-
αλέξανδρε αν σου είναι εύκολο κανα νουμεράκι...
120-0,
καμια ρεπρίζ...
-
Ντεν έκει ντυναμομέτρηση καρντιά μου...
Πάντως για άλλη μια φορά, η Ford θέλει 200 κυβικά παραπάνω για να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των καλύτερων του ανταγωνισμού (όπως ακριβώς με το Focus MK1, που το 1800, ήταν στα ίδια με τα γρήγορα 1600άρια!).
Κώστα: 0-100: 8,2, 0-160: 21,2 (μισό δεύτερο πίσω απο την Giulieta και το Golf), 0-1000μ: 29,2/182,6 χ.α.ω., 110-0: 44,8 μ, 80-110 με 3η: 3,8
Πάω για ποτάκι, τα λέμε μετά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως για άλλη μια φορά, η Ford θέλει 200 κυβικά παραπάνω για να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των καλύτερων του ανταγωνισμού (όπως ακριβώς με το Focus MK1, που το 1800, ήταν στα ίδια με τα γρήγορα 1600άρια!).
Έχω την αίσθηση όμως ότι ο 1600άρης πρέπει να είναι πιο γεμάτος από τη giulietta ειδικά κάτω από τις 3000 σ.α.λ και λόγω ίσως αυτών των παραπάνω 200 κυβικών. Το golf λόγω κομπρέσσορα το σώζει το τράβηγμα στις χαμηλές.
Δεν έχω οδηγήσει τη giulietta, αλλά απ'όσα μου λέει ένας φίλος που έχει την 170άρα, κάτω από τις 2500-3000 είναι ψιλοψόφια..
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Πάντως για άλλη μια φορά, η Ford θέλει 200 κυβικά παραπάνω για να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των καλύτερων του ανταγωνισμού (όπως ακριβώς με το Focus MK1, που το 1800, ήταν στα ίδια με τα γρήγορα 1600άρια!).
Έχω την αίσθηση όμως ότι ο 1600άρης πρέπει να είναι πιο γεμάτος από τη giulietta ειδικά κάτω από τις 3000 σ.α.λ και λόγω ίσως αυτών των παραπάνω 200 κυβικών. Το golf λόγω κομπρέσσορα το σώζει το τράβηγμα στις χαμηλές.
Δεν έχω οδηγήσει τη giulietta, αλλά απ'όσα μου λέει ένας φίλος που έχει την 170άρα, κάτω από τις 2500-3000 είναι ψιλοψόφια..
Ισχυει, κυριως ομως στην αισθηση, (και επειδη ειναι μεγαλυτερη η διαφορα σε αποδοση δυναμης απο τις 3κ και μεχρι τον κοφτη σχεδον, οπου το μοτερ της γ@μει ) σε αριθμους ειναι σχεδον στα ιδια με Golf, για Focus δεν ξερω. Παντως οπως το Golf εχει κομπρεσσορα για τις χαμηλες, η Giulietta εχει ουσιαστικα συνεχως
μεταβαλλομενο χρονισμο βαλβιδων, αναλογως το φορτιο (ποσο γκαζι παταμε), κατι που σε μεγαλο βαθμο, υποκαθιστα -ας πουμε- συγκριτικα, τα 200επιπλεον κυβικα του Focus...Η 120αρα μαλιστα Giulietta ειναι ακομα καλυτερη (λενε) στις χαμηλες στροφες, λογω μικροτερης τουρμπινας και αλλης διαχειρισης χαρτογραφησης αυτη την φορα, και οχι multiair, αφου απουσιαζει η συγκεκριμενη τεχνολογια εδω, απλα 'ψοφαει' πιο εντονα στις 5κ και μετα σε σχεση με την 170αρα.
Το Focus δεν το εχω οδηγησει, ο κινητηρας του ομως πρεπει να ειναι, συμφωνα με τις προδιαγραφες, μετρησεις περιοδικων, και σε αισθηση, και σε χροια, απ' οσο λενε πολυ κοντα (ευχαριστος δηλαδη και αποτελεσματικος) σε αυτον της Giulietta, τον οποιο χαιρεσαι να φτανεις στο οριο περιστροφης ανα πασα στιγμη...
Η εμφανιση του 5απορτου, ειναι που εμενα δεν μου 'καθεται' με τιποτα...
Το sedan μου φαινεται πιο ισορροπημενο σχεδιαστικα, αλλα μεγαλωνει και σε μηκος, χανει την πρακτικοτητα στην πολη-παρκαρισμα... -
Έχω οδηγήσει 120άρα και 170άρα Giulieta όπως και Scirocco 160. Σαφώς ανώτερο το ιταλικό 170άρι μοτέρ, ειδικά ψηλά!
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Πάντως για άλλη μια φορά, η Ford θέλει 200 κυβικά παραπάνω για να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των καλύτερων του ανταγωνισμού (όπως ακριβώς με το Focus MK1, που το 1800, ήταν στα ίδια με τα γρήγορα 1600άρια!).
Έχω την αίσθηση όμως ότι ο 1600άρης πρέπει να είναι πιο γεμάτος από τη giulietta ειδικά κάτω από τις 3000 σ.α.λ και λόγω ίσως αυτών των παραπάνω 200 κυβικών. Το golf λόγω κομπρέσσορα το σώζει το τράβηγμα στις χαμηλές.
Δεν έχω οδηγήσει τη giulietta, αλλά απ'όσα μου λέει ένας φίλος που έχει την 170άρα, κάτω από τις 2500-3000 είναι ψιλοψόφια..
αχαχαχαχα τι λετε βρε παιδια....
-
Οδηγησα χθες το 150αρι focus III και μπορω να πω οτι ο κινητηρας ειναι πολυ καλος.Ειναι γραμμικος απο χαμηλα και δινει την αισθηση οτι επιταχυνει πολυ καλα.Το ηλεκτρογκαζο δεν εχει υστερηση οπως στο golf VI 160 που οδηγω συχνα-πυκνα.Η αναρτηση παντως ειναι πααααρα πολυ καλα ρυθμισμενη.Αθορυβη και ανετη οσο πρεπει-μακραν πιο αθορυβη απο το focus II που εχω οπως και ο κινητηρας.Mε λιγα λογια μεγαλη βελτιωση στο NVH.
Κρατημα (που δοκιμασα σε 2 στροφες που περναω συχνα με το δικο μου) καλυτερο χωρις να φαινεται οτι το αμαξι πιεζεται τοσο.
Για το τιμονι εχω μια ενσταση.Γρηγορο-ακριβες-αμεσο μπροστινο μερος αλλα μαλλον η αισθηση θυσιαστηκε στο βωμο της παγκοσμιοποιησης.Αρκετα υποδεεστερο απο το ΙΙ.
Για τη σχεδιαση μαζι με το χωρο αποσκευων τι να πω.epic fail
Δεν το βλεπω να πουλαει και πολυ.... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πάντως για άλλη μια φορά, η Ford θέλει 200 κυβικά παραπάνω για να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των καλύτερων του ανταγωνισμού (όπως ακριβώς με το Focus MK1, που το 1800, ήταν στα ίδια με τα γρήγορα 1600άρια!).
Έχω την αίσθηση όμως ότι ο 1600άρης πρέπει να είναι πιο γεμάτος από τη giulietta ειδικά κάτω από τις 3000 σ.α.λ και λόγω ίσως αυτών των παραπάνω 200 κυβικών. Το golf λόγω κομπρέσσορα το σώζει το τράβηγμα στις χαμηλές.
Δεν έχω οδηγήσει τη giulietta, αλλά απ'όσα μου λέει ένας φίλος που έχει την 170άρα, κάτω από τις 2500-3000 είναι ψιλοψόφια..
Ισχυει, κυριως ομως στην αισθηση, (και επειδη ειναι μεγαλυτερη η διαφορα σε αποδοση δυναμης απο τις 3κ και μεχρι τον κοφτη σχεδον, οπου το μοτερ της γ@μει ) σε αριθμους ειναι σχεδον στα ιδια με Golf, για Focus δεν ξερω. Παντως οπως το Golf εχει κομπρεσσορα για τις χαμηλες, η Giulietta εχει ουσιαστικα συνεχως
μεταβαλλομενο χρονισμο βαλβιδων, αναλογως το φορτιο (ποσο γκαζι παταμε), κατι που σε μεγαλο βαθμο, υποκαθιστα -ας πουμε- συγκριτικα, τα 200επιπλεον κυβικα του Focus...Η 120αρα μαλιστα Giulietta ειναι ακομα καλυτερη (λενε) στις χαμηλες στροφες, λογω μικροτερης τουρμπινας και αλλης διαχειρισης χαρτογραφησης αυτη την φορα, και οχι multiair, αφου απουσιαζει η συγκεκριμενη τεχνολογια εδω, απλα 'ψοφαει' πιο εντονα στις 5κ και μετα σε σχεση με την 170αρα.
Το Focus δεν το εχω οδηγησει, ο κινητηρας του ομως πρεπει να ειναι, συμφωνα με τις προδιαγραφες, μετρησεις περιοδικων, και σε αισθηση, και σε χροια, απ' οσο λενε πολυ κοντα (ευχαριστος δηλαδη και αποτελεσματικος) σε αυτον της Giulietta, τον οποιο χαιρεσαι να φτανεις στο οριο περιστροφης ανα πασα στιγμη...
Η εμφανιση του 5απορτου, ειναι που εμενα δεν μου 'καθεται' με τιποτα...
Το sedan μου φαινεται πιο ισορροπημενο σχεδιαστικα, αλλα μεγαλωνει και σε μηκος, χανει την πρακτικοτητα στην πολη-παρκαρισμα...Με τη μικρότερη τουρμπίνα έχουμε καλύτερο τράβηγμα χαμηλά. Εννοείται.Γι'αυτό μάλλον είναι σχετικά αδύναμη χαμηλά η 170άρα. Ή θα ξυρίζεις ψηλά (μεγαλύτερο τούρμπο) και χαμηλά μέχρι να πάρει μπρός η τουρμπίνα θα έχεις μια καθυστέρηση, ή θα τραβάς χαμηλά (μικρότερο τούρμπο) και θα 'ψοφάς' ψηλά. Βέβαια εδώ μιλάμε για ένα 1400 μοτέρ, γιατί παίζουν ρόλο και τα κυβικά. Δε γίνεται π.χ να ψοφίσει εύκολα χαμηλά ένα 3λιτρο μοτέρ.. Εξαρτάται και από άλλους παράγοντες βέβαια όπως το τύπο τουρμπίνας (π.χ twin scroll), αλλά σε γενικές γραμμές έχω διαπιστώσει ότι αυτό ισχύει με τα μικρά σημερινά μοτέρ με τούρμπο.
Πάντως για άλλη μια φορά, η Ford θέλει 200 κυβικά παραπάνω για να προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των καλύτερων του ανταγωνισμού (όπως ακριβώς με το Focus MK1, που το 1800, ήταν στα ίδια με τα γρήγορα 1600άρια!).
Έχω την αίσθηση όμως ότι ο 1600άρης πρέπει να είναι πιο γεμάτος από τη giulietta ειδικά κάτω από τις 3000 σ.α.λ και λόγω ίσως αυτών των παραπάνω 200 κυβικών. Το golf λόγω κομπρέσσορα το σώζει το τράβηγμα στις χαμηλές.
Δεν έχω οδηγήσει τη giulietta, αλλά απ'όσα μου λέει ένας φίλος που έχει την 170άρα, κάτω από τις 2500-3000 είναι ψιλοψόφια..
αχαχαχαχα τι λετε βρε παιδια....
Ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης λέω..Επίσης μου είπε ότι για παράδειγμα έχει ένα θέμα όταν βγαίνει από το γκαράζ του. Επειδή είναι πολύ απότομο (ανηφορά) δυσκολέυεται λίγο με το τράβηγμα χαμηλά.
-
δυσκολεύεται να βγει από το γκαραζ??
μαλλον δεν έχει συνηθίσει το ηλ/ζο σε συνδυασμό με το hill- holder -
Ίσως..Και εμένα μου φάνηκε λίγο υπερβολή..
-
Mιας και έγινε λόγως νωρίτερα για πωλήσεις το νέο Ford Focus πούλησε ΜΟΝΟ στην ευρώπη 12000 αυτοκίνητα τον μήνα απρίλιο.Ενώ συνολικά στην ευρώπη οι πωλήσεις του εχουν ξεπεράσει(επαναλαμβάνω μιλάω ΜΟΝΟ για την ευρώπη)τις 25000 αυτοκίνητα απο τα μέσα μαρτίου που άρχισε και η διάθεση του.Τα νούμερα αυτά είναι κάτι παρα πάνω από ικανοποιητικά για την Ford καθώς οι πωλήσεις αυτές αφορούν μόνο το 5θυρο μοντέλο καθώς τα sedan και station wagon δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει.Το νέο Ford Focus σε συνδυασμό με το επίσης νεο C-MAX(To οποίο μέχρι στιγμής έχει πουλήσει 56000 κομμάτια)έχουν φέρει την Ford στην δεύτερη θέση των πωλήσεων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
-
Τέτοιες πωλήσεις , θα μας κάνουν να βαράμε το κεφαλάκι μας .
Σου λέει, έβγαλα νέο μοντέλο όταν έδωσα άδεια άνευ αποδοχών στο τμήμα σχεδιασμού και πουλάει καλύτερα .
Αντε τώρα να τους πείσεις να ξαναπροσλάβουν σχεδιαστή και να επαναεπενδύσουν στο Design .
-
Σπύρο το είδες από κοντά; Εντάξει, δεν είναι Giulietta φυσικά, αλλά είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από το προηγούμενο...
-
Αδικηθηκε πολυ απ τις φωτογραφιες αυτο και εχει περασει στο μυαλο του κοσμου ως ασχημο. Απο κοντα ειναι πολυ πολυ καλυτερο.
Δεν πηραν τον Thano να τους κανει καμια σπεσιαλ φωτογραφιση, θα χαν 50000 πωλησεις τωρα μηνιαιως...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Αδικηθηκε πολυ απ τις φωτογραφιες αυτο και εχει περασει στο μυαλο του κοσμου ως ασχημο. Απο κοντα ειναι πολυ πολυ καλυτερο.Υπάρχει και ένας που απογοητευτηκε περισσότερο live ακόμα και από τις φωτογραφίες.
Ενα εντελώς αταίριαστο μπροστά και πίσω μέρος, άσχημη πρόσοψη και χοντροκομμένο πίσω μέρος και ένα προφίλ λίγο ... ανισόρροπο και δυσανάλογο.
Οπτικά με απογοήτευσε. Πολύ μπροστά στην εκτίμηση μου το προηγούμενο. -
Προχθες καναμε μια βολτα με ενα φιλο απο αντιπροσωπιες και ειχα την τυχη να οδηγησω το 1,6Τ (150HP)..
Δεν ειμαι σιγουρος για το ποια εκδοση ηταν, νομιζω πως ηταν η 'Sport' αν και λιγη σημασια εχει. Δεν ρωτησα, ο (εξυπηρετικοτατος) πωλητης δεν μου ειπε οποτε πηγαμε κατ'ευθειαν στο ζουμι.
Εξωτερικα, περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Προσωπικα δεν με χαλαει παντως.
Το εσωτερικο ειναι πολυ προσεγμενο σε οψη υλικων τουλαχιστον(αν ειναι ποιοτικα ή οχι δν με νοιαζει-δεν μπορω να το ξερω κιολας σε τελικη αναλυση ) Οπτικα παντως μου γεμισε το ματι περισσοτερο απο την (πανεμορφη) Giulietta στην οποια βρεθηκα λιγο νωριτερα(αλλα δυστυχως δεν ηταν διαθεσιμη για test drive) Το μονο που με χαλασε λιιιγο, ειναι το υπερβολικα(κατ'εμε) φορτωμενο με κουμπια τιμονι.Δεν δυσκολευτηκα να κατσω σωστα και να χωρεσω το 1,88 μου αν και ενδεχομενως να καθομουν λιγο ψηλοτερα απ οτι ηθελα.Δεν ασχοληθηκα πανω απο 20 δευτερολεπτα παντως οποτε ισως να βολευομουν ακομα καλυτερα αν το εψαχνα παραπανω.
Ο πωλητης μου ειπε επι λεξη 'Μην το λυπηθεις καθολου. Πηγαινε το οσο μπορεις, αρκει να μην μας στειλεις σε κανα χωραφι '
H διαδρομη δν ηταν η καλυτερη δυνατη. Γρηγορες-Μεσαιες στροφες κυριως με μονο κατι σαν S να ειναι το μοναδικο αργο κομματι της.
Μοτερ-Κιβωτιο: Πολυ προθυμο και εχει δυναμη παντου. ΙΣΩΣ να χανει λιγο ψηλα. 0-100, ρεπριζ κτλ προσωπικα δεν με απασχολουν αλλωστε υπαρχουν τα περιοδικα γι'αυτη την δουλεια. Οσο για το κιβωτιο, αλλαγη δεν καταφερα να χασω ουτε παραπονεθηκε στις γρηγορες αλλαγες. Για την κλιμακωση δεν μπορω να κρινω, σε γενικες γραμμες δεν μου κακοφανηκε κατι. Με 6η στα 120 εδειχνε οτι καιει περιπου 5L/100km.
Οδηγηση: Ακολουθει πιστα την τροχια που οριζεις με το τιμονι και νιωθεις το πισω μερος να συμμετεχει στο στριψιμο και να ανοιγει τοσο την τροχια οσο χρειαζεται για να μην βγαλει μουτρα. Η μουρη(λογω διαφορικου? λογω αναρτησης? λογω και των 2? δεν ξερω) παταει πολυ καλα και ακουει αμεσα στις αυξομειωσεις του γκαζιου. Αφηνεις και βαζει την μουρη μεσα χωρις δευτερη σκεψη. Πατας και βαζει την (οκ δεν εχει και 300 αλογα) δυναμη κατω χωρις υπερβολες και χαζομαρες. Δεν του αρεσουν οι διορθωσεις με το τιμονι μεσα στην στροφη παντως. Μου φανηκε τοσο ακριβες και αμεσο που οι 'τιμονιες' το μονο που καταφερναν ηταν να εχω μεταφορα βαρους σε σημεια που δεν ηθελα. Δεν ηταν εντονη ομως και δεν με τρομαξε σε καμια περιπτωση. Πληροφορηση κτλ. ΟΚ δεν νιωθεις και το μικρο πετραδακι που θα πατησουν οι μπροστινοι τροχοι. Μου εδινε να καταλαβω ομως ποτε στριβω γρηγορα και πρεπει να αφησω λιγο, ποτε στριβω αργα και εχει περισσοτερα περιθωρια και ποτε, γιατι και ποσο θα ανοιξει το πισω μερος 1-2 κλικ την τροχια του για να με κρατησει στην πορεια που του ορισα. Γενικα αντεδρασε 'ευγενικα' στην καθε καφριλα που εβαλα να κανει και με αφηνε να ξερω πως θα αντιδρασει, πριν αντιδρασει. Τα φρενα του σε αντοχη λογω διαδρομης δεν ηταν δυνατο να δω αν κουραζονται ή οχι, οταν τα χρειαστηκα σε στροφη που θυμομουν οτι ηταν πιο ανοιχτη απ'οσο ηταν, ηταν ακρως αποτελεσματικα παντως Εκει το λυπηθηκα ειναι η αληθεια γτ στην προσπαθεια να κοψω περισσοτερο το κατεβασμα 4η-3η με βρηκε στον κοφτη
Η αναρτηση δν ειναι κουτσουρο, οδηγωντας πισω στην αντιπροσωπεια μεσα απο ενα ναρκοπεδιο απο λακουβες δεν δημιουργησε προβλημα φραπεδιασης του εγκεφαλου μου Οποτε ΚΑΙ αυτο με αρεσε.
Για να μην παρεξηγηθω...Δεν ειμαι οδηγαρα, ουτε το παιζω οδηγαρα, ουτε ειμαι fanboy της Ford(το αναποδο ισως ). Απλα μεταφερω αυτα που εισεπραξα απο το αυτοκινητο στους ρυθμους που μπορεσα να κινηθω. Καλυτεροι οδηγοι απο εμενα ισως βρουνε διαφορετικες αντιδρασεις σε οριακοτερες καταστασεις απ αυτες που εφτασα εγω
-
Θεσσαλονίκη το οδήγησες Φαρμακοποιέ; Αν ναι και ήταν το μαύρο του Βροχίδη-Χατζή, ήταν η έκδοση sport με την ανάλογη ανάρτηση.
-
Οχι, στην Αλεξ/πολη το οδηγησα.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αδικηθηκε πολυ απ τις φωτογραφιες αυτο και εχει περασει στο μυαλο του κοσμου ως ασχημο. Απο κοντα ειναι πολυ πολυ καλυτερο.
Υπάρχει και ένας που απογοητευτηκε περισσότερο live ακόμα και από τις φωτογραφίες.
Ενα εντελώς αταίριαστο μπροστά και πίσω μέρος, άσχημη πρόσοψη και χοντροκομμένο πίσω μέρος και ένα προφίλ λίγο ... ανισόρροπο και δυσανάλογο.
Οπτικά με απογοήτευσε. Πολύ μπροστά στην εκτίμηση μου το προηγούμενο.Συμφωνώ απόλυτα. Όσο για το αν έχει μικρό πορτ-παγκάζ ή ογκώδες ταμπλό ή οτιδήποτε άλλο (ή οτι μοιάζει με ΚΙΑ) δε σημαίνει οτι δε θα πουλήσει. Βέβαια η Ford σχεδιαστικά είναι ή του ύψους ή του βάθους. Απο Cortina σε Sierra και απο Escort (ένα σχεδιο που απλά εξελισσόταν απο το 1980 εως το 1995) στο Focus του 98. Ε, τώρα ας περιμένουμε λίγα χρόνια ακομα μέχρι να τους ξανάρθει εμπνευση
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Αδικηθηκε πολυ απ τις φωτογραφιες αυτο και εχει περασει στο μυαλο του κοσμου ως ασχημο. Απο κοντα ειναι πολυ πολυ καλυτερο.Αφου τοσο καιρο κριναμε φωτο απο photoshop, ουσιαστικα ψευτικες. Να μου πεις αυτες βλεπαμε, τι να κρινουμε? Ομως δεν κρατουσαμε και καμια πισινη μηπως στο τελος μας αρεσει.
Ford Focus 2011