη αυτά που λες: ούτε πιο άκαμπτο, ούτε πιο ασφαλές, ούτε τίποτα. Αυτός είναι ο κανόνας, αλλά όχι απαράβατος. Ειδικά σε τομείς όπως άνεση και ποιότητα κύλισης, εκεί έχουν γίνει γκάφες εξαιρετικές κατά καιρούς...Εκτός από την εξέλιξη που επικαλείσαι, σημαντικό ρόλο παίζουν επίσης όροι όπως κόστος...και τέλος πάντων συμφωνώ οτι το Γκολφ είναι 'εξ ορισμού' ένα ανταγωνιστικότατο μοντέλο (ειδικά οι γενιές 5 και έπειτα). Και η λογική λέει οτι θα είναι καλύτερο απ το 6άρι (αν και με τη σειρά του το 6άρι ΔΕΝ ΗΤΑΝ καλύτερο απ το 5άρι).Συγνωμη που θα σε στενοχωρησω, αλλα για 20χρονια στενης παρακολουθησης, ολα αυτα που γραφεις, δεν συναδουν επουδενι...Καταρχας και στα Bold αυτοαναιρεισαι. 'δεν ειναι αυτο που λες', αλλα αμεσως μετα, 'αυτος ειναι ο κανονας, αλλα οχι απαραβατος'.
Αποφασισε, ειναι ή δεν ειναι κανονας στην πλειοψηφια των περιπτωσεων, και δη στην VAG, που θα επρεπε να ξερεις, ποσο πολυ προσεχει και μειωνει το κοστος του Golf, σε καθε επομενη γενια...
2ον, αφου οπως λες παρακολουθεις στενα, θα επρεπε ηδη να ξερεις οτι η πλειοψηφια σοβαρων δοκιμαστων ξενων/Ελληνων, που ΗΔΗ το εχουν δοκιμασει, εχει αποφανθει ξεκαθαρα για ολα αυτα που ανεφερα περι κυλισης, ανεσης κτλ...Είναι εντελώς διαφορετικό όμως να γράψεις οτι το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι καλύτερο κτλ από το να παρουσιάζεις την άποψή σου υπό μορφή αδιαμφισβήτητου πορίσματος, αφού γι αυτό δεν έχει καν αποφανθεί ο ειδικός τύπος.
...αυτο σου ανεφερα ακριβως πιο πανω...Οι εξελιξεις σε εχουν προσπερασει...Στην πρωτη εκτενη επαφη, εχει ηδη αποφανθει ο ειδικος τυπος. Οι λεπτομερειες μενουν επι Ελληνικου εδαφους. Με τοσο ξεκαθαρες βεβαια πρωτες εντυπωσεις, το να γινει στροφη 180μοιρων σε διαπιστωσεις σε Ελληνικο εδαφος, ειναι σχεδον αδυνατο...Δεν ζουμε στα 90's πλεον, με αναρτησεις πχ που δουλευουν καλα μονο σε τελειο οδοδστρωμα, αλλα στην δευτερη δεκαετια των 2000's...
Το προφανές είναι να περιμένουμε απ το Γκολφ να είναι ένας δυνατός παίκτης στην κατηγορία, αλλά λίγο ο...πίσω άξονας (εδώ αν δω ανέσεις...), λίγο το γεγονός οτι κάποιες φορές έχουμε δει από τους κατασκευαστές πισωγυρίσματα και λάθη, καλό θα ήταν να μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα. Και στο λέω αυτό ακριβώς επειδή έχω παρακολουθήσει στενά το χώρο του αυτοκινήτου...
Αναφερθηκα και επι του ημιακαμπτου...Μεχρι τα 105 αλογα...Απο εκει και περα, εξελιγμενος τεσσαρων συνδεσμων...
Ετσι αναφερεται και στο τελευταιο Drive το οποιο πηρε συνεντευξη απο τον υπευθυνο του τμηματος R&D της VW, και μεχρι/αν
δημοσιευτει και καποιο δελτιο τυπου της εταιριας, κραταω τα παραπανω...
Τωρα εαν καποιοι θελουν να ψωνισουν 105 αλογα με 18αρες, και να θελουν και αυξημενη ανεση...καλα να παθουν...
Tελειωνοντας, καθολου βιαστικα συμπερασματα, οταν τα σηματα, τα σημαδια κανουν μπαμ. Μονο εαν καποιος παρακολουθει απο σποντα τον χωρο, δεν βλεπει τι γινεται...Ξεκαθαριζω φυσικα, για να μην πεταχτουν τιποτε τρολλακια, οτι δεν αναφερομουν σε οδηγικη αισθηση, (παροτι και αυτη βελτιωμενη, στο 7αρι αλλα οχι η καλυτερη στην κατηγορια) αλλα σε ποιοτητα κυλισης, ανεση, εργονομια, φινιρισμα, χωρους, και αυξημενη αφαλεια, ενεργητικη και παθητικη...Φυσικα και αποδοτικοι, ακρως ανταγωνιστικοι κινητηρες... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ποιοτητα κυλισης, ανεση, εργονομια, φινιρισμα, χωρους, και αυξημενη αφαλεια, ενεργητικη και παθητικη...Φυσικα και αποδοτικοι, ακρως ανταγωνιστικοι κινητηρες...ακριβως οτι θελει το 90% των υποψηφιων αγοραστων. Γιαυτο και πουλαει, οχι επειδη στη VW κανουν βουντου
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ποιοτητα κυλισης, ανεση, εργονομια, φινιρισμα, χωρους, και αυξημενη αφαλεια, ενεργητικη και παθητικη...Φυσικα και αποδοτικοι, ακρως ανταγωνιστικοι κινητηρες...
ακριβως οτι θελει το 90% των υποψηφιων αγοραστων. Γιαυτο και πουλαει, οχι επειδη στη VW κανουν βουντου
ρε συ ασε να μας πει εξηγήσει κάποιος τί ακριβώς έχει κάνει το μαρκετινγκ των Γερμανών κ πουλάει το σκασμένο. Κατά προτίμηση ένας από τους φίλους που άκουσε κ καθηγητές να αναφέρουν το φαινόμενο.
Εκτός από την παγκόσμια απoκάλυψη κάποιων πεφωτισμένων του 4ΤF ότι οι Γερμανοί εξαγοράζουν όλο τον ειδικό τύπο Ευρώπης και Αμερικής (δείτε κ αυτοί τί λένε για το γκολφ gti) -
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
:ysterical:Ψιτ γελαστούλη; Στην BMW UK η υπερτιμολόγηση πάενε cloud I tell ya.
Σοβαρά τώρα, υπήρχε pricing policy.
-
Ρε παιδιά δεν σύζηταμε ότι το Γκολφ δεν ειναι καλύτερο συνολικά αμάξι απο το c4 - και εγώ έχω c4- . Νομίζω ότι αυτό ειναι αναμφισβήτητο. Ούτε αν το γκολφ 7 ειναι το 5αρι η το c4 ειναι το 307 που στο κάτω κάτω της γραφής ολοι μας ξεχνάμε διαρκώς ότι τα χρήματα που σώθηκαν που δόθηκαν για την εξέλιξη του golf 5 , 307 και megane αγγίζουν το εξωτερικό χρέος της Ελλάδας . Ο λόγος ειναι ότι και τα 3 αυτά πλαίσια ειναι τα τελευταία που σχεδιάστηκαν ένα πολλοίς ¨στο χέρι ¨ δηλαδή χωρίς πολλά simulations απο υπολογιστή. Οι λόγοι λοιπόν που χρησιμοποιούνται ειναι πολλοί . Νούμερο 1 ο οικονομικός , δηλαδή δεν έχει κανει απόσβεση η αρχική επένδυση . Νούμερο 2 μ τα πλαίσια αυτά σχεδιάστηκαν τόσο καλά που μπορείς να πάρεις στην κατηγορία μόνο οριακά ωφέλη απο συνολική αλλάγη. Νούμερο 3 έχουν το κάθε ένα απο μερικά δισεκατομμύρια χιλιόμετρα δοκίμων και άρα εγγύησης . Εγώ κάθε μέρα στην Αθήνα με το c4 αναρωτιέμαι πλέον πως έπεφτα σε αυτή τη λακουβα με το BMW η κάθομαι και προσπαθώ να ακούσω πιο κανε πιο πολύ θόρυβο στην τάδε λακουβα - και κερδίζει το c4- . Ειναι σίγουρο ότι το αμάξι δεν προϋποθέτει καμία συμμετοχικότητα απο τον οδηγό του και εα ένας υπέροχος μεταφορέας ανθρώπων. Αλλά επαναλαμβάνω κάτι . Οταν βγήκε το golf 5 έκανε ας πούμε 16 χιλιαρικα και το C4 έκανε 15 χιλιαρικα . Στην αγορά του 2004 επαιρνες με κλειστό ματιά το golf - εντάξει μετά απο κανά τρίαρι χρόνια το μετανιωνες, γιατί το κούπε c4 ήταν καλύτερο συνολικά αλλά αυτό ειναι μια άλλη ιστορία-, επαιρνες απο την ΤΡΑΠΕΖΑ ένα χιλιαρικα παραπάνω και έλεγες Οκ , αλλά με αυτο θα βγάλω και 2 κορίτσια παραπάνω άρα αξίζει τον κόπο. Το 2012 και με τις τράπεζες να σε κλωτσανε και με το ντίζελ πλέον μονόδρομο η διάφορα το 17500 χειρών με το 21500 σηματοδοτεί μια και δυο κατηγορίες διαφορές. Και αυτές οι διάφορες δεν υπάρχουν στον δρόμο , αυτο λέω εγώ . Η δική μου λογική αυτο υπαγορεύει τουλάχιστον και με τα 1.6 128 hp κορεατικα προ των πυλών η μάχη θα φουντώσει ακόμη παραπάνω . Και αν πάμε σε premium καταστάσεις η μάχη ειναι αδυσωπητη με την Volvo και την BMW να δίνουν τα ρέστα τους τιμολογιακα και χωρίς άξονα ! Τα πράγματα ειναι δύσκολα και θα πρέπει να αποδείξει το Γκολφ ότι σαν όνομα μόνο μπορεί να κερδίζει αυτές τις δύσκολες εποχές.....
-
Τι να (πρωτο)σχολιασει κανεις απο το παραπανω ποστ
-
Ισως να ξεκινήσεις απο καπου να σχολιασεις κατι αντι να δημιουργεις εντυπώσεις , θα ηταν μια καλη αρχή για ενα εξαιρετικο νεο μοντελο οπως το νεο Γκολφ
-
Keep posting παίδες
Κι εδω και σε κατι άλλα τοπικά -
Οι τιμές είναι πιο χαμηλές από το προηγούμενο μοντέλο. Θα ήθελα προσωπικά και μία έκδοση Diesel με 1.2 - 90 PS και καλύτερη κατανάλωση.
Από εκεί και έπειτα μένει να φανεί στην πράξη πως θα λειτουργεί η απενεργοποίηση κυλίνδρων, ειδικά μέσα στην πόλη και αν το 4.χ ισχύει.
Τώρα για την συνολική τιμή, ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με το βαλάντιο του, της ανάγκες του, τις εμπειρίες του και το γούστο του...
-
Ο χρήστης Cyborg έγραψε:
Οι τιμές είναι πιο χαμηλές από το προηγούμενο μοντέλο. Θα ήθελα προσωπικά και μία έκδοση Diesel με 1.2 - 90 PS και καλύτερη κατανάλωση.Από εκεί και έπειτα μένει να φανεί στην πράξη πως θα λειτουργεί η απενεργοποίηση κυλίνδρων, ειδικά μέσα στην πόλη και αν το 4.χ ισχύει.
Τώρα για την συνολική τιμή, ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με το βαλάντιο του, της ανάγκες του, τις εμπειρίες του και το γούστο του...
τι ειναι το 4.χ ?
VW Golf VII