-
Φίλοι συνφορουμίστες,
τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:- Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
- Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
- Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
- Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
- Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
- Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
- 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)
Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
Ευχαριστώ. -
Φίλοι συνφορουμίστες,
τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:- Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
- Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
- Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
- Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
- Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
- Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
- 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)
Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
Ευχαριστώ. -
Φίλοι συνφορουμίστες,
τείνω να το πάρω απόφαση και να αποχωριστώ, παρόλο που το λυπάμαι (είναι 2.5 ετών) το golf V fsi μου για τα θέλγητρα ενός σβέλτου μικρομεσαίου (ή μικρού με μήκος άνω των 4 μ.) με μέγιστο κόστος (αυστηρά) στα 22 Κ. Οι χώροι είναι επιθυμητοί αλλά όχι απαραίτητοι. Το αυτοκίνητο θα ήθελα να έχει ενα χαρακτήρα σβέλτου Grand Tourer (και όχι GTi) όσο είναι δυνατόν σε αυτή την κατηγορία τιμής. Κατόπιν σχετικής ερευνας αγοράς καταλήγω στα εξής:- Mito 1.4 155ps (+ εμφανιση έξω, είναι άλφα/- εμφανιση μέσα, το γνωστό θέμα περι ασάφειας στην ευθεία)
- Astra GTC 1.6T (+τιμή,ποιότητα εσωτερικού, καλούτσικο παντού/- αντικαθίσταται οσονούπω, καλούτσικο παντού)
- Peugeot 207 GT (+διακριτική εμφάνιση, καλός κινητήρας/ - τιμή, 5ταχυτο κιβώτιο) ή εναλλακτικά το rallye και μένουν και ρέστα.
- Golf VI 3d. 160ps (+κινητήρας, ποιότητα, ολοκληρωμένος χαρακτήρας/ - τιμή,εμφάνιση, πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
- Scirocco 122 ps (+εμφάνιση / - εσωτερικό ίδιο με το γκολφ μου, τιμή)
- Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)
- 116i 3d (+εμφάνιση μέσα έξω και ποιότητα εσωτερικού, πίσω κίνηση / τιμή, μέτριες επιδόσεις)
Απο τα παραπάνω Μιτο, 207, GTC και Λεόν βρίσκονται σε τελική τιμή (συνυπολογίζοντας εκπτώσεις, τόκους κλπ) κοντά στα 20Κ, το γκόλφ είναι ακριβώς στο Budget, scirocco και 116 το υπερβαίνουν αρκετά.Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
Ευχαριστώ. -
αν δεν σε νοιάζουν οι χοροί τότε το MITO είναι η καλύτερη επιλογή πιστεύω. Είναι το πιο δυνατό το πιο καινούριο και με τον καλύτερο εξοπλισμό. Εγώ αν έβαζα σε δεύτερη θέση τις επιδόσεις θα έπαιρνα το scirocco. Το 207 και το astra είναι παλιά και έχει βρωμίσει ο τόπος κρίμα να δόσεις χρήματα να πάρεις κάτι συνηθισμένο και παλιομοδίτικο.
-
καλημερα!
εχω και εγω ενα Γκολφ V FSi 1.6σκεφτομουν να το αλλαζα να επαιρνα το νεο αλλα τελικα δεν θα την κανω την κινηση...
στην θεση σου θα περιμενα λιγο ακομα εκτος και αν μου εδιναν καλα χρηματα για το παλιο...με την ΜΙΤΟ θα πεσεις κατηγορια γιατι ειναι μικροτερο λιγοτερο ανετο δεν εχει χωρους και η διαφορα θα φανει.
το Αστρα αλλαζει...ισως γι αυτο να περιμενα ακομα...
Λεον οχι οπως ειπες πολλα χρονια...για μπεμπα καλυτερα να την οδηγησεις πρωτα να δεις αν σε καλυπτει ο κινητηρας!
οπως και να εχει φιλε μου εγω δεν θα αλλαζα αλλα αν παλι αλλαζα τοτε λυπαμαι που στο λεω αλλα μαλλον το Γκολφακι ειναι παλι μονοδρομος... (προσωπικη αποψη)
-
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
5. Leon 1.8 TFSI 160 ps (+ κινητήρας, τιμή / - εμφάνιση μέσα-έξω, ποιότητα εσωτερικόυ, είναι αρκετά χρόνια στην αγορά)Αυτό...
_
-
τα πιο grand tourer που εχεις στη λιστα ειναι το golf & leon. Εκει πρεπει να κινηθεις. Το golf ειναι σιγουρα το πιο ξεκουραστο απο ολα. Ισως πρεπει να δεις και το bravo 150.
-
Απλά να σημειώσω ότι με τις εκπτώσεις που πάιζουν τώρα, την 116i την παίρνεις με €22-24.000 ανάλογα με την έκδοση (για ετοιμοπαράδοτα πάντα).
-
Μito με τις ευχές μου. GT χαρακτήρας, ότι πιο ξεχωριστό και φρέσκο σε εμφάνιση από τα παραπάνω, άνετο και τα περί ευστάθειας είναι στη σφαίρα της δημοσιογραφικής φαντασίας. Με 22 χιλιάρικα την έχεις με το κλειδί στο χέρι και με αρκετά γεμάτο εξοπλισμό και 18άρες. Μένουν και ρέστα αν θες....
Bουρ -
Είσαι ευχαριστημένος με το golf που είχες έως τώρα ? Αν ναι, γιατί να μην ξαναπάς σε αυτό ?
Συνήθως ομάδα που κερδίζει, δεν την αλλάζεις.
-
Επειδη λες σβελτο και οχι γρηγορο, στα 22κ το scirocco 122 ειναι πολυ καλη περιπτωση.
Ειναι φρεσκο, πανεμορφο, ποιοτικο, σβελτο με σπορτιφ συμπεριφορα, και στο δρομο εχει
την αισθηση και τον χαρακτηρα ενος GT σε μεγαλυτερο βαθμο απο τα
υπολοιπα που ανεφερες. -
To Leon είναι το πιο σπορτιφ και γρήγορο από ολα (αν έιχε το Scirocco με τα 160 μέσα θα ήταν εκέινο η επιλογή μου). Το θέμα έιναι όμως αν προτιμάς το πιο οδηγοκεντρικό (Leon) ή το πιο σφαιρικά ολοκληρομένο (Golf TSi). Η Mito αν και είναι αγαπημένο μου αυτοκίνητο, είναι μικρότερη και όχι τόσο GT όσο θα ήθελες μαλλον οπότε μάλλον δεν σου κάνει. Οδήγησε αυτά τα 3 και διάλεξε.
-
Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.
Η Μιτο αποτελεί την επιλογή μου μέχρι στιγμής αλλά με προβληματίζει η υποβάθμιση σε κατηγορία και δεδομένου οτι είμαι στα 30 φοβάμαι μήπως το μετανιώσω σε 3-4 χρόνια...
Το λεόν είναι όντως πολύ ταιριαστό σε αυτά που ζητάω αλλα δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα την εικόνα του εσωτερικού του και ποιοτικά και σχεδιαστικά. Το άστρα είναι ολοκληρωμένο αλλά δεν ξεχωρίζει πουθενά, μου δίνει όμως την αίσθηση οτι παίρνω πολύ αυτοκίνητο σε καλή τιμή, εξάλλου το πουλ μουρ απο το αυτοκίνητο δεν με απασχολεί. Τα πεζάκια είναι στο ίδιο κόνσεπτ με τη μίτο και τα φολκςβάγκεν πάρα πολύ ακριβά. Η 116 έχει μειονεκτήματα αλλά αποτελεί απωθημένο απο τότε που βγήκε . Το μπράβο μου φαίνενται λίγο μαούνα (γούστα ειναι αυτα....), προτιμώ κάτι κοντά στα 4,2 μ@pik: εισαι στο μυαλό μου... απλά το γκολφάκι όσο δεν το δίνω χάνει αξία. Ενδεικτικά μέσα σε 2 μήνες απαξιώθηκε 1500 ευρώ...
@dark_side: είμαι σε όλα ευχαριστημένος με το γκολφ εκτός απο τραβηγμα του κινητήρα. Ωρες ώρες είναι εκνευριστικά αργο (τουλάχιστον για τα γούστα μου...)
-
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Θα μου άρεσε και το C30 αλλα δυστυχώς στο 1.8 η τιμή φαντάζομαι ξεφευγει....
Σχόλια, ιδέες, προτάσεις όλα καλοδεχούμενα! Θα εκτιμήσω ιδιαίτερα και θα με βοηθήσουν σχόλια κατόχων των παραπάνω.
Ευχαριστώ.Κάνε μια βόλτα στην αντιπροσωπεία... Με 20Κ έπερνες το 1.6 με δέρμα κλπ. Και 10 χρόνια όλα κούτρα(λάδια-φίλτρα-ιμάντες-εργατικά)...
Με 22Κ πιστέυω το παίρνεις ΑΝΕΤΑ το 1.8 και με πολύ καλό εξοπλισμό...
Φωτιά στην άσφαλτο δεν θα βάλεις, αλλά διαφέρει σε σχέση με όλα τα άλλα που κοιτάς. Και μάλλον είναι το πιο άνετο στα ταξίδια.Αλλά εγώ θα έπερνα mito... Ειδικά με το παρελθόν σου(εννοώ να το αλλάζεις κάθε 2-3 χρόνια).
-
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις.
Η Μιτο αποτελεί την επιλογή μου μέχρι στιγμής αλλά με προβληματίζει η υποβάθμιση σε κατηγορία και δεδομένου οτι είμαι στα 30 φοβάμαι μήπως το μετανιώσω σε 3-4 χρόνια...Δεν θέλω να σε προσβάλω άλλα αυτό με την υποβάθμιση είναι ελληνικό φαινόμενο.
Δηλαδή με αυτό το σκεπτικό κάθε επόμενο αμάξι που πρέπει να αγοράζουμε να είναι μια κατηγορία πάνω. Όλοι θα ξεκινούσαμε από κατηγορία mini και θα καταλήγαμε σε Quattroporte. Πράγμα αδύνατον.
Άσε που δεν υποβαθμίζεσαι αλλά το αντίθετο. Από ένα generic κατασκευαστή ανεβαίνεις σε premium-near premium.
Ένας φίλος μου πήρε Mito και είναι 46 ετών ενώ και ο φίλος tsargy πήρε Panda 100 και δεν είναι 20 ετών.... -
Η υποβάθμιση δεν είναι ψυχολογική, αλλά υπαρκτή εν προκειμένω: μικρότεροι χώροι, χαμηλότερα στάνταρντς ποιότητας υλικών, χωροταξικοί και εργονομικοί συμβιβασμοί, μικροτερα μετατρόχια κλπ.
Αντίθετα με βάση το σκεπτικό σου σίγουρα αναβαθμίζομαι αγοράζοντας Μιτο δεδομένου οτι από ένα αυτοκίνητο με τιμή αγοράς ~19500 πάω σε ένα με ~22000 και πιο πρίμιουμ κατασκευαστή. -
Στην αρχή νόμιζα ότι το θέμα το είχα ανοίξει εγώ.
Ακόμη από τις απαντήσεις του θεματοθέτη, νόμιζα ότι διατηρώ και δεύτερο nickname.Αλλά σίγουρα δεν είμαι εγώ. Ευτυχώς υπάρχει και άλλος με το ίδιο πρόβλημα με μένα.
Συνεχίστε το θέμα. Εγώ θα διαβάζω...
-
Ο χρήστης mphysiker έγραψε:
Mito 1.4 155ps
Astra GTC 1.6T
Peugeot 207 GT
Golf VI 3d. 160ps πάλι γκολφ ρε γ@μώτο?)
Scirocco 122 ps
Leon 1.8 TFSI 160 ps
116i 3dMito 1.4 155ps,Peugeot 207 GT καλα μεν (το καθενα με τον τροπο του) αλλα ειναι μια κατηγορια κατω απο τα υπολοιπα. Συμφωνα με τις προυποθεσεις που εθεσες, βγαινουν εκτος. Ασε που δε μπορουν να χαρακτηριστουν G.T.
H 116i ειναι καλη αλλα πιο υπερτιμημενη και απο το Golf, χωρις κατα τη γνωμη μου να προσφερει αναλογα, ιδιαιτερα με αυτον τον κινητηρα που χωρις να το θεωρω ψωφιο, δεν αρμοζει σε G.Τ.
Το Astra GTC... δεν εχω τεκμηριωμενη αποψη, αλλα νομιζω πως ο ανταγωνισμος εχει καλυτερες προτασεις.
Leon 1.8 TFSI, γουσταρω πολυ αλλα ειναι το μοναδικο 1.8, αν αυτο λεει κατι...
Νομιζω θα ειναι πολυ ικανο σαν GT. Εμφανισιακα μετριο, αλλα κερδιζει στην ουσια.Golf & Scirocco νομιζω πως καλυπτουν περισσοτερο τις αναγκες σου.
Golf αν θες περισσοτερα αλογα αλλα πιο συντηριτικη εμφανιση.
Scirocco αν συμβιβαζεσαι με 40 αλογα λιγοτερα αλλα πιο ιδιαιτερη εμφανιση, που προσωπικα μου αρεσει αρκετα... -
Opel Astra GTC 1.6T από εμένα ή Lancia Delta 1.4 με 150 άλογα...και είναι στην τιμή που θες!!!Ανάλογα με το τι προτεραιότητες θέτεις,αποφασίζεις...Για το C30 είναι σβέλτο και παίρνεις 1.8 με τα λεφτά που θες αλλά γρήγορο δεν το λες με βάση αυτά που καταλαβαίνω ότι θέλεις...
-
Golf εάν δεν μπορείς να πας στο 160άρι Scirocco.
Leon εάν δεν σ' εδνιαφέρει η όψη του εσωτερικού.
Αγορά σβέλτου μικρομεσαίου έως 22Κ