-
Τα λέμε καιρό αυτά Lap (αλλά λείπεις)!! Το ίδιο πρόβήμα (πανευρωπαΪκά) έχει και η Ford και σταμάται στις περισσότερες εκδόσεις τον 1.5 Ecoboost. Είναι σε φάση ανακατάταξης όλη η αυτοκινητοβιομηχανία στην ΕΕ με τις βλακείες για το CO2.
-
Υπάρχουν και συντελεστές ανάλογα με το βάρος του αμαξώματος. π.χ Ενα Swift με εκπομπές 100 gr/km είναι λιγότερο ανεκτό για το νομοθέτη από ένα Golf με 100 gr/km.
-
Εδω το sport με το standard συστημα δυναμικης διατηρησης της λωριδας.
Δεν το διαφημισαν ΠΟΤΕ...το εβαλαν ....και ουτε καν το αναφερερουν πουθενα....
Αυτα τα συστηματα αν καταλαβα σωστά, θελουν καθως κανεις ταξιδι, να ακουμπας εστω με το ενα χερι ακομα και την βαση του τιμονιου χαμηλα καθως εχει το χερι στο υποβραχιονιο ...και αυτο έτσι διατηρεί κατα το ταξιδι παρεα με το ACC μονο του την πορεια.
Φαντάζομαι, στο απλο swift facelift θα περάσει το σύστημα και ίσως βελτιωμένη έκδοση του.
Να πω εδώ πως το ιαπωνικό swift, το τωρινό, εχει στην glx ακομα και 360 μοιρες καμερα, και με κανονικες καμερες παντου,οχι ως software (ψευτο 360 μοιρες)
Απλα ισως εδω δεν ηρθε για λογους που τους ξερει η εισαγωγική, γενικα στην Ευρωπή.
-
-
Nέος τιμοκατάλογος 3-1-2020 : https://auto.suzuki.gr/files/pricelist/Suzuki Pricelist.pdf
Y.Γ. Αύξηση σε όλα τα ignis, swift, jimny 350 euro ('πρωτοχρονιάτικος μποναμάς' του Σφακ. ). Στα scross,vitara δεν υπάρχουν εκδόσεις με ηλιοροφή πια,όμως οι υπόλοιπες εκδόσεις δεν τσίμπησαν την αύξηση σε σχέση με προηγούμενο τιμοκατάλογο (μάλλον επειδή αναμένουν τα νέα υβριδικά και θέλουν να διώξουν τα τωρινά). Swift sport συνεχίζει εξαφανισμένο εδώ και κάτι μήνες..
-
Nέος τιμοκατάλογος 3-1-2020 : https://auto.suzuki.gr/files/pricelist/Suzuki%20Pricelist.pdf
Y.Γ. Αύξηση σε όλα τα ignis, swift, jimny 350 euro ('πρωτοχρονιάτικος μποναμάς' του Σφακ. ). Στα scross,vitara δεν υπάρχουν εκδόσεις με ηλιοροφή πια,όμως οι υπόλοιπες εκδόσεις δεν τσίμπησαν την αύξηση σε σχέση με προηγούμενο τιμοκατάλογο (μάλλον επειδή αναμένουν τα νέα υβριδικά και θέλουν να διώξουν τα τωρινά). Swift sport συνεχίζει εξαφανισμένο εδώ και κάτι μήνες..
Τόσο πλ πουλάνε που ώστε να αυξήσουν τις τιμές?
-
Suzuki Alto
Suzuki Splash
Suzuki Celerio
και πλέον χωρίς μίνι αυτοκίνητο στη γκάμα. Ποια; H SUZUKI που ήταν από τις πρώτες στις πωλήσεις των μίνι.
-
Suzuki Alto
Suzuki Splash
Suzuki Celerio
και πλέον χωρίς μίνι αυτοκίνητο στη γκάμα. Ποια; H SUZUKI που ήταν από τις πρώτες στις πωλήσεις των μίνι.
Με τους κανονισμούς για εξοπλισμό ασφαλείας και euro 6 κτλ.. Έχουν ανεβάσει το κόστος πλ με αποτέλεσμα στα mini να έχουν μικρό περιθώρια κέρδους, για αυτό και βγήκε το Ignis που είναι ψευτο suv και δικαιολογεί την τιμή του. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις τα πουλάει κανονικά σε άλλες χώρες.
-
350 ευρω;;;;
Ετσι νταβατζιλικι ή πολιτικη του στυλ θα σας κανουμε εξτρα εκπτωση μονο για εσας 350 ευρω...οποτε μενουμε στα ιδια....
Τι ειναι αυτοι ρε;;;;
Ρε σεις μηπως 350 ευρω λογω των hybrid και led;;;;
-
Το swift sport ενώ είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό και πάτωσε παταγωδώς. Μου κάνει εντύπωση πάντως που το εξαφάνισαν τελείως. Βέβαια ευτυχώς που βγήκε το 208 το gt με 26000 χιλιάρικα και 130 αλογα για να υπάρχει ένα ακόμα πιο παεογο αυτοκίνητο.
-
Βέβαια ευτυχώς που βγήκε το 208 το gt με 26000 χιλιάρικα και 130 αλογα για να υπάρχει ένα ακόμα πιο παεογο αυτοκίνητο.
'παεογο'; Τι θέλει να πει ο ποιητής;
Φαντάζομαι κάτι μεταξύ πανάκριβου, φαρμακείου και τιμής δηλητηρίου. Συμφωνώ απόλυτα!
-
Με τους κανονισμούς για εξοπλισμό ασφαλείας και euro 6 κτλ.. Έχουν ανεβάσει το κόστος πλ με αποτέλεσμα στα mini να έχουν μικρό περιθώρια κέρδους, για αυτό και βγήκε το Ignis που είναι ψευτο suv και δικαιολογεί την τιμή του. Τα αυτοκίνητα που αναφέρεις τα πουλάει κανονικά σε άλλες χώρες.
Συμφωνώ.
Τα μεταχειρισμένα μίνι της SUZUKI έχουν ιδιαίτερα υψηλές τιμές. Ακόμη και τα ALTO του 1990-2000 έχουν πολύ υψηλές τιμές. Τώρα θα ανέβουν ακόμη περισσότερο.
-
Το swift sport ενώ είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό και πάτωσε παταγωδώς. Μου κάνει εντύπωση πάντως που το εξαφάνισαν τελείως. Βέβαια ευτυχώς που βγήκε το 208 το gt με 26000 χιλιάρικα και 130 αλογα για να υπάρχει ένα ακόμα πιο παεογο αυτοκίνητο.
Δεν απευθύνονται στους Έλληνες αγοραστές αυτα τα αυτοκίνητα!
-
Πανάκριβο ήθελα να γράψω.... Σορρυ
-
Το καταλαβα και εγω.....μιλαμε την ιδια διαλεκτο....χαχαχα
-
Υπαρχει jimny club στην ελλαδα και αν ναι ειναι δυνατο;;;
Αν και σχετικώς παλιό το ποστ σου, θα απαντήσω για την πληρότητα του ερωτήματος ότι υπήρχαν (δεν ξέρω αν υφίστανται αμφότερα) δύο jimny club : το .com και το .gr. Εγώ προσωπικά ήμουν μέλος από τον 6ο του 2009 (δεκαετία πίσω δηλαδή και βάλε) στο πρώτο. Αρκετά μέλη, εκ των οποίων εξίσου αρκετοί/ες, γνώστες/στριες του αυτοκινήτου. Βάζαμε ομαδικές παραγγελίες για ποδιές transfer case κ.λπ. Ωραίες εποχές, αθώα χρόνια (cult!).. Επίσης, αρκετές και οι εκδρομές που διοργάνωναν.
Δυστυχώς το jimny πωλήθηκε προ 3μηνου, λόγω αύξησης των μελών της οικογένειας. Τώρα είμαστε εν αναμονή του ignis (ως δεύτερου αυτοκινήτου προφανώς).
-
Τέλος και το Jimny από την Ευρωπαϊκή αγορά... Ακόμη δεν πρόλαβε να κυκλοφορήσει και το αποσύρουν.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Kobei-to-Jimny-h-Suzuki_197492.asp?a=6
-
-
Δεν τους προλαβαινουμε....
Ωραια γραμμη εχει.
-
Παιδιά , καλημέρα
Επειδή το αμάξι μου , ένα HONDA HRV ,αρχίζει να τα παίζει (μετά από πολλά χρόνια βέβαια) καλούμαι να
επιλέξω νέο. Καλοβλέπω το VITARA 1.4 2κίνητο ή 4κίνητο. Σχετικά με πραγματικές καταναλώσεις ,μπορεί κάποιος που έχει ένα από τα δύο να με ενημερώσει? Επίσης υπάρχει λογική να περιμένω το mild hybrid? Ποιά είναι η εκτίμησή σας για την τιμή του. Και τελευταία ερώτηση (χωρίς να φάω ξύλο!), τα αμάξια test drive των εταιρειών συμφέρει να τα αγοράσει κανείς ή έχουν ταλαιπωρηθεί?
SUZUKI FORUM