-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Συνειδητοποιησα για ποιο λογο οταν ακουω το ονομα mercedes η πρωτη εικονα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι μια W126.Ημουν 5-6 χρονων οταν εγιναν οι επιθεσεις της 17Ν σε Βαρδινογιαννη και Παλαιοκρασσα.Τα κοινα των 2 επιθεσεων?2 mercedes W126 με βαρια θωρακιση χτυπηθηκαν με ρουκετες.Και στις 2 περιπτωσεις προστατεψαν τους επιβατες τους.Πως λοιπον να μην εντυπωθουν σε ενα παιδικο μυαλο οι παρακατω εικονες?Φωτιες,κατεστραμενα αυτοκινητα και οι mercedes να στεκουν αλωβητες μεσα στο τοπιο της καταστροφης.Ακομη και σημερα με πιανει δεος μπροστα σε μια W126...
Μακράν η αγαπημένη μου S class
-
KΠ, το pop corn, γρηγορα.
-
Ο χρήστης vasilis164 έγραψε:
Γιατι που αλλου ειναι το προβλημα τους?Ενα θα σου πω, αν δεν υπηρχαν Ιταλικα αυτοκινητα πολλοι μηχανικοι αυτοκινητων και λαμαριναδες θα ειχανε πεινασει. Απο αυτη την αποψη καλο ειναι που υπαρχουν καθως τρωει ψωμι ενας ολοκληρος κλαδος της οικονομιας. Για περισσοτερες πληροφοριες βλεπε το νημα 'Γερμανικη VS Ιταλικη σχολη'
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Όλο το wiring loom πάνω στη μηχανή... είναι από ένα βιο-οικΩλογικό υλικό και λιώνει...
Λογικά πάνω από χιλιάρικο είναι η δουλειά...και πισω αριστερα, στο χωρο του πορτ-μπαγκαζ δεν ειχαν ενα θεμα αλεξ?
Κατά κύριο λόγο, το πρόβλημα το έχουν οι πρώτες πρώτες (93-95). Αυτές που λες ΚΠ ίσως είναι οι μεταγενέστερες με το CAN -και πάλι αυτό είναι θέμα τύχης, ταλαιπωρίας του αυτοκινήτου με aftermarket αξεσουάρΣ και σκιτζήδες ηλεκτρολόγους.
Γενικά το 202 είναι όμορφο και μαζεμένο αλλά ποιοτικά είναι πολύ πιο κάτω...για αυτό και λέμε όσο γίνεται πιο καινούργιο, αν πρέπει σώνει και καλά να είναι μικρό ΜΒ.Αλλά πάλι, το 202 είναι νορμάλ αμάξι σε αίσθηση (καμια σχέση με τα παλαιότερα που είτε τα σιχαίνεσαι είτε τα γουστάρεις), και δεν καταλαβαίνω τι έχει να προσφέρει παραπάνω σε σχέση με κάτι πιο φτηνό σε τιμή...Νομίζω ότι κάπου εκεί χάθηκε το παιχνίδι στα μικρά/μεσαία για αυτό και έπεσε το βάρος στις Α και Β που έχουν, κατά τη γνώμη μου, περισσότερη ουσία. Έτσι, για να καταλάβεις διαφορά του ΜΒ σε σχέση με ένα αντίστοιχο φτηνότερο ή πρέπει να τα σκάσεις (τα καλά Ε ή τα S που όσο και να χτυπιούνται οι φίλοι μας ήταν, είναι και θα είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα για φυσιολογικούς ανθρώπους με μπόλικα γρόσσα και σιγουρα τα testbed για πολλές σύγχρονες τεχνολογίες) ή να κινηθείς προς τα πίσω... Με πολλή προσοχή, ωστόσο και τους αντίστοιχους συμβιβασμούς.
Αν δεν έχεις χρόνο να ψάχνεις και να τρέχεις, δυστυχώς η καλύτερη επιλογή είναι η αποχή πλέον!
[Θεραπευτική Συνεδρία]
Είναι βέβαια και το πού ζεις. Ο αδερφός μου που ζει σε ένα μέρος με πολύ λογική κίνηση, ήρεμους ανθρώπους, καλή δουλειά που του επιτρέπει να έχει χρόνο και χρήμα για να αφιερώσει σε κάτι που αγαπά, κυκλοφορεί 6 μήνες ένα W124 E280 '95 με a/c και 6 μήνες ένα w115 230 '75 με γκάζι (το χειμώνα). Χωρίς πρόβλημα κανένα.
Αντίθετα, προσωπικά δε θα το τολμούσα στην Ελλάδα του 2013, μιας και για να φύγω 2 ώρες από τη δουλειά μου πρέπει να υπογράψω συμβόλαιο ενώ για να πληρώσω το 'σκιτζή' συνεργατζή μου πρέπει να λάβω υπόψη τη χασούρα του όλους αυτούς τους μήνες + το σήμα που έχει ένα πρήμιουμ 50%. Επιπλέον, αν βγω στο δρόμο θα μου κορνάρουν ή θα με λένε ψώνιο που πήρα μερτσεντέ και πάω σαν κότα. Αν είναι πιο παλιά είμαι ψώνιο/κουτοφαντασμένος/'αλβανός', αν είναι πιο καινούρια είμαι νταβατζής ή τυρέμπορας. Κουλομαρίας και φοροφυγάς, όμως, σε κάθε περίπτωση!
Αξίζει τον κόπο; Δεν ξέρω... Αν ρωτήσω όμως και το Στουρνάρα... άσ'το... 1200κ.εκ και πολύ που μας πέφτει (και ας το πληρώνουμε χρυσό ενώ δε το γουστάρουμε κιόλας)!
[/Θεραπευτική Συνεδρία] -
Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
Γιατι που αλλου ειναι το προβλημα τους?
Ενα θα σου πω, αν δεν υπηρχαν Ιταλικα αυτοκινητα πολλοι μηχανικοι αυτοκινητων και λαμαριναδες θα ειχανε πεινασει. Απο αυτη την αποψη καλο ειναι που υπαρχουν καθως τρωει ψωμι ενας ολοκληρος κλαδος της οικονομιας. Για περισσοτερες πληροφοριες βλεπε το νημα 'Γερμανικη VS Ιταλικη σχολη'
Αφου τα ξερεις εσυ ετσι θα τα ξερεις και καλυτερα.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Επιπλέον, αν βγω στο δρόμο θα μου κορνάρουν ή θα με λένε ψώνιο που πήρα μερτσεντέ και πάω σαν κότα. Αν είναι πιο παλιά είμαι ψώνιο/κουτοφαντασμένος/'αλβανός', αν είναι πιο καινούρια είμαι νταβατζής ή τυρέμπορας. Κουλομαρίας και φοροφυγάς, όμως, σε κάθε περίπτωση!Τέτοιες ιστορίες τις διαβάζουμε σε περιοδικά κλπ αλλά σοβαρά έχει συμβεί ποτέ στη πράξη κάτι τέτοιο? Ποιος ενδιαφέρεται δηλαδή και ποιος ασχολείται? Δε μου έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο με οτιδήποτε αυτοκίνητο και αν κυκλοφορούσα εκτός από άσχετα περιστατικά που θα μπορούσαν να συμβούν ασχέτως οχήματος.
Μία E-class ή S-class 3-4 γενιές πίσω για τους περισσότερους είναι ένα αδιάφορο παλιό αυτοκίνητο, δεν εγείρει κανένα συναίσθημα (όπως και τα περισσότερα αυτοκίνητα άλλωστε) ούτε ζήλειας, ούτε μίσους, ούτε απαξίωσης.
Νομίζω τα μόνα αυτοκίνητα που προκαλούν *κάποιες *αντιδράσεις είναι κάποια πολύ φαντεζί, όπως μία κίτρινη Gallardo ή (αρνητικά αυτή τη φορά) οι διάφοροι κάγκουρες με δυνατή μουσική κλπ. Τα υπόλοιπα είναι αόρατα (σαν τα ποστ του ρωμάνιου κ).
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
KΠ, το pop corn, γρηγορα.μπααα, κουτσο αλογο κι αυτος ο βασιλακης. ολο με τη γλυκα μας αφηνει...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω τα μόνα αυτοκίνητα που προκαλούν *κάποιες *αντιδράσεις είναι κάποια πολύ φαντεζί, όπως μία κίτρινη Gallardo ή (αρνητικά αυτή τη φορά) οι διάφοροι κάγκουρες με δυνατή μουσική κλπ. Τα υπόλοιπα είναι αόρατα (σαν τα ποστ του ρωμάνιου κ).
Αισθανομαι καλυτερα τωρα.
Απο αυριο θα βαλω σε εφαρμογη το ονειρο μου,δηλαδη να κυκλοφορω με κατι τετοιο.
-
-
Αλέξανδρε δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις. Η αλήθεια είναι, όπως έγραψε και ο ΙΚΕ, ότι τα περισσότερα από αυτά θα περάσουν απλά απαρατήρητα.
Προσωπικά αν δε με ενοχλεί κάποιος στο δρόμο, και μπορώ να κινηθώ όσο σβέλτα θέλω, δε με νοιάζει και ας έχει και Bugatti. Αν όμως μου μπαστακωθεί στην αριστερή και πηγαίνει με 80χλμ/ώρα θα τα ακούσει τα μπινελίκια του, και ας οδηγεί και Smart.Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
Γιατι που αλλου ειναι το προβλημα τους?
Ενα θα σου πω, αν δεν υπηρχαν Ιταλικα αυτοκινητα πολλοι μηχανικοι αυτοκινητων και λαμαριναδες θα ειχανε πεινασει. Απο αυτη την αποψη καλο ειναι που υπαρχουν καθως τρωει ψωμι ενας ολοκληρος κλαδος της οικονομιας. Για περισσοτερες πληροφοριες βλεπε το νημα 'Γερμανικη VS Ιταλικη σχολη'
Τα ιταλικά έχουν θρέψει αυτούς τους κλάδους. Τα Εγγλέζικα, τα γερμανικά, τα γαλλικά, τα γιαπωνέζικα και τα αμερικάνικα τι έχουν κάνει?
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Αλέξανδρε δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις. Η αλήθεια είναι, όπως έγραψε και ο ΙΚΕ, ότι τα περισσότερα από αυτά θα περάσουν απλά απαρατήρητα.
Προσωπικά αν δε με ενοχλεί κάποιος στο δρόμο, και μπορώ να κινηθώ όσο σβέλτα θέλω, δε με νοιάζει και ας έχει και Bugatti. Αν όμως μου μπαστακωθεί στην αριστερή και πηγαίνει με 80χλμ/ώρα θα τα ακούσει τα μπινελίκια του, και ας οδηγεί και Smart.Μάλλον ζούμε σε άλλο πλανήτη!
Προσωπική μου εμπειρία, γίνονται και παραγίνονται στόχος για αρνητικά σχόλια (από μαούνα μεχρι νεκροφόρα έχω ακούσει) αλλά και από επιθετικές συμπεριφορές ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ στα οχήματα με κανονικά νούμερα. Τώρα τελευταία, βέβαια, ακόμα και τα ιστορικά που σου εξασφάλιζαν λίγη περισσότερη προσοχή από τους δίπλα σου (να μην περάσουν από πάνω σου), ερεθίζουν τα δοσιλογικά τους ένστικτα...Τράβα βάλε ένα θέμα στους κατασκευαστές και πες ότι θέλεις να πάρεις μια 190 1.8 αυτόματη και βάλε φωνή στο Βαγγέλish να φέρει τα σποράκια...
-
Djet άστους να λένε γιατί ζηλέυουν . Μέχρι και στην τελευταία οικία πάς με πολυτέλεια , για να μετακινηθείς πάλι με αστέρι, για να μεταφέρεις πάλι με αστέρι . Φέρτε μου μια W126 για καθημερινό και είμαι κομπλέ
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μάλλον ζούμε σε άλλο πλανήτη!
Να βγαίνεις βόλτα με το άλλο, από τα περίχωρα της Στουτγάρδης που κάνεις δεν καταλαβαίνει τι είναι
-
Αλέξανδρε σε πολλά απο αυτά που λες συμφωνώ...
Υπήρχαν όμως κάτι εποχές που τα μόνα ΙΧ που τύχαιναν μεγάλης προσοχής και υποχωρητικότητας απο τους φορτηγατζήδες όλης της επικράτειας ήταν οι Mercedes ή 'Κυρίες' ή 'ζαργάνες' και άλλες μεταφορικής σημασίας ταμπέλες. Απλά στα προηγούμενα χρόνια που ήταν εύκολη η απόκτηση τους ίσως να απομυθοποιήθηκαν περισσότερο απο ότι τους άξιζε...Δεν ήταν όμως μόνο οι φορτηγατζήδες εκείνα τα χρόνια...
Το 1979-81 είχα την τύχη να οδηγώ πολύ συχνά μία 123 200άρα μεγαλοχειρουργού απο το πρώτο χιλιόμετρο της ζωής της. Φαντάσου λοιπόν έναν νεαρό νοστιμούλη (όντως ήμουν) με λευκή μπλούζα να οδηγεί μία 200άρα κατακαίνουργια, μπλέ σκούρα με ζαχαρί (πλαστικό όμως) σαλόνι, με κερασάκι στην τούρτα το ιατρικό σήμα και όλα αυτά το 1979...Ήταν πολλά τα ραντεβού...ΥΓ Θυμάμαι και τα σέρβις στον Φωστηρόπουλο που την πήγαινα, με το μανητικό τριγωνάκι με τον αριθμό προτεραιότητας στον ουρανό και το στιλ: 'Αν είσαι και Παπάς με την αράδα σου θα πάς'
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Αλέξανδρε δεν συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις. Η αλήθεια είναι, όπως έγραψε και ο ΙΚΕ, ότι τα περισσότερα από αυτά θα περάσουν απλά απαρατήρητα.
Προσωπικά αν δε με ενοχλεί κάποιος στο δρόμο, και μπορώ να κινηθώ όσο σβέλτα θέλω, δε με νοιάζει και ας έχει και Bugatti. Αν όμως μου μπαστακωθεί στην αριστερή και πηγαίνει με 80χλμ/ώρα θα τα ακούσει τα μπινελίκια του, και ας οδηγεί και Smart.Γιατι που αλλου ειναι το προβλημα τους?
Ενα θα σου πω, αν δεν υπηρχαν Ιταλικα αυτοκινητα πολλοι μηχανικοι αυτοκινητων και λαμαριναδες θα ειχανε πεινασει. Απο αυτη την αποψη καλο ειναι που υπαρχουν καθως τρωει ψωμι ενας ολοκληρος κλαδος της οικονομιας. Για περισσοτερες πληροφοριες βλεπε το νημα 'Γερμανικη VS Ιταλικη σχολη'
Τα ιταλικά έχουν θρέψει αυτούς τους κλάδους. Τα Εγγλέζικα, τα γερμανικά, τα γαλλικά, τα γιαπωνέζικα και τα αμερικάνικα τι έχουν κάνει?
Ψηνεσαι εεεεε?
-
Αλέξανδρε ίσως να έτυχε, αλλά έχω πάρα πολύ καιρό να ακούσω σχόλια για το αμάξι του άλλου. Εγώ προσωπικά ρίχνω καντήλια αν οδηγεί ενοχλητικά, αλλά όχι αν έχει Μερτσεντέ.
-
450 SLC
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... wsletter12
-
Παιδιά θέλω τα φώτα σας,
Είμαι στην αναζήτηση του πρώτου μου κλασικού εδώ και αρκετό καιρό. Αρχικά κοίταγα για 928 αλλά τα λεφτά ήταν πολλά για να πάρω ένα μοντέλο σε καλή κατάσταση και τα ανταλακτικά ακριβά. Μετά είδα 944 όπου τα κουκιά μου έβγαιναν αλλά δεν άρεσε στη σύζυγο. Έτσι άρχισα να κοιτάω τα Μερσεντέ και τις Μπέμπες. Ενώ είχα δει κάτι ωραία μεγάλα παλιά μερσεντές δεν μου βγάζαν το κάτι οδηγικά οπότε τελευταία προσανατολίζομαι προς μια 190Ε 2.3-16 το πρόβλημα είναι ότι έχω βρει δύο σε αγγελίες αλλά παρότι έχουν ιστορικά νούμερα είναι μετατροπές. Αυτό με προβληματίζει πολύ, έχει κάποια αξία ως αυτοκίνητο εφόσον δεν είναι εργοστασιακό? Μπορεί να πάρει μέρος σε regularity ? Το ένστικτο μου λέει να μην προχωρήσω στην αγορά και να ψάξω κάποιο άλλο μοντέλο που να είναι εργοστασιακό αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας. Επίσης αν και είναι φουλ τροπέτο όσον αφορά μηχανικά μέρη ανάρτηση, ταμπλό σαλόνι δεν είχε η συγκεκριμένη W102 και άλλο ράψιμο για μεγαλύτερη ακαμψία?
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Παιδιά θέλω τα φώτα σας,Είμαι στην αναζήτηση του πρώτου μου κλασικού εδώ και αρκετό καιρό. Αρχικά κοίταγα για 928 αλλά τα λεφτά ήταν πολλά για να πάρω ένα μοντέλο σε καλή κατάσταση και τα ανταλακτικά ακριβά. Μετά είδα 944 όπου τα κουκιά μου έβγαιναν αλλά δεν άρεσε στη σύζυγο. Έτσι άρχισα να κοιτάω τα Μερσεντέ και τις Μπέμπες. Ενώ είχα δει κάτι ωραία μεγάλα παλιά μερσεντές δεν μου βγάζαν το κάτι οδηγικά οπότε τελευταία προσανατολίζομαι προς μια 190Ε 2.3-16 το πρόβλημα είναι ότι έχω βρει δύο σε αγγελίες αλλά παρότι έχουν ιστορικά νούμερα είναι μετατροπές. Αυτό με προβληματίζει πολύ, έχει κάποια αξία ως αυτοκίνητο εφόσον δεν είναι εργοστασιακό? Μπορεί να πάρει μέρος σε regularity ? Το ένστικτο μου λέει να μην προχωρήσω στην αγορά και να ψάξω κάποιο άλλο μοντέλο που να είναι εργοστασιακό αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας. Επίσης αν και είναι φουλ τροπέτο όσον αφορά μηχανικά μέρη ανάρτηση, ταμπλό σαλόνι δεν είχε η συγκεκριμένη W102 και άλλο ράψιμο για μεγαλύτερη ακαμψία?
Οι πρώτες 2.3-16 w201 που πουλήθηκαν είναι μοντέλα 1984 και μετά, οπότε ξεχνάς τις νόμιμες ιστορικές πινακίδες. Σε συνδυασμό με τα 2.3 λίτρα νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι κρατά τις τιμές χαμηλά σε αυτά τα αυτοκίνητα (ακόμα και στις καλές μετατροπές). Τι μπάτζετ έχεις υπολογίσει περίπου (και σε τι κατάσταση θέλεις να το φτάσεις το αυτοκίνητο) ;
-
Συμβουλη οπως εγω τα βλεπω
αν και πολλα κορακια θα δυσαρεστηθούν, μιας και επικρατει τελευταια μια νοοτροπια κραταμε κρυφα τα 'καλα' αυτοκινητα μεταξυ μας (μαι πρεσιους). υπαρχουν οι 'εξυπνο-μπατιριδες' που απλα γουσταρουν την αιγλη να λενε πως ασχολουντε, και στην ουσια ασχολουνται με απαραδεκτα αυτοκινητα και παντα θελουν να αγοραζουν με 1000 ευρω τα παντα, και οι εξυπνο-λεφταδες που νομιζουν πως επειδη εχουν λιγα λεφτα στην μπαντα και 10 μαιμουδες στο γκαραζ πως θα παρουν τα καλα αυτοκινητα τζαμπα. Και τα δυο ειδη 'συλλεκτων' ειναι αδιαφορα και κατάπτυστα για μενα, και καμια σχεση εχουν με τα σωστα και τιμια παιδια που θελουν να ασχοληθουν με κατι που αγαπουν ανεξαρτητα με το ποσα λεφτα εχουν στο παντελονι.πιστευοντας οτι εισαι καποιος που αγαπα τα παλια αυτοκινητα και απλα δεν εχεις ξανα ασχοληθεί
Οπλισου με υπομονη (και μη σε πιανει κωλοπιλαλα, συγνωμη για την εκφραση) να αγορασεις εδω και τωρα αυτοκινητο...
υπομονη λοιπον για να αυξησεις τις πιθανοτητες να αγορασεις και καλο αυτοκινητο και σε σωστη τιμη.... (σχετικα ειναι και τα δυο , και αλληλενδετα στο 90% των περιπτωσεων)
Εαν παρεις κακη μετατροπη, θα το παρεις φτηνα, και θα το πληρωνεις ακριβα, και θα το δωσεις για παλιοσιδερα
Εαν παρεις καλη μετατροπη, θα το παρεις λιγο φτηνοτερα απο το γνησιο, πιο γρηγορα-συντομα θα το βρεις στην αγορα, θα πληρωσεις συντηρηση οσο θα πληρωνες και για ενα γνησιο, και θα το πουλησεις ως μια καλη μετατροπη (πχ. καποια αυτοκινητα ειναι σπανια ακομα και ως μετατροπες.
Εαν παρεις γνησιο που θελει δουλεια, θα το παρεις φτηνα, θα το πληρωνεις ακριβα, και καποια στιγμη μπορει να παρεις καποια λεφτα (οπως παντα αναλογα το αυτοκινητο)
Εαν παρεις γνησιο σε καλη κατασταση πρεπει να εχεις υπομονη να βρεις καποιο σε λογικη τιμη αλλιως θα το χρυσοπληρωσεις, που απλα θα θελει να κανεις απλη συντηρηση , και στην περιπτωση που θελεις να το πουλησεις, και στη περιπτωση αμεσης αναγκης για ρευστοποιηση, οταν το βαλεις στη τιμη των 'μαιμου' θα πουλησεις πρωτος, εις γνωση σου πως δε θα παρεις τα λεφτα σου πισω.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ 'ΓΝΩΣΤΕΣ' και τους 'ΠΑΛΙΟΥΣ' του χωρου.... γιατι πολυ απλα μπορει να σου πουλησει τη μαιμου του για χρυσαφι, και απλα να σε κανει 'χορηγο' του στο να αποκτησει αυτος ιδιο αυτοκινητο γνησιο και σε καλυτερη τιμη απο αυτο που σου πουλησε.
με πιανεις?
δεν ειναι κακο αν γινει κατι τετοιο, γιατι ελευθερη αγορα ειμαστε και ο καθενας κανει οτι θελει και οτι μπορει ως εκει που μπορει.
Εσυ ζητησες την αποψη μας, και ειπα και εγω να πω τι να προσεξεις οπως ΕΓΩ το βλεπω.
απο κει και περα, καλη τυχη γιατι το αυτοκινητο που ψαχνεις (190Ε 16V) ειναι ωραιο αυτοκινητο.
υγ. παρε γνησιο...
γιατι απλα το γνησιο ειναι 'μαμα' και μαμα ειναι μονο μια, και καμια που να της μοιαζει δεν μπορει να την αντικαταστησει!!
χεχεχε.....
Classic Mercedes-Benz Forum