Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 1 / 11
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    60
    207
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mphysiker last edited by

      Φίλοι συνφορουμίστες,
      τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:

      1. Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
      2. Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
      3. Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
      4. Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
      5. Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
      6. Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
      7. 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)

      Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
      Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
      Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mphysiker last edited by

        Φίλοι συνφορουμίστες,
        τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:

        1. Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
        2. Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
        3. Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
        4. Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
        5. Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
        6. Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
        7. 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)

        Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
        Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
        Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mphysiker last edited by

          Φίλοι συνφορουμίστες,
          τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:

          1. Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
          2. Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
          3. Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
          4. Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
          5. Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
          6. Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
          7. 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)

          Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
          Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            grande-jerry last edited by

            αν δεν σε νοιάζουν οι χοροί τότε το MITO είναι η καλύτερη επιλογή πιστεύω. Είναι το πιο δυνατό το πιο καινούριο και με τον καλύτερο εξοπλισμό. Εγώ αν έβαζα σε δεύτερη θέση τις επιδόσεις θα έπαιρνα το scirocco. Το 207 και το astra είναι παλιά και έχει βρωμίσει ο τόπος κρίμα να δόσεις χρήματα να πάρεις κάτι συνηθισμένο και παλιομοδίτικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pik last edited by

              καλημερα!
              εχω και εγω ενα Γκολφ V FSi 1.6

              σκεφτομουν να το αλλαζα να επαιρνα το νεο αλλα τελικα δεν θα την κανω την κινηση...
              στην θεση σου θα περιμενα λιγο ακομα εκτος και αν μου εδιναν καλα χρηματα για το παλιο...

              με την ΜΙΤΟ θα πεσεις κατηγορια γιατι ειναι μικροτερο λιγοτερο ανετο δεν εχει χωρους και η διαφορα θα φανει.

              το Αστρα αλλαζει...ισως γι αυτο να περιμενα ακομα...
              Λεον οχι οπως ειπες πολλα χρονια...

              για μπεμπα καλυτερα να την οδηγησεις πρωτα να δεις αν σε καλυπτει ο κινητηρας!

              οπως και να εχει φιλε μου εγω δεν θα αλλαζα αλλα αν παλι αλλαζα τοτε λυπαμαι που στο λεω αλλα μαλλον το Γκολφακι ειναι παλι μονοδρομος... (προσωπικη αποψη)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                5. Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)

                Αυτό...

                _

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  τα πιο grand tourer που εχεις στη λιστα ειναι το golf & leon. Εκει πρεπει να κινηθεις. Το golf ειναι σιγουρα το πιο ξεκουραστο απο ολα. Ισως πρεπει να δεις και το bravo 150.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Απλά να σημειώσω ότι με τις εκπτώσεις που πάιζουν τώρα, την 116i την παίρνεις με €22-24.000 ανάλογα με την έκδοση (για ετοιμοπαράδοτα πάντα).

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Μito με τις ευχές μου. GT χαρακτήρας, ότι πιο ξεχωριστό και φρέσκο σε εμφάνιση από τα παραπάνω, άνετο και τα περί ευστάθειας είναι στη σφαίρα της δημοσιογραφικής φαντασίας. Με 22 χιλιάρικα την έχεις με το κλειδί στο χέρι και με αρκετά γεμάτο εξοπλισμό και 18άρες. Μένουν και ρέστα αν θες....
                      Bουρ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dark_side last edited by

                        Είσαι ευχαριστημένος με το golf που είχες έως τώρα ? Αν ναι, γιατί να μην ξαναπάς σε αυτό ?

                        Συνήθως ομάδα που κερδίζει, δεν την αλλάζεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Επειδη λες σβελτο και οχι γρηγορο, στα 22κ το scirocco 122 ειναι πολυ καλη περιπτωση.
                          Ειναι φρεσκο, πανεμορφο, ποιοτικο, σβελτο με σπορτιφ συμπεριφορα, και στο δρομο εχει
                          την αισθηση και τον χαρακτηρα ενος GT σε μεγαλυτερο βαθμο απο τα
                          υπολοιπα που ανεφερες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            To Leon είναι το πιο σπορτιφ και γρήγορο από ολα (αν έιχε το Scirocco με τα 160 μέσα θα ήταν εκέινο η επιλογή μου). Το θέμα έιναι όμως αν προτιμάς το πιο οδηγοκεντρικό (Leon) ή το πιο σφαιρικά ολοκληρομένο (Golf TSi). Η Mito αν και είναι αγαπημένο μου αυτοκίνητο, είναι μικρότερη και όχι τόσο GT όσο θα ήθελες μαλλον οπότε μάλλον δεν σου κάνει. Οδήγησε αυτά τα 3 και διάλεξε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mphysiker last edited by

                              Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.
                              Η Μιτο αποτελεί την επιλογή μου μέχρι στιγμής αλλά με προβληματίζει η υποβάθμιση σε κατηγορία και δεδομένου οτι είμαι στα 30 φοβάμαι μήπως το μετανιώσω σε 3-4 χρόνια...
                              Το λεόν είναι όντως πολύ ταιριαστό σε αυτά που ζητάω αλλα δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα την εικόνα του εσωτερικού του και ποιοτικά και σχεδιαστικά. Το άστρα είναι ολοκληρωμένο αλλά δεν ξεχωρίζει πουθενά, μου δίνει όμως την αίσθηση οτι παίρνω πολύ αυτοκίνητο σε καλή τιμή, εξάλλου το πουλ μουρ απο το αυτοκίνητο δεν με απασχολεί. Τα πεζάκια είναι στο ίδιο κόνσεπτ με τη μίτο και τα φολκςβάγκεν πάρα πολύ ακριβά. Η 116 έχει μειονεκτήματα αλλά αποτελεί απωθημένο απο τότε που βγήκε . Το μπράβο μου φαίνενται λίγο μαούνα (γούστα ειναι αυτα....), προτιμώ κάτι κοντά στα 4,2 μ

                              @pik: εισαι στο μυαλό μου... απλά το γκολφάκι όσο δεν το δίνω χάνει αξία. Ενδεικτικά μέσα σε 2 μήνες απαξιώθηκε 1500 ευρώ...

                              @dark_side: είμαι σε όλα ευχαριστημένος με το γκολφ εκτός απο τραβηγμα του κινητήρα. Ωρες ώρες είναι εκνευριστικά αργο (τουλάχιστον για τα γούστα μου...)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kyr80 last edited by

                                Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                                Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
                                Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
                                Ευχαριστώ.

                                Κάνε μια βόλτα στην αντιπροσωπεία... Με 20Κ έπερνες το 1.6 με δέρμα κλπ. Και 10 χρόνια όλα κούτρα(λάδια-φίλτρα-ιμάντες-εργατικά)...
                                Με 22Κ πιστέυω το παίρνεις ΑΝΕΤΑ το 1.8 και με πολύ καλό εξοπλισμό...
                                Φωτιά στην άσφαλτο δεν θα βάλεις, αλλά διαφέρει σε σχέση με όλα τα άλλα που κοιτάς. Και μάλλον είναι το πιο άνετο στα ταξίδια.

                                Αλλά εγώ θα έπερνα mito... Ειδικά με το παρελθόν σου(εννοώ να το αλλάζεις κάθε 2-3 χρόνια).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
                                  Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.
                                  Η Μιτο αποτελεί την επιλογή μου μέχρι στιγμής αλλά με προβληματίζει η υποβάθμιση σε κατηγορία και δεδομένου οτι είμαι στα 30 φοβάμαι μήπως το μετανιώσω σε 3-4 χρόνια...

                                  Δεν θέλω να σε προσβάλω άλλα αυτό με την υποβάθμιση είναι ελληνικό φαινόμενο.
                                  Δηλαδή με αυτό το σκεπτικό κάθε επόμενο αμάξι που πρέπει να αγοράζουμε να είναι μια κατηγορία πάνω. Όλοι θα ξεκινούσαμε από κατηγορία mini και θα καταλήγαμε σε Quattroporte. Πράγμα αδύνατον.
                                  Άσε που δεν υποβαθμίζεσαι αλλά το αντίθετο. Από ένα generic κατασκευαστή ανεβαίνεις σε premium-near premium.
                                  Ένας φίλος μου πήρε Mito και είναι 46 ετών ενώ και ο φίλος tsargy πήρε Panda 100 και δεν είναι 20 ετών....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    mphysiker last edited by

                                    Η υποβάθμιση δεν είναι ψυχολογική, αλλά υπαρκτή εν προκειμένω: μικρότεροι χώροι, χαμηλότερα στάνταρντς ποιότητας υλικών, χωροταξικοί και εργονομικοί συμβιβασμοί, μικροτερα μετατρόχια κλπ.
                                    Αντίθετα με βάση το σκεπτικό σου σίγουρα αναβαθμίζομαι αγοράζοντας Μιτο δεδομένου οτι από ένα αυτοκίνητο με τιμή αγοράς ~19500 πάω σε ένα με ~22000 και πιο πρίμιουμ κατασκευαστή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Στην αρχή νόμιζα ότι το θέμα το είχα ανοίξει εγώ.
                                      Ακόμη από τις απαντήσεις του θεματοθέτη, νόμιζα ότι διατηρώ και δεύτερο nickname.

                                      Αλλά σίγουρα δεν είμαι εγώ. Ευτυχώς υπάρχει και άλλος με το ίδιο πρόβλημα με μένα.

                                      Συνεχίστε το θέμα. Εγώ θα διαβάζω...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Ο χρήστης mphysiker έγραψε:

                                        Mito 1.4 155ps
                                        Astra GTC 1.6T
                                        Peugeot 207 GT
                                        Golf VI 3d. 160ps πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
                                        Scirocco 122 ps
                                        Leon 1.8 TFSI 160 ps
                                        116i 3d

                                        Mito 1.4 155ps,Peugeot 207 GT καλα μεν (το καθενα με τον τροπο του) αλλα ειναι μια κατηγορια κατω απο τα υπολοιπα. Συμφωνα με τις προυποθεσεις που εθεσες, βγαινουν εκτος. Ασε που δε μπορουν να χαρακτηριστουν G.T.

                                        H 116i ειναι καλη αλλα πιο υπερτιμημενη και απο το Golf, χωρις κατα τη γνωμη μου να προσφερει αναλογα, ιδιαιτερα με αυτον τον κινητηρα που χωρις να το θεωρω ψωφιο, δεν αρμοζει σε G.Τ.

                                        Το Astra GTC... δεν εχω τεκμηριωμενη αποψη, αλλα νομιζω πως ο ανταγωνισμος εχει καλυτερες προτασεις.

                                        Leon 1.8 TFSI, γουσταρω πολυ αλλα ειναι το μοναδικο 1.8, αν αυτο λεει κατι...
                                        Νομιζω θα ειναι πολυ ικανο σαν GT. Εμφανισιακα μετριο, αλλα κερδιζει στην ουσια.

                                        Golf & Scirocco νομιζω πως καλυπτουν περισσοτερο τις αναγκες σου.
                                        Golf αν θες περισσοτερα αλογα αλλα πιο συντηριτικη εμφανιση.
                                        Scirocco αν συμβιβαζεσαι με 40 αλογα λιγοτερα αλλα πιο ιδιαιτερη εμφανιση, που προσωπικα μου αρεσει αρκετα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          scandinavian last edited by

                                          Opel Astra GTC 1.6T από εμένα ή Lancia Delta 1.4 με 150 άλογα...και είναι στην τιμή που θες!!!Ανάλογα με το τι προτεραιότητες θέτεις,αποφασίζεις...Για το C30 είναι σβέλτο και παίρνεις 1.8 με τα λεφτά που θες αλλά γρήγορο δεν το λες με βάση αυτά που καταλαβαίνω ότι θέλεις...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            inimic last edited by

                                            Golf εάν δεν μπορείς να πας στο 160άρι Scirocco.

                                            Leon εάν δεν σ' εδνιαφέρει η όψη του εσωτερικού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 1 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr