-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απολυτα δεν ειναι αλλα αν καταλαβαινεις την πισωκινηση ειναι πολυ ποιο ευχαριστα στον δρομο απο αντιστοιχα μπροστοκινητα τυπου Golf.
Όχι όμως από προσθιοκίνητα τύπου Giulietta.
Ενα Giuletta που ειχα οδηγησει τιποτα το ιδιαιτερο δεν ηταν.. οκ ηταν το ντηζελ. Επισης σχεδιαστικα το ταμπλω ηταν χαλια καμμια σχεση με 147.
Η Giulietta έχει πιο γρήγορο τιμόνι, καλύτερο turn in και καλύτερο έλεγχο αμαξώματος σε σχέση με την 1. Η 1 το μόνο που είχε ήταν η πίσω κίνηση και το χάνει κι αυτό. Λέγεται δε ότι η επόμενη Giulietta θα είναι πισωκίνητη. Θα την γλεντήσει δηλαδή την 1, όπως η Giulia γλεντάει την 3άρα.
...μπααα, Αλεξ αυτο δεν παιζει, αν τουλαχιστον συγκρινεις και τα δυο με τις σπορ αναρτησεις...Πιο γρηγορο τιμονι εχει οντως η G, πιο ωραιο μοτερ -τον 170αρη m-air- που αρπαζει καλυτερα (και ακουγεται καλυτερα) επισης, αλλα μεχρι εκει.
Σε στριφτερες διαδρομες εντωμεταξυ με την συνηθως μετρια εως σαπουνε ασφαλτο, σε μια -pre fl φυσικα- 118i με τον 4cyl 170αρη γλεντας πολυ περισσοτερο, απ' οτι με την 170αρα G.
Aπλως με το fl και τους 3κυλινδρους στις Bmw, τα minimum αλογα για υπερστροφικα γλεντια -imo απο170 αλογα και πανω- δεν τα βρισκεις κατω απο 2 λιτρα (πλην πανακριβης αναβαθμισης schnitzer) και αν συνυπολογισουμε και τις προσφατες κλιμακωτες αυξησεις στις ταξινομησεις, μαζι με την...ξεβρακωτη πολιτικη της φιρμας σε εξοπλιστικο επιπεδο, πλεον θες σχεδον ενα 40αρι χιλιαδες ευρω για να χαιρεσαι στο επακρο την ανωτεροτητα της πισωκινησης σε ενα αξιοπρεπως εξοπλισμενο 1-series ή και 2-series coupe...
P.S οσο για την Giulia vs 3αρα, oλα αυτα οταν οδηγεις αυστηρα με σωστες 'γραμμες'...Γιατι αν θελεις λιγο παιχνιδι παραπανω, στην Iταλιδα το ESP δεν βγαινει off ουτε στις πιο σπορ -εξοπλιστικα- εκδοσεις και αυτο, τουλαχιστον για τα βενζινοκινητα μοντελα, ειναι μεγαλη πατατα, για να τα λεμε ολα...
Μακαρι τουλαχιστον η επερχομενη πισωκινητη Giulietta να εχει απενεργοποιουμενο ESP... -
Μια χαρά παίζει Γρηγόρη. Πολλές πλεύσεις η 1 σε γρήγορες καμπές (140+).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μια χαρά παίζει Γρηγόρη. Πολλές πλεύσεις η 1 σε γρήγορες καμπές (140+)....με την -εξτρα- σπορ m-αναρτηση και 18αρες, απο και κλειεται...
Εκτος αν μιλας για εκδοση με στανταρ αναρτηση, γιατι πχ και σε Giulietta 170 distinctive που ειχα κανει μια βολτα στην Παρνηθα, χωρις σπορ αναρτηση, ο πισω αξονας εκανε τραμπαλα για πλακα...
Ασε που στην Giulietta το ESP δεν βγαινει εντελως off, παροτι στην θεση 'D' αφηνει λιγο περιθωριο στην ουρα να ανοιξει και δεν γονατιζει στα φρενα αποτομα, αλλα εντουτοις δεν εχεις πληρη ελευθερια και ρυθμισιμοτητα οταν θες να την 'ξεκολλησεις'... -
Επειδή είμαι ιδιοκτητης 116d f/l έχω να σας πω ότι η υπερστροφή που βγάζει το αμάξι λόγω ροπής είναι πολύ περισσότερη από το Ε90 320i που είχα
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ενδιαφέρουσα πραγματικά και πολύ ωραία η κουβέντα σας αλλά Γρηγόρη μήπως το σχόλιο για τραμπάλα του πίσω άξονα είναι υπερβολή; Ομολογώ πως σε πολύ υποδεέστερη Α (146 ts 1.4 sportkit) δεν κατάφερα ποτέ να την κάνω τραμπάλα...
Μπορώ να πω όμως πως έχω αίσθηση αυτού που περιγράφει ο φίλος Dasimo και συμφωνώ. Από εκεί και μετά βέβαια κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται να γλεντήσει η Τζούλια την τριάρα όσο καλή κι αν είναι. Πίσω κίνηση 'respect' -
Εγώ οδηγούσα σχεδόν πάντως πισωκίνητα . Άμα τα μάθεις τα μόνα που σε παίρνουν είναι τα δίλιτρα γαλλακια
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μια χαρά παίζει Γρηγόρη. Πολλές πλεύσεις η 1 σε γρήγορες καμπές (140+).
...με την -εξτρα- σπορ m-αναρτηση και 18αρες, απο και κλειεται...
Εκτος αν μιλας για εκδοση με στανταρ αναρτηση, γιατι πχ και σε Giulietta 170 distinctive που ειχα κανει μια βολτα στην Παρνηθα, χωρις σπορ αναρτηση, ο πισω αξονας εκανε τραμπαλα για πλακα...
Ασε που στην Giulietta το ESP δεν βγαινει εντελως off, παροτι στην θεση 'D' αφηνει λιγο περιθωριο στην ουρα να ανοιξει και δεν γονατιζει στα φρενα αποτομα, αλλα εντουτοις δεν εχεις πληρη ελευθερια και ρυθμισιμοτητα οταν θες να την 'ξεκολλησεις'...Eχει πλευσεις η αναρτηση Μ σπορ, ειναι εντονο πχ στην Πεντελη. Χρειαζεται μια ατερμαρκετ αναρτηση σιγουρα το αμαξι.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Επειδή είμαι ιδιοκτητης 116d f/l έχω να σας πω ότι η υπερστροφή που βγάζει το αμάξι λόγω ροπής είναι πολύ περισσότερη από το Ε90 320i που είχαSent from my iPad using Tapatalk
Συμφωνω, και η 118 γυριζει ευκολα λογο τουρμπο. Απλα εχω παρατηρησει οτι στα παντηλικια πλεει ο πισω αξονας λογο μετριας αναρτησης. Sport+ ειναι το καλυτερο προγραμμα που υπαρχει στα αμαξια.
-
Το 118i ειναι μεγάλο πάρτυ στον δρόμο. Είναι almost gti
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγω παντως μετα την Ζ4 με αναρτηση schnitzer δεν ειχα κανενα προβλημα με την 116 με απλη αναρτηση. Ουτε πλευσεις, ουτε τιποτα, το αυτοκινητο ειναι αψογο. Μαλιστα σε στροφιλικια ελληνικου δρομου (δλδ με απειρες κακοτεχνιες) η μεγαλυτερη ενδωτικοτητα κ διαδρομη της αναρτηση της 116 την καθιστουσε πιο γρηγορη απο την Ζ4 με την μαμα αναρτηση, η οποια μετατοπιζοταν ολοκληρη στο πισω μερος!!
-
Προβλημα δεν εχεις αλλα εχει τασεις πλευσης κατι που μια αναρτηση Σνιτζερ δεν εχει αλλα εχει +1400.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ενδιαφέρουσα πραγματικά και πολύ ωραία η κουβέντα σας αλλά Γρηγόρη μήπως το σχόλιο για τραμπάλα του πίσω άξονα είναι υπερβολή; Ομολογώ πως σε πολύ υποδεέστερη Α (146 ts 1.4 sportkit) δεν κατάφερα ποτέ να την κάνω τραμπάλα...
Μπορώ να πω όμως πως έχω αίσθηση αυτού που περιγράφει ο φίλος Dasimo και συμφωνώ. Από εκεί και μετά βέβαια κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται να γλεντήσει η Τζούλια την τριάρα όσο καλή κι αν είναι. Πίσω κίνηση 'respect'Μεχρι τα 100-120km/h που μπορουσε να παει σε καποιες ανοιχτες καμπες, υπηρχε το φαινομενο, πιο πολυ ψυχολογικο μεν, (δηλαδη αφενως οι ταλαντωσεις δεν προκαλουσαν αποσταθεροποιηση και αφετερου για να παρεχει ετσι μεγαλυτερη ανεση στους πισω επιβατες, σε σχεση με αυτη που φοραει την σπορ αναρτηση) αλλα σε αποτομη αλλαγη πορειας ή μεγαλυτερες ταχυτητες εδινε την αισθηση οτι πιθανοτατα θα παρεμβαινε το ESP για να μαζεψει την ουρα.
Οσο για την 146, εαν ειχε την σπορ αναρτηση, προφανως και δεν επροκειτο για υποδυεστερη περιπτωση, καθοτι εδω γινεται αναφορα για το στησιμο του αυτοκινητου και οχι τις επιδοσεις. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μια χαρά παίζει Γρηγόρη. Πολλές πλεύσεις η 1 σε γρήγορες καμπές (140+).
...με την -εξτρα- σπορ m-αναρτηση και 18αρες, απο και κλειεται...
Εκτος αν μιλας για εκδοση με στανταρ αναρτηση, γιατι πχ και σε Giulietta 170 distinctive που ειχα κανει μια βολτα στην Παρνηθα, χωρις σπορ αναρτηση, ο πισω αξονας εκανε τραμπαλα για πλακα...
Ασε που στην Giulietta το ESP δεν βγαινει εντελως off, παροτι στην θεση 'D' αφηνει λιγο περιθωριο στην ουρα να ανοιξει και δεν γονατιζει στα φρενα αποτομα, αλλα εντουτοις δεν εχεις πληρη ελευθερια και ρυθμισιμοτητα οταν θες να την 'ξεκολλησεις'...Eχει πλευσεις η αναρτηση Μ σπορ, ειναι εντονο πχ στην Πεντελη. Χρειαζεται μια ατερμαρκετ αναρτηση σιγουρα το αμαξι.
H δικη σου αν θυμαμαι σωστα τις 17αρες M δεν φοραει? Αυτη που λεω εγω με την σπορ αναρτηση φορουσε 18αρες και δεν εμφανιζε τετοια συμπεριφορα. Υπο πιεση στον εξωτερικο τροχο η αναρτηση συμπιεζοταν και εμενε σταθερη κατα την διαρκεια της στροφης, δεν παρουσιαζε ταλαντωσεις...(για να καταλαβαινομαστε φυσικα αναφερομαι για νορμαλ-επιπεδο οδοστρωμα, γιατι στα 'κατσαρα' , σε ενα βαθμο οι ταλαντωσεις ειναι αναμενομενες)
-
Δεν εχω οδηγησει με 18αρες, παιζει να ειναι ρυθμισμενη με αυτες γιατι σε πολλες αγορες ερχεται στανταρ με 18 (αλλα οχι στην Γερμανια). Βεβαια παιζει και να μην το προσεξες στο λιγο που οδηγας αυτα τα αμξια γιατι και ο Μορφεους με την 228 και 18αρες το ιδιο με μενα ελεγε.
-
..λιγο ναι, προφανως σε σχεση με οποιοδηποτε κατοχο, αυτο το λιγο βεβαια δεν ηταν στο περιπτερο της γειτονιας , αλλα και στην διαδρομη Πεντελης προς Νεα Μακρη.
Επιπλεον η ακαμψια στα 3θυρα 1-series και 2-coupe, σε σχεση με την 5θυρη ειναι ελαφρως ενισχυμενη, με οτι συνεπαγεται σε τυχον μικροδιαφορες σε αισθηση, ακομα και οταν εχουμε ιδιες αναρτησεις και ρυθμισεις...
Παντως αναφερομαι σε σημεια-στροφες με επιπεδη επιφανεια, οπως εγραψα κα πριν στα 'κατσαρα' θα παρουσιαζει μικροταλαντωσεις, μονο σε αγωνιστικων προδιαγραφων αναρτησεις απουσιαζει παντελως το φαινομενο σε τετοιες καταστασεις...
-
Η ενισχυση που εχουν τα 3θυρα και το κουπε ειναι να αντισταθμισει την ελλειψη πλαισιων στα παραθυρα. Αμφιβαλλω αν το 5θυρο εχει λιγοτερη ακαμψια. Με την Σνιτζερ ο Μορφεους ισχυριζεται οτι εχει λυσει το θεμα με την αναρτηση. Παντως η Μ σπορτ αναρτηση παροτι ειναι ελαφρα ποιο σφιχτη και λιγο ποιο χαμηλη απο μια στανταρ αναρτηση ειναι πολυ ανετη στην ευθεια (εννοειται οτι δεν πλεει στην ευθεια μονο σε συνεχεις στροφες) και ισοπεδωνει καθε ανωμαλια του δρομου αρα απο εκει ερχεται αδυναμια στις στροφες (ειναι καπως μαλακη για να διατηρει την ανεση).
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Η ενισχυση που εχουν τα 3θυρα και το κουπε ειναι να αντισταθμισει την ελλειψη πλαισιων στα παραθυρα. Αμφιβαλλω αν το 5θυρο εχει λιγοτερη ακαμψια. Με την Σνιτζερ ο Μορφεους ισχυριζεται οτι εχει λυσει το θεμα με την αναρτηση. Παντως η Μ σπορτ αναρτηση παροτι ειναι ελαφρα ποιο σφιχτη και λιγο ποιο χαμηλη απο μια στανταρ αναρτηση ειναι πολυ ανετη στην ευθεια (εννοειται οτι δεν πλεει στην ευθεια μονο σε συνεχεις στροφες) και ισοπεδωνει καθε ανωμαλια του δρομου αρα απο εκει ερχεται αδυναμια στις στροφες (ειναι καπως μαλακη για να διατηρει την ανεση).Οχι , δεν εχει να κανει τοσο το ενα με το αλλο...Ειναι ελαφρως πιο ακαμπτο το πλαισιο ακριβως επειδη
τα 'κοψιματα' στο πλαι ειναι λιγοτερα και μικροτερης εκτασης. Ασχετως εαν εχουν πλαισιο ή οχι οι δυο πορτες...
Προφανως και οι διαφορες δεν ειναι τραγικες, δεν ειναι στο στυλ coupe vs roadster αλλα μια διαφορα υπερ του αμαξωματος με τις λιγοτερες θυρες, ειναι υπαρκτη...Αυτο που γραφεις στο τελος, δεν καταλαβαινω τι εννοεις...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ενδιαφέρουσα πραγματικά και πολύ ωραία η κουβέντα σας αλλά Γρηγόρη μήπως το σχόλιο για τραμπάλα του πίσω άξονα είναι υπερβολή; Ομολογώ πως σε πολύ υποδεέστερη Α (146 ts 1.4 sportkit) δεν κατάφερα ποτέ να την κάνω τραμπάλα...
Μπορώ να πω όμως πως έχω αίσθηση αυτού που περιγράφει ο φίλος Dasimo και συμφωνώ. Από εκεί και μετά βέβαια κομματάκι δύσκολο μου φαίνεται να γλεντήσει η Τζούλια την τριάρα όσο καλή κι αν είναι. Πίσω κίνηση 'respect'Μεχρι τα 100-120km/h που μπορουσε να παει σε καποιες ανοιχτες καμπες, υπηρχε το φαινομενο, πιο πολυ ψυχολογικο μεν, (δηλαδη αφενως οι ταλαντωσεις δεν προκαλουσαν αποσταθεροποιηση και αφετερου για να παρεχει ετσι μεγαλυτερη ανεση στους πισω επιβατες, σε σχεση με αυτη που φοραει την σπορ αναρτηση) αλλα σε αποτομη αλλαγη πορειας ή μεγαλυτερες ταχυτητες εδινε την αισθηση οτι πιθανοτατα θα παρεμβαινε το ESP για να μαζεψει την ουρα.
Οσο για την 146, εαν ειχε την σπορ αναρτηση, προφανως και δεν επροκειτο για υποδυεστερη περιπτωση, καθοτι εδω γινεται αναφορα για το στησιμο του αυτοκινητου και οχι τις επιδοσεις.Η δική μου Α ήταν στις τελευταίες που βγήκαν από το εργοστάσιο και ναι ήταν με την σπορ ανάρτηση. Μόνο δύναμη της έλλειπε λόγω των μόλις 103 ίππων του 1.4 tspark. Όσον αφορά τις ταλαντώσεις και το ψυχολογικό φίλε Γρηγόρη να σου πω πως οι περισσότεροι κάτοχοι κάθε τύπου αυτοκινήτου κινούνται συνήθως σε ρηχά νερά και αν ακόμη κι εκεί ένα αυτοκίνητο είναι ικανό να τους τρομάξει τότε σίγουρα τους αποτρέπει να το ζυγίσουν ξανά στο όριο. Από τις περιγραφές σας πάντως καταλαβαίνω πως τόσο εσύ όσο και ο Δίας ανήκετε σε μικρή μερίδα οδηγών και κρίνετε τα οχήματα στις λεπτομέρειες. Λεπτομέρειες βέβαια που δύσκολα θα ζήσουν οι περισσότεροι από εμάς.
Πάντως για την ιστορία εμένα η 116 με τρόμαξε σε ανοικτή αριστερή στροφή με 110 όταν με την ίδια ταχύτητα πέρναγα από εκεί με την Α εξαιρετικά άνετα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η ενισχυση που εχουν τα 3θυρα και το κουπε ειναι να αντισταθμισει την ελλειψη πλαισιων στα παραθυρα. Αμφιβαλλω αν το 5θυρο εχει λιγοτερη ακαμψια. Με την Σνιτζερ ο Μορφεους ισχυριζεται οτι εχει λυσει το θεμα με την αναρτηση. Παντως η Μ σπορτ αναρτηση παροτι ειναι ελαφρα ποιο σφιχτη και λιγο ποιο χαμηλη απο μια στανταρ αναρτηση ειναι πολυ ανετη στην ευθεια (εννοειται οτι δεν πλεει στην ευθεια μονο σε συνεχεις στροφες) και ισοπεδωνει καθε ανωμαλια του δρομου αρα απο εκει ερχεται αδυναμια στις στροφες (ειναι καπως μαλακη για να διατηρει την ανεση).
Οχι , δεν εχει να κανει τοσο το ενα με το αλλο...Ειναι ελαφρως πιο ακαμπτο το πλαισιο ακριβως επειδη
τα 'κοψιματα' στο πλαι ειναι λιγοτερα και μικροτερης εκτασης. Ασχετως εαν εχουν πλαισιο ή οχι οι δυο πορτες...
Προφανως και οι διαφορες δεν ειναι τραγικες, δεν ειναι στο στυλ coupe vs roadster αλλα μια διαφορα υπερ του αμαξωματος με τις λιγοτερες θυρες, ειναι υπαρκτη...Αυτο που γραφεις στο τελος, δεν καταλαβαινω τι εννοεις...
Αν δεν σε κανει αυτο να αποχωριστεις το 2000 Βεκτρα τοτε τι?
https://www.spotawheel.gr/buy/bmw/used- ... Gwodx-8KoA
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Η ενισχυση που εχουν τα 3θυρα και το κουπε ειναι να αντισταθμισει την ελλειψη πλαισιων στα παραθυρα. Αμφιβαλλω αν το 5θυρο εχει λιγοτερη ακαμψια. Με την Σνιτζερ ο Μορφεους ισχυριζεται οτι εχει λυσει το θεμα με την αναρτηση. Παντως η Μ σπορτ αναρτηση παροτι ειναι ελαφρα ποιο σφιχτη και λιγο ποιο χαμηλη απο μια στανταρ αναρτηση ειναι πολυ ανετη στην ευθεια (εννοειται οτι δεν πλεει στην ευθεια μονο σε συνεχεις στροφες) και ισοπεδωνει καθε ανωμαλια του δρομου αρα απο εκει ερχεται αδυναμια στις στροφες (ειναι καπως μαλακη για να διατηρει την ανεση).
Οχι , δεν εχει να κανει τοσο το ενα με το αλλο...Ειναι ελαφρως πιο ακαμπτο το πλαισιο ακριβως επειδη
τα 'κοψιματα' στο πλαι ειναι λιγοτερα και μικροτερης εκτασης. Ασχετως εαν εχουν πλαισιο ή οχι οι δυο πορτες...
Προφανως και οι διαφορες δεν ειναι τραγικες, δεν ειναι στο στυλ coupe vs roadster αλλα μια διαφορα υπερ του αμαξωματος με τις λιγοτερες θυρες, ειναι υπαρκτη...Αυτο που γραφεις στο τελος, δεν καταλαβαινω τι εννοεις...
Αν δεν σε κανει αυτο να αποχωριστεις το 2000 Βεκτρα τοτε τι?
https://www.spotawheel.gr/buy/bmw/used- ... Gwodx-8KoA
Αμα ειναι να τσονταρεις την διαφορα, το αποχωριζομαι...χτες...
Κατα τα αλλα,
[spoiler=:3rlajoyg]καπου το ειχα γραψει, γιατι μερικοι σε αυτο και το αλλο Forum, ειτε απο απλη περιεργεια ή και ειρωνικη διαθεση, αναρωτιοντουσαν γιατι δεν αλλαζω, σε κατι πιο καινουργιο, πιο σπορ, πιο γρηγορο και παει λεγοντας...Ειχα απαντησει πολυ απλα, -παροτι δεν θεωρω οτι οφειλω εξηγηση σε κανεναν- οτι τα τελευταια 7 χρονια της κρισης, σε οικογενειακο επιπεδο, χωρις να εχουμε ανεβει εισοδηματικη κατηγορια, εχουμε πληρωσει 50κ ευρω παραπανω φορους, και ενφια...Καθοτι οπως τελευταια ο μικροεπιχειρηματιας, ο ελευθερος επαγγελματιας, ετσι και ο εχων ακομα και 1-2 ακινητα που εχει πληρωσει απο φορο κληρονομιας αλλα και φορους εξ' οικοδομων 38% μεσοσταθμικα τα τελευταια 35-40 χρονια, οταν καποιος ειναι νομοταγης πολιτης και δηλωνει τα ακινητα του, 'πρεπει' να 'τροφοδοτει' και να εχει(?) συμμετοχο το κομματικο κρατος για να...συντηρειται και αυτο...[/spoiler:3rlajoyg]
BMW FORUM