-
(edit - από thread merge)
-
Μερικές φώτο που πήρα από το IQ στην μπουτικ της Toyota στο Παρίσι την περασμένη βδομάδα. Κρίμα που δεν ήταν έτοιμο το περίπτερο να το δω και από μέσα. Είναι πολύ γλυκό αλλά αρκετά ογκώδες στο μάτι. Θα το προτιμούσα σε χαρούμενο χρώμα... ελπίζω η Toytota να φροντίσει να το εφοδιάσει με τέτοια και όχι τα συνηθισμένα, αδιάφορα της.
-
συμπαθητικό το μαύρο.
-
Η επιτομή των Κ-cars. Ωραίο είναι καθώς καταφέρνει μέσα σε 3 μέτρα να συμπιέσει 3 ανθρώπους προσφέροντας και παθητική ασφάλεια. Οψόμεθα για την πολιτική τιμών που ΙΜΗΟ θα καθορίσει στην Ελλάδα και την πορεία του μοντέλου.
-
Ωραίες οι pics απο το Παρίσι.Προσωπικά πάλι σε άσπρο θα το έπαιρνα.
Ακόμα δεν το είδαμε,μπουρναζεύτηκε κιόλας
Βάζω την λιγότερο hardcore φωτογραφία:
[URL=http://g.imageshack.us/img258/toyotaiqtunedbymodelistmy4.jpg/1/][IMG]http://img258.imageshack.us/img258/toyotaiqtunedbymodelistmy4.jpg/1/w320.pnghttp://www.nihoncar.com/en/news-940-Mod ... ta+iQ.html
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μου έκανε κακή εντύπωση το σχόλιο για το IQ που διάβασα στους 4τροχούς...
Ο ΣΧ λέει πως το Aygo δεν έχει καλή ποιότητα στο εσωτερικό, 'επιπέδου Toyota' λόγω της εμπλοκής της PSA, οπότε δεν μοιάζει με το 'ποιοτικό' Yaris, αλλά με τους 'μη ποιοτικούς' Γάλλους που θέλαν οικονομία...
To IQ λέει είναι ποιοτικό σαν το Yaris...Η απορία μου είναι: είναι το Yaris ποιοτικό και δεν είναι ποιοτικό το 207 δηλαδή;
Είδες και εσύ ΣΧ, δεν γύριζες σελίδα;;;
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία!
Αλλά ειλικρινά, απορώ μερικές φορές...Σε ποιο μοντέλο έχει κορυφαία ποιότητα η Toyota στο εσωτερικό; Μην μου πείτε για Land Cruiser, μιλώ για τα καθημερινά αυτοκίνητα...
Νομίζω οτι τα Auris (παρά τα σκληρά πλαστικά) δεν είναι άσχημα, ούτε βέβαια τα Avensis. Το Yaris έχει βελτιωθεί (γιατί το προηγούμενο που έχουμε εμείς έχει χειρότερο φινίρισμα και από το Orion του 89 και ένα ντουλαπάκι που φοβάμαι να το ανοίξω μη μου μείνει στο χέρι) αλλά ακόμα είναι πολλά τα ανταγωνιστικά που το ξεπερνούν άνετα, το προηγούμενο Avensis ξέβαφε το ταμπλώ και από μέσα φαινόταν μαύρο, και οι προηγούμενες Corolla είχαν αρκετά προβληματική συναρμογή IMHO ειδικά στο πάνω μερος της κονσόλας και τα πλαστικά τους ήταν σαν ψεύτικα, αλλά επειδή ήταν Toyota όλα τα περιοδικά μιλούσαν για υλικά επιπέδου Audi (ειδικά το Drive το έγραφε και 5-6 φορές σε κάθε άρθρο να το πιστέψουμε)
Ανδρέα, συμφωνώ με τα παραπάνω, αλλά μην ξεχνάμε και τι προσφέρει ο ανταγωνισμός... Και βασικά, αυτό είναι και το ζήτημα της διαφωνίας μου: όταν οι ανταγωνιστές προσφέρουν ποιοτικότερα υλικά από την Toyota (και νομίζω πως τόσο το 308 όσο και η C4 είναι σαφώς ποιοτικότερες στα υλικά τους- δεν μιλώ για αξιοπιστία εδώ, μην πεταχτεί κάποιος πάλι! ), δεν είναι λογικό να λες πως για τα χάλια του Aygo φταίει η PSA που δεν είναι ποιοτική!
Εντάξει , Auris και 308 την εξωτερική ασχήμια την έχουν, αλλά το εσωτερικό του 308 πόσα εκατομμύρια φορές καλύτερο είναι;Βέβαια το κακό έχει ξαναγίνει: το Yaris το σημερινό έχει παρουσιαστεί από τους 4 τροχούς σαν η...Mercedes της κατηγορίας! Προφανώς το 207 πχ δεν το έχουν δει...
Κι εντάξει, σαφώς το Yaris είναι καλύτερο από το παρελθόν, αλλά είναι σαφέστατα κάτω του μέσου όρου, μάλλον με κάνα GP κονταροχτυπιέται , που οι Ιταλοί αν και ξέρουν να σχεδιάζουν, όταν διαλέγουν υλικά τους πιάνουν καβούρια στις τσέπες!
Σαφώς κάτι 207 , Corsa, Polo, Clio είναι πολύ πολύ καλύτερα, αλλά το τίτλο τον πήρε το Yaris... Λίγο το ένα , λίγο το άλλο, να πως εξηγούνται τα νούμερα του Yaris στην Ελλάδα (δείτε τι γίνεται στην Ευρώπη και σε τι τιμές πωλείται και τα ξαναλέμε... )
Για να μπω και λίγο στο θέμα, αν δεν πετύχει το IQ στην Ελλάδα, δεν θα πετύχει πουθενά. Χρειαζόμαστε τέτοια μικρά αυτοκίνητα και το όνομα της Toyota είναι πανίσχυρο. Πάντως είμαι σίγουρος πως δεν θα χάσει την πρωτοκαθεδρία το Smart, αλλά οι πωλήσεις του ίσως να έχουν μια μικρή κάμψη... Το Smart είναι πιο όμορφο, πιο μουράτο και έχει το δικό του κοινό. Το IQ θα βρει αγοραστές σ' αυτούς που αν και το χρειάζονταν το Smart, ΔΕΝ το αγόραζαν, γιατί ήταν αναξιόπιστο, σκοτώστρα και κυρίως....δεν ήταν Toyota!
Αν θέλει να το πουλήσει πάντως η Toyota Hellas, καλά θα κάνει να ρίξει μια ματιά στο marketing της Smart, γιατί ο παραδοσιακός συνταξιούχος δεν πείθεται ν'αλλάξει την Corolla ή το Avensis με κάτι τέτοιο και οι νέοι δεν θα πειστούν με 'εξωγήινες' διαφημίσεις τύπου Yaris...
Θέλει τρόπο... -
Παρακαλω να μην συγκρινετε το εσωτερικο του πολο με ολες τις αλλες πλαστικαδουρες
-
ωραίο φαίνεται, ειδικά σε μαύρο ή άσπρο.
-
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ποτε μην κοιτατε τις πωλησεις ενος συγκεκριμενου μοντελου γιατι απλα δεν δειχνουν κατι το αξιοπιστο ως προς το πιο είναι καλυτερο αυτοκινητο....το yaris απο ποιοτητα ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ κ οδικη συμπεριφορα είναι εκτος τοπου κ χρόνου σε συγκριση με τα ευρωπαικα...και συγκεκριμενα τα γαλλικα στην οδικη συμπεριφορα κ αισθηση....αρα η οποια εταιρία η ο παππους η η μανα με 2 παιδια που θα το αγοράσει δεν σημαινει πως ξέρουν απο αυτοκίνηση...... και πιστεψτε με πολλοι παιρνουν το 1,5 με το ψευτικο τιμονι του και ολα τα αλλα κ πιστευουν πως ειναι και σπορ!!!!!!!!!!!....γεγονος είναι πως είναι αξιοπιστο κ με καλους χωρους κ πιστευω πως είναι ο μονος λογος που πραγματικα πρεπει να το επιλεξει κανεις .κανενας αλλος και αφηστε τα η toyota είναι μεγαλη εταιρια και οι πωλησεις το δείχνουν αρα κ το yaris είναι καλλίτερο στην κατηγορια του.ΕΛΕΟΣ. και ΝΑΙ το εχω οδηγήσει και ταξιδεψει........Και τα γερμανικα και τα γαλλικα εχουν καλυτερο εσωτερικο απο το yaris. Τα περισσοτερα δε και καλυτερη οδικη συμπεριφορα.
Επισης συμφωνω οτι ειναι ηλιθια η λογικη 'α η Toyota ειναι η πρωτη εταιρεια σε πωλησεις αρα θα εχει και το καλυτερο αυτοκινητο σε καθε κατηγορια αρα το yaris ειναι το καλυτερο μικρο!'.
Αποκει και περα οι πωλησεις ενος αυτοκινητου φυσικα και κατι δειχνοιυν, και οταν μιλαμε για ενα τεραστιο στατιστικο δειγμα παγκοσμιως δε μπορεις να λες οτι ολοι αυτοι ειναι ασχετοι και αγοραζουν στην τυχη. Για καθε ασχετο που θα παρει το yaris tsport επειδη νομιζει οτι ειναι το καλυτερο μικρο hatchback (κουνια που τον κουναγε) υπαρχει και ενας ασχετος που θα παρει το polo και θα νομιζει οτι πηρε το αξιοπιστο γερμανικο που δε χαλαει ποτε και εχει γερμανικη τεχνολογια στους κινητηρες και ειναι ο μικρος αδελφος του καλυτεροτερου αυτοκινητου ολων των εποχων Golf (γιατι ετσι τον εμαθε ο μπαμπας του) και αλλα τετοια φουμαρα...
Τελικα παντου υπαρχουν μαλακες, παντου υπαρχουν γνωστικοι, παντου υπαρχουν ατομα απου αγοραζουν μετα απο εξονυχιστικο ψαξιμο αυτο ακριβως που θα καλυψει τις αναγκες τους και παντου υπαρχουν ατομα που θα αγορασουν κατι επειδη απλα εινα 'ιν'. Στις πωλησεις ολων των εταιρειων υπαρχουν τετοιοι, οποτε τα τελικα αποτελεσματα εγω τα θεωρω αξιοπιστα. Απλα η toyota Με στοχο την πρωτη θεσω των πωλησεων, κατι που καταφερε εδω και μερικα χρονια, εχει βρει τη συνταγη που πουλαει περισσοτερο. Φτιαχνει αυτοκινητα σε λογικο κοστος, (με χειροτερο value4money απο αλλες εταιρειες αλλα οχι τραγικα) που να κανουν τη δουλεια τους σωστα (οχι ιδανικα αλλα τα κανουν ΟΛΑ σωστα) και να συνοδευονται απο καλη αξιοπιστια και πολυ καλο after-sales. Δε προκειται να σου πουλησει κορυφαιο προιον σε καμια κατηγορια, αλλα θα σου πουλησει κατι που all-around θα ειναι αρκετα καλο και ετσι δε θα εχει τιποτα που να σε τσαντισει πολυ σαν πελατη, θα στο συνοδευσει απο καλη συμπεριφορα μετα την πωληση, και την επομενη φορα που θα χρειαστεις αυτοκινητο απλα τα πεις 'που να τρεχω να μπλεκω με τους αλλους....γιατι να ρισκαρω να παρω κατι που θα ειναι λιγο καλυτερο αλλα με διαφορα που σε καθημερινη βαση λιγες φορες θα απολαυσω, και τυχον να μπλεξω ασχημα με προβληματα....αξιζει το ρισκο?' Ετσι κερδιζει εναν επαναληπτικο πελατη, και αυτες οι επαναληπτικες πωλησεις ειναι που δινουν την πρωτια...
-
Όντως η αλήθεια είναι ότι ειδικά στα toyota, η επαναληπτική πώληση πρέπει να είναι νο.1 κυρίως για λόγους αξιοπιστίας των παλιότερων μοντέλων
-
ποτε θα ερθει ?
υ.γ ειναι γεγονος πως αν θελουν κατασκευαζουν εκπληκτικα αυτοκινητα , αλλα δεν ειναι ολα τα μοντελα τους απολυτα σπορ -
Yπάρχει ένδειξη για τιμές... γιατί κάπου άκουσα για 14Κ... και το βλέπω να πάει άκλαφτο σε αυτή την τιμή...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Yπάρχει ένδειξη για τιμές... γιατί κάπου άκουσα για 14Κ... και το βλέπω να πάει άκλαφτο σε αυτή την τιμή...Γιατί; Εδώ πουλάνε τα... Smart.
-
Αν είναι όντως κοντά στις τιμές με το smart και αν σύμφωνα με τα περιοδικά είναι πολύ καλύτερο στο δρόμο, δεν μπορώ να καταλάβω ποιος θα προτιμήσει το smart αντί του iq, όταν θέλει να αγοράσει μιας τέτοιας κατηγορίας αμάξι.
-
Μετά από 2 σελίδες πάλι κάποιος θα προβλέψει πως 'με τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο' και πάλι κάποιος θα του πει για τα smart
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μετά από 2 σελίδες πάλι κάποιος θα προβλέψει πως 'με τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο' και πάλι κάποιος θα του πει για τα smartΜε τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μετά από 2 σελίδες πάλι κάποιος θα προβλέψει πως 'με τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο' και πάλι κάποιος θα του πει για τα smart
Με τέτοιες τιμές θα πάει άκλαφτο....
Όσο άκλαφτο πήγε το Smart
-
-
Εδώ κολλάει το 'δε μας Χ@@ζεις ρε Νταλάρα??'
Toyota IQ