-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γρηγόρη μια ερώτηση γιατί κάπου έχω χαθεί στα σεντόνια.
Δέχεσαι ότι το πάτημα στο κερμπ εμπεριέχει ένα πολύ μεγαλύτερο ρίσκο καθώς μπορεί λίγο πριν να έχει κάνει τα τσίσα της μια χελώνα και ο συντελεστής πρόσφυσης να έχει πάει για βρούβρες;
Όπου τσίσα χελώνας εννοείται ότι μπορείς να αντικαταστήσεις με πρωινή υγρασία ή κάτι παρόμοιο.Νομίζω (με πάσα επιφύλαξη) ότι αυτό προσπαθούν να σου πουν τα παιδιά.
Ότι δηλαδή το να πατήσεις στο κερμπ εμπεριέχει ένα κάποιο αυξημένο ρίσκο, οπότε και κακώς πάτησε ο ιδιοκτήτης της Μ3.Εddie, αν δεις καλα το σημειο καταρχας εκεινο, απο την αρχη που ειναι τσιμεντενιο το κερμπ, προς το εσωτερικο, οπου εχει
πλακοστρωτα 'τουβλακια', εκει που τελειωνει το τσιμεντο και αρχιζουν τα 'τουβλακια', αυτα δεν ειναι στην ιδια ακριβως ευθεια σε υψος, αλλα λιγα mm πιο χαμηλα, θες απο κατασκευη, θες απο καθιζηση, δεν ξερω και εγω τι αλλο, παντως ειναι λιγο πιο χαμηλα. Επιπλεον οταν εχει υγρασια/ειναι βρεγμενη η πιστα, αυτο ισχυει και για το κερμπ, ειτε κατουρησε η χελωνα
ειτε οχι. Περα απο την υγρασια, υπαρχουν και οι εμφανεις 'λαστιχιες' πολλων αυτοκινητων που 'γλυφουν' ή και πατουν κανονικα πανω στα πλακοστρωτα. Αυτες περιοριζουν σε ενα σημαντικο βαθμο την σαφως πιο γλυστερη επιφανεια του βαμμενου τσιμεντου, η οποια φυσικα και δεν ηταν φρεσκοβαμμενη...
Δεν θεωρω οτι πρεπει να ειναι κανεις ιδιοφυια για να αντιληφθει μετα απο ενα σκασμο Video, που δειχνουν με παρομοιες συνθηκες και πατηματα, ή ακομα και υψηλοτερες ταχυτητες, το γεγονος οτι στο συγκεκριμενο σημειο δεν παρατηρειται ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ σε οτι αφορα την αποσταθεροποιηση ενος αυτοκινητου.
Να υπηρχε εστω ενα ΑΛΛΟ video που να εδειχνε ΕΣΤΩ ενα μικρο γλυστρημα/στιγμιαια αποσταθεροποιηση στο συγκεκριμενο σημειο ΔΕΝ ειδα. Αυτο δεν σου λεει ΤΙΠΟΤΕ?
Το ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ υπηρχαν τα λαδια, και γιατι (και τι εγραφε η σημανση) ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ, ουτε και με ενδιαφερει. Μπορει να ηταν μια στροφη πιο πανω, μπορει δυο, μπορει τα λαδια με την βροχη-υγρασια να κυλησαν προς τα πισω, το σημειο εχει εντονη κλιση, μπορει να ηταν και ακριβως διπλα στο κερμπ, και μπορει να υπηρχε και αλλη σημναση πιο πριν, και καποιο αυτοκινητο να την πηρε μαζι του. Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι με το που ανεβαινει στο κερμπ, γλυστρα ανεξελεγκτα το πισω μερος ΤΟΣΟ ΕΝΤΟΝΑ, που δεν μπορει να οφειλεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο 'ανεβασμα'...ειδικα απο την στιγμη που τοσα αλλα αυτοκινητα δεν εχουν παρεκλινει ουτε εκατοστο απο την προδιαγεγραμμενη πορεια.
Μοναδικο ενδεχομενο θα ηταν να ειχε 'ανεβει' στα φρενα την ωρα που περναγε απο πανω του κερμπ, κατι που θα ελαφρωνε παρα πολυ το πισω μερος, ΟΜΩΣ σε συνδυασμο με την συμπιεση που δεχεται αυτοκινητο-οδηγος-αναρτησεις σε εκεινο το σημειο, το ΚΟΠΑΝΗΜΑ-ΧΤΥΠΗΜΑ στο μπροστινο συστημα θα ηταν τοσο εντονο, που θα εσπαγε απο προφυλακτηρα, μεχρι και ζαντες, και φυσικα τα αποτελεσματα θα ηταν διαφορετικα... -
κοίτα πώς συμπεριφέρονται όλα τα ειδων αμάξα μετα απο λαδάκια
και μιλάμε η στροφή ειναι 'αστεία'...
ο Νοστράδαμος να ησανε, λιγότερες προφητείες θα έκαμνες
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
E, πως να παλευεται, επειδη ΕΣΥ, σωνει και καλα λες οτι ΔΕΝ εχει λαδια, πρεπει να ισχυει κιολας?
Αμεσως εβγαλες το συμπερασμα, ως ringmeister...Τη σημανση την εβαλαν για πλακα, τρεχουν με τα ταμπελακια παραμασχαλα, και τα βαζουν ετσι για χαβαλε, σε διαφορα σημεια στην πιστα...Είδες ότι η σήμανση έδειχνε 'λάδια' ?
Δεν είδα απάντηση στην απλή ερώτηση... Εγώ ομολογώ ότι είδα την πινακίδα αλλά δεν κατάφερα να δω τι έγραφε. Εσύ που είσαι ΤΟΣΟ σίγουρος, μπορείς να μας πεις τι έγραφε η πινακίδα ?
H σημανση εχει την τριγωνικη πινακιδα με το θαυμαστικο, το τι εγραφε απο κατω, δεν φαινεται.
Στο ring συμφωνα με τους κανονισμους που αναγραφονται και στην ιστοσελιδα, υπαρχουν δυο χρωματων σημαιες, και
μια τριγωνικη 'τριποδη' σημανση:http://nurburgringdrivers.com/informati ... fe-safety/
Καμία από τις 2 σημαίες δεν εμφανίστηκε όμως.
Το τρίγωνο δεν το είδα στις οδηγίες, υποθέτω ότι σημαίνει κάποιο κίνδυνο αλλά 'μόνιμο' και μη δυνάμενο να αντιμετωπιστεί άμεσα. Πχ. να έχει σπάσει σε κάποιο σημείο το κερμπ και να θέλει μερεμέτι. Οπότε τους λέει 'μην πατάτε το κερμπ'.
Δυσκολεύομαι να πιστέψω όμως, ότι κάποιος πήγε ως εκεί, έβαλε την πινακίδα και άφησε τα λάδια και έφυγε. Δηλαδή η δικαιολογία 'λάδια' στέκει ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Η πινακίδα ίσα-ίσα αποδυναμώνει τη θεωρία των λαδιών, δηλαδή το ό,τι υπάρχει εκεί πινακίδα σημαίνει ότι κάποιος απο την πίστα ασχολήθηκε, πήγε εκεί, έλεγξε την κατάσταση και τι έκανε ? Αφησε τα λάδια, έβαλε και μια πινακίδα και όλα καλά ? Τελείως απίθανο. Ακόμα εκεί θα ήταν και θα καθάριζαν με κίτρινη-κόκκινη ριγέ σημαία αν υπήρχαν λάδια...EDIT: Μόνος σου λες τι σημαίνει η πινακίδα:
πλακοστρωτα 'τουβλακια', εκει που τελειωνει το τσιμεντο και αρχιζουν τα 'τουβλακια', αυτα δεν ειναι στην ιδια ακριβως ευθεια σε υψος, αλλα λιγα mm πιο χαμηλα, θες απο κατασκευη, θες απο καθιζηση, δεν ξερω και εγω τι αλλο, παντως ειναι λιγο πιο χαμηλα.
Πρακτικά τους λέει: μην κάνετε μπούκα διότι υπάρχει διαφορά ύψους.
Πήγαν μια μέρα, το έφτιαξαν οπότε σε άλλα βίντεο δεν το βλέπεις πια.Aπεδειξα περιτρανα, δειχνοντας αρκετους αλλους γνωστους και μη 'ηλιθιους' στα video, ΤΙ γινεται οταν περνανε το συγκεκριμενο κερμπ, και με περισσοτερα χλμ, σε βρεγμενο, αλλα και με την λαθος γραμμη (μενοντας δηλαδη αριστερα, πριν την αριστερη με το κερμπ...)
Απέδειξες ότι στο σημείο κάποιοι περνάνε πάνω από το κέρμπ.
Δεν απέδειξες ότι αποκλείεται να κάνεις τετ-α-κε περνώντας πάνω από το κέρμπ.και τον ρωταω ταυτοχρονα, ΠΩΣ ειναι τοσο σιγουρος οτι ΔΕΝ εχει λαδια?
Για τον ίδιο λόγο που εσύ είσαι σίγουρος ότι έχει λάδια... (και κάνεις λάθος, εξήγησα παραπάνω γιατί)
Και μετά ανακυκλώνεις την ίδια συζήτηση, για το αν πρέπει να πατήσεις το κέρμπ. Μα φυσικά μπορείς να πατήσεις το κέρμπ. Αυτό δε σημαίνει ότι, αν το κάνεις, δεν υπάρχει μια περίπτωση στις τόσες να σβουρίξεις άρα 1000 βίντεο να βάλεις που δεν σβουρίζει μια χαρά στο 1001ο μπορεί να σβουρίξει. Που είναι αυτό ΙΜΗΟ που έπαθε ο τύπος, ούτε λάδια ούτε ξύδια.
Δεν ανακυκλωνω τιποτε Νασο. Απαντω καθε φορα, στην ΣΙΓΟΥΡΙΑ του Μανου περι 'ηλιθιοτητας' οποιου ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ, το κερμπ.
Κοίτα, αν μη τι άλλο ο Μάνος έχει πάει στο Ring οπότε έχει και προσωπική άποψη.
Και αυτό που έβαλε ο roman_k δείχνει ότι πολύς κόσμος έχει την ίδια άποψη για το κέρμπ αυτό, ότι δεν πρέπει να το πατάνε.Αποδεικνυω παραλληλα οτι δεν ευθυνεται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ το περασμα πανω απο το κερμπ, για την σβουρα.
Σαφώς και ΔΕΝ το αποδεικνύεις αυτό.
Οπως δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι υπάρχουν λάδια, πλην της άποψης του παθόντος.
Πχ. η Porsche και τα άλλα αυτοκίνητα δεν είδα να σκοτίζονται για τα λάδια (όσο φαίνονται...)
ΙΜΗΟ ο τύπος πάτησε στο κερμπ και το 'χασε... τι απλούστερο... μέχρι και στην F1 το παθαίνουν αυτό... και τα λάδια είναι κλασσική δικαιολογία.Καλό είναι να είσαι λιγότερο απόλυτος (ΟΚ και ο Μάνος υπερέβαλλε με το 'ηλίθιος') γενικώς... 5 βιντεάκια δεν αποδεικνύουν κάτι συγκεκριμένο. Και ειδικώς, ιδίως αν οι εμπειρίες σου από πίστα περιορίζονται στα Μέγαρα.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
:yahoo:κοίτα πώς συμπεριφέρονται όλα τα ειδων αμάξα μετα απο λαδάκια
και μιλάμε η στροφή ειναι 'αστεία'...
ο Νοστράδαμος να ησανε, λιγότερες προφητείες θα έκαμνες
Πολυ 'αστεια' στροφη, με αναποδη κλιση, και λαδια...με το λιτρο, που κανουν μπαμ βλεποντας το video...
Λες και πρεπει να εχει ενα ολοκληρο λιτρο λαδι χυμενο, οπως σε ΑΥΤΟ το video για γλυστρησεις... -
με πόσα την παίρνεις συνήθως εσύ;
-
45°
-
-
To σύνθημα αυτών των εκλογών θα είναι το 'Λάδια υπάρχουν'.
-
Γρηγόρη μια τελευταία προσπάθεια από μένα γιατί βλέπω ότι επικεντρώνεσαι στη λεπτομέρεια.
Έχω περάσει την τελευταία αριστερή της Κατεχάκη (προς Αθήνα) με 150.
Μπορώ να το κάνω 100 φορές και να βγάλω ισάριθμα βίντεο που να το αποδεικνύουν.
Ομοίως και κάποιος άλλος με άλλο αμάξι.
50 να μαζευτούμε βγάζουμε 5.000 βίντεο.
Αυτό δεν αναιρεί το ότι η κίνηση μας είναι παρακινδυνευμένη (έως ηλίθια) και ότι η στροφή αυτή είναι για μάξιμουμ 100 καθώς έχουν φύγει πάρα πολλοί για βρούβρες.Καταλαβαίνεις τώρα ποιό ήταν το claim του Καβαλίνου;
Βασικά και το δικό σου το σχόλιο και του Καβαλίνου εμπεριέχουν ένα μεγάλο βαθμό σχετικότητας, οπότε δεν έχει νόημα να πας να απορρίψεις κάτι με τη βοήθεια του μισού youtube σαν να πρόκειται για θεώρημα.Φιλικά.
ΥΓ: Μόνο μια χάρη προς όλες τις πλευρές (λαδιάρηδες και μη)
Όχι άλλα σεντόνια....
-
Τι έχω χάσει εδώ? Νέο ρεσιτάλ από το γνωστό μαέστρο των επιτυχιών?
Ούτε ένα ΠάσΚα σαν ανθρώποι δεν μπορούμε να κάνουμε πια.
Δεν σε υποχρέωσε κανείς να συμμετάσχεις αλλά αν το κάνεις σε παρακαλώ να είναι εντός θέματος. Το αυτό και για όλα τα προηγούμενα και επόμενα προσωπικού χαρακτήρα σχόλια [Mod]
-
Την κυριακή του Πάσχα έκανα το πρώτο ταξιδάκι με την Betty.
Μια χαρά τα 150 αλογάκια της ( καλά άλλα τόσα δεν θα με χάλαγαν ), άνετη οχι σαν το Berlingo , πατάει πολύ καλά σε όλα τα είδη ασφάλτου.
Θα παω αυριο να της κάνω και μια ζυγοστάθμιση που θέλει, γιατί μετά τα 120 τρέμει το τιμόνι...
Α! να κάνω μόνο εμπρός ή να του πω να κάνει και πίσω; τι λέτε;Τωρα απο κατανάλωση... κυριλέ πράγματα.
Γέρακα - Ναυπλιο, βολτούλες εκεί και επιστροφή με 3 άτομα και γεμάτο πορτοκάλια πορτ παγκαζ έκαψε 7.1.
Καλό το βλέπω για 2λιτρό... -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Την κυριακή του Πάσχα έκανα το πρώτο ταξιδάκι με την Betty.Μια χαρά τα 150 αλογάκια της ( καλά άλλα τόσα δεν θα με χάλαγαν ), άνετη οχι σαν το Berlingo , πατάει πολύ καλά σε όλα τα είδη ασφάλτου.
Θα παω αυριο να της κάνω και μια ζυγοστάθμιση που θέλει, γιατί μετά τα 120 τρέμει το τιμόνι...
**Α! να κάνω μόνο εμπρός ή να του πω να κάνει και πίσω; τι λέτε; **:hmmm:Τωρα απο κατανάλωση... κυριλέ πράγματα.
Γέρακα - Ναυπλιο, βολτούλες εκεί και επιστροφή με 3 άτομα και γεμάτο πορτοκάλια πορτ παγκαζ έκαψε 7.1.
Καλό το βλέπω για 2λιτρό...Παντού!
-
Roger!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν είδα απάντηση στην απλή ερώτηση... Εγώ ομολογώ ότι είδα την πινακίδα αλλά δεν κατάφερα να δω τι έγραφε. Εσύ που είσαι ΤΟΣΟ σίγουρος, μπορείς να μας πεις τι έγραφε η πινακίδα ?
Και μετά ανακυκλώνεις την ίδια συζήτηση, για το αν πρέπει να πατήσεις το κέρμπ. Μα φυσικά μπορείς να πατήσεις το κέρμπ. Αυτό δε σημαίνει ότι, αν το κάνεις, δεν υπάρχει μια περίπτωση στις τόσες να σβουρίξεις άρα 1000 βίντεο να βάλεις που δεν σβουρίζει μια χαρά στο 1001ο μπορεί να σβουρίξει. Που είναι αυτό ΙΜΗΟ που έπαθε ο τύπος, ούτε λάδια ούτε ξύδια.
Άνα γειά σου!!! Και στην F1 ίδιο μπορεί να γίνει. Επίσης εγω βλέπω την Porsche να περνάει κιουρία,με 100χλμ να πήγαινε αν υπήρχαν λάδια θα σβούριζε κι αυτή.
-
Πραγματικα πρεπει να εισαι ΚΙΚΙΖΑΣ για να μην βλεπεις οτι μπαινει με εντελως λαθος γραμμη, ή οτι οσοι καβαλαν το κερμπ το κανουν με διαφορετικο τροπο.
Ο τυπος εκανε μπουκα, με τους τροχους αρκετα στριμενους, δεν ξερω μηπως μπηκε και φρεναριστος.
Οπως μονο ενας αισθαντης της πεντελης μπορει \m/ -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν θεωρω οτι πρεπει να ειναι κανεις ιδιοφυια για να αντιληφθει μετα απο ενα σκασμο Video, που δειχνουν με παρομοιες συνθηκες και πατηματα, ή ακομα και υψηλοτερες ταχυτητες, το γεγονος οτι στο συγκεκριμενο σημειο δεν παρατηρειται ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ σε οτι αφορα την αποσταθεροποιηση ενος αυτοκινητου.
Να υπηρχε εστω ενα ΑΛΛΟ video που να εδειχνε ΕΣΤΩ ενα μικρο γλυστρημα/στιγμιαια αποσταθεροποιηση στο συγκεκριμενο σημειο ΔΕΝ ειδα. Αυτο δεν σου λεει ΤΙΠΟΤΕ?όχι, δεν μου λέει
2.40
1.23
Αλήθεια, πόσους γύρους σε εξομοιωτές έχεις κάνει?
Εγώ 2.738 -
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Δεν θεωρω οτι πρεπει να ειναι κανεις ιδιοφυια για να αντιληφθει μετα απο ενα σκασμο Video, που δειχνουν με παρομοιες συνθηκες και πατηματα, ή ακομα και υψηλοτερες ταχυτητες, το γεγονος οτι στο συγκεκριμενο σημειο δεν παρατηρειται ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ σε οτι αφορα την αποσταθεροποιηση ενος αυτοκινητου.
Να υπηρχε εστω ενα ΑΛΛΟ video που να εδειχνε ΕΣΤΩ ενα μικρο γλυστρημα/στιγμιαια αποσταθεροποιηση στο συγκεκριμενο σημειο ΔΕΝ ειδα. Αυτο δεν σου λεει ΤΙΠΟΤΕ?όχι, δεν μου λέει
Oυτε εμενα αυτα που βαζεις, απο την στιγμη που ΚΑΝΕΝΑ, μα ΚΑΝΕΝΑ, ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ το κερμπ, και επισης σε ΚΑΝΕΝΑ δεν βλεπουμε απο πριν, τι κλεισιματα εχουν παιξει, καθοτι μιλαμε για VLN και ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, ΤΕΡΜΑ στημενα.
Επισης ολα αυτα που δειχνεις, προκυπτουν οτι ειναι απο λαθος τοποθετηση, με ΠΟΛΛΑ φρενα και τιμονια διορθωσης ΠΡΙΝ την στροφη, (καποια απο αυτα) και πανω στο σημειο
'συμπιεσης' οπου ελαφρωνει επικινδυνα το πισω μερος, χωρις ομως να παταει ΠΟΤΕ καποιο αυτοκινητο τα κερμπ...Αλήθεια, πόσους γύρους σε εξομοιωτές έχεις κάνει?
Εγώ 2.738Εχω χασει το μετρημα, αλλα το θεμα δεν ειναι ΠΟΣΟΙ γυροι, αλλα ΤΙ χρονος, και τι πατηματα...
Εχει νοημα να δουμε 'ποιος την εχει πιο μεγαλη' στην εξομοιωση του ring?
Eνα 7:56 στο Μ3 Challenge, αλλοι δυο χρονοι κατω απο 8 λεπτα, και τα υπολοιπα, 'αρχες' 8...
Σημαινει κατι? Ελαχιστα πραγματα. Μονο οτι θυμαμαι τις στροφες και τα σωστα πατηματα, 'εικονικα' φυσικα,
σχεδον απ' εξω...
Επι του προκειμενου, εγω απλως βαζω μεσα και τον παραγοντα ΛΑΔΙΑ, ως καθοριστικο, και δεν τα απορριπτω 100% οπως με περισση σιγουρια εκανε πρωτα ο Μανος, και μετα μερικοι αλλοι. -
Και συ τα έχεις τα λάδια για 100% σίγουρα, όχι απλώς 'παράγοντα'.
(Ως συνήθως) Δεν έχει νόημα, καλημέρα. -
Εκει κολλησες εσυ ναςς? εδω ειδε οτι εχει και σωστο πατημα
-
Ο χρήστης Ο Κίκιζας Γρηγόρης μεταξύ άλλων έγραψε:
Aπεδειξα περιτρανα, δειχνοντας αρκετους αλλους γνωστους και μη 'ηλιθιους' στα video, ΤΙ γινεται οταν περνανε το συγκεκριμενο κερμπ, και με περισσοτερα χλμ, σε βρεγμενο, αλλα και με την λαθος γραμμη (μενοντας δηλαδη αριστερα, πριν την αριστερη με το κερμπ...)και τον ρωταω ταυτοχρονα, ΠΩΣ ειναι τοσο σιγουρος οτι ΔΕΝ εχει λαδια?
Έκανα μια αναφορά και νωρίτερα ακριβώς για αυτό το θέμα, αλλά δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις... ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ, αλλά έχεις την ψευδαίσθηση ότι το έχεις κάνει και μάλιστα με εμφατικό τρόπο. Το ότι είναι καμιά δεκαριά άτομα που προσπαθούν επί ματαίω να στο πουν με 1002 τρόπους, δεν φαίνεται να σε απασχολεί καθόλου για άλλη μια φορά. Στην πραγματικότητα όσα βίντεο έβαλες, ενισχύουν αυτό που έγραψα στην αρχή και δεν το βλέπεις εσύ που τα βάζεις, επειδή θες με το στανιό να δεις κάτι άλλο από αυτό που συμβαίνει.
Όσα βίντεο έβαλες έχουν άλλη γραμμή, ΣΩΣΤΗ, ακόμα κι αυτό που λες ότι είναι 'με την λαθος γραμμη (μενοντας δηλαδη αριστερα, πριν την αριστερη με το κερμπ...)' ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΗ CSL και έχει θεμελιώδη διαφορά ότι στο βίντεο με το σπιν, ο οδηγός όχι μόνο καβαλάει το πολύ ψηλό κερμπ που υπάρχει εκεί, αλλά ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ έχοντας αρκετά στριμένο τιμόνι για να κρατήσει κλειστή τροχιά προκειμένου να μη μαζέψει την Porsche που είναι στην κυριολεξία δίπλα του! Σε αυτό που εσύ νομίζεις ότι είναι ίδια η γραμμή, ούτε είναι ίδια η γραμμή, ούτε κόβει στο apex. Αν είχε κάνει το ίδιο κι αυτός με τη CSL θα μάζευε την Porsche και θα πηγαίναν και οι δύο αγκαλιά με τις μπαριέρες μέχρι το ξέφωτο στην Adenauer Forst!
Όσον αφορά την τοποθέτησή μου ότι μόνο ένας ηλίθιος θα πήγαινε με πολιτικό αυτοκίνητο (εννοώντας το δικό του) να καβαλήσει αυτό το κερμπ, έχει να κάνει καταρχάς ότι το έχω δει και ξέρω ακριβώς πώς είναι εκεί στην πραγματικότητα το σημείο και μπορώ να σου πω πως το συγκεκριμένο κερμπ είναι ΠΟΛΥ ψηλό και το να το πατήσεις ΜΠΟΡΕΙΣ μεν να το κάνεις με πολιτικό αυτοκίνητο (λόγω μαλακής ανάρτησης την οποία ΓΑΜΑΣ με αυτόν τον τρόπο όμως), αλλά με σταθερό η λίγο πατημένο γκάζι και ίσιο ή ΕΛΑΧΙΣΤΑ στριμένο τιμόνι. Αυτό όμως δε θα σου προσφέρει σχεδόν τίποτα, ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΔΕΚΑΤΟ σε σχέση με το να πας οριακά από δίπλα, όπου προφυλάσσεις και το αυτοκίνητό ΣΟΥ και δε ρισκάρεις να πάθεις αυτό που έπαθε ο άλλος! Το ότι ο Ρερλ με Porsche-μουλάρι και ο Λεμπ με WRC το περνάνε από πάνω δε μου λέει τίποτα απολύτως. Κι εγώ άμα μου δίνανε Porsche από το εργοστάσιο για τεστ, από πάνω θα πέρναγα και στα @@ μου.
BMW FORUM