-
Ο έλληνας γουστάρει τ-ου-ο-τα λέμε (διαβάζεται στα ελληνικά). Και ο γύφτος κάτι ξέρει που τα παίρνει τόσα χρόνια.
Τι να μας πει τώρα το clio και το fiesta, το τζαπόνι είναι αλλού -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ναι, γι' αυτό τα έχει κάνει ασήκωτα από το ξύλο.Ούτε κατά διάνοια...
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Eνώ ο γάλλος που γουστάρει το ρενώ ή ο γερμανός που γουστάρει ΜΟΝΟ γερμανικά είναι καλύτερος.
Μαντ και λοιποί της κατά κράτους θεωρίας, κάπου είναι καλύτερο κάπου είναι χειρότερο.Τα βάζει κάτω και διαλέγει το πλέον ταιριαστό ο καθένας.
-
Είναι τουοτα
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο έλληνας πρέπει να γουστάρει μόνο ΠΟΝΥ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Eνώ ο γάλλος που γουστάρει το ρενώ ή ο γερμανός που γουστάρει ΜΟΝΟ γερμανικά είναι καλύτερος.Μαντ και λοιποί της κατά κράτους θεωρίας, κάπου είναι καλύτερο κάπου είναι χειρότερο.Τα βάζει κάτω και διαλέγει το πλέον ταιριαστό ο καθένας.
Ειδικά σε σχέση με το Ρενώ, το Τουότα με την πολύχρονη εγγύηση (και τέλος κατά τα άλλα) χάνει κατά κράτος.
-
Το yaris είναι ένα τίμιο αλλά υπερτιμημένο αυτοκίνητο πόλης που πουλάει όσο πουλάει στην Ελλάδα καθαρά λόγω ονόματος. Το έχω οδηγήσει και σε γενικές γραμμές σκοράρει στον μέσο όρο στους περισσότερους τομείς (έχει βέβαια καλούς χώρους επιβατών, είναι ευκολοοδήγητο με μαλακά χειριστήρια και ευνοούμενο από την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου έχει καλές ρεπρίζ). Αλλά αυτή η πλαστικίλα μέσα δεν παλεύεται, τουλάχιστον για μένα. Οδηγικά πάλι είναι αρκετά βελτιωμένο με το προηγούμενο αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τα fiesta, clio, 208. Απορώ που υπάρχει κόσμος που δίνει 16 και 17 χιλιάρικα για ένα νορμάλ εξοπλισμένο yaris diesel.
-
Fiat 500 1.3 mjt diesel εκδοση lounge
Υπεροχο μικρο αυτοκινητάκι που όμως έχει εξαιρετικη εκμετάλευση χωρων. Ενδεικτικο ειναι οτι ενω ειμαι 1.85 , με ρυθμισμενο το καθισμα στο υψος μου χωρούσα πίσω με μια ελαφρια κλιση δεξιά και παράλληλα διατηρούταν χώρος για τον ας πούμε 6χρονο γιό μου δίπλα. Το πορτ μπαγκάζ ειναι τουλάχιστον εντυπωσιακογια τα δεδομένα αφου χωράει μέχρι και 200 ευρω Βασιλόπουλου (με το αυγοτάραχο στην κρυφή θήκη που έχει πάνω απο το ντουλαπακι!). Μπάινω μέσα και μου κάνει εντύπωση το 'βάρος' της απτής ποιότητας της κατασκευής .Η πόρτα έχει εξαιρετική αίσθηση και νιώθεις το πριμιουλικι της κατασκευής! Επίσης προσεγμένος ειναι ο διακοσμος και εξαιρετικης ποιότητας αν και σκληρά τα πλαστικά. Αρνητική εντύπωση οι διακόπτες των παραθύρων που είναι τοποθετημένοι εκατέρωθεν του λεβιές ταχυτήτων σε θέση αλλα και με ποιότητα υλικού που μάλλον αποδυκνύει οτι απλα ειχαν ξεχάσει να τους βάλουν στο αρχικό σχέδιο. Λιγο περίεργη μου φάνηκε η θέση του διακόπτη και χρειάστηκα προσπαθεια να βάλω το κλειδί. Απιστευτη η αισθηση της σταθερής γυάλινης οροφής που δίνει αλλη χαρη και φωτισμό στο εσωτερικό αν και θα πρεπει να ελεγχθει κατα πόσο το διατρητο πλαστικό κάλυμα αντέχει Ελληνικη ανοιξη, καλοκαίρι. Εντυπωσιακοί ειναι και οι χωροι για τους 2 επιβάτες μπροστά που κάθονται στην κυριολεξια σαν Βασιλιάδες. Εχουμε βάλει εμπρός τον κινητηρα και το θερμόμετρο αποκαλύπτει πως και κάποιος άλλος πριν απο λίγο ειχε κανει τεστ ντραιβ το αμαξι, αρα θεωρω τον κινητηρα ζεστο. Οαλ αυτα τα γράφω γιατι μου έκανε εντύπωση η βελούδινη λειτοργία και το γεγονός οτι μέχρι της 3 χιλιάδες στροφές ουσιαστικά δεν τον ακούς τον κινητήρα και κάνει τον 1.6 e-hdi της PSA να ακούγεται σαν αρμα μαχης! Αρνητική εντύπωση όμως μου κάνει οτι ενω το καράβι το δικό μου απο τις 1200 στρόφες αρχίζει να δίνει ροπούλα εδώ πρίν τις 2 χιλιάδες ουσιαστικά δεν γίνεται τιποτα! (να σημειώσω οτι το αμάξι ειχε 490 χιλιομετρα) . Ξεκινάει η βόλτα και αμέσως εντοπίζω κάτι περίεργο που δεν ειναι αλλο απο τη λειτουργία του τιμονιού......έχω την αίσθηση οτι οδηγάω τηλεκατευθυνόμενο μιάς και οι τρόχοι γυρίζουν με την σκέψη....και βεβαια αποκλειστικός υπεύθυνος για αυτό είναι η λειτοyργία city που ο προηγούμενος εχει αφήσει στο on....αλλαγη και επιστροφή στην κανονικότητα που λεει και ο αντιπροεδρος με πολύ καλή αισθηση και κύλιση. Εντυπωση κάνει 'το ακριβό' της κύλισης που σου δημιουργεί ανετα τη αίσθηση οτι οδηγείς μεσαιο premium και επ ουδενι οχι μικρότατο premium. 'Ακριβος' ήχος στις λακούβες που με κάνει και ρωταω τον συνοδηγό αν το αμάξι φοράει ημιάκαμπτο η κατι αλλο! Ο κινητήρας δεν θυμίζει σε τιποτε πετρέλαιο (ουτε καν ο ηχος απο μεσα) και έχει τυπικά χαρακτηριστικά βενζίνης μιας και μετά τις 2 χιλιάδες σαλ τράβαει άνετοτατα μέχρι τις 5 και απλα απο συνήθεια αλλάζεις ταχύτητα. Το κιβώτιο ταχυτήτων τυπικό Φιατ που σε κάνει να γνωρίζεις περίπου τι ταχύτητα έχεις και μου φάνηκε καλύτερο μόνο απο του Μεγκάν ΙΙ μου πράγμα που δεν το κάνει να αποφευγει τον υποβιβασμό (οπως και το γεγονος οτι έχει 6 ταχύτητες πράγμα που δεν συνάδει με τα 20 κιλα ροπής του κινητήρα και τα 95 ατίθασσα ατια του!) Συνολικά το βρήκα εξαιρετικό....και αξίζει μεχρι και τελευταίο τα 13 εως 14 χιλιάδες ευρώ που λέει το χαρτί που έχω στο σπίτι με το κλειδι΄στο χέρι. Αρνητική εντύπωση η έλλειψη ESP το 2014 ως στανταρ εξοπλισμό (και μιάς και με εσωσε 1 φορά στην βροχη με την Γαλλίδα το θεωρώ πλέον απαραίτητο). Εξαιρετική κύλιση, ακριβή κατασκευή, πολύ καλό φινίρισμα, ενδιαφέρων εξοπλισμός το καθιστούν no brainer 2ο αμάξι για αυτόν που δεν θέλει να μπεί στον σωρό των polo, punto, yaris, κλπ 3 πορτων και θέλει κατι πιο classy και πιο elegant, premium για τις καθημερινές του ανάγκες. Η καλύτερη τιμή κατα 3 χιλιάδες και τα 10 παραπάνω αλόγατα που εχει ο κινητηρας το κάνουν hands down winner στην μάχη με το Alfa Romeo Mito αλλα κατα την γνωμη μου και σε σχέση με το πολύ ακριβότερο 3πορτο 1.6 mini αλλα και βέβαια το Audi A1 1.6 tdi που είναι αμεσα συγκρίσιμα! Το λάτρεψα , το σκέφτομαι, ειμαι με το ενα πόδι μεσα σε ενα sport!
-
Δεν έχουν σχέση οι χώροι του 500 με τα yaris, clio, fiesta, punto κλπ, είναι μια κατηγορία κάτω. Σε lounge 1.4 βενζίνης που είχα κάνει ένα μικρό ταξίδι το κεφάλι μου ήταν σε στενή επαφή με την οροφή (είμαι 1.87) και αναγκάστηκα να ρίξω την πλάτη για να νιώθω άνετα. Πίσω από εμένα δεν βρήκα τα πράγματα τόσο άνετα όσο εσύ ενώ και ο χώρος αποσκευών με 185 λίτρα είναι πολύ μικρός. Μήπως οδήγησες το 500L
Ωραίο αυτοκινητάκι αλλά ακριβό έως πολύ ακριβό. Θα το έπαιρνα άνετα μεταχειρισμένο, με 4-5 χιλιάρικα κάτω η αγορά του γίνεται πιο λογική. Ο 1.3 mjet τουλάχιστον σε ένα νοικιάρικο qubo με το οποίο είχα κάνει 2500 χλμ σε ιταλία-ελβετία έκανε πολύ φασαρία. Τούρμπιζε λίγο πριν από τις 2000 στροφές αλλά μετά τις 4000 είχε αισθητή πτώση. Από την άλλη οικονομικότατος, 4.9 στα 100 έκαψε στο παραπάνω ταξίδι με Άλπεις (stelvio pass), πόλεις, τα πάντα όλα. -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
....και αξίζει μεχρι και τελευταίο τα 13 εως 14 χιλιάδες ευρώ που λέει το χαρτί που έχω στο σπίτι με το κλειδι΄στο χέρι. Αρνητική εντύπωση η έλλειψη ESP το 2014 ως στανταρ εξοπλισμό (και μιάς και με εσωσε 1 φορά στην βροχη με την Γαλλίδα το θεωρώ πλέον απαραίτητο). Εξαιρετική κύλιση, ακριβή κατασκευή, πολύ καλό φινίρισμα, ενδιαφέρων εξοπλισμός το καθιστούν no brainer 2ο αμάξι για αυτόν που δεν θέλει να μπεί στον σωρό των polo, punto, yaris, κλπ 3 πορτων και θέλει κατι πιο classy και πιο elegant, premium για τις καθημερινές του ανάγκες. Η καλύτερη τιμή κατα 3 χιλιάδες και τα 10 παραπάνω αλόγατα που εχει ο κινητηρας το κάνουν hands down winner στην μάχη με το Alfa Romeo Mito αλλα κατα την γνωμη μου και σε σχέση με το πολύ ακριβότερο 3πορτο 1.6 mini αλλα και βέβαια το Audi A1 1.6 tdi που είναι αμεσα συγκρίσιμα! Το λάτρεψα , το σκέφτομαι, ειμαι με το ενα πόδι μεσα σε ενα sport!με 14κ παιρνεις ετοιμοπαραδοτα μικρομεσαια οπως το Focus 1.0Τ... Την τιμη την θεωρώ κακη. Οπως και το αμάξι γενικα απο μεσα η ποιοτητα του, δεν ειναι και αυτη που φαίνεται, χωρις να ισχυριζομαι ομως πως ειναι κακη ποιοτητα.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Fiat 500 1.3 mjt diesel εκδοση loungeΤο λάτρεψα , το σκέφτομαι, ειμαι με το ενα πόδι μεσα σε ενα sport!
Μην πάρεις sport. Θα σε κουράσει. Κοπανάει αρκετά. Προτίμησε lounge και βάλε όπως και δήποτε ανοιγόμενη οροφή. 300κατι € έχει. Κατά τα άλλα μετά από 5.5 χρόνια συμβίωσης μόνο θετικά έχω να πω για τη Φιατάρα. Δεν μας έχει προβληματίσει στο παραμικρό.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Το yaris είναι ένα τίμιο αλλά υπερτιμημένο αυτοκίνητο πόλης που πουλάει όσο πουλάει στην Ελλάδα καθαρά λόγω ονόματος. Το έχω οδηγήσει και σε γενικές γραμμές σκοράρει στον μέσο όρο στους περισσότερους τομείς (έχει βέβαια καλούς χώρους επιβατών, είναι ευκολοοδήγητο με μαλακά χειριστήρια και ευνοούμενο από την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου έχει καλές ρεπρίζ). Αλλά αυτή η πλαστικίλα μέσα δεν παλεύεται, τουλάχιστον για μένα. Οδηγικά πάλι είναι αρκετά βελτιωμένο με το προηγούμενο αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τα fiesta, clio, 208. Απορώ που υπάρχει κόσμος που δίνει 16 και 17 χιλιάρικα για ένα νορμάλ εξοπλισμένο yaris diesel.Τα οδήγησα όλα και πήρα το Yaris. Το Fiesta καθόλου ζωντανό και το Clio στενάχωρο. Ναι τα πλαστικά είναι χάλια αλλά είναι εξαιρετικό στο δρόμο , σε χώρους , ορατότητα και εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το yaris είναι ένα τίμιο αλλά υπερτιμημένο αυτοκίνητο πόλης που πουλάει όσο πουλάει στην Ελλάδα καθαρά λόγω ονόματος. Το έχω οδηγήσει και σε γενικές γραμμές σκοράρει στον μέσο όρο στους περισσότερους τομείς (έχει βέβαια καλούς χώρους επιβατών, είναι ευκολοοδήγητο με μαλακά χειριστήρια και ευνοούμενο από την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου έχει καλές ρεπρίζ). Αλλά αυτή η πλαστικίλα μέσα δεν παλεύεται, τουλάχιστον για μένα. Οδηγικά πάλι είναι αρκετά βελτιωμένο με το προηγούμενο αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τα fiesta, clio, 208. Απορώ που υπάρχει κόσμος που δίνει 16 και 17 χιλιάρικα για ένα νορμάλ εξοπλισμένο yaris diesel.
Τα οδήγησα όλα και πήρα το Yaris. Το Fiesta καθόλου ζωντανό και το Clio στενάχωρο. Ναι τα πλαστικά είναι χάλια αλλά είναι εξαιρετικό στο δρόμο , σε χώρους , ορατότητα και εξοπλισμό.
Με τι τιμή όμως;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το yaris είναι ένα τίμιο αλλά υπερτιμημένο αυτοκίνητο πόλης που πουλάει όσο πουλάει στην Ελλάδα καθαρά λόγω ονόματος. Το έχω οδηγήσει και σε γενικές γραμμές σκοράρει στον μέσο όρο στους περισσότερους τομείς (έχει βέβαια καλούς χώρους επιβατών, είναι ευκολοοδήγητο με μαλακά χειριστήρια και ευνοούμενο από την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου έχει καλές ρεπρίζ). Αλλά αυτή η πλαστικίλα μέσα δεν παλεύεται, τουλάχιστον για μένα. Οδηγικά πάλι είναι αρκετά βελτιωμένο με το προηγούμενο αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει τα fiesta, clio, 208. Απορώ που υπάρχει κόσμος που δίνει 16 και 17 χιλιάρικα για ένα νορμάλ εξοπλισμένο yaris diesel.
Τα οδήγησα όλα και πήρα το Yaris. Το Fiesta καθόλου ζωντανό και το Clio στενάχωρο. Ναι τα πλαστικά είναι χάλια αλλά είναι εξαιρετικό στο δρόμο , σε χώρους , ορατότητα και εξοπλισμό.
Με τι τιμή όμως;
16.000 με 15άρες αλουμινίου ,κάμμερα οπισθοπορείας, τηλέφωνο, αυτόματο πιλότο , 4 ηλεκτρικά παράθυρα …….δεν νομίζω ότι μου λείπει κάτι.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τα οδήγησα όλα και πήρα το Yaris. Το Fiesta καθόλου ζωντανό και το Clio στενάχωρο. Ναι τα πλαστικά είναι χάλια αλλά είναι εξαιρετικό στο δρόμο , σε χώρους , ορατότητα και εξοπλισμό.Διαφωνώ στα bold, συμφωνώ στα υπόλοιπα. Είναι καθαρά θέμα το πώς ιεραρχεί ο καθένας τις ανάγκες του, άλλος έχει μεγάλη ανάγκη τους χώρους, άλλος αγοράζει αυτό που του αρέσει αισθητικά, άλλος αυτό που του κάνει περισσότερο κλικ κατά την οδήγηση και ούτω καθ' εξής.
Με τα δικά μου υποκειμενικά δεδομένα, αν αγόραζα αύριο το πρωί αυτοκίνητο της κατηγορίας θα ήμουνα μεταξύ clio και fiesta, μπορεί και kia rio 1.4. -
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Fiat 500 1.3 mjt diesel εκδοση lounge
Το λάτρεψα , το σκέφτομαι, ειμαι με το ενα πόδι μεσα σε ενα sport!
Μην πάρεις sport. Θα σε κουράσει. Κοπανάει αρκετά. Προτίμησε lounge και βάλε όπως και δήποτε ανοιγόμενη οροφή. 300κατι € έχει. Κατά τα άλλα μετά από 5.5 χρόνια συμβίωσης μόνο θετικά έχω να πω για τη Φιατάρα. Δεν μας έχει προβληματίσει στο παραμικρό.
Ευχαριστώ χρειάζομαι σπρώξιμο γιατί είναι δεύτερο αμάξι αρα δεν χρειάζομαι φόκους και μια καλη δικαιολογεί να δώσω 14 αντί για 11 χιλιάδες. Θα προχωρησω !
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Τα οδήγησα όλα και πήρα το Yaris. Το Fiesta καθόλου ζωντανό και το Clio στενάχωρο. Ναι τα πλαστικά είναι χάλια αλλά είναι εξαιρετικό στο δρόμο , σε χώρους , ορατότητα και εξοπλισμό.
Διαφωνώ στα bold, συμφωνώ στα υπόλοιπα. Είναι καθαρά θέμα το πώς ιεραρχεί ο καθένας τις ανάγκες του, άλλος έχει μεγάλη ανάγκη τους χώρους, άλλος αγοράζει αυτό που του αρέσει αισθητικά, άλλος αυτό που του κάνει περισσότερο κλικ κατά την οδήγηση και ούτω καθ' εξής.
Με τα δικά μου υποκειμενικά δεδομένα, αν αγόραζα αύριο το πρωί αυτοκίνητο της κατηγορίας θα ήμουνα μεταξύ clio και fiesta, μπορεί και kia rio 1.4.Τηρουμένων των αναλογιών……δεν έχω παράλογες απαιτήσεις από ένα αυτοκινητάκι. Προσαρμόζομαι ανάλογα είτε είμαι στο Yaris των 90 ίππων είτε στην 599 των 620 .
-
16 χιλιαρικα για supermini..τς τς τς...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
16 χιλιαρικα για supermini..τς τς τς...τα θεωρώ κι εγώ παράλογα ειδικά όταν υπάρχει το c4 1.6 diesel.
Οδήγησα....