-
Ρε παίδες???
Τί έγινε στην Ελλάδα???Απομυθοποιήθηκαν όλα???Πως τα καταφέραμε έτσι??(συμπεριλαμβάνω και την αφεντιά μου στο κράξιμο )
Θυμάμαι πρίν 15 χρόνια βλέπαμε 318is-GOLF GTI κτλ και παθαίναμε ταράκουλο.....
Και τώρα....έχουμε 325 και λέμε δεν πάει...(πάλι για την αφεντιά μου λέω)
Το evo 'κοπανάει'..η Μ5 είναι αργή .....η Μ3 τροπέτο.....η 911 γαμπριάτικη....η 330 ένα νορμάλ αμαξάκι .........το ένα δεν στρίβει....το άλλο δεν πατάει καλά στο δρόμο...
Ειλικρινά μου έχουν λήψει οι παλιές καλές εποχές....που τα δίλιτρα ήταν λιγότερα απο τα 3λιτρα++ που κυκλοφορουν σήμερα..
Τι πάθαμε????οεο?? -
Ρε παίδες???
Τί έγινε στην Ελλάδα???Απομυθοποιήθηκαν όλα???Πως τα καταφέραμε έτσι??(συμπεριλαμβάνω και την αφεντιά μου στο κράξιμο )
Θυμάμαι πρίν 15 χρόνια βλέπαμε 318is-GOLF GTI κτλ και παθαίναμε ταράκουλο.....
Και τώρα....έχουμε 325 και λέμε δεν πάει...(πάλι για την αφεντιά μου λέω)
Το evo 'κοπανάει'..η Μ5 είναι αργή .....η Μ3 τροπέτο.....η 911 γαμπριάτικη....η 330 ένα νορμάλ αμαξάκι .........το ένα δεν στρίβει....το άλλο δεν πατάει καλά στο δρόμο...
Ειλικρινά μου έχουν λήψει οι παλιές καλές εποχές....που τα δίλιτρα ήταν λιγότερα απο τα 3λιτρα++ που κυκλοφορουν σήμερα..
Τι πάθαμε????οεο?? -
Ρε παίδες???
Τί έγινε στην Ελλάδα???Απομυθοποιήθηκαν όλα???Πως τα καταφέραμε έτσι??(συμπεριλαμβάνω και την αφεντιά μου στο κράξιμο )
Θυμάμαι πρίν 15 χρόνια βλέπαμε 318is-GOLF GTI κτλ και παθαίναμε ταράκουλο.....
Και τώρα....έχουμε 325 και λέμε δεν πάει...(πάλι για την αφεντιά μου λέω)
Το evo 'κοπανάει'..η Μ5 είναι αργή .....η Μ3 τροπέτο.....η 911 γαμπριάτικη....η 330 ένα νορμάλ αμαξάκι .........το ένα δεν στρίβει....το άλλο δεν πατάει καλά στο δρόμο...
Ειλικρινά μου έχουν λήψει οι παλιές καλές εποχές....που τα δίλιτρα ήταν λιγότερα απο τα 3λιτρα++ που κυκλοφορουν σήμερα..
Τι πάθαμε????οεο?? -
ενταξει,πιστευω τα παραλες λιγο
δεν νομιζω οτι κυκλοφορουν πολλα evo,M5,M3,και διαφορα αλλα 3λιτρα και 5λιτρα στην ελλαδα.
ταπεινη μου αποψη παντα. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
ενταξει,πιστευω τα παραλες λιγο
δεν νομιζω οτι κυκλοφορουν πολλα evo,M5,M3,και διαφορα αλλα 3λιτρα και 5λιτρα στην ελλαδα.
ταπεινη μου αποψη παντα.Και όμως κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα....που πρίν μερικά χρόνια τα βλέπαμε μόνο σε φωτογραφίες...
Ξέρεις τον τελευταίο καιρό ακούω διάφορα τέτοια περίεργα....και έχω χαθεί...λιγάκι.. -
σε αυτο δεν εχεις αδικο.
θυμαμαι πιτσιρικας,καπου το 1986,εβλεπα αυτοκινητα με κοντερ 220 και 240 και ελεγα πωωωω.
ακουγα 120 αλογα το 1987 και ελεγα καλα αυτο πρεπει να ειναι βολιδα.
σιγουρα εχει να κανει οτι τα νεα αμαξια εχουν βελτιωθει παρα πολυ,οποτε αντιστοιχα αυξηθηκαν και οι απαιτησεις μας. -
Μήπως ξεχνάμε τον παράγοντα βάρος; Ναι, σύμφωνοι τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα καθημερινά έχουν ξεφύγει σε ιπποδυνάμεις, αλλά έχουν ξεφύγει και στα κιλά... Οπότε τι χες Γιάννη, τι 'χα παντα!
-
στα κιλα δεν νομιζω να ξεφυγαν.
αντιθετως μαλιστα.πιο ελαφρια ειναι. -
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Μήπως ξεχνάμε τον παράγοντα βάρος; Ναι, σύμφωνοι τα αυτοκίνητα, ακόμα και τα καθημερινά έχουν ξεφύγει σε ιπποδυνάμεις, αλλά έχουν ξεφύγει και στα κιλά... Οπότε τι χες Γιάννη, τι 'χα παντα!Ήμουν σίγουρος ότι θα αναφερθεί το θέμα του βάρους.
Βάρυναν τα αυτοκίνητα......όχι τόσο που να δικαιολογεί αυτά τα τρελά που ακούμε....'δεν πάει-δεν στρίβει' κτλ... -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Βάρυναν τα αυτοκίνητα......όχι τόσο που να δικαιολογεί αυτά τα τρελά που ακούμε....'δεν πάει-δεν στρίβει' κτλ...
Νομίζω αυτό που λες έχει σχέση με το πόσο fool proof έχουν γίνει τα αυτοκίνητα.
-
Ίσως να έχεις δίκιο επειδή τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εξελιχτεί τόσο έτσι ώστε παρά τις μεγάλες ιπποδυνάμεις τους ο συνδυασμός βάρους μαζί με τις εξελίξεις στην ενεργητική ασφάλεια να τα κάνουν να είναι απίστευτα ευκολοδήγητα, να ακούγονται τέτοιες απόψεις από μερικούς. Εγώ πάντως χαζέυω τα αμάξια με βάση τη σπάνιότητα τους, το σχήμα τους και τη 'δυστροπία' τους. Πιο πολύ ώρα θα χαζέψω ένα rx-7 mk3 ή μία Μ3 πρώτης γενιάς παρά μία Μ3 τελευταίας γενιάς...
-
Τότε δεν είχαμε αλλά τώρα έχουμε λεφτά...
( )Βασικά αφού βλέπει ο καθένας ότι σπίτι δεν μπορεί να πάρει με αυτά που βγάζει, ε, τουλάχιστον ας πάρει ένα καλό αυτοκίνητο...ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο για τον Έλληνα ήταν ανέκαθεν επένδυση. Κάτι σαν οικόπεδο ας πούμε!
-
εχω δει πολλους με ενα σπιτι σαν καλυβι αλλα μια αμαξαρα απο εξω.
ειναι στο που επενδυει τα λεφτα του ο καθενας.
βεβαια ετσι πως εγινε τωρα η κατασταση με τα δανεια και τα leasing,λογικο ειναι να βλεπεις παντου καινουρια αμαξια με μπολικα αλογα.
δεν το κατακρινω παντως. -
Νομιζω οτι ο Ελληνας ξαφνικα (με διαφορους τρπους νομιμους η μη) απεκτησε πολλα λεφτα και επιδεινυει τον πλουτο του εμφανεστατα.Παλαιοτερα εβλεπες στο δρομο πχ Ferrari η BMW Ε34 535 και ηξερες οτι ανηκουν σε δυο ή τρεις το πολυ οικογενειες.Σημερα οπου και να κοιταξεις βλεπεις πανακριβα αυτοκινητα των 300 ή 500 χιλιαδων ευρω (Bentley,SLR,Aston Martin, Ferrari).Τελικα ειμαστε μια φτωχη χωρα με κροισους κατοικους.Βεβαια κυκλοφορουν και πολλα εισαγωγης αυτοκινητα.
-
Αν ήξερες πόσο πολύ ακριβά τέτοια αμάξια βλέπω να βγαίνουν από τα Ferry-boat στο Ρίο-Αντιριο γιατί τσιγκουνέυονται τα
-
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Νομιζω οτι ο Ελληνας ξαφνικα (με διαφορους τρπους νομιμους η μη) απεκτησε πολλα λεφτα και επιδεινυει τον πλουτο του εμφανεστατα.Παλαιοτερα εβλεπες στο δρομο πχ Ferrari η BMW Ε34 535 και ηξερες οτι ανηκουν σε δυο ή τρεις το πολυ οικογενειες.Σημερα οπου και να κοιταξεις βλεπεις πανακριβα αυτοκινητα των 300 ή 500 χιλιαδων ευρω (Bentley,SLR,Aston Martin, Ferrari).Τελικα ειμαστε μια φτωχη χωρα με κροισους κατοικους.Βεβαια κυκλοφορουν και πολλα εισαγωγης αυτοκινητα.Δεν τίθεται θέμα ότι όλοι πλούτισαν ξαφνικά.
Σε αυτό το φαινόμενο συντελεί κυρίως το ότι ο τρόπος να δανειστείς χρήματα έχει απλοποιηθεί αρκετά καθώς και το ποσό δανειοδότησης έχει αυξηθεί.
Στα δεκαετία του 1990 τα προσωπικά δάνεια ήταν το μέγιστο 1.000.000 δρχ (3.000 €) . Σε καταναλωτικά και δάνεια αυτοκινήτου ήταν πολύ περιορισμένες οι επιλογές με υψηλά επιτόκια και με αρκετά δικαιολογητικά, με εγγυητές και ιστορίες.
Σήμερα τα δάνεια και οι κάρτες εγκρίνονται με συνοπτικές διαδικασίες και τα ποσά έχουν πολλαπλασιαστεί. Για παράδειγμα 10.000 € παίρνεις πολύ χαλαρά ως προσωπικό ή ανοιχτό δάνειο. Επίσης τα επιτόκια έχουν μειωθεί ενώ υπάρχουν και πολλά προγράμματα και πολλές επιλογές δανειοδότησης.
-
Νομιζεις οτι ο κατοχος μιας Bentley πηρε δανειο για να την αγορασει?Σκεφτεσαι να πας στην τραπεζα και να ζητησεις δανειο για να αγορασεις Aston Martin?Σαν ανεκδοτο για ξανθιες ακουγεται .
-
Εγω δε νομίζω να ειναι αποκλειστικό Ελληνικό το φαινόμενο.Πρίν 20 χρόνια οι φερραρι είχαν τόσα άλογα όσα έχει σημερα ενα opel GT των 35.000 ευρω.Πρίν 20 χρόνια και στη Γερμανία το γκόλφ με τα 110 άλογα ήταν HOT hachback.
H ίδια η εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει φερει αυτη την απαξίωση των παλιώτερων αξιών.
Αυτο που έχω παρατηρησει και με ενοχλει περισσότερο,ειναι η αξιολόγηση των αυτοκινήτων βαση των 'έξτρα' που έχουν φορτωμένα.Το αυτοκίνητο πλέον δεν αξίζει άν δεν έχει μερικά κλαμπατζίμπανα που παλιώτερα ούτε οι Σαουδαραβες σείχηδες κατείχαν.
Η απαξίωση της ουσίας και η επιβράβευση της μόστρας.
Ποτε δεν υπήρχε η περίπτωση παλιώτερα σε συζητηση 'αυτοκινητάδων' να αναρωτηθει κάποιος για το άν αξίζει η αγορα του 1200αριου με φούλ-έξτρα ή του 1300αριού χωρις έξτρα στα ίδια λεφτα.Η απάντηση ήταν δεδομένη. -
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Νομιζεις οτι ο κατοχος μιας Bentley πηρε δανειο για να την αγορασει?Σκεφτεσαι να πας στην τραπεζα και να ζητησεις δανειο για να αγορασεις Aston Martin?Σαν ανεκδοτο για ξανθιες ακουγεται .Όχι αλλά και ο Βαρδινογιάννης την Bentley μεσω εταιρίας leasing την πήρε. Και αυτό μορφή δανεισμού είναι.
Άλλωστε ξέρεις πολλούς στις μέρες μας να δεσμεύουν ένα σημαντικό κεφάλαιο για αγορά αυτοκινήτου μετρητοίς?
-
Επειδη εχει τυχει να δω του συγκεκριμενου το αυτοκινητο δεν ηταν leasing (τουλαχιστον δε φαινοταν) αλλα με ξενες πινακιδες.Το leasing αφορα συνηθως τις εταιρειες,στο ονομα της οποιας αγοραζεται το αυτοκινητο για φορολογικους λογους.Επισης το leasing δεν ειναι μορφη δανεισμου απλα σου παραχωρουν την κατοχη του αυτοκινητου και κρατα την κυριοτητα η εταιρια leasing πληρωνοντας καποιες δοσεις μεχρι να το εξοφλησεις ή να το επιστρεψεις στην εταιρια υο οποιο και πωλουν αυτοι μετα.Η leasing εταιρια αναλαμβανει και ολα τα εξοδα συντηρησης του αυτοκινητου.
Η λογικη λεει να αγορασεις αυτοκινητο που αντεχει η τσεπη σου και στην αγορα και στη συντηρηση του.Ξερεις ποσα αυτοκινητα και ακινητα βγαινουν στον πλειστηριασμο καθε μερα?Η λογικη λοιπον λεει μετρητα γιατι οι τραπεζες
δεν αστειεονται(αρκετα υπερκερδη εχουν αλλωστε).Ξερεις ποσα τηλεφωνηματα δεχομαι καθε μερα απο τραπεζες για καρτες και δανεια?
Και ναι, πιστευω οτι αυτος που οδηγει αυτοκινητο των 300χιλιαδων ευρω εχει πολλα μηδενικα στον τραπεζικο του λογαριασμο.Δεν ειμαι και σιγουρος αν οι τραπεζες δινουν δανειο για τετοια ποσα και δεν γνωριζω αν ασφαλιστικες εταιρειες τα ασφαλιζουν(ειχα ακουσει παλια οτι τις ferrari δεν τις ασφαλιζαν ευκολα οταν ενας καθρεπτης στοιχιζει πολλα χρηματα).
Απομυθοποίηση....