-
Ποια χασούρα ρε παιδιά; Αν ήθελε να μη χάσει κανένα Euro ας περίμενε μέχρι να πιάσει η τιμή πάτο. Το 2030 μπορεί κανείς να μην ήθελε την Χ3 και να πωλούνταν προς 1.500 ευρώ.
To αυτοκίνητο (που δεν είναι συλλεκτικό) είναι περιουσιακό στοιχείο, αλλά όχι επένδυση.
-
Φυσικά θέλουμε εκπτώσεις, αλλά όταν λειτουργεί έτσι μια εταιρεία, δημιουργεί στους πελάτες της δυσάρεστα συναισθήματα ('γιατί να χάσω 10 χιλιάρικα για μερικές μέρες γαμωτοκερατόμου;;'). Το ιδανικό είναι να υπάρξουν γενικότερες και σταθερές μειώσεις, όχι μειώσεις-λαχείο.
-
Δυστυχώς Μάνο ιδίως τώρα που η αγορά αυτοκινήτου χτυπιέται οι προσφορές θα είναι πιο συχνές και δεν ξέρεις πότε θα γίνει η μείωση. Μην είσαι γκαντέμης είναι το θέμα. Απο την άλλη η λύση σε αυτό ειναι αγοράζεις και αν τύχει έτυχε απλά μετά την αγορά δεν ασχολείσαι πλέον.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Δυστυχώς** Μάνο ιδίως τώρα που η αγορά αυτοκινήτου χτυπιέται οι προσφορές θα είναι πιο συχνές και δεν ξέρεις πότε θα γίνει η μείωση. Μην είσαι γκαντέμης είναι το θέμα. Απο την άλλη η λύση σε αυτό ειναι αγοράζεις και αν τύχει έτυχε απλά μετά την αγορά δεν ασχολείσαι πλέον....όχι και δυστυχώς.
Μετά την αγορά σαφώς δεν ασχολείσαι αλλά όσο να είναι αν γίνει μείωση τιμών θα το μάθεις.
Εμείς για παράδειγμα το 99 είχαμε αγοράσει αυτοκίνητο και 1-2 μήνες μετά έπεσε αρκετά η φορολογία (νομίζω θα κερδίζαμε σχεδόν 10% αν αγοράζαμε μετά τη μείωση).
Όμως το να αγοράσει κανείς BMW χωρίς γεναία έκπτωση και ενώ η Merc κάνει εκπτώσεις 15%, νομίζω αποτελεί απλά κακή αγορά. -
Δυστυχώς τα πραγματα μπορέι να γινουν ακόμη χειρότερα, για όλους! Δηλαδή, χανουν όλοι κι όχι μόνο οι εμποροι και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων. Και οι καταναλωτές-ιδιοκτήτες αυτοκινήτων!
Μεχρι στιγμής τα δεδομένα είναι:
α.Δεν χορηγουνται δανεια για αγορά αυτοκινήτου, όπως παλιά.
β.Υπάρχει μεγαλο στοκ μεταχειρισμένων.
γ. Το συνολο του ελληνικού κυκλώματος-εμπορίας και συντήρησης - είναι σε καθε πτυχή του στρεβλό: απο
φορολογια, από επίπεδο παροχής υπηρεσιών, από νοοτροπία καταναλωτή...
δ. Για την οικονομία της χώρας ο κλάδος έχει τόση σημάσία, όση ας πουμε ...τα delivery. Το μαγαζί δεν παράγει αυτοκίνητα, ουτε με την εννοια του system integration(όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες), ουτε με την εννοια του εξειδικευμενου παραγωγού(ηλεκτρονικα, φωτα,φρένα, κινητήρες κλπ). ΤΙΠΟΤΑ δεν παράγεται εδώ.
ε. Απόσυρση σημαινει κρατική επιδότηση... εστω με την εννοια της μειωμενης φορολογίας.Πιθανά είναι:
α.Η αυξηση των φόρων στα καυσιμα και αλλαγή τρόπου υπολογισμού τελών κυκλοφορίας
β.Η μειωση του πραγματικου εισοδήματος ΟΛΩΝ(μειωση εσοδων από πραγματικά σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, αυξηση κόστους δανεισμού). Οποιος νομίζει ότι δεν θα τον πλήξει είναι αφελής.Συμπέρασμα:
- Δυσκολη η απόσυρση με μεγάλα οφέλη.
- Αν γίνει, θα κοπούν οι προσφορές, και οι τιμές θα ισορροπησουν στα ιδια επίπεδα.
- Μην ελπίζετε σε κινητρα για χλιδάτα, τζιπ κλπ. Αλλά και να υπάρξουν , πολλοί θα το μετανιωσουν μετα την αγορά.
- Τα μεταχειρισμένα θα πανε ακόμη πιο κάτω , και ίσως παρουσιαστουν τρελές ευκαιρίες σε καποιους.
- Τα δικτυα πωλησεων θα 'μαζευτούν '. Πολλοί θα χάσουν την δουλεια τους.
6 .Οσον αφορά τις εκπτώσεις στα πολυτελή: το αυτοκίνητο εχει και κόστος συντήρησης και εκει θα αναζητήσουν οι εταιρέιες ένα σωσίβιο σωτηρίας.
Δυστυχώς, δεν προκειται για αποτελεσματα της κρίσης αλλα για εξορθολογισμό της αγοράς.
-
Cooper S με 24Κ? Not bad..
-
Με τον Κουνιαδο μου πήγαμε πριν καμια 10αρια μερες στην ΒΜW να δει την Χ3.
Οι εκπτωσεις ήταν 6000 για τα ετοιμοπαραδοτα και ανέβαινε στις 7ή8000 αν ηταν κάποια φορτωμένα.
Στην ουσια τωρα, το πιο φτηνο έβγαινε στα 41000€, αρα ουσιαστικα σου εκαναν δωρο τον εξοπλισμό, αφου ολα είχαν το κατιτις τους. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Cooper S με 24Κ? Not bad..Kαινούριο?
-
Και η Saab κανει εκπτωσεις.
Μεχρι 7500 λενε, αλλα πρακτικα στα 3500€ για αυτοκινητο αξιας 40000 -
Εκπώσεις στο site της Subaru
http://www.subaru.gr/To STi από 41.900, δηλαδή -6.000 έκπτωση, αλλά γιατί λένε για 8.000 κέρδος?
Στα Forester 2.0 έκπτωση 4.000, δηλαδή θα είναι από 24.900.
-
Στο FORESTER η έκπτωση τώρα είναι τμηματική:
2000 για την αρχική έκδοση
3000 για την μεσαία και
4000 για την πλούσια.αρα, στην πρωτη χανεις ενα χιλιαρικο...
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Εκπώσεις στο site της Subaru
http://www.subaru.gr/To STi από 41.900, δηλαδή -6.000 έκπτωση, αλλά γιατί λένε για 8.000 κέρδος?
Στα Forester 2.0 έκπτωση 4.000, δηλαδή θα είναι από 24.900.
Κατάλαβαν ότι το είχαν ακριβό, ή έπεσε πάνω στην οικονομική κρίση;;
-
Απίστευτος μήνας πωλήσεων για την FIAT στην Γερμανία με άυξηση +217% και 28883 τεμάχια την φέρνει στην Τρίτη θέση ( VW(1) και μόλις πίσω από την Οpel(2) ) ξεπερνόντας την Ford, Audi, Daimler και BMW....
Η Αγορα ωφελείται με +40% λόγω των μέτρων απόσυρσης.Και οι γερμανοί θέλουν τον Ιταλό τους τελικα
(όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικο)
-
Μέτοχος είσαι κ χαίρεσαι;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
:yahoo:
Απίστευτος μήνας πωλήσεων για την FIAT στην Γερμανία με άυξηση +217% και 28883 τεμάχια την φέρνει στην Τρίτη θέση ( VW(1) και μόλις πίσω από την Οpel(2) ) ξεπερνόντας την Ford, Audi, Daimler και BMW....
Η Αγορα ωφελείται με +40% λόγω των μέτρων απόσυρσης.Και οι γερμανοί θέλουν τον Ιταλό τους τελικα
(όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικο)
δωσε και ενα λινκ τουλαχιστον
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
:yahoo:
Απίστευτος μήνας πωλήσεων για την FIAT στην Γερμανία με άυξηση +217% και 28883 τεμάχια την φέρνει στην Τρίτη θέση ( VW(1) και μόλις πίσω από την Οpel(2) ) ξεπερνόντας την Ford, Audi, Daimler και BMW....
Η Αγορα ωφελείται με +40% λόγω των μέτρων απόσυρσης.Και οι γερμανοί θέλουν τον Ιταλό τους τελικα
(όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικο)
δωσε και ενα λινκ τουλαχιστον
Μόνο που ειναι στα γερμανικά...
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 98675.html
Μέτοχος είσαι κ χαίρεσαι;
εε.. Ναι.
και χτυπάω το κεφάλι μου που δεν αγόρασα και άλλες τον Φεβρουάριο
http://finance.yahoo.com/echarts?s=F.MI ... I;range=3m -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
:yahoo:
Απίστευτος μήνας πωλήσεων για την FIAT στην Γερμανία με άυξηση +217% και 28883 τεμάχια την φέρνει στην Τρίτη θέση ( VW(1) και μόλις πίσω από την Οpel(2) ) ξεπερνόντας την Ford, Audi, Daimler και BMW....
Η Αγορα ωφελείται με +40% λόγω των μέτρων απόσυρσης.Και οι γερμανοί θέλουν τον Ιταλό τους τελικα
(όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικο)
δωσε και ενα λινκ τουλαχιστον
Μόνο που ειναι στα γερμανικά...
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 98675.html
kein problem, danke
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μέτοχος είσαι κ χαίρεσαι;Μπροστά στους υπερόπτες μεγαλομετόχους που κυκλοφορούν εδώ μέσα μια χαρά μου φαίνεται ο montecarlo.
Κι εγώ χάρηκα πολύ για τη Φίατ, παρόλο που με εξαίρεση το 500 δε θα αγόραζα ποτέ κανένα προϊόν του
Gruppo. -
Θαυμάστε προσφορά
Η ΚΙΑ προσφέρει τα PICANTO με έκπτωση 1250 ευρώ !!!
Φοβερή προσφορά ή μήπως όχι;Προσέξτε.
Η αντιπροσωπεία ΠΡΩΤΑ ΑΥΞΗΣΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑ 850 ΕΥΡΩ και στη συνέχεια προχώρησε στην ... προσφορά
Πριν την αύξηση , πουλούσε τα Picanto με έκπτωση 600 ευρώ. Άρα τώρα κοστίζουν πιο ακριβά κατά 200 ευρώ.Μήπως να τρέξουμε ... όχι να προλάβουμε αλλά να απομακρυνθούμε ;
( Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθήσει κάποιος την πρακτική ΟΛΩΝ των αντιπροσωπειών μετά τη μείωση του τέλους ταξινόμησης. )
-
Βασικα αγοραζουμε ΚΙΑ μονο αν μας τα δωσουν με 50 ατοκες δοσεις των 3 ευρω ΤΟ ΠΟΛΥ. Για να μην πω μονο αν μας δωσουν και λεφτα για καμια βενζινη γιατι θα φανω υπερβολικος..
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)