-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
'Καληνυχτα, και καλη τυχη...'
[spoiler:3q5iijte]
https://www.youtube.com/watch?v=tXz0E_EvUVo
[/spoiler:3q5iijte]Mη θιχτείς, χαβαλέ κάνουμε
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πές τα
Εντωμεταξεί στην Αμερική που δεν ξέρουν απο γρήγορα πισωκίνητα.......Μια χαρα ξερουν, εχουν ομως και μια χαρα τιμες...
Η top spec εκδοση, στα 26,000 δολλαρια, 20,000ευρω...Για πηγαινε πες του Αμερικανου να το ψωνισει με 45,000 δολλαρια...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και η ελλειψη ροπης για την απαιτουμενη αυτοπεποιθηση σε ελεγχομενο drift ενιοτε, αλλα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματα.Αν δεν υπάρχουν χέρια υπάρχει και η έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Όσοι ξέρουμε και μπορούμε δεν έχουμε κανένα θέμα.Αυτό με την αξιοπρεπή μετακίνηση είναι αστείο, έτσι;
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πές τα
Εντωμεταξεί στην Αμερική που δεν ξέρουν απο γρήγορα πισωκίνητα.......Μια χαρα ξερουν, εχουν ομως και μια χαρα τιμες...
Η top spec εκδοση, στα 26,000 δολλαρια, 20,000ευρω...Για πηγαινε πες του Αμερικανου να το ψωνισει με 45,000 δολλαρια...
Ο Αμερικάνος σε αυτά τα λεφτά ξέρεις έχει κι άλλες επιλογές πισωκίνητες με πολυ περισσότερα αλογα Για να μην βάλω τα μεταχειρισμένα που τώρα τελευταία χρησιμοποιείς στα επιχειρήματα σου.
-
ρε γρηγορη,δεν θα μπορουσε να στοιχιζει 45κ$ οταν στα 49 αγοραζεις εκει μποξτερ καινουρια.
απλως πρεπει να δεις κ την αλλη πλευρα των πραγματων,περα απο τη δικη σου.
εγω αν ειχα 35κ€ θα προτιμουσα το γτ86 η το μχ5 rc,απο οποιοδηποτε ροκκο ρ-125ι-350ζ-ρχ8 lpg..
εσυ θα προτιμουσες τα υπολοιπα..γουστο σου κ καπελο σου.δεν ψαχνουν ολοι ομως τους απολυτους αριθμους απο τα αυτοκινητα.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ρε γρηγορη,δεν θα μπορουσε να στοιχιζει 45κ$ οταν στα 49 αγοραζεις εκει μποξτερ καινουρια.
απλως πρεπει να δεις κ την αλλη πλευρα των πραγματων,περα απο τη δικη σου.
εγω αν ειχα 35κ€ θα προτιμουσα το γτ86 η το μχ5 rc,απο οποιοδηποτε ροκκο ρ-125ι-350ζ-ρχ8 lpg..
εσυ θα προτιμουσες τα υπολοιπα..γουστο σου κ καπελο σου.δεν ψαχνουν ολοι ομως τους απολυτους αριθμους απο τα αυτοκινητα..+οο
-
Γρηγόρη μήπως αντί για όλα αυτά τα κλινοσκεπάσματα ήθελες να πεις με μια πρόταση ότι απλά είναι λιγουλάκι ακριβό γι αυτά που προσφέρει και ότι η πλειοψηφία που δεν τραβάει τα τρελά ζόρια με πίσω κίνηση κλπ, θα φτιαχτεί 100 φορές περισσότερο με ένα Σιρόκο;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
και η ελλειψη ροπης για την απαιτουμενη αυτοπεποιθηση σε ελεγχομενο drift ενιοτε, αλλα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματα.Αν δεν υπάρχουν χέρια υπάρχει και η έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Όσοι ξέρουμε και μπορούμε δεν έχουμε κανένα θέμα.Αυτό με την αξιοπρεπή μετακίνηση είναι αστείο, έτσι;
Εγώ πάντως όταν δεν υπάρχει κάτι άλλο ξέρω ότι υπάρχει έλλειψη αυτοπεποίθησης.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
και η ελλειψη ροπης για την απαιτουμενη αυτοπεποιθηση σε ελεγχομενο drift ενιοτε, αλλα κυριως για
αξιοπρεπη μετακινηση στο καθε μερα, χωρις να χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια της επιθετικης οδηγησης με συνεχομενα κατεβασματα.Αν δεν υπάρχουν χέρια υπάρχει και η έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Όσοι ξέρουμε και μπορούμε δεν έχουμε κανένα θέμα.Αυτό με την αξιοπρεπή μετακίνηση είναι αστείο, έτσι;
Εγώ πάντως όταν δεν υπάρχει κάτι άλλο ξέρω ότι υπάρχει έλλειψη αυτοπεποίθησης.
Αφού το έχει δηλώσει ο άνθρωπας. Είναι ΑΝΗΣΥΧΟΣ!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
- Τι σχέση έχουν τα περί Mods ? Αν σου τα έκανε Mod edit ως off-topic θα αισθανόσουν θιγμένος να υποθέσω...
Αυτη που ειχαν οταν σου εστειλα και πμ, αλλα φυσικα δεν εχεις τι να απαντησεις...
Ξέρεις, όταν δεν σου απαντά κάποιος δε σημαίνει ότι τον αποστόμωσες. Σε αντίθεση με σένα, δεν πιστεύουν όλοι ότι πάντα έχουν κάτι άλλο δημιουργικό να προσθέσουν σε μια συζήτηση ή δε θέλουν όλοι να έχουν τον τελευταίο λόγο ή μπορεί απλά να απαξιούν.
- Σαφώς και έχω διαβάσει και τα προηγούμενα, εξάλλου έγραψα για τα περί taurus
Αν τα ειχες προσεξει τοτε, δεν θα ελεγες περι Ταυρου, ουτε περι Type R, γιατι του τα ειπα εγω πρωτα...
Θα μου επιτρέψεις να απαντώ με όποιον τρόπο προτιμώ. Και επίσης καλό είναι να μην αμφισβητείς την καλή πίστη των συνομιλητών σου.
- Τις άκυρες συγκρίσεις τις ξεκίνησες εσύ με το Scirocco R, όχι εγώ με το EP3 TypeR. Μη διαμαρτύρεσαι λοιπόν και μην κάνεις μάθημα διότι εσύ πρώτος είσαι φάουλ
Aκομα αλλη μια αποδειξη οτι ΔΕΝ εχεις παρακολουθησει απο την αρχη, αλλα σπευδεις ευκολα να βγαλεις -λαθος φυσικα- συμπερασματα.
Την ακυρη συζητηση εβαλε πρωτος ο clab, εδω:
viewtopic.php?f=15&t=23252&start=1650#p2672857
κατι που παραδεχτηκε και οιδιος μετα απο λιγα post.Σε αυτό έχεις δίκιο, δε θυμόμουν καλά. Ομως: η ουσία της σύγκρισης που έκανα εγώ δεν είναι ολόκληρων των αυτοκινήτων αλλά μόνο των κινητήρων τους ή αν θέλεις του power train τους. Εκεί μια χαρά μπορείς όχι να συγκρίνεις το power train του TypeR με το αντίστοιχο του GT86 (δεν μπορείς να το κάνεις αυτό χωρίς να έχεις οδηγήσει και τα 2 αυτοκίνητα) αλλά να υποθέσεις ότι όντας κινητήρες με παρόμοια χαρακτηριστικά θα μπορούν να συγκριθούν (που αυτό έκανα).
BTW η όποια διαφορά στις ρεπριζ μπορεί να είναι εκτός από θέμα σχέσεων και αποτέλεσμα μικρότερης από την ανακοινωμένη πραγματικής ιπποδύναμης (αντίστοιχα με το Clio RS Mk1 που έλεγε '200' αλλά στους τροχούς έβγαζε ~165 ενώ το TypeR έβγαζε 174 στο ίδιο αυστηρό δυναμόμετρο).
- Το EP3 TypeR το έχεις οδηγήσει ? Διότι ο βομβαρδισμός με νούμερα (προς κάποιον που το είχε το αυτοκίνητο 5 χρόνια ) δείχνει ότι όχι
Tι σημασια εχει. Εσυ μιλας μονο για οτι εχεις οδηγησει?
Σαφέστατα και ναι, ψάξε το Forum και θα δεις αν έχω ποτέ σχολιάσει αυτοκίνητο που ΔΕΝ έχω οδηγήσει (εκτός φυσικά του αισθητικού θέματος και του χρηματοοικονομικού που λέω παρακάτω). Αν είναι να αναμασώ τους δημοσιογράφους, μια χαρά μπορούν οι συνομιλητές μου να το μάθουν από την πηγή.
Συμπέρασμα: δεν έχεις οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο αλλά τα συγκρίνεις (σε επίπεδο power train με το TypeR ) με βάση τα νούμερα των ρεπρίζ από τα περιοδικά. Που είναι παπαριές καμαρωτές γιατί αυτά τα αυτοκίνητα δεν οδηγούνται με το ίδιο κριτήριο που οδηγείται το οποιοδήποτε Golf 1.4TSI να κάνεις 80-110 με 4η ας πούμε και αν έχουν γκάζι και κιβώτιο όπως του TypeR θα κατεβάζεις για να το ευχαριστηθείς ακόμα και μέσα στην πόλη αλλιώς τι σκατά ανήσυχος είσαι ?
Και δεν έχεις οδηγήσει το GT86 αλλά γράφεις σελίδες επί σελίδων για 'αίσθηση', 'φοβερό τιμόνι', 'καταπληκτικό κιβώτιο', 'όχι αρκετή δύναμη για να διατηρήσεις ένα drift με 3η' κοκ. κοκ. πράγματα που αν ήθελες να είσαι λίγο πιο σεμνός και μετριοπαθής θα ήξερες ότι είναι υποκειμενικά.
Ειδα την συγκριση που εσπευσες αμεσως να κανεις με το GT86...
Το GT86 το έκρινα αυστηρά χρηματοοικονομικά, αν αξίζουν τα λεφτά τους τα 2 σημαντικά επιπλέον προσόντα του. Εσύ λες όχι (και έχεις τους λόγους σου) και γω λέω ναι (και γω έχω τους δικούς μου), δε θεωρώ ότι πρέπει ντε και καλά να σε πείσω ή να έχω δίκιο.
Exω βομβαρδισει με νουμερα, και με αυτοκινητα που εχω οδηγησει. Σου κανει καποια διαφορα τωρα?
Σαφώς, οποιαδήποτε προσωπική εμπειρία (που την κρίνω στη βάση του αναφέροντος φυσικά και παραδέχομαι ότι τις δικές σου προσωπικές εμπειρίες τις διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον γιατί αναμφίβολα το κατέχεις το θέμα) για μένα μετράει τάξεις μεγέθους (που λένε) περισσότερο από τα αναμασήματα και τις δανεικές απόψεις.
Η ουσια μετραει, και η ουσια ειναι οτι το Type R φυσικα ακομα και σημερα μετα απο 8 χρονια στεκεται
παναξια στα 2λιτρα ατμοσφαιρικα, σε επιπεδο ρεπριζ/καθημερινης μετακινησης, ποσο μαλλον οταν πρωτοβγηκε.
Το GT86 συγκριτικα δεν εχει καμμια επαφη. Το ειπα και πριν παραθεσω νουμερα, το λεω και τωρα που πλεον ειναι πασιφανες
για οσους ξερουν να μετρανε...Για μένα όλα όσα έγραψες είναι ανούσια και τα προσπερνώ ταχύτατα, τζάμπα στον κόπο σου. The proof of the pudding is in the eating και 'eating' στην περίπτωσή μας είναι η οδήγηση. Οδήγησε το GT86 και θα σε διαβάσω με ενδιαφέρον. Δεν το οδηγείς και μας λες τι λένε οι Plato αυτού του κόσμου (το είδα το video BTW) θεωρώ ότι όλοι χάνουμε το χρόνο μας.
- Το GT86 το έχεις οδηγήσει ? Αν όχι θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΨΗ, as simple as that
...και εσυ που ησουν κατοχος του EP3 και το 'συμπεθεριασες' με το GT86 τι αποψη εχεις δηλαδη?
Αυτο ειναι το θεμα μας? 'Το οδηγησες, μιλα!' , 'δεν το οδηγησες, μοκο?'
Αν ηταν ετσι το μισο Forum θα επρεπε να εχει παθητικο ρολο εδω μεσα...Σου εξήγησα τι 'σύγκριση' έκανα. Εσύ είπες 'το GT86 μέσα στην πόλη δεν πάει μία' και γω σκέφτηκα 'ρε γαμώτο, αυτοκίνητο με παρόμοιο κινητήρα είχα και πήγαινε μια χαρά' και αυτό έγραψα και η απάντησή σου ήταν ...νούμερα ρεπρίζ
Καλύτερα αυτό και να διαβάζουμε 10 ουσιαστικά posts παρά 100 ποστς με διαμάχες περί όνου σκιάς (άποψή μου φυσικά).- Για τα κιβώτια δε μας είπες
Τι να πω, οτι πραγματι εχει καταπληκτικο κιβωτιο σε αισθηση, κουμπωμα και με μικρες διαδρομες?
Ειναι της πασης γνωστο, ολοι αυτο λενε, παροτι ο rx8_drifter ειχε θεμα, κατι που πιστευω οτι μαλλον θα ειχε να κανει με το συγκεκριμενο, και φυσικα οχι για τα GT86 γενικα...Δεν με έπιασες (ή κάνεις ότι δεν με έπιασες) αλλά δεν πειράζει, σε παραπέμπω στην πρώτη παράγραφο.
- Οποτε σε βολεύει (τώρα) οι αριθμοί είναι βασιλιάδες. Οποτε δεν σε βολεύει (χειροκίνητα vs. ημιαυτόματα κιβώτια) μετράει η αίσθηση. Πως το πες 'άλα ντάλα της Παρασκευής το γάλα' (sic) ? Ετσι.
Αυτο που ελεγα για τσουβαλιασμα, ξαναβγαινει στην φορα...Το ιδιο πραγμα σε αποτελεσμα και αισθηση ειναι η διαφορα
του 0,25sec στην ταχυτερη επιλογη ταχυτητας σε διπλοσυμπλεκτο vs manual με εξοικειωμενο χρηστη σε αυτο?, και το ιδιο πραγμα τα 0,5-0,7sec σε ρεπριζ ?, που απλα στην δευτερη περιπτωση περιμενεις να δεις -με το γκαζι στο πατωμα- τα δυο μοτερ, ΠΟΤΕ θα φτασουν στην επιθυμητη ταχυτητα...? Μαλιστα...Ακριβώς, επιβεβαιώνεις τα λεγόμενά μου. Μπλα-μπλα-μπλα, ουσία μηδέν και απάντηση στο συνομιλητή πάλι μηδέν, βασικά δεν σε ενδιαφέρει να συζητήσεις αλλά να πεις αυτά που έχεις να πεις, που τα θεωρείς θέσφατα (έστω και αν είναι χοντρές μαλακίες του στυλ 'το Scirocco R ανταγωνίζεται φτερούγες' ) και ελάχιστη σημασία δίνεις στα επιχειρήματα του συνομιλητή σου.
Μετά απορείς που στην 'πέφτουν' (κακώς! αλλά καταλαβαίνω την αντίδραση) και κλαίγεσαι στους Mods.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γρηγόρη μήπως αντί για όλα αυτά τα κλινοσκεπάσματα ήθελες να πεις με μια πρόταση ότι απλά είναι λιγουλάκι ακριβό γι αυτά που προσφέρει και ότι η πλειοψηφία που δεν τραβάει τα τρελά ζόρια με πίσω κίνηση κλπ, θα φτιαχτεί 100 φορές περισσότερο με ένα Σιρόκο;Αυτο ακριβως !
Ελα μου ομως, δεν μπορει να αρκεστει στο να γραψει τοσο απλα και ομορφα την αποψη του μεσα σε 2 γραμμες κι ας ειναι και λαθος. Στην συνεχεια πρεπει να κανει αντιλογο με quote που σου βγαζουν καρκινο στα ματια, για να αποδειξει οτι εχει δικιο και τελος θα αρχισει να απαντα στα ειρωνικα σχολια των αλλων με αντιστοιχο τροπο.
Ο Γρηγορης αγαπα τα νουμερα, του αρεσει το απολυτο, του αρεσει να βγαζει νικητη και να ξερει οτι το Α ειναι καλυτερο απ'το Β. Για τον Γρηγορη και τον τροπο με τον οποιο σκεφτεται, δεν υπαρχει μεση λυση, δεν υπαρχουν αλλου ειδους προσεγγισεις για το ιδιο θεμα οποτε δεν υπαρχει και κανενας σεβασμος για την οπτικη γωνια του συνομιλιτη του.
Σε εναν ιδανικο Κικιζεικο κοσμο, θα υπηρχε μονο ενας κατασκευαστης, που θα εφτιαχνε μονο ενα τελειο αυτοκινητο που τα κανει ολα.
Τα εχει βαλει κατω, εχει δει τι συμφερει τον ιδιο και την τσεπη του και δεν προκειται να σταματησει να το υποστηριζει μεχρι να κλειδωθει το εκαστοτε τοπικ.
-
δυστυχως ομως η αισθηση ομως δεν εχει μοναδα μετρησης..
-
Ο Κικιζας είναι ακομα με το Βεκτρα οχι γιατι δεν εχει λεφτα, απλά δεν τα έχει για 'πέταμα', θελει να επενδύσει το υστέρημά του σε ένα ιδανικό αμάξι. Το 86 εξ'ορισμού πλησίαζε το 'κικιζεικο ιδανικό' περισσότερο απο τα άλλα αλλά... στην πορεία βγήκε πιο αργό κ λιγοτερο 'αμαξι' για 36Κ που κοστολογείται. Ως εδω κατανοητό και σεβαστό, και νομίζω οτι κανενας δε θεωρεί τα 36Κ λιγα.
Στη συνέχεια όμως ο Γρηγόρης αισθάνεται χρέος του (!) να αποδείξει οτι το 86 δεν αξίζει, και για να το κάνει έχει ισοπεδώσει τα πάντα χρησιμοποιώντας επιλεκτικά νουμερα και reviews, συγκρίσεις με ακυρα μοτερ, αμαξια, μεταχειρισμένα οχήματα κτλ, παρόλο που θα έπρεπε να καταλαβαίνει οτι ως μοναδικό σασι-αμάξωμα-κιβωτιο-μοτερ και μαλιστα Japan made (θεμα με δασμους) θα είναι αναγκαστικά πιο ακριβό κ πιο 'σπαρτιάτικο' απο οποιοδήποτε αμαξι με μηχανικά μέρη ευρείας παραγωγής.
Και 30Κ να έκανε, τότε παλι τα ίδια θα έλεγε, δεν εχει αλογα-ροπη, δεν εχει χωρους, δεν εχει ποιοτικά υλικά μεσα, δεν εχει σπορ λαστιχα ή ακόμα δεν εχει ξενον, διπλοσυμπλεκτο, δισκάτο κ ηλεκτρονικό μπλοκέ (και η λίστα δεν εχει τελος).
Γρηγορη (καθαρα φιλικά), οπως ειπε κ καποιος παραπανω: get a life.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
get a life.
Aσχετο αλλα επειδη ακουω συχνα πυκνα τελευταια αυτη τη φραση, τι ακριβως θελει να πει?
-
NASS χαρά στο κουράγιο σου. Πρέπει να τον συμπονάς πολύ τον Κίκιζα.
-
Είδα ένα κόκκινο σήμερα να κατεβαίνει την Ηρακλείου.
Δεν τρελλάθηκα, αλλά δείχνει καλύτερο από κοντά.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
get a life.
Aσχετο αλλα επειδη ακουω συχνα πυκνα τελευταια αυτη τη φραση, τι ακριβως θελει να πει?
-
επειδή ίσως μερικοι να ψαρώνουν με τα λεγόμενα του ΚΙΚΙΖΑ, αρκεί η υπενθύμιση ότι τουλάχιστον μια φορά κοντεψε να αγοράσει κατι βουνοπλαγιές όταν προσπάθησε να ακολουθήσει την κίνηση και ακομα μια φορά που δεν είχε καθολου κίνηση έφερε σβούρες μέσα στην πίστα
οπότε... κάνε τη χάρη στον εαυτό σου και άσε τα σχόλια τύπου 'με 200 άλογα πώς θα ακολουθώ τα χιλιάρια ΡΟΚΟ '
-
μηπως το τογιομπαρου εξελισσεται σε νεο ροκκο,για το 4τφορουμ??
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
επειδή ίσως μερικοι να ψαρώνουν με τα λεγόμενα του ΚΙΚΙΖΑ, αρκεί η υπενθύμιση ότι τουλάχιστον μια φορά κοντεψε να αγοράσει κατι βουνοπλαγιές όταν προσπάθησε να ακολουθήσει την κίνηση και ακομα μια φορά που δεν είχε καθολου κίνηση έφερε σβούρες μέσα στην πίσταΕκεί μπορεί να εξηγείται όλη αυτή η ανησυχία που τον διακατέχει.
Toyota GT-86 / Subaru BRZ