Για καποιον που εχει ταουνους 12Μ
http://www.car.gr/parts/view/5388801/
Latest posts made by cortinakias
-
RE: Κλασσικα αυτοκίνητα αγγελιών
-
RE: Classic Safari
Εχετε απολυτο δικιο σε αυτα που λετε αλλα σας θυμιζω οτι αυτη η κουβεντα ξεκινησε με αφορμη τον σχολιασμο μιας φωτογραφιας ενος opel rekord C οποτε για αυτον τον λογο παρεμεινα στα γερμανικα αυτοκινητα. 'σκυλια' αμαξια υπηρχαν και σε αλλες χωρες αλλα θεωρω οτι η γερμανια εχει να επιδειξει πολλα περισσοτερα παραδειγματα. Ακομα θυμαμαι την περιπτωση ενος φιλου μας που το 1991 αγορασε ενα rekord c station μονο και μονο για να κανει μια μετακομιση καθως τον βολευαν οι μεγαλοι του χωροι και η αντοχη του. Μετα απο κει το εδωσε για αποσυρση,αφου βεβαια του εβγαλε το λαδι.
-
RE: Classic Safari
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Σπανιο ή οχι σιγουρα ειναι αντιπρωπευτικο παραδειγμα των αυτοκινητων που υπηρχαν στους ελληνικους δρομους και τις ελληνικες γειτονιες για περισσοτερο απο 20 χρονια. Θυμαμαι ακομα και τη δεκαετια του '90 πολλα τετοια,μονο στους δρομους γυρω απο το σχολειο που πηγαινα ειχαν ξεμεινει 5-6 αλλα καλα αλλα οχι. Προσωπικα εγω πιο πολυ χαιρομαι οταν βλεπω τετοια αμαξια σε εκδηλωσεις που ηταν μερος της καθημερινοτητας του ελληνα, παρα καποια πανακριβα κλασσικα φερμενα απο το εξωτερικο τα οποια δεν θυμιζουν τιποτα σε κανεναν
Εγώ πάλι τα θυμάμαι και από τη δεκαετία του '80 ακόμα, συνήθως βρώμικα, παρτάλια, δεμένα με σύρματα.
Αυτή η εικόνα μου έχει μείνει και ακόμα και όταν δω κάποιο σουλουπωμένο, το σήμερα δεν ξεπλένει το χθες.
Επίσης μπορώ να καταλάβω και κάποιον που τα έχει φάει στη μάπα (με την κακή έννοια...) στην εποχή τους.Nothing personal, just bussines.
Για αυτη την εικονα υπαρχει μια πολυ απλη εξηγηση. Τα περισσοτερα γερμανικα αυτοκινητα της δεκαετιας του '60 τη δεκαετια του '80 εγιναν αυτοκινητα 'εργατες' λογω της αξιοπιστιας τους και της αντοχης τους σε κακοτοπιες. Τα ατομα που εγιναν οι κατοχοι τους ως επι το πλειστον αδιαφορουσαν εντελως για την εξωτερικη εμφανιση και νοιαζοταν μονο να τους εξυπηρετουν στα δυσκολα, κατι που το εκαναν και με το παραπανω. Νομιζω ολοι καταλαβαινουμε οτι δυσκολα αυτοκινητα αλλων χωρων μπορουσαν να ανταποκριθουν σε αυτο το ρολο.
-
RE: Classic Safari
Σπανιο ή οχι σιγουρα ειναι αντιπρωπευτικο παραδειγμα των αυτοκινητων που υπηρχαν στους ελληνικους δρομους και τις ελληνικες γειτονιες για περισσοτερο απο 20 χρονια. Θυμαμαι ακομα και τη δεκαετια του '90 πολλα τετοια,μονο στους δρομους γυρω απο το σχολειο που πηγαινα ειχαν ξεμεινει 5-6 αλλα καλα αλλα οχι. Προσωπικα εγω πιο πολυ χαιρομαι οταν βλεπω τετοια αμαξια σε εκδηλωσεις που ηταν μερος της καθημερινοτητας του ελληνα, παρα καποια πανακριβα κλασσικα φερμενα απο το εξωτερικο τα οποια δεν θυμιζουν τιποτα σε κανεναν
-
RE: Μινιατουρες Κλασσικων Αυτοκινητων
υπηρχε παιδακι που χωρουσε μεσα σε αυτο το πραγμα;;;;;; σαν πολυ μικρο να μου φαινεται
-
RE: Classic Safari
Ειναι Βρεταννικη λεσχη κλασσικου αυτοκινητου που διοργανωσαν αυτες τις μερες ραλλυ στην Ελλαδα ξεκινωντας απο Θεσσαλονικη. Τα φεραν τα αμαξια τους με αυτοκινηταμαξες και ξεκινησαν απο το παρκινγκ του αεροδρομιου Θεσσαλονικης. Την τεταρτη το μεσημερι που βρεθηκα στο αεροδρομιο πηγα και τα χαζευα και με επιασε καταθλιψη για το επιπεδο που εχουμε εμεις εδω στην Ελλαδα. Ηταν περιπου 70 αυτοκινητα και το φθηνοτερο ηταν μια μερσεντες W114 coupe. Το αμαξι της οργανωσης ηταν μια Ford cobra
-
RE: Classic Safari
Ο χρήστης Zan_Gr έγραψε:
Επισης να πω οτι ειδα στο κολωνακι το γνωστο τιρκουαζ πεζο 403 με τις πενταψηφιες, δυστυχως με ολοκαινουριες πινακιδες..Ευτυχως που το κρατησανε και δεν το στειλανε σε καμια μαντρα ανακυκλωσης να λες,γιατι οταν ειχε τις 5-ψηφιες το θυμαμαι σε πολυ κακη κατασταση. Τωρα απο οσο ειδα το φτιαξανε και το βαλανε και σε στεγασμενο χωρο. Κριμα βεβαια για τις πινακιδες, δεν ξερω αν υπηρχει αλλο τετοιο αμαξι στην ελλαδα
-
RE: Classic Safari
Δεν ηταν μοδα,αλλα σε πολλες περιπτωσεις δεν ψαχναν και πολυ να βρουνε το σωστο ανταλλακτικο και βαζαν αυτα τα φαναρια καθως οι πριζες ηταν οι ιδιες. Σε αλλες περιπτωσεις ηταν προσπαθεια να 'εκμοντερνισουν' το αμαξι και να ξεγελασουν κανεναν αφελη οτι ειναι νεοτερο μοντελο μερσεντες. Και το δικο μου το μοντελο (w110) δεν ξεφυγε απο αυτη τη λογικη καθως και στο δικο μου αλλα και στα περισσοτερα αλλαζαν τα πισω μικρα φαναρια και βαζαν τα φαναρια της 220s για να δειχνει πιο λουσατο το αμαξι. Βλακειες της δεκαετιας του ΄80
-
RE: Classic Safari
ε ρε χωραφια που θα εχει οργωσει αυτο το αμαξι. Θυμαμαι και ενα οπελ rekord ειχα πετυχει μια φορα σε παρομοια φαση. Τι τραβανε τα καημενα....