-
Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.
Λοιπόν κατ'ευθείαν στο θέμα. Ενας φίλος μου(ο πατέρας του δηλαδή) ενδιαφέρεται για την αγορά ενός pick up.Η χρήση του θα είναι επαγγελματική αλλά όχι η πλέον σκληρή.Δεν θα το φορτώνει δηλαδή τουβλα.
Κοιτάει την κατηγορία των extra cab καθώς κρίνει πως το double cab δεν θα του προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.Εχει καταλήξει λοιπόν μάλλον σε 2.Στο Nissan Navara και στo Toyota hilux.
Το mazda είναι στα ίδια χρήματα με το Νavara αλλα υπολείπεται σε κινητηρα και ποιότητα.Το Mitsu L200 είναι λιγότερο επαγγελματικό και πιο προσανατολισμένο σε λιγότερο άγριες καταστάσεις.
Τα πλεονεκτήματα του Navara είναι η τιμή(περίπου 25000) ο κινητήρας(2.5Τ με 175-200 άλογα) οι χώροι και η ποιότητα που είναι στα επίπεδα ενός suv.
Στα μείον του είναι το μέγεθος του που είναι πραγματικά μεγάλο.Μάλιστα πλησιάζει τους 2 τόνους(1950 αν δεν κάνω λάθος !!!!!!)Το Ηιlux απο την άλλη είναι πιο μαζεμένο, πιο σκληροτράχηλο , είναι αυτό που θα χαρακτήριζες εργαλείο.Είναι και πιο ελαφρύ.Είναι Τοyota με λίγα λόγια,που σημαίνει αξιοπιστία.
Στα μείον έχει την τιμή(26500-27000 για τον 3λιτρο με τα 171 άλογα) και την πιο ''τυπική'' ιαπωνική του ποιότητα.
Πιο απο τα 2 θα προτείνατε?Εχετε εμπειρία απο κάποιο απο τα 2???Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ -
Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.
Λοιπόν κατ'ευθείαν στο θέμα. Ενας φίλος μου(ο πατέρας του δηλαδή) ενδιαφέρεται για την αγορά ενός pick up.Η χρήση του θα είναι επαγγελματική αλλά όχι η πλέον σκληρή.Δεν θα το φορτώνει δηλαδή τουβλα.
Κοιτάει την κατηγορία των extra cab καθώς κρίνει πως το double cab δεν θα του προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.Εχει καταλήξει λοιπόν μάλλον σε 2.Στο Nissan Navara και στo Toyota hilux.
Το mazda είναι στα ίδια χρήματα με το Νavara αλλα υπολείπεται σε κινητηρα και ποιότητα.Το Mitsu L200 είναι λιγότερο επαγγελματικό και πιο προσανατολισμένο σε λιγότερο άγριες καταστάσεις.
Τα πλεονεκτήματα του Navara είναι η τιμή(περίπου 25000) ο κινητήρας(2.5Τ με 175-200 άλογα) οι χώροι και η ποιότητα που είναι στα επίπεδα ενός suv.
Στα μείον του είναι το μέγεθος του που είναι πραγματικά μεγάλο.Μάλιστα πλησιάζει τους 2 τόνους(1950 αν δεν κάνω λάθος !!!!!!)Το Ηιlux απο την άλλη είναι πιο μαζεμένο, πιο σκληροτράχηλο , είναι αυτό που θα χαρακτήριζες εργαλείο.Είναι και πιο ελαφρύ.Είναι Τοyota με λίγα λόγια,που σημαίνει αξιοπιστία.
Στα μείον έχει την τιμή(26500-27000 για τον 3λιτρο με τα 171 άλογα) και την πιο ''τυπική'' ιαπωνική του ποιότητα.
Πιο απο τα 2 θα προτείνατε?Εχετε εμπειρία απο κάποιο απο τα 2???Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ -
Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.
Λοιπόν κατ'ευθείαν στο θέμα. Ενας φίλος μου(ο πατέρας του δηλαδή) ενδιαφέρεται για την αγορά ενός pick up.Η χρήση του θα είναι επαγγελματική αλλά όχι η πλέον σκληρή.Δεν θα το φορτώνει δηλαδή τουβλα.
Κοιτάει την κατηγορία των extra cab καθώς κρίνει πως το double cab δεν θα του προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.Εχει καταλήξει λοιπόν μάλλον σε 2.Στο Nissan Navara και στo Toyota hilux.
Το mazda είναι στα ίδια χρήματα με το Νavara αλλα υπολείπεται σε κινητηρα και ποιότητα.Το Mitsu L200 είναι λιγότερο επαγγελματικό και πιο προσανατολισμένο σε λιγότερο άγριες καταστάσεις.
Τα πλεονεκτήματα του Navara είναι η τιμή(περίπου 25000) ο κινητήρας(2.5Τ με 175-200 άλογα) οι χώροι και η ποιότητα που είναι στα επίπεδα ενός suv.
Στα μείον του είναι το μέγεθος του που είναι πραγματικά μεγάλο.Μάλιστα πλησιάζει τους 2 τόνους(1950 αν δεν κάνω λάθος !!!!!!)Το Ηιlux απο την άλλη είναι πιο μαζεμένο, πιο σκληροτράχηλο , είναι αυτό που θα χαρακτήριζες εργαλείο.Είναι και πιο ελαφρύ.Είναι Τοyota με λίγα λόγια,που σημαίνει αξιοπιστία.
Στα μείον έχει την τιμή(26500-27000 για τον 3λιτρο με τα 171 άλογα) και την πιο ''τυπική'' ιαπωνική του ποιότητα.
Πιο απο τα 2 θα προτείνατε?Εχετε εμπειρία απο κάποιο απο τα 2???Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ -
Ρίξε μια ματιά στο http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=16428 εκεί έχουν αναφερθεί αρκετά και για τα δυο αυτοκίνητα της ψηφοφορίας σου.
-
Γιατί θέλει τόσα άλογα, θα έχει μεγάλα φορτία ή θα ρυμουλκεί;
Λίγα άλογα = οικονομία, στην αγορά και στη χρήση.
-
tazio θενκς έχει πολλά ενδιαφέροντα το λινκ σου, δεν το είχα προσέξει!!!
leonp σε αυτό που λές δεν έχεις άδικο, αλλά αν σκεφτείς πως το ναβάρα μόνο του ζυγίζει 2 τόνους καταλαβαίνεις πως 150+ άλογα δεν είναι πολλά.Βέβαια η ροπή παίζει το μεγαλύτερο ρόλο αλλά και πάλι....
-
Κώστα, αυτός που ενδιαφέρεται για τέτοιο είναι ο πατήρ γνωστού μακρυμάλλη?
Πληροφοριακά πάντως,σήμερα ήρθε ένας τεχνικός σπίτι,φίλος του πατέρα μου και μου είπε τα καλύτερα για το Hilux,χαρακτηρίζοντας το εργαλείο.
Το Navara απ'ότι βλέπω δεν πάει πίσω και μάλιστα το προτιμούν πολύ και στο εξωτερικό,με μια πρόχειρη αναζήτηση.
Πάντως,αν το πρόβλημα είναι στην ιπποδύναμη,έχω την εντύπωση οτι το Hilux TRD που ανακοινώθηκε είναι οτι πρέπει για μεταφορές 'στο φτερό'!!
http://www.worldcarfans.com/9080225.001 ... l-debut-au
ΥΓ Ρε ολόκληρο Top Gear Special στην Αρκτική και δεν τον έπεισε??
-
Isuzu D-Max.
-
Τoyota hilux με τα μπουνια φιλε μου. Το εχει ο θειος μου στην Κρητη και ειναι σκυλι απο τα λιγα. Γενικα ολες οι γενιες hilux ειναι πραγματικα σκυλια. Δεν καταλαβαινουν τιποτα. Και απο 3 με 100χμ να βαλεις 1 δεν προκειται να παθει τιποτα. Επισης το πλαισιο του και οι αναρτησεις ειναι εξαιρετικα ανθεκτικα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Isuzu D-Max.H εισαι επιφυλακτικος η κατι ξερεις και το κρυβεις
-
To hilux είναι σίγουρα πολύ καλό απλά δεν το κόβω να το θέλει για πολύ σκληρή χρήση.Νομίζω θα πάει για τεστ ντραιβ οπότε θα δείξει.....
georgetz εμέις τα είπαμε και απο κοντά.Καλά τί τέρας είναι αυτό το
Hilux TRD!!Οτι πρέπει
Krusenstern το isuzu είναι επίοης καλή πρόταση αλλά πολύ θορυβώδες
ρε συ.Μιλάμε για ταξίδι μιαμισης ωρας σου κάνει το κεφάλι κουδούνι.Κατα τα άλλα είναι μια χαρά pick up -
Εγώ είμαι υπέρ του Mitsubishi L200 γιατί η 4κίνησή του δεν συγκρίνεται με αυτή των υπολοίπων Pick-up.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εγώ είμαι υπέρ του Mitsubishi L200 γιατί η 4κίνησή του δεν συγκρίνεται με αυτή των υπολοίπων Pick-up.Bέβαια, όταν θα ανεβαίνει Παρνασσό με τα σκί στην καρότσα ο μπαμπάς θα πρέπει να το νοιώθει καλά το αμάξι...
Να έχει μια σιγουριά...
-
Ενα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το Navara πήρε 0 αστέρια απο το EuroNCAP
Ορίστε το άρθρο απο in.gr:
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=53538Ξέρει κανείς πόσο πήρε το hilux??
-
Aμα ισχυει αυτο ειναι ανεπιτρεπτο για τη NISSAN...
Edit:Οντως ισχυει...
http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx
ΔΕ βλεπω ιδιαιτερα μεγαλη καταπονηση της καμπινας στις μπροστινες κολωνες,αλλα αμα κοιταξετε πιο χαμηλα και κυριως τα βιντεο παρατηρηστε ποσο πισω φτανουν οι μπροστινες ροδες.Μετακινουνται προς τα πισω παρα πολυ.Φτανουν σχεδον στα ποδια του συνοδηγου... -
Σήμερα βγήκαν και τα αποτελέσματα ασφαλείας των πρώτων οχημάτων pick-up που δοκιμάστηκαν από το Εuro-NCAP...
Nissan Navara 0 αστέρια
Isuzu D-MAX 1.5 αστέρι
Mitsubishi L200 4 αστέριαhttp://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx[/url]
-
Και μετα κοροιδευατε τα κινεζικα
-
Τραγικά αποτελέσματα...
-
Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
Isuzu D-Max.
H εισαι επιφυλακτικος η κατι ξερεις και το κρυβεις
Κάτι ξέρω και το κρύβω
Εγώ είμαι υπέρ του Mitsubishi L200 γιατί η 4κίνησή του δεν συγκρίνεται με αυτή των υπολοίπων Pick-up.
... και έχει τη χειρότερη ανάρτηση, το χειρότερο κινητήρα και το πιο αργό τιμόνι από όλα (~5 στροφές ). Όσο για τετρακίνηση... οι αυτόματες λύσεις και τα ESP που δεν βγαίνουν είναι για τα SUV-άκια, όχι για αυτά τα τέρατα που πρέπει να τα βγάλουν πέρα στα δύσκολα.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Σήμερα βγήκαν και τα αποτελέσματα ασφαλείας των πρώτων οχημάτων pick-up που δοκιμάστηκαν από το Εuro-NCAP...
Nissan Navara 0 αστέρια
Isuzu D-MAX 1.5 αστέρι
Mitsubishi L200 4 αστέριαhttp://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx[/url]
Χάλια αποτελέσματα και κυρίως η συμπεριφορά της δομής των αμαξωμάτων κατά την πρόσκρουση είναι πλήρως απογοητευτική.
Μια διόρθωση. Το Nissan Navara πήρε μισό αστέρι (κίτρινο με μια κόκκινη γραμμή). Όχι ότι αλλάζει κάτι από την απαράδεκτη συμπεριφορά του στο crash test, απλά αυτή είναι η αξιολόγηση του και όχι μηδέν. Επιπλέον, αν παρατηρήσετε το συνοδηγό, ο αερόσακός του καθυστερεί πολύ να ανοίξει και ο συνοδηγός τελικά ακουμπάει το ταμπλό και ο αερόσακος περνάει από πάνω του.
Επιλογή pick up