-
Τελικό update περί ενίσχυσης σασί. Τα μόνα αρνητικά είναι δύο:
1ον με μάπα λάστιχα για βροχή και ανάλογη μάπα άσφαλτο το αμάξι θέλει πιο σοφτ κίνηση στην είσοδο των στροφών για να φορτίσει σωστά τον εξωτερικό τροχό αφού πλέον δουλεύει αποκλειστικά η ανάρτηση και δεν λειτουργεί το σασί σαν ελατήριο.
2ον σε συνέχεια του παραπάνω υπό ίδιες συνθήκες η αλλαγή κατεύθυνσης είναι πιο ακαριαία από ποτέ με αποτέλεσμα ξανά να θέλει πιο σοφτ κίνηση.
Τα ανωτέρω δεν με απασχολούν καθώς τα αγαπημένα μου Κόντι ανταποκρίνονται τέλεια σε αυτές τις συνθήκες.
Στα θετικά θα σταθώ στο πιο απλό που πιστεύω καλύπτει τα πάντα,ο χειρισμός τόσο κατά τη γρήγορη οδήγηση στο όριο όσο και στις διορθώσεις είναι φανταστικός χωρίς να έγινα εγώ καλύτερος οδηγός.
Αυτά... Σειρά έχει η άλλη w202 ,μετά η w203 θα κρατήσω φωτό από αυτές. -
Γιατί τα κάνεις όλα αυτά? Θα τα κατεβάσεις σε αγώνες τα θηρία?
Ρε συ δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 1 ώρα, θα κοπανάει και θα πονέσει και η μέση σου -
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Γιατί τα κάνεις όλα αυτά? Θα τα κατεβάσεις σε αγώνες τα θηρία?
Ρε συ δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 1 ώρα, θα κοπανάει και θα πονέσει και η μέση σου
Το χειμώνα που έχω χρόνο, σε δουλειά να βρισκόμαστε τα κάνω,πριν από αυτό είχα πλήξει κάτι έπρεπε να κάνω
Κάτι ακόμα θα προλάβω να κάνω μέχρι να μπει το καλοκαίρι ! -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Γιατί τα κάνεις όλα αυτά? Θα τα κατεβάσεις σε αγώνες τα θηρία?
Ρε συ δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 1 ώρα, θα κοπανάει και θα πονέσει και η μέση σου
Το χειμώνα που έχω χρόνο, σε δουλειά να βρισκόμαστε τα κάνω,πριν από αυτό είχα πλήξει κάτι έπρεπε να κάνω
Κάτι ακόμα θα προλάβω να κάνω μέχρι να μπει το καλοκαίρι !Κράτα ένα αυτοκίνητο (ιδανικά το w202) μαμά, θα το εκτιμήσεις και θα το απολαύσεις μεγαλώνοντας...
-
Τώρα να σου δώσω ιδέες δηλαδή?
Είχα ένα φίλο παλιά που είχε το πρώτο Α3 και ήθελε να το κάνει με ηλιοροφή. Ρώταγε δεξιά κι αριστερά, δεν έκοβε κανένας τον ουρανό.
Και τι έκανε ο Θεούλης. Το 'κοψε όλο το αυτοκίνητο από τα παράθυρα και πάνω. Και μετά βρήκε ένα κουφάρι σε μια μάντρα με ηλιοροφή. Έκοψε πάλι το μισό και το κόλλησε στο δικό του και το έκανε με ηλιοροφή!
Όλοι τον κοροιδεύαμε κι αυτός τα κατάφερε. Τώρα είναι από τους καλύτερους μαστόρους της Αθήνας, ήταν παλαβός και ταλέντο στα χέρια από μικρός.
Άντε προχώρα, αφού σ' αρέσει και το διασκεδάζεις μπράβο σου, εγώ πάντως σε χαίρομαι. -
Εδω οι αλλοι εκοβαν αμαξια στην μεση για να τα φερουν Ελλαδα σαν ανταλλακτικα και μετα τα ξανακολλουσαν
-
@w202-amg said in [Διάφορες Τεχνικές απορίες..........]
Αυτά... Σειρά έχει η άλλη w202 ,μετά η w203 θα κρατήσω φωτό από αυτές.
Πιθανον στην 203 να μην εχεις τοσο θεαματικα αποτελεσματα . Λογικα θα εχει καλυτερο σασι
-
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Γιατί τα κάνεις όλα αυτά? Θα τα κατεβάσεις σε αγώνες τα θηρία?
Ρε συ δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 1 ώρα, θα κοπανάει και θα πονέσει και η μέση σου
Το χειμώνα που έχω χρόνο, σε δουλειά να βρισκόμαστε τα κάνω,πριν από αυτό είχα πλήξει κάτι έπρεπε να κάνω
Κάτι ακόμα θα προλάβω να κάνω μέχρι να μπει το καλοκαίρι !Κράτα ένα αυτοκίνητο (ιδανικά το w202) μαμά, θα το εκτιμήσεις και θα το απολαύσεις μεγαλώνοντας...
Δυστυχώς γράφουν αμφότερα πολλά χιλιόμετρα προς το παρόν,ίσως της αδερφής μου γλυτώσει
-
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Τώρα να σου δώσω ιδέες δηλαδή?
Είχα ένα φίλο παλιά που είχε το πρώτο Α3 και ήθελε να το κάνει με ηλιοροφή. Ρώταγε δεξιά κι αριστερά, δεν έκοβε κανένας τον ουρανό.
Και τι έκανε ο Θεούλης. Το 'κοψε όλο το αυτοκίνητο από τα παράθυρα και πάνω. Και μετά βρήκε ένα κουφάρι σε μια μάντρα με ηλιοροφή. Έκοψε πάλι το μισό και το κόλλησε στο δικό του και το έκανε με ηλιοροφή!
Όλοι τον κοροιδεύαμε κι αυτός τα κατάφερε. Τώρα είναι από τους καλύτερους μαστόρους της Αθήνας, ήταν παλαβός και ταλέντο στα χέρια από μικρός.
Άντε προχώρα, αφού σ' αρέσει και το διασκεδάζεις μπράβο σου, εγώ πάντως σε χαίρομαι.Αυτά τα φοβάμαι Ασε που με ενοχλεί ο παραμικρός θόρυβος πλην κινητήρα,αέρας,ήλιος στο πλάι και αν κάτι παρατημένο τρίζει παθαίνω νευρικό κλονισμό
Κάποια στιγμή θα επενδύσω σε εργαλεία για πιο χοντρές δουλειές ελπίζοντας ότι θα έχω και τον χώρο που τα κάνω αυτά. -
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in [Διάφορες Τεχνικές απορίες..........]
Αυτά... Σειρά έχει η άλλη w202 ,μετά η w203 θα κρατήσω φωτό από αυτές.
Πιθανον στην 203 να μην εχεις τοσο θεαματικα αποτελεσματα . Λογικα θα εχει καλυτερο σασι
Έχει καλύτερο σασί το Σεντάν w203 και καλύτερη παθητική. Το σπορτκουπε όμως έχει πίσω καθίσματα αναδιπλούμενα και όχι μεταλλικό πλαίσιο εταζιερας , εκτέλεσαν την ακαμψία στα 5 μέτρα,τρίξιμο απλά.
Μπροστά πάλι η θολομπαρα είναι επιβεβλημένη βάσει της ανάρτησης που φοράει σε σχέση με τη 202 που τα ελατήρια πιάνουν στα ράμφη ενώ το αμορτισέρ ψηλά στο θόλο.
Anyway γούστα είναι αυτά και όπως μάθεις κάποια πράγματα, δύσκολα αλλάζεις. -
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Στο Megane μας άλλαξαν στο συνεργείο 2 φίλτρα(αέρα και καμπίνας).Φίλτρο αέρα μας έβαλαν ένα Japkο και φίλτρο καμπίνας ένα Meat and Doria.Δεν έχω ιδέα τι μάρκες είναι αυτές.Του αέρα θέλει αλλαγή σε 2 χρόνια πάλι,ενώ της καμπίνας σε 1 ή 2 χρόνια.Είναι καλά για να τα αφήσουμε μέχρι τότε ή να παραγγείλουμε κάτι πιο επώνυμο και να τα αλλάξουμε μόνοι μας?
Υ.Γ.Μας άλλαξαν και φίλτρο λαδιού,μαζί με το λάδι.Ευτυχώς έβαλαν Purflux,που είναι καλή μάρκα.Μπουζί μπήκαν NGK.Meat and doria ναι είναι καλή. Japko πρώτη φορά την ακούω. Φίλτρα μόνο mann πλην καμπίνας που το ενεργού άνθρακα, αντιμικροβιακο- αντιμυκητησιακο φτάνει σε τρελή τιμή οπότε βάζεις κάποιο άλλο πάλι επώνυμο αντίστοιχο και το αλλάζεις κάθε χρόνο.
Η Meat and Doria είναι Ιταλική αν δεν κάνω λάθος...στον ίδιο όμιλο ανήκει και η Hoffer,η οποία είναι αξιόλογη.
Η Japko μιας και το έψαξα είναι και αυτή Ιταλική.Ανήκει στον όμιλο JapanParts μαζί με άλλη μια εταιρία,την Ashika(ακουστά την έχω).
Αν δεν μας κάνει σε λίγο καιρό θα το αλλάξουμε με κάτι καλύτερο.Αν και από όσο μου έχουν πει,για γαλλικά αμάξια τα καλύτερα φίλτρα είναι τα Purflux.
Τα MANN είναι κορυφαία εννοείται.Σε Γερμανικά μόνο αυτά βάζω.Επίσης αξιόλογα είναι τα Filtron,Πολωνέζικα ή Ρώσικα αν δεν κάνω λάθος,τα οποία είναι θυγατρικής εταιρίας της ΜΑΝΝ.Σπανίως έχοντας δοκιμάσει κάτι άλλο από mann δεν είχε άψογη εφαρμογή πράγμα εξαιρετικά κρίσιμο
Ένα φίλτρο λαδιού Bosch που έχω πάρει για το VW να μην το βάλω δηλαδή?
Αν και η Bosch είναι καλή εταιρία.Όχι οκ βάλτο αυτό.
E ναι, αφου ειναι γερμανικο κι αυτο
Μονο γερμανια, ετσι?Δεν έχει σημασία και τα mann μπορεί να είναι κατασκευασμένα αλλού, εκτός από τη μάπα εφαρμογή των υπολοίπων φίλτρων αέρα τις ελάχιστες φορές που χρησιμοποίησα αλλά επώνυμα φίλτρα λαδιού πάντα έβγαιναν σε μέτρια κατάσταση,ενώ τα mann σαν καινούργια.
Αρα δεν φιλτραρουν
Δεν ειχα θεμα με φιλτρα λαδιου , διαφορων κατασκευαστων
Αερα μου εχει τυχει κι εμενα να μην ερχεται ακριβωςΜπορεί και να φιλτράρουν καλύτερα από το μανν το θέμα είναι αν καταρρεύσουν.... Για να καταλάβεις γιατί προτιμώ μανν, οι παλιές αντλίες τιμονιού των μερκ έχουν φίλτρο λαδιού που αλλάζεται. Τα μανν δεν καταρρέουν είναι σαν καινούργια, από άλλες εταιρείες είναι γεμάτο το ίντερνετ με φωτό που το υλικό του φίλτρου έχει γίνει λάσπη τη στιγμή που παίζει και δομικό ρόλο
Με τα φίλτρα βενζίνης τι παίζει?Άπο κατασκευαστές κλπ?
Άλλαξα τις προάλλες στο Πόλο και ευτυχώς η δυστυχώς έπεσα σε...Meat and Doria(τέτοια τύχη?)...
Κανονικά θέλει αλλαγή κάθε 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο.Θα με βγάλει μέχρι τότε ή να βάλω κανά MANN ή Filtron?Μη γίνει καμιά στραβή με ανησυχεί,το φίλτρο βενζίνης(όπως και του λαδιού)δεν είναι το ίδιο με αέρα/καμπίνας από την πλευρά ότι αν γίνει στραβή μετά τρέχεις και δεν φτάνεις...Εννοώ ότι είναι πιο σημαντικό από του αέρα και τις καμπίνας... -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Στο Megane μας άλλαξαν στο συνεργείο 2 φίλτρα(αέρα και καμπίνας).Φίλτρο αέρα μας έβαλαν ένα Japkο και φίλτρο καμπίνας ένα Meat and Doria.Δεν έχω ιδέα τι μάρκες είναι αυτές.Του αέρα θέλει αλλαγή σε 2 χρόνια πάλι,ενώ της καμπίνας σε 1 ή 2 χρόνια.Είναι καλά για να τα αφήσουμε μέχρι τότε ή να παραγγείλουμε κάτι πιο επώνυμο και να τα αλλάξουμε μόνοι μας?
Υ.Γ.Μας άλλαξαν και φίλτρο λαδιού,μαζί με το λάδι.Ευτυχώς έβαλαν Purflux,που είναι καλή μάρκα.Μπουζί μπήκαν NGK.Meat and doria ναι είναι καλή. Japko πρώτη φορά την ακούω. Φίλτρα μόνο mann πλην καμπίνας που το ενεργού άνθρακα, αντιμικροβιακο- αντιμυκητησιακο φτάνει σε τρελή τιμή οπότε βάζεις κάποιο άλλο πάλι επώνυμο αντίστοιχο και το αλλάζεις κάθε χρόνο.
Η Meat and Doria είναι Ιταλική αν δεν κάνω λάθος...στον ίδιο όμιλο ανήκει και η Hoffer,η οποία είναι αξιόλογη.
Η Japko μιας και το έψαξα είναι και αυτή Ιταλική.Ανήκει στον όμιλο JapanParts μαζί με άλλη μια εταιρία,την Ashika(ακουστά την έχω).
Αν δεν μας κάνει σε λίγο καιρό θα το αλλάξουμε με κάτι καλύτερο.Αν και από όσο μου έχουν πει,για γαλλικά αμάξια τα καλύτερα φίλτρα είναι τα Purflux.
Τα MANN είναι κορυφαία εννοείται.Σε Γερμανικά μόνο αυτά βάζω.Επίσης αξιόλογα είναι τα Filtron,Πολωνέζικα ή Ρώσικα αν δεν κάνω λάθος,τα οποία είναι θυγατρικής εταιρίας της ΜΑΝΝ.Σπανίως έχοντας δοκιμάσει κάτι άλλο από mann δεν είχε άψογη εφαρμογή πράγμα εξαιρετικά κρίσιμο
Ένα φίλτρο λαδιού Bosch που έχω πάρει για το VW να μην το βάλω δηλαδή?
Αν και η Bosch είναι καλή εταιρία.Όχι οκ βάλτο αυτό.
E ναι, αφου ειναι γερμανικο κι αυτο
Μονο γερμανια, ετσι?Δεν έχει σημασία και τα mann μπορεί να είναι κατασκευασμένα αλλού, εκτός από τη μάπα εφαρμογή των υπολοίπων φίλτρων αέρα τις ελάχιστες φορές που χρησιμοποίησα αλλά επώνυμα φίλτρα λαδιού πάντα έβγαιναν σε μέτρια κατάσταση,ενώ τα mann σαν καινούργια.
Αρα δεν φιλτραρουν
Δεν ειχα θεμα με φιλτρα λαδιου , διαφορων κατασκευαστων
Αερα μου εχει τυχει κι εμενα να μην ερχεται ακριβωςΜπορεί και να φιλτράρουν καλύτερα από το μανν το θέμα είναι αν καταρρεύσουν.... Για να καταλάβεις γιατί προτιμώ μανν, οι παλιές αντλίες τιμονιού των μερκ έχουν φίλτρο λαδιού που αλλάζεται. Τα μανν δεν καταρρέουν είναι σαν καινούργια, από άλλες εταιρείες είναι γεμάτο το ίντερνετ με φωτό που το υλικό του φίλτρου έχει γίνει λάσπη τη στιγμή που παίζει και δομικό ρόλο
Με τα φίλτρα βενζίνης τι παίζει?Άπο κατασκευαστές κλπ?
Άλλαξα τις προάλλες στο Πόλο και ευτυχώς η δυστυχώς έπεσα σε...Meat and Doria(τέτοια τύχη?)...
Κανονικά θέλει αλλαγή κάθε 4 χρόνια ή 60000 χιλιόμετρα,ότι έρθει πρώτο.Θα με βγάλει μέχρι τότε ή να βάλω κανά MANN ή Filtron?Μη γίνει καμιά στραβή με ανησυχεί,το φίλτρο βενζίνης(όπως και του λαδιού)δεν είναι το ίδιο με αέρα/καμπίνας από την πλευρά ότι αν γίνει στραβή μετά τρέχεις και δεν φτάνεις...Εννοώ ότι είναι πιο σημαντικό από του αέρα και τις καμπίνας...Μην αγχώνεσαι η meat and doria είναι αξιόπιστη
-
Φίλτρο βενζίνης ανά 2ετία. Εκτός αν εμπιστεύεσαι τόσο πολύ τις βενζίνες που βάζεις.
Όταν ο κατασκευαστής λέει έως... 60k χιλιόμετρα, δεν είσαι υποχρεωμένος να εξαντλήσεις το χρόνο, ούτε χρειάζεται να τεστάρεις την αντοχή του φίλτρου.
-
Μια ακόμα απορία(για να συμμαζεύουμε το εργαλείο σιγά σιγά)
Στο γνωστό Πόλο έγινε ρεκτιφιέ στην κυλινδροκεφαλή πριν από 1000 χιλιόμετρα(και 3 μήνες πάνω-κάτω).Είναι καλό να αλλάξω λάδι και αντιψυκτικό το πολύ σε 500 χιλιόμετρα(ή τον άλλο μήνα)ή δεν χρειάζεται και να περιμένω την ώρα τους(το λάδι με το φίλτρο του τον Γενάρη του 2024 και το αντιψυκτικό μαζί με σετ χρονισμού και αντλία νερού τον Γενάρη του 2027)?
Και αν χρειαστεί,αλλάζω μόνο το λάδι ή και το λάδι και το αντιψυκτικό?
Τέλος,το ότι όταν περάσουν 1000-1500 χιλιόμετρα από το ρεκτιφιέ,δηλαδή το πολύ σε 500 χιλιόμετρα από τώρα,πρέπει να το ξαναπάω να βγάλουν την κυλινδροκεφαλή και να ελέγξουν τις βίδες(και αν χρειαστεί να τις ξανασφίξουν)ισχύει ή είναι κάτι που συνέβαινε πολύ παλιά?
Από το συνεργείο τότε δεν μου είχαν πει κάτι...ούτε για λάδια/αντιψυκτικό ούτε για επανέλεγχο κυλινδροκεφαλής...
Καλή ανάσταση να έχουμε! -
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα μετά την επισκευή της κυλινδροκεφαλής. Συνεχίζεις κανονικά με το πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκίνητου.
Παρακολουθείς όμως τακτικά λάδια για να τσεκάρεις τι γίνεται. Δυστυχώς μετά από τέτοιες επισκευές αρκετές φορές παρατηρείται αυξημένη κατανάλωση λαδιού.Επίσης κοιτάς τακτικά και το αντιψυκτικό. Στο σύστημα ψύξης από το λύσε-δέσε μπορεί να χάνει κανένα κολάρο ή κανένα τσιμουχάκι. Αυτά αντιμετωπίζονται εύκολα όμως.
-
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα μετά την επισκευή της κυλινδροκεφαλής. Συνεχίζεις κανονικά με το πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκίνητου.
Παρακολουθείς όμως τακτικά λάδια για να τσεκάρεις τι γίνεται. Δυστυχώς μετά από τέτοιες επισκευές αρκετές φορές παρατηρείται αυξημένη κατανάλωση λαδιού.Επίσης κοιτάς τακτικά και το αντιψυκτικό. Στο σύστημα ψύξης από το λύσε-δέσε μπορεί να χάνει κανένα κολάρο ή κανένα τσιμουχάκι. Αυτά αντιμετωπίζονται εύκολα όμως.
Δηλαδή δεν χρειάζεται ούτε επανέλεγχος(και αν χρειαστεί σφίξιμο)της κεφαλής,ούτε αλλαγή λαδιού,ούτε αλλαγή αντιψυκτικού...
Στο μεταξύ κάτι άλλο που το θυμήθηκα πριν λίγο...μου είχαν πει ότι επειδή μετά το ρεκτιφιέ έχει αυξηθεί η συμπίεση καλό είναι να βάζω βενζίνη 98 οκτανίων από Shell,BP,EKO και 100 οκτανίων από όλες τις μάρκες.Με λίγα λόγια,καλό είναι να μην ξαναβάλω ούτε απλή 95 όπως είναι η ΕΚΟ ΕΚΟnomy ή η Avin Best αλλά ούτε και ενισχυμένη 95+ όπως η Aegean D-Force ή η ελίν Crystal Next...μόνο σε ανάγκη αν είναι...
Είναι έτσι ή υπερβάλλουν?Αυξάνεται τόσο πολύ η συμπίεση για να θέλει καλύτερο καύσιμο? -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα μετά την επισκευή της κυλινδροκεφαλής. Συνεχίζεις κανονικά με το πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκίνητου.
Παρακολουθείς όμως τακτικά λάδια για να τσεκάρεις τι γίνεται. Δυστυχώς μετά από τέτοιες επισκευές αρκετές φορές παρατηρείται αυξημένη κατανάλωση λαδιού.Επίσης κοιτάς τακτικά και το αντιψυκτικό. Στο σύστημα ψύξης από το λύσε-δέσε μπορεί να χάνει κανένα κολάρο ή κανένα τσιμουχάκι. Αυτά αντιμετωπίζονται εύκολα όμως.
Δηλαδή δεν χρειάζεται ούτε επανέλεγχος(και αν χρειαστεί σφίξιμο)της κεφαλής,ούτε αλλαγή λαδιού,ούτε αλλαγή αντιψυκτικού...
Στο μεταξύ κάτι άλλο που το θυμήθηκα πριν λίγο...μου είχαν πει ότι επειδή μετά το ρεκτιφιέ έχει αυξηθεί η συμπίεση καλό είναι να βάζω βενζίνη 98 οκτανίων από Shell,BP,EKO και 100 οκτανίων από όλες τις μάρκες.Με λίγα λόγια,καλό είναι να μην ξαναβάλω ούτε απλή 95 όπως είναι η ΕΚΟ ΕΚΟnomy ή η Avin Best αλλά ούτε και ενισχυμένη 95+ όπως η Aegean D-Force ή η ελίν Crystal Next...μόνο σε ανάγκη αν είναι...
Είναι έτσι ή υπερβάλλουν?Αυξάνεται τόσο πολύ η συμπίεση για να θέλει καλύτερο καύσιμο?Μάλλον είναι υπερβολή. Εξαρτάται βέβαια και από το πόσο πλανάρισμα έκαναν στην κεφαλή. Στη δική μου περίπτωση βάζω την ίδια βενζίνη 95 που εβαζα πάντα και δεν έχω αντιμπετωπίσει κανένα πρόβλημα. Λάδια μάλλον καίει λίγο παραπάνω, αλλά είναι και πολλά τα χλμ που έχει το αυτοκίνητο (520κ)
-
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα μετά την επισκευή της κυλινδροκεφαλής. Συνεχίζεις κανονικά με το πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκίνητου.
Παρακολουθείς όμως τακτικά λάδια για να τσεκάρεις τι γίνεται. Δυστυχώς μετά από τέτοιες επισκευές αρκετές φορές παρατηρείται αυξημένη κατανάλωση λαδιού.Επίσης κοιτάς τακτικά και το αντιψυκτικό. Στο σύστημα ψύξης από το λύσε-δέσε μπορεί να χάνει κανένα κολάρο ή κανένα τσιμουχάκι. Αυτά αντιμετωπίζονται εύκολα όμως.
Δηλαδή δεν χρειάζεται ούτε επανέλεγχος(και αν χρειαστεί σφίξιμο)της κεφαλής,ούτε αλλαγή λαδιού,ούτε αλλαγή αντιψυκτικού...
Στο μεταξύ κάτι άλλο που το θυμήθηκα πριν λίγο...μου είχαν πει ότι επειδή μετά το ρεκτιφιέ έχει αυξηθεί η συμπίεση καλό είναι να βάζω βενζίνη 98 οκτανίων από Shell,BP,EKO και 100 οκτανίων από όλες τις μάρκες.Με λίγα λόγια,καλό είναι να μην ξαναβάλω ούτε απλή 95 όπως είναι η ΕΚΟ ΕΚΟnomy ή η Avin Best αλλά ούτε και ενισχυμένη 95+ όπως η Aegean D-Force ή η ελίν Crystal Next...μόνο σε ανάγκη αν είναι...
Είναι έτσι ή υπερβάλλουν?Αυξάνεται τόσο πολύ η συμπίεση για να θέλει καλύτερο καύσιμο?Η μικρή αύξηση συμπίεσης λόγω του ρεκτιφιέ στην κυλινδροκεφαλή είναι συνήθως ο λόγος που μπορεί να τσιμπάει λίγο λαδάκι.
Η απλή βενζίνη μια χαρά κάνει, μην πετάς τα λεφτά σου. -
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autokinitou/ultimate-speed-fortistis-mpatarias-autokinitou-ulgd-5-0-d2/p171522
Αξίζει τον κόπο ή τσάμπα θα πετάξω 17 ευρώ?
Οι επώνυμοι έχουν αρκετά παραπάνω... -
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
https://www.lidl-hellas.gr/p/idi-autokinitou/ultimate-speed-fortistis-mpatarias-autokinitou-ulgd-5-0-d2/p171522
Αξίζει τον κόπο ή τσάμπα θα πετάξω 17 ευρώ?
Οι επώνυμοι έχουν αρκετά παραπάνω...Αξίζει
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........