Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 66
    • Best 0
    • Groups 0

    dlmltrls

    @dlmltrls

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    66
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dlmltrls Unfollow Follow

    Latest posts made by dlmltrls

    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
      Καλησπέρα,

      μια ερώτηση στα γρήγορα: ξέρεις κανείς πως ξεχωρίζουμε τις 2 δίλιτρες Τζουλιέτες σε 140 ή 170; Μου έτυχε σε νοικιάρικο και δε μπορώ να καταλάβω ποια από τις 2 οδηγώ. Για 170 μου φάνηκε λίγο ψόφια, οπότε μάλλον για 140 την κόβω.. Στον κινητήρα JTDm-2 γράφει πάντως, και έχει δύο εξατμίσεις...

      και οι δυο εχουν διπλες εξατμισεις...μονος τροπος διαπιστωσης ειναι να δεις την αδεια ή την ασφαλεια. παντως ως επι το πλειστο οι εταιρειες ενοικιασεων στο εξωτερικο εχουν την 140, μιας και απ οτι ειχα διαβασει την αγοραζαν στην ιδια τιμη με την 1,6 105

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
      Δεν υπάρχει περίπτωση να πηγαίνεις πιο γρήγορα από εκεί. Άσε που πέφτεις και σε 2-3 stop.

      Ο καθενας εχει την αποψη του. κι εγω ετσι ορκιζομουνα πριν την δοκιμασω. σε ενα στοπ πεφτεις και σ αυτο στριβεις και βγαινεις στον κομβο σκοτινας

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dlmltrls
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      Ο χρήστης elvet έγραψε:

      για την παρακαμψη των συγκεκριμενων, ερχομενοι απο Αθηνα για Θεσσαλονικη, θα σας προτεινω την εξης εναλλακτικη. βγειτε απο την εθνικη για παραλια Ν.Παντελεημονα (ακριβως στο υψος του καστρου). κατευθυνθειτε προς παραλια. εχει για 200μ 3-4 στροφες και μετα πιανετε την παραλιακη και βγαζει στην Λεπτοκαρυα. πολυ καλος δρομος, ολο ευθεια, χωρις κινηση γιατι ολοι πανε απο πανω. πιστεψτε με βγαινει πιο γρηγορα

      Σε καμία περίπτωση δεν πας πιο γρήγορα, ούτε πιο άνετα. Τώρα το καλοκαίρι έχει πάντα κίνηση, αλλά και χειμώνα πάλι δε συμφέρει ούτε χρονικά. Η συντομότερη είνα αυτή που ανέφερε ο bebes παραπάνω

      κανω συχνα την συγκεκριμενη παρακαμψη κι εχω παρατηρησει οτι χρονικα κερδιζω παρα πολυ, καθως δεν πετυχαινω νταλικες που πανε με 50 στις στροφες του καστρου. αλλα και να πετυχω, προσπερνας πολυ ευκολα. πιστευα κι εγω πως ειναι πιο γρηγορα απο πανω,αλλα πειστηκα για το αντιθετο. δοκιμαστε το καμια φορα και θα με θυμηθειτε

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dlmltrls
    • RE: Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...

      για την παρακαμψη των συγκεκριμενων, ερχομενοι απο Αθηνα για Θεσσαλονικη, θα σας προτεινω την εξης εναλλακτικη. βγειτε απο την εθνικη για παραλια Ν.Παντελεημονα (ακριβως στο υψος του καστρου). κατευθυνθειτε προς παραλια. εχει για 200μ 3-4 στροφες και μετα πιανετε την παραλιακη και βγαζει στην Λεπτοκαρυα. πολυ καλος δρομος, ολο ευθεια, χωρις κινηση γιατι ολοι πανε απο πανω. πιστεψτε με βγαινει πιο γρηγορα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dlmltrls
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης pik. έγραψε:

      1.6 JTDm 105hp
      Κυβισμός: 1598 cc
      Ροπή: 320 Nm (32,5 Kgm) στις 1750 rpm
      Τελ. Ταχύτητα: 185 Km/h
      0-100 Km/h: 11,3 sec.
      Κατανάλωση: 4,1 l/100 Km

      Συνφορουμιτες αυτα διαβαζω στο σαιτ της αλφαρομεο για τον πετρελαιοκινητηρα της ιουλιετας..ισχυει τοσο χαμηλη καταναλωση?????τον εχει καποιος αυτον τον κινητήρα??

      ισχυει η καταναλωση. στην εθνικη με 90 και ουριο ανεμο....

      και κατηφορα....

      ε, ενταξει η αληθεια ειναι κατηφορα δεν θελει. εγω εχω την 2.0 πετρελαιο και στα 90 με cruise στην ευθεια μου δειχνει 4.2. αλλα πρεπει να κρατηθεις πολυ να μην το πατησεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης antouan64 έγραψε:
      1.6 JTDm 105hp
      Κυβισμός: 1598 cc
      Ροπή: 320 Nm (32,5 Kgm) στις 1750 rpm
      Τελ. Ταχύτητα: 185 Km/h
      0-100 Km/h: 11,3 sec.
      Κατανάλωση: 4,1 l/100 Km

      Συνφορουμιτες αυτα διαβαζω στο σαιτ της αλφαρομεο για τον πετρελαιοκινητηρα της ιουλιετας..ισχυει τοσο χαμηλη καταναλωση?????τον εχει καποιος αυτον τον κινητήρα??

      ισχυει η καταναλωση. στην εθνικη με 90 και ουριο ανεμο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      η διαφορα του ενος δευτερολεπτου ειναι μεν υπαρκτη, αλλα οχι τοσο ευκολα αντιληπτη. ωστοσο σε καμια περιπτωση δεν θα μπορουσε να πει καποιος πως η 105 ειναι πιο γρηγορη. απο την αλλη ομως αν εισαι σε μια ανηφορα και εχεις και λιγο πιο φορτωμενο το αυτοκινητο, η diesel πραγματικα θα αφησει πισω την βενζινοκινητη. αρα κατα την αποψη μου υπαρχει μια σχετικη ισοπαλια στις επιδοσεις αυτων των 2. γι αυτο και ανεφερα πως αν τελικως καποιος κανει πολλα χιλιομετρα αξιζει να παει για την diesel. αν ειναι στα 10-15.000 ετησιως , ας κρατησει τα 2,5 χιλιαρικα και ας βαζει τζαμπα βενζινη για κανα 2-3 χρονια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
      Είμαι της άποψης ότι ένα πετρελαιοκίνητο μπορεί να είναι γρήγορο,όχι όμως 'sport' (πάντα σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο),αλλά όλα αυτά πρέπει να επαληθεύονται και σε ένα minimum βαθμό στην καθημερινή οδήγηση.
      Η 120αρα tjet είναι πιο 'sport' από την 105 mjet,μόνο στο βαθμό που μπορεί να παράγει θόρυβο στις 6000 στροφές (εκεί που ή άλλη σταματά στι 4500).Μέχρι εκεί (α....είναι και 1 δεύτερο πιο γρήγορη στις επιταχύνσεις από στάση,έχοντας παράλληλα 10 χιλιόμετρα μεγαλύτερη τελική).
      Στην καθημερινή πρακτική (εκεί που το 0-100 και η τελική πάνε περίπατο),δεν υπάρχει πραγματικά επαφή ανάμεσα στις δύο.Η 105mjet ταξιδεύει πρακτικά (επιταχύνει, διατηρεί ταχύτητες) με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το κάνει η δίλιτρη mjet (στη θέση D έχει ακριβώς την ίδια ροπή με αυτήν της 170 mjet στη θέση N).Εκείνο που προβληματίζει είναι κυρίως ότι τα 105 άλογα ακούγονται λίγα για μια AR του σήμερα (η έκδοση με τα 120 σίγουρα θα ήταν προτιμότερη).Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι εκεί που η φορολόγηση γίνεται με βάση την απόδοση του κινητήρα και όχι τον κυβισμό,η ιδανική έκδοση της γκάμας θεωρείται η 140αρα δίλιτρη mjet.
      Aν κάποιος θέλει μια επίφαση sport οδήγησης επιλέγει την 170 mair,έχοντας βέβαια το μειονέκτημα της τσιμπημένης κατανάλωσης.

      Για να μην το κουράζω,επειδή έχω οδηγήσει όλες τις εκδόσεις της G.Η 105 mjet είναι στο δρόμο παντού πιο σβέλτη από την 120αρα tjet,με μοναδικό της μειονέκτημα το χαρακτηριστικό κενό απόδοσης στην περιοχή ανάμεσα στις 1200-1600 στροφές.Ο ήχος παύει να έχει ταξιτζίδικη χροιά πάνω από τις 2000 στροφές και γίνεται ευχάριστος ακουστικά μετά τις 2500.
      Και επειδή έκανα 2200 χλμ το τελευταίο 10ηερο με τον 120αρη 1,6 mjet σε bravo,η μεικτή κατανάλωση (autostrada,superstrada,πόλη)κυμάνθηκε στα 6,5 περίπου λίτρα και τα δύο γεμίσματα που χρειάστηκαν όλα και όλα, είχαν κόστος 170 ευρώ συνολικά.

      επειδη τυχαινει να εχω την 2.0 jtdm2 170,δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθει με την 105 σε επιταχυνση και διατηρηση ταχυτητας κτλ οπως αναφερεις, βλεποντας και μονο την τιμη της μεγιστης ροπης..... με την ιδια λογικη κι επειδη εχει πολλη παραπανω ροπη απο την multiair, πρεπει να ειναι και πιο ανετη απο αυτην.ουτε ενα αυτοκινητο με τελικη 185 μπορει να ταξιδευσει με την ιδια ανεση στα 170, σε σχεση με ενα που εχει τελικη 218.

      ναι η 1.6 105 εχει αξιοπρεπεις επιδοσεις, ναι ειναι οικονομικη, αλλα οχι οτι ειναι και στα ιδια με την 2.0 170.....!!!

      κι επειδη βλεπω πολυ προβληματισμο για τις επιδοσεις της 1.6 σε σχεση με τον 1.4 120 βενζινη, θα προτρεψω τους φιλους να επισκεφθουν το site της alfaromeo.gr και να δουνε την ενοτητα με τα τεχνικα στοιχεια της G. εχει και μετρησεις σε χρονους 60-100 και 80-120. απο εκει θα παρουν μια ιδεα για το ποσο μπορει να υπολειπεται η πετρελαιοκινητη εκδοση.

      η τιμη της ροπης σε ενα αυτοκινητο εχει σχεση με την δυναμη. το πετρελαιοκινητο θα επιταχυνει πιο γρηγορα σε σχεση με ενα βενζινοκινητο σε μια ανηφορα οπου και τα δυο αυτοκινητα θα ειναι φορτωμενα. κι αυτο γιατι θα ειναι πιο δυνατο, οχι πιο γρηγορο λογω ροπης!

      για ολους τους φιλους που προβληματιζονται, θα πω το εξης. αν εχετε σκοπο ετησιως να κανετε πανω απο 20.000 χιλιομετρα, παρτε την 1.6 πετρελαιο. η διαφορα στο κοστος ειναι μεγαλη σε βαθος 5ετιας. αν ομως κανετε γυρω στα 10.000-15.000 το χρονο, καλυτερα παρτε την 1.4 120 αλογα, και κρατηστε τα 2500 της διαφορας της τιμης. ειναι σαν να εχετε για 2.5 χρονια τσαμπα καυσιμα. ετσι δεν θα εχετε και κανεναν ενδοιασμο για τα 'γκαζια'. αν ερχοταν καποιος και σας ελεγε για 2 χρονια θα χεις τσαμπα βενζινη, δεν θα το σκεφτοσασταν σοβαρα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • RE: Οδήγησα....

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      Σωστα! Απ' ότι βλέπω έχει δύο 'γκρίζα'. Το grigio magnesio που ήταν αυτό και το (πιο σκούρο και μολυβί) grigio antracite το οποίο απο κοντά είνα πολύ ωραιο.

      αυτο που οδηγησες ειναι το anthracite. το μαγνεσιο ειναι πιο ανοιχτο γκρι....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

      Πάντως δεν είμαι ευχαριστημένος με την κατανάλωση της jtdm. Ένα 8αρι βγάζω. Τώρα είμαι στο 7,5 και άντε με βία να πέσει στο 7. Αλλά συμφέρει στο εξωτερικό επειδή είναι φθηνότερο το diesel.


      • Sent from my iPad 2 using Tapatalk

      Με τι ρυθμούς;

      Εθνική 140-160 και πόλη. Νορμαλ, γιατί παίζουν και κάμερες. Δε δουλεύω το start/stop.


      • Sent from my iPad 2 using Tapatalk

      εχω την jtdm 170 και εντος πολης αποκλειστικα που κινουμαι τις τελευταιες 10 μερες, με κλιματισμο, ειμαι στα 8,1. οταν κινουμαι και εκτος με τις ταχυτητες που προανεφερες εχω γυρω στα 7λ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dlmltrls
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr