-
Στο παρακάτω βίντεο, δείχνει αλλαγή φούσκας μπιλιοφόρου, χωρίς να λυθεί το άκρο.
Πως σας φαίνεται;
https://www.youtube.com/watch?v=Os5-gTjRm44&ab_channel=スグレモン自動車用品 -
Έχω ένα ηλίθιο πρόβλημα στο γκολφ 4 που έχει γίνει εκνευριστικο. Με 5η κυρίως σε ανοιχτό δρόμο με ή χωρίς κλίση και 80-120 χαω το αμάξι είναι λες και το βαράς με κρουστικό κατεδαφιστικο.....το κάνει μόνο όταν επιταχύνεις η θες με αρκετό γκάζι να κρατήσεις τα χιλιόμετρα σε ανηφόρα.αν αφήσεις το γκάζι απόλυτη ηρεμία.
Το dogbone είναι καινούργιο,,από κάτω και το συνεργείο τα βρήκε όλα καλά και εγώ που μπήκα με το λοστό.Ο κινητήρας τραβάει άψογα.. Υπάρχει περίπτωση να έφυγε από καμία ζάντα αντίβαρο και μόνο με γκάζι να το αισθάνεσαι τους κραδασμούς γιατί τα πρόσθιο κινητά με τη γέφυρα μπροστά αλλοιώνουν-απορροφουν κάθε αίσθηση ? -
Από τον κινητήρα φαίνεται να είναι ο κραδασμός
-
@lap said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Από τον κινητήρα φαίνεται να είναι ο κραδασμός
Lap από ότι διαβάζω τώρα λένε βάση κινητήρα ( απίθανο) και πιο συχνό εσωτερικός μπιλιοφορος......Πιο απλό δεν είναι να αλλαχθεί σετ ημιαξονιο σε meyle?
-
Πρώτη σκέψη και εμένα ήταν η βάση μηχανής, δεύτερη κάτι με τα ηλεκτρικά. Δηλαδή όταν δίνεις με χαμηλή σχέση γκάζι και έχεις μεγάλο φορτίο ζητά ρεύμα που ίσως ο πολλαπλασιαστής δεν μπορεί να το δώσει.
Σαν τράβηγμα πως το νιώθεις;
Διανομέα δε νομίζω να έχεις, είναι πιο σύγχρονο μοτέρ
-
@lap said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Πρώτη σκέψη και εμένα ήταν η βάση μηχανής, δεύτερη κάτι με τα ηλεκτρικά. Δηλαδή όταν δίνεις με χαμηλή σχέση γκάζι και έχεις μεγάλο φορτίο ζητά ρεύμα που ίσως ο πολλαπλασιαστής δεν μπορεί να το δώσει.
Σαν τράβηγμα πως το νιώθεις;
Διανομέα δε νομίζω να έχεις, είναι πιο σύγχρονο μοτέρ
Αν ήταν από κινητήρα θα τα χε φτύσει,από Γιάννενα μέχρι Μέτσοβο non stop βαράει δυνατά. Ο εσωτερικός μπιλιοφορος του συνοδηγού έχει τζόγο και στην πάνω κάτω κίνηση όχι σε περιστροφή οπότε ?
-
Ναι λογικό ακούγεται.
-
Ημιαξονιο ειναι το προβλημα αυτο. Ισως και μονο ο μπιλιοφορος. Ειχα παρομοιο προβλημα στο παρελθον με κραδασμους μονο κατα την επιταχυνση μεταξυ 90 και 120χλμ, αλλαξα ημιαξονιο κι ολα καλα.
-
@driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ημιαξονιο ειναι το προβλημα αυτο. Ισως και μονο ο μπιλιοφορος. Ειχα παρομοιο προβλημα στο παρελθον με κραδασμους μονο κατα την επιταχυνση μεταξυ 90 και 120χλμ, αλλαξα ημιαξονιο κι ολα καλα.
Ημιαξονιο μόνο meyle ή και πιο φθηνές εταιρείες?
-
Όλο το ημιαξόνιο αλλαγή? Συνήθως ο μπιλιοφόρος παθαίνει ζημιά. Αν βγάζει μπιλιοφόρους η Lemfoerder θα τους προτιμούσα ασυζητητί.
-
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Όλο το ημιαξόνιο αλλαγή? Συνήθως ο μπιλιοφόρος παθαίνει ζημιά. Αν βγάζει μπιλιοφόρους η Lemfoerder θα τους προτιμούσα ασυζητητί.
Απλά βλέπω το ημιαξονιο κομπλέ έχει 50-80€ ενώ ο μπιλιοφορος έχει 20-30€ . Ο έξω κ αυτός δεν θα είναι έτοιμος να τα φτύσει?
-
Άλλαξε το ολόκληρο. Να τελειώνεις με το θέμα αυτό. Παλαιο αυτοκίνητο είναι θα βγάλει και αλλού, μη ξαναγυρίσεις στο ίδιο θέμα.
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Όλο το ημιαξόνιο αλλαγή? Συνήθως ο μπιλιοφόρος παθαίνει ζημιά. Αν βγάζει μπιλιοφόρους η Lemfoerder θα τους προτιμούσα ασυζητητί.
Απλά βλέπω το ημιαξονιο κομπλέ έχει 50-80€ ενώ ο μπιλιοφορος έχει 20-30€ . Ο έξω κ αυτός δεν θα είναι έτοιμος να τα φτύσει?
Φτηνό μου ακούγεται, αλλά αν είναι τόσο μικρή διαφορά χαλάλι.
-
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Ημιαξονιο ειναι το προβλημα αυτο. Ισως και μονο ο μπιλιοφορος. Ειχα παρομοιο προβλημα στο παρελθον με κραδασμους μονο κατα την επιταχυνση μεταξυ 90 και 120χλμ, αλλαξα ημιαξονιο κι ολα καλα.
Ημιαξονιο μόνο meyle ή και πιο φθηνές εταιρείες?
Εργοστασιακο ειχε μπει σε opel agila b γιατι ειχε 5ετη εγγυηση το αμαξι και το καλυψε.
Αν πας σε αξιοπιστη εταιρεια δε νομιζω να εχεις θεμα. Κι αφου η διαφορα ειναι κανα 50αρι ευρω απ'το να αλλαξεις μονο μπιλιοφορο, βαλε ολο το ημιαξονιο να'σαι και σιγουρος οτι δεν θα γινει καμια βλακεια με την αλλαγη του μπιλιοφορου κι εχεις παλι να πληρωνεις εργατικα. -
Και μια απορία,το w202 έχει 580.000 κμ με ρυμούλκηση 1τονου+ σχεδόν στατικά off road μέχρι και τις γνωστές @@@@ που κάνουν όλοι με πισωκίνητα σε χιόνι και βροχή. Τα ημιαξόνια είναι άψογα μόνο γερασμένες έξω φούσκες. Το γκολφ με ούτε τα μισά χιλιόμετρα πως χαλάει το μέσα μπιλιοφορο?! Ο μπιλιοφορος είναι χάλια,το γράσο? Η θερμοκρασία που βρίσκεται κοντά στην εξάτμιση? Δηλαδή αν έκανα χιλιόμετρα με το γκολφ σαν το w202 θα είχα αλλάξει ότι υπάρχει και φθείρεται?!
Και επειδή διάβασα πολλά στο ίντερνετ σχετικά με τον εσωτερικό μπιλιοφορο όχι δεν είναι χαμηλωμένο αντίθετα το μερκ και χαμηλωμενο είναι.Υ.Γ. περιμένω να γεννήσει το σασμάν ευτυχώς βρίσκεις μεταχειρισμένα ανταλλακτικά με το κιλό όπως και τα καινούργια απέξω.
Anyway για να μην κράζω μόνο ,με δύο μπάρες θόλων και το κινητήρα με δύο σωληνάκια να μην καπνίζει σαν δίχρονο είναι αρκετά καλό αμάξι για την κατηγορία του αλλά ως εκεί. -
Νομίζω συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το Golf για τους Φρίτσιδες είναι για να πηγαίνουν στη δουλειά τους και το super market. Άλλο αν εμείς λόγω οικονομικών νομίζουμε ότι παίρνουμε λιμουζίνα.
Πόσο είχε καινούργια η Merc και πόσο το Golf ίδιας εποχής? -
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Νομίζω συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το Golf για τους Φρίτσιδες είναι για να πηγαίνουν στη δουλειά τους και το super market. Άλλο αν εμείς λόγω οικονομικών νομίζουμε ότι παίρνουμε λιμουζίνα.
Πόσο είχε καινούργια η Merc και πόσο το Golf ίδιας εποχής?Νομίζω τα διπλά από το γκολφ..... Στα 'χαζα' το αγόρασα , βάσει των όσων άκουγα,ότι 1400 δεν καίει ,τέλη μεταβίβαση φθηνότερα και λοιπές μπαρουφες. Εν τέλει καίει λιγότερο αν πας αργά,αν πας σαν το μερκ απλά καίει και ζοριζεται, τέλη μεταβίβαση σιγά τη διαφορά και κόστος συντήρησης μακράν ακριβότερο λόγω βλαβών και βάλε και πόσο μπορεί να σ χάλασει την ημέρα αν δεν χάλασει όταν πας στο μάρκετ αλλά κάπου αλλού.
Πάντως το γκολφ μπροστά σε ένα honda eg4 που είχα στην Κύπρο είναι αγωνιστικό και λιμουζίνα μαζί
Στην Ελλάδα σε σχέση με τα αυτοκίνητα κυβερνούν 2-3 ιδιοκτήτες εισαγωγικων και το κόμπλεξ των κυβερνητικών εξού και η κατάντια που επικρατεί.Ξεχασα και βενζίνη 2,5.... -
Που μπορούμε να βρούμε κάτι τέτοιο; (εντάξει, όχι στο ίδιο σχήμα!)Βρίσκω σε μορφή φύλλου, αλλά προτιμώ να έχει αρκετό όγκο ώστε να κόβεται σε διάφορα σχήματα.
-
Μαλακό είναι ? Σε συσκευασίες με προιόντα hardware συναντώ τέτοια
-
Σκληρό.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........