Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή pick up
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή pick up
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    33
    363
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      link20 last edited by

      Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.

      Λοιπόν κατ'ευθείαν στο θέμα. Ενας φίλος μου(ο πατέρας του δηλαδή) ενδιαφέρεται για την αγορά ενός pick up.Η χρήση του θα είναι επαγγελματική αλλά όχι η πλέον σκληρή.Δεν θα το φορτώνει δηλαδή τουβλα.
      Κοιτάει την κατηγορία των extra cab καθώς κρίνει πως το double cab δεν θα του προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.

      Εχει καταλήξει λοιπόν μάλλον σε 2.Στο Nissan Navara και στo Toyota hilux.

      Το mazda είναι στα ίδια χρήματα με το Νavara αλλα υπολείπεται σε κινητηρα και ποιότητα.Το Mitsu L200 είναι λιγότερο επαγγελματικό και πιο προσανατολισμένο σε λιγότερο άγριες καταστάσεις.

      Τα πλεονεκτήματα του Navara είναι η τιμή(περίπου 25000) ο κινητήρας(2.5Τ με 175-200 άλογα) οι χώροι και η ποιότητα που είναι στα επίπεδα ενός suv.
      Στα μείον του είναι το μέγεθος του που είναι πραγματικά μεγάλο.Μάλιστα πλησιάζει τους 2 τόνους(1950 αν δεν κάνω λάθος !!!!!!)

      Το Ηιlux απο την άλλη είναι πιο μαζεμένο, πιο σκληροτράχηλο , είναι αυτό που θα χαρακτήριζες εργαλείο.Είναι και πιο ελαφρύ.Είναι Τοyota με λίγα λόγια,που σημαίνει αξιοπιστία.

      Στα μείον έχει την τιμή(26500-27000 για τον 3λιτρο με τα 171 άλογα) και την πιο ''τυπική'' ιαπωνική του ποιότητα.

      Πιο απο τα 2 θα προτείνατε?Εχετε εμπειρία απο κάποιο απο τα 2???Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        link20 last edited by

        Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.

        Λοιπόν κατ'ευθείαν στο θέμα. Ενας φίλος μου(ο πατέρας του δηλαδή) ενδιαφέρεται για την αγορά ενός pick up.Η χρήση του θα είναι επαγγελματική αλλά όχι η πλέον σκληρή.Δεν θα το φορτώνει δηλαδή τουβλα.
        Κοιτάει την κατηγορία των extra cab καθώς κρίνει πως το double cab δεν θα του προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.

        Εχει καταλήξει λοιπόν μάλλον σε 2.Στο Nissan Navara και στo Toyota hilux.

        Το mazda είναι στα ίδια χρήματα με το Νavara αλλα υπολείπεται σε κινητηρα και ποιότητα.Το Mitsu L200 είναι λιγότερο επαγγελματικό και πιο προσανατολισμένο σε λιγότερο άγριες καταστάσεις.

        Τα πλεονεκτήματα του Navara είναι η τιμή(περίπου 25000) ο κινητήρας(2.5Τ με 175-200 άλογα) οι χώροι και η ποιότητα που είναι στα επίπεδα ενός suv.
        Στα μείον του είναι το μέγεθος του που είναι πραγματικά μεγάλο.Μάλιστα πλησιάζει τους 2 τόνους(1950 αν δεν κάνω λάθος !!!!!!)

        Το Ηιlux απο την άλλη είναι πιο μαζεμένο, πιο σκληροτράχηλο , είναι αυτό που θα χαρακτήριζες εργαλείο.Είναι και πιο ελαφρύ.Είναι Τοyota με λίγα λόγια,που σημαίνει αξιοπιστία.

        Στα μείον έχει την τιμή(26500-27000 για τον 3λιτρο με τα 171 άλογα) και την πιο ''τυπική'' ιαπωνική του ποιότητα.

        Πιο απο τα 2 θα προτείνατε?Εχετε εμπειρία απο κάποιο απο τα 2???Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          link20 last edited by

          Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.

          Λοιπόν κατ'ευθείαν στο θέμα. Ενας φίλος μου(ο πατέρας του δηλαδή) ενδιαφέρεται για την αγορά ενός pick up.Η χρήση του θα είναι επαγγελματική αλλά όχι η πλέον σκληρή.Δεν θα το φορτώνει δηλαδή τουβλα.
          Κοιτάει την κατηγορία των extra cab καθώς κρίνει πως το double cab δεν θα του προσφέρει κάτι ιδιαίτερο.

          Εχει καταλήξει λοιπόν μάλλον σε 2.Στο Nissan Navara και στo Toyota hilux.

          Το mazda είναι στα ίδια χρήματα με το Νavara αλλα υπολείπεται σε κινητηρα και ποιότητα.Το Mitsu L200 είναι λιγότερο επαγγελματικό και πιο προσανατολισμένο σε λιγότερο άγριες καταστάσεις.

          Τα πλεονεκτήματα του Navara είναι η τιμή(περίπου 25000) ο κινητήρας(2.5Τ με 175-200 άλογα) οι χώροι και η ποιότητα που είναι στα επίπεδα ενός suv.
          Στα μείον του είναι το μέγεθος του που είναι πραγματικά μεγάλο.Μάλιστα πλησιάζει τους 2 τόνους(1950 αν δεν κάνω λάθος !!!!!!)

          Το Ηιlux απο την άλλη είναι πιο μαζεμένο, πιο σκληροτράχηλο , είναι αυτό που θα χαρακτήριζες εργαλείο.Είναι και πιο ελαφρύ.Είναι Τοyota με λίγα λόγια,που σημαίνει αξιοπιστία.

          Στα μείον έχει την τιμή(26500-27000 για τον 3λιτρο με τα 171 άλογα) και την πιο ''τυπική'' ιαπωνική του ποιότητα.

          Πιο απο τα 2 θα προτείνατε?Εχετε εμπειρία απο κάποιο απο τα 2???Κάθε πληροφορία θα ήταν χρήσιμη.
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Ρίξε μια ματιά στο http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=16428 εκεί έχουν αναφερθεί αρκετά και για τα δυο αυτοκίνητα της ψηφοφορίας σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Γιατί θέλει τόσα άλογα, θα έχει μεγάλα φορτία ή θα ρυμουλκεί;

              Λίγα άλογα = οικονομία, στην αγορά και στη χρήση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                link20 last edited by

                tazio θενκς έχει πολλά ενδιαφέροντα το λινκ σου, δεν το είχα προσέξει!!!

                leonp σε αυτό που λές δεν έχεις άδικο, αλλά αν σκεφτείς πως το ναβάρα μόνο του ζυγίζει 2 τόνους καταλαβαίνεις πως 150+ άλογα δεν είναι πολλά.Βέβαια η ροπή παίζει το μεγαλύτερο ρόλο αλλά και πάλι....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Κώστα, αυτός που ενδιαφέρεται για τέτοιο είναι ο πατήρ γνωστού μακρυμάλλη?

                  Πληροφοριακά πάντως,σήμερα ήρθε ένας τεχνικός σπίτι,φίλος του πατέρα μου και μου είπε τα καλύτερα για το Hilux,χαρακτηρίζοντας το εργαλείο.

                  Το Navara απ'ότι βλέπω δεν πάει πίσω και μάλιστα το προτιμούν πολύ και στο εξωτερικό,με μια πρόχειρη αναζήτηση.

                  Πάντως,αν το πρόβλημα είναι στην ιπποδύναμη,έχω την εντύπωση οτι το Hilux TRD που ανακοινώθηκε είναι οτι πρέπει για μεταφορές 'στο φτερό'!!

                  http://www.worldcarfans.com/9080225.001 ... l-debut-au

                  ΥΓ Ρε ολόκληρο Top Gear Special στην Αρκτική και δεν τον έπεισε??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Isuzu D-Max.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_army7 last edited by

                      Τoyota hilux με τα μπουνια φιλε μου. Το εχει ο θειος μου στην Κρητη και ειναι σκυλι απο τα λιγα. Γενικα ολες οι γενιες hilux ειναι πραγματικα σκυλια. Δεν καταλαβαινουν τιποτα. Και απο 3 με 100χμ να βαλεις 1 δεν προκειται να παθει τιποτα. Επισης το πλαισιο του και οι αναρτησεις ειναι εξαιρετικα ανθεκτικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikodoc_z4 last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                        Isuzu D-Max.

                        H εισαι επιφυλακτικος η κατι ξερεις και το κρυβεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          link20 last edited by

                          To hilux είναι σίγουρα πολύ καλό απλά δεν το κόβω να το θέλει για πολύ σκληρή χρήση.Νομίζω θα πάει για τεστ ντραιβ οπότε θα δείξει.....

                          georgetz εμέις τα είπαμε και απο κοντά.Καλά τί τέρας είναι αυτό το
                          Hilux TRD!!Οτι πρέπει
                          Krusenstern το isuzu είναι επίοης καλή πρόταση αλλά πολύ θορυβώδες
                          ρε συ.Μιλάμε για ταξίδι μιαμισης ωρας σου κάνει το κεφάλι κουδούνι.Κατα τα άλλα είναι μια χαρά pick up

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Εγώ είμαι υπέρ του Mitsubishi L200 γιατί η 4κίνησή του δεν συγκρίνεται με αυτή των υπολοίπων Pick-up.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dpolal last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:
                              Εγώ είμαι υπέρ του Mitsubishi L200 γιατί η 4κίνησή του δεν συγκρίνεται με αυτή των υπολοίπων Pick-up.

                              Bέβαια, όταν θα ανεβαίνει Παρνασσό με τα σκί στην καρότσα ο μπαμπάς θα πρέπει να το νοιώθει καλά το αμάξι...

                              Να έχει μια σιγουριά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                link20 last edited by

                                Ενα επίσης ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το Navara πήρε 0 αστέρια απο το EuroNCAP
                                Ορίστε το άρθρο απο in.gr:
                                http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=53538

                                Ξέρει κανείς πόσο πήρε το hilux??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Aμα ισχυει αυτο ειναι ανεπιτρεπτο για τη NISSAN...

                                  Edit:Οντως ισχυει...
                                  http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx
                                  ΔΕ βλεπω ιδιαιτερα μεγαλη καταπονηση της καμπινας στις μπροστινες κολωνες,αλλα αμα κοιταξετε πιο χαμηλα και κυριως τα βιντεο παρατηρηστε ποσο πισω φτανουν οι μπροστινες ροδες.Μετακινουνται προς τα πισω παρα πολυ.Φτανουν σχεδον στα ποδια του συνοδηγου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    scandinavian last edited by

                                    Σήμερα βγήκαν και τα αποτελέσματα ασφαλείας των πρώτων οχημάτων pick-up που δοκιμάστηκαν από το Εuro-NCAP...
                                    Nissan Navara 0 αστέρια
                                    Isuzu D-MAX 1.5 αστέρι
                                    Mitsubishi L200 4 αστέρια

                                    http://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx[/url]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      madox last edited by

                                      Και μετα κοροιδευατε τα κινεζικα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Τραγικά αποτελέσματα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:

                                          Isuzu D-Max.

                                          H εισαι επιφυλακτικος η κατι ξερεις και το κρυβεις

                                          Κάτι ξέρω και το κρύβω

                                          Εγώ είμαι υπέρ του Mitsubishi L200 γιατί η 4κίνησή του δεν συγκρίνεται με αυτή των υπολοίπων Pick-up.

                                          ... και έχει τη χειρότερη ανάρτηση, το χειρότερο κινητήρα και το πιο αργό τιμόνι από όλα (~5 στροφές ). Όσο για τετρακίνηση... οι αυτόματες λύσεις και τα ESP που δεν βγαίνουν είναι για τα SUV-άκια, όχι για αυτά τα τέρατα που πρέπει να τα βγάλουν πέρα στα δύσκολα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
                                            Σήμερα βγήκαν και τα αποτελέσματα ασφαλείας των πρώτων οχημάτων pick-up που δοκιμάστηκαν από το Εuro-NCAP...
                                            Nissan Navara 0 αστέρια
                                            Isuzu D-MAX 1.5 αστέρι
                                            Mitsubishi L200 4 αστέρια

                                            http://www.euroncap.com/Content-CarClass/b9daf426-e95a-43af-bea9-c5d2e7388aef/pick-up.aspx[/url]

                                            Χάλια αποτελέσματα και κυρίως η συμπεριφορά της δομής των αμαξωμάτων κατά την πρόσκρουση είναι πλήρως απογοητευτική.

                                            Μια διόρθωση. Το Nissan Navara πήρε μισό αστέρι (κίτρινο με μια κόκκινη γραμμή). Όχι ότι αλλάζει κάτι από την απαράδεκτη συμπεριφορά του στο crash test, απλά αυτή είναι η αξιολόγηση του και όχι μηδέν. Επιπλέον, αν παρατηρήσετε το συνοδηγό, ο αερόσακός του καθυστερεί πολύ να ανοίξει και ο συνοδηγός τελικά ακουμπάει το ταμπλό και ο αερόσακος περνάει από πάνω του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr