Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 438
    • 439
    • 440
    • 441
    • 442
    • 521
    • 522
    • 440 / 522
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10430
    134592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Citroen C3 1.5 diesel με 14.000χλμ
      Έκανα μια διαδρομή 400χλμ περίπου στην Ε.Ο κατά βάση.

      Όσον αφορά το εσωτερικό του ξεκινώντας από την ποιότητα μου φάνηκε εξαιρετική. Ναι μεν σκληρά πλαστικά αλλά ποιοτικά, το ίδιο και η όλη συναρμογή αλλά και οι διακόπτες. Για μένα παίρνει άριστα, σε αυτή την κατηγορία μου φάνηκε το μόνο αξιοπρεπές.
      Η θέση οδήγησης πολύ καλή και άνετη, δεν κάθεσαι ούτε ψηλά ούτε χαμηλά και στο ταξίδι δεν κούρασε καθόλου. Τα όργανα μεγάλα και ευκρινέστατα. Mεγάλο fail βέβαια το ότι πρέπει να χειρίζεσαι το AC από την κεντρική οθόνη. Δε δυσκολεύτηκα στη χρήση του αλλά το να θες να αλλάξεις πχ τη ρύθμισή του και να πρέπει να αλλάζεις οθόνη από το ραδιόφωνο στο AC δε μου άρεσε, θα προτιμούσα τον παραδοσιακό τρόπο.

      Ο κινητήρας μου φάνηκε ικανοποιητικός, με 4 άτομα και μονίμως AC ανταποκρίθηκε αξιοπρεπέστατα, φάνηκε να έχει λίγο νεύρο αλλά δε μπορούσα να το τεστάρω περισσότερο. Η κατανάλωση κυμάνθηκε στα 5.5λ/100χλμ περίπου με ταχύτητες 120-140χλμ. Το κιβώτιό του και συγκεκριμένα ο επιλογέας του δε μου άρεσε τόσο, οι διαδρομές είναι πολύ κοντές αλλά με πολύ μαλακό κούμπωμα. Υπήρξαν φορές που δε μπορούσα να καταλάβω αν έχω 3η-4η ή νεκρά.
      Η ηχομόνωση του πολύ καλή επίσης, λίγο ακούγεται το μοτέρ αλλά δεν ενοχλεί σε ταχύτητες άνω των 130χλμ.

      Οδηγικά δεν μπόρεσα να καταλάβω και πολλά, είναι πολύ άνετο και δεν κοπανάει αλλά σε σε ένα συγκεκριμένο σημείο με αναπήδηση το αυτοκίνητο ήταν σα να έκανε άλμα, με την ίδια ταχύτητα με άλλα αυτοκίνητα δε το ένιωσα ποτέ, οπότε συνηθισμένος έτσι όπως μπήκα ειδικά οι πίσω πρέπει να βρήκαν στον ουρανό.

      Συνολικά πολύ καλό αμαξάκι, διαστάσεις ιδανικές για την πόλη, αλλά παρ όλα αυτά θα κάνει και ένα άνετο ταξίδι εκτός. Οι χώροι εννοείτε περιορισμένοι, ωστόσο μια μικρή βαλίτσα τη βάζεις άνετα στο ντουλαπάκι. Τόσο μεγάλο πρώτη φορά είδα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 last edited by

        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

        Όσον αφορά το εσωτερικό του ξεκινώντας από την ποιότητα μου φάνηκε εξαιρετική. Ναι μεν σκληρά πλαστικά αλλά ποιοτικά, το ίδιο και η όλη συναρμογή αλλά και οι διακόπτες. Για μένα παίρνει άριστα, σε αυτή την κατηγορία μου φάνηκε το μόνο αξιοπρεπές.

        Πολύ ωραία η κριτική, αλλά μου φάνηκε περίεργο το ότι σου φάνηκε το μόνο αξιοπρεπές σε απτή ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία.

        Μετά συγχωρήσεως, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα είτε είσαι προκατειλημένος είτε δεν έχεις μπει σε αρκετά αμάξια της κατηγορίας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Kακή διατύπωση γιατί όντως μου φάνηκε έτσι σε σχέση με όλα όσα έχω δει και σίγουρα δεν είναι αρκετά ούτε κατηγορίας premium. Προκατειλημένος δεν είμαι αλλά σίγουρα τα ξεψειρίζω. Γενικά όταν ένα αυτοκίνητο δεν έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό απαιτώ να είναι καλοκατασκευασμένο με όσο το δυνατόν ποιοτικότερο εσωτερικό για να ξεχνιέμαι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harisma23 last edited by

            Εγώ απλώς το σχολίασα γιατί η δήλωση 'το μόνο αξιοπρεπές από ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία του', δεν ισχύει για κανένα αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε κατηγορία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dasimo last edited by

              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
              Kακή διατύπωση γιατί όντως μου φάνηκε έτσι σε σχέση με όλα όσα έχω δει και σίγουρα δεν είναι αρκετά ούτε κατηγορίας premium. Προκατειλημένος δεν είμαι αλλά σίγουρα τα ξεψειρίζω. Γενικά όταν ένα αυτοκίνητο δεν έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό απαιτώ να είναι καλοκατασκευασμένο με όσο το δυνατόν ποιοτικότερο εσωτερικό για να ξεχνιέμαι.

              Εμένα πάλι μου φάνηκε μια χαρά η κριτική σου και θα το έλεγα και διαφορετικά.....
              Μου φάνηκε σαν ένα αμάξι που παράγονται 100 χιλιαδες κομμάτια τον χρόνο και δεν έχει σχέση με τα αλλά που παράγονται κατά ένα εκατομμύριο τον χρόνο.
              Συμφωνώ απόλυτα για το C3 , είναι τόσο καλοφτιαγμένο και οδηγικά καλό που δεν μου έκανε εντύπωση ότι έβγαινε ακριβότερο απ το καινούργιο πόλο σε αντίστοιχο configuration...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

                Kακή διατύπωση γιατί όντως μου φάνηκε έτσι σε σχέση με όλα όσα έχω δει και σίγουρα δεν είναι αρκετά ούτε κατηγορίας premium. Προκατειλημένος δεν είμαι αλλά σίγουρα τα ξεψειρίζω. Γενικά όταν ένα αυτοκίνητο δεν έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό απαιτώ να είναι καλοκατασκευασμένο με όσο το δυνατόν ποιοτικότερο εσωτερικό για να ξεχνιέμαι.

                Εμένα πάλι μου φάνηκε μια χαρά η κριτική σου και θα το έλεγα και διαφορετικά.....
                Μου φάνηκε σαν ένα αμάξι που παράγονται 100 χιλιαδες κομμάτια τον χρόνο και δεν έχει σχέση με τα αλλά που παράγονται κατά ένα εκατομμύριο τον χρόνο.
                Συμφωνώ απόλυτα για το C3 , είναι τόσο καλοφτιαγμένο και οδηγικά καλό που δεν μου έκανε εντύπωση ότι έβγαινε ακριβότερο απ το καινούργιο πόλο σε αντίστοιχο configuration...

                Μάλλον δεν έχεις προσέξει τη διατύπωση του Πάνου, γιατί δεν φαίνεται να συμφωνείτε απόλυτα...
                Συμφωνείτε ότι είναι καλοφτιαγμένο, αλλά διαφωνείτε ως προς το οδηγοκεντρικό.

                Κατά τ' άλλα κάνεις λάθος στην εκτίμηση σου ότι το γεγονός ότι φτιάχνεται σε λιγότερα κομμάτια από π. χ. ένα Polo είναι εχέγγυο ποιότητας. Και τα δύο είναι βιομηχανικά προϊόντα μαζικής παραγωγής. Δεν μιλάμε για παραγωγή μερικών δεκάδων ή εκατοντάδων πανακρίβων αυτοκινήτων τον χρόνο με συναρμολόγηση στο χέρι από υπερεκπαιδευμένους τεχνίτες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Οδηγικά καλό ένα C3... δηλαδή το Fiesta είναι mini supercar. Τι άλλο θα διαβάσουμε!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dasimo last edited by

                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                    Kακή διατύπωση γιατί όντως μου φάνηκε έτσι σε σχέση με όλα όσα έχω δει και σίγουρα δεν είναι αρκετά ούτε κατηγορίας premium. Προκατειλημένος δεν είμαι αλλά σίγουρα τα ξεψειρίζω. Γενικά όταν ένα αυτοκίνητο δεν έχει οδηγοκεντρικό προσανατολισμό απαιτώ να είναι καλοκατασκευασμένο με όσο το δυνατόν ποιοτικότερο εσωτερικό για να ξεχνιέμαι.

                    Εμένα πάλι μου φάνηκε μια χαρά η κριτική σου και θα το έλεγα και διαφορετικά.....
                    Μου φάνηκε σαν ένα αμάξι που παράγονται 100 χιλιαδες κομμάτια τον χρόνο και δεν έχει σχέση με τα αλλά που παράγονται κατά ένα εκατομμύριο τον χρόνο.
                    Συμφωνώ απόλυτα για το C3 , είναι τόσο καλοφτιαγμένο και οδηγικά καλό που δεν μου έκανε εντύπωση ότι έβγαινε ακριβότερο απ το καινούργιο πόλο σε αντίστοιχο configuration...

                    Μάλλον δεν έχεις προσέξει τη διατύπωση του Πάνου, γιατί δεν φαίνεται να συμφωνείτε απόλυτα...
                    Συμφωνείτε ότι είναι καλοφτιαγμένο, αλλά διαφωνείτε ως προς το οδηγοκεντρικό.

                    Κατά τ' άλλα κάνεις λάθος στην εκτίμηση σου ότι το γεγονός ότι φτιάχνεται σε λιγότερα κομμάτια από π. χ. ένα Polo είναι εχέγγυο ποιότητας. Και τα δύο είναι βιομηχανικά προϊόντα μαζικής παραγωγής. Δεν μιλάμε για παραγωγή μερικών δεκάδων ή εκατοντάδων πανακρίβων αυτοκινήτων τον χρόνο με συναρμολόγηση στο χέρι από υπερεκπαιδευμένους τεχνίτες...

                    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου , αλλά είναι γεγονός ότι τα Citroën εδώ και καιρό είναι καλύτερα ποιοτικά και ως προς την λεγόμενη απτή ποιότητα. Σε ότι αφορά το οδηγικό κομμάτι και πάλι επειδή οδήγησα και εγώ και τα δυο είναι καλύτερο το γαλλικό . Το καλύτερο αμάξι στην κατηγορία period είναι το fiesta .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dasimo last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Οδηγικά καλό ένα C3... δηλαδή το Fiesta είναι mini supercar. Τι άλλο θα διαβάσουμε!!!

                      Ας αφήσουμε τα περιττά σχόλια του τύπου τι άλλο θα ακούσουμε ........δεν χρειάζεται διαδικτυακό bullying και προσβολές.....μιλάμε πάντα για ένα city car και κρίνεται μόνο ως προς αυτό....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Σε λίγο θα ακούσουμε και ότι ασκήσαμε φυσική βία...

                        Το κάθε αυτοκίνητο κρίνεται σε όλα!!! Και το Fiesta Β Segment είναι, αλλά δεν είναι βάρκα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dasimo last edited by

                          Μα ρε Δια το ίδιο πράγμα λέμε αλλά επίσης αναφέρουμε ότι ένα αμάξι αυτής της κατησγοριας τα δυναμικά χαρακτηριστικά έπονται

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Συγγνώμη Ντασιμο, αλλά για μένα ποτέ δεν έπονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                              Μα ρε Δια το ίδιο πράγμα λέμε αλλά επίσης αναφέρουμε ότι ένα αμάξι αυτής της κατησγοριας τα δυναμικά χαρακτηριστικά έπονται

                              Αυτό είναι κάτι (πολύ) συζητήσιμο, ανάλογα με τον αγοραστή.

                              Σίγουρα πάντως για μεγάλη μερίδα των αγοραστών τα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι πολύ σημαντικά. Και αντικειμενικά, με το μέγεθος των σουπερμίνι να έχει μεγαλώσει σε επίπεδο που να μπορούν να αποτελέσουν το μοναδικό αυτοκίνητο μιας μικρής οικογένειας, λογικό είναι να υπάρχουν αυξημένες απαιτήσεις σε οδηγικό επίπεδο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Έχοντας οδηγήσει και τα δύο έχω να πω ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε fiesta και c3 σε κανένα βασικό τομέα. Ανώτερο το fiesta σε οδηγικά χρκα, στήσιμο, κινητήρα, ποιότητα εσωτερικού. Μόνο σε χώρους καμπίνας αν θυμάμαι καλά υπερέχει το c3, ενώ το fiesta ειναι το καλύτερο της κατηγορίας συνολικά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                                  Έχοντας οδηγήσει και τα δύο έχω να πω ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε fiesta και c3 σε κανένα βασικό τομέα. Ανώτερο το fiesta σε οδηγικά χρκα, στήσιμο, κινητήρα, ποιότητα εσωτερικού. Μόνο σε χώρους καμπίνας αν θυμάμαι καλά υπερέχει το c3, ενώ το fiesta ειναι το καλύτερο της κατηγορίας συνολικά

                                  Σε τι θα μπορούσαν να έχουν σχέση άλλωστε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    5 πόρτες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας απο ενα αυτοκίνητο πχ προσωπικά εχω καταλήξει πως για μακρινά ταξίδια και πολύωρη οδήγηση αυτό που μετράει είναι τα καθίσματα , η κατανάλωση , το μεγάλο ντεπόζιτο και το Cruise control με αυτήν ακριβώς τι σειρά.

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
                                        Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας απο ενα αυτοκίνητο πχ προσωπικά εχω καταλήξει πως για μακρινά ταξίδια και πολύωρη οδήγηση αυτό που μετράει είναι τα καθίσματα , η κατανάλωση , το μεγάλο ντεπόζιτο και το Cruise control με αυτήν ακριβώς τι σειρά.

                                        • και μια σχετικά καλή ηχομόνωση (κυρίως από τις ρόδες και το χώρο του κινητήρα)
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petran17 last edited by

                                          Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
                                          Εξαρτάται τι θέλει ο καθένας απο ενα αυτοκίνητο πχ προσωπικά εχω καταλήξει πως για μακρινά ταξίδια και πολύωρη οδήγηση αυτό που μετράει είναι τα καθίσματα , η κατανάλωση , το μεγάλο ντεπόζιτο και το Cruise control με αυτήν ακριβώς τι σειρά.

                                          Ναι αλλα δεν θα κανεις μονο μακρινα ταξιδια.. ουτε επισης θα παρεις αυτοκινητο για μαρκινα ταξιδια και ενα αλλο πχ για πολη...
                                          Κοιτας να τα συνδυασεις ολα μαζι και τι σου προσφερει καλυτερο το καθε ενα.. και σε τι βαθμο...
                                          Αυτα που αναφερεις βεβαια δεν ειναι ζητουμενα μονο των μακρινων ταξιδιων... αλλα ελπιζω να καταλαβαινεις τι θελω να πω.

                                          Εγω πχ κοιταζω το στησιμο, οδικη συμπεριφορα παρα πολυ... επειδη ευχαριστιεμαι την ωραια οδηγηση και την σπιρτοζικη εχω παθει πλακα με το Fiesta.. που για μενα προσωπικα τα συνδυαζει ολα αυτο το αυτοκινητο ... αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο για τον καθενα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • panos2171
                                            panos2171 last edited by

                                            Σαν πρώτο παράγοντα κι εγώ θα έβαζα το στήσιμο/οδηγική συμπεριφορά. Από κει και πέρα δε γίνεται ένα αυτοκίνητο να τα κάνει όλα στον απόλυτο βαθμό, κάπου θα υπερέχει, κάπου θα υστερεί.
                                            Ναι αν θες να κάνεις ταξίδια ισχύουν όλα αυτά που είπε ο ΜΟΝΜΑΝ. Παρ όλα αυτά υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορούν εκτός των άλλων να είναι ΚΑΙ καλοστημένα και αυτά συνήθως είναι τα Ford.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 438
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 521
                                            • 522
                                            • 440 / 522
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr