Δυστυχώς τα πραγματα μπορέι να γινουν ακόμη χειρότερα, για όλους! Δηλαδή, χανουν όλοι κι όχι μόνο οι εμποροι και οι βιομηχανίες αυτοκινήτων. Και οι καταναλωτές-ιδιοκτήτες αυτοκινήτων!
Μεχρι στιγμής τα δεδομένα είναι:
α.Δεν χορηγουνται δανεια για αγορά αυτοκινήτου, όπως παλιά.
β.Υπάρχει μεγαλο στοκ μεταχειρισμένων.
γ. Το συνολο του ελληνικού κυκλώματος-εμπορίας και συντήρησης - είναι σε καθε πτυχή του στρεβλό: απο
φορολογια, από επίπεδο παροχής υπηρεσιών, από νοοτροπία καταναλωτή...
δ. Για την οικονομία της χώρας ο κλάδος έχει τόση σημάσία, όση ας πουμε ...τα delivery. Το μαγαζί δεν παράγει αυτοκίνητα, ουτε με την εννοια του system integration(όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες), ουτε με την εννοια του εξειδικευμενου παραγωγού(ηλεκτρονικα, φωτα,φρένα, κινητήρες κλπ). ΤΙΠΟΤΑ δεν παράγεται εδώ.
ε. Απόσυρση σημαινει κρατική επιδότηση... εστω με την εννοια της μειωμενης φορολογίας.
Πιθανά είναι:
α.Η αυξηση των φόρων στα καυσιμα και αλλαγή τρόπου υπολογισμού τελών κυκλοφορίας
β.Η μειωση του πραγματικου εισοδήματος ΟΛΩΝ(μειωση εσοδων από πραγματικά σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, αυξηση κόστους δανεισμού). Οποιος νομίζει ότι δεν θα τον πλήξει είναι αφελής.
Συμπέρασμα:
- Δυσκολη η απόσυρση με μεγάλα οφέλη.
- Αν γίνει, θα κοπούν οι προσφορές, και οι τιμές θα ισορροπησουν στα ιδια επίπεδα.
- Μην ελπίζετε σε κινητρα για χλιδάτα, τζιπ κλπ. Αλλά και να υπάρξουν , πολλοί θα το μετανιωσουν μετα την αγορά.
- Τα μεταχειρισμένα θα πανε ακόμη πιο κάτω , και ίσως παρουσιαστουν τρελές ευκαιρίες σε καποιους.
- Τα δικτυα πωλησεων θα 'μαζευτούν '. Πολλοί θα χάσουν την δουλεια τους.
6 .Οσον αφορά τις εκπτώσεις στα πολυτελή: το αυτοκίνητο εχει και κόστος συντήρησης και εκει θα αναζητήσουν οι εταιρέιες ένα σωσίβιο σωτηρίας.
Δυστυχώς, δεν προκειται για αποτελεσματα της κρίσης αλλα για εξορθολογισμό της αγοράς.