-
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ASTRA GTC 1400CC 90 IPPOI(FULL SPORT,ME ZANTES)KAI GOLF FSI 1400 90 IPPOI.(**ASTRA 17000E---GOLF 17500E ΧΩΡΙΣ ΖΑΝΤΕΣ). ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΩ ΤΕST DRIVE STO GOLF TSI.TΩΡΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΑSTRA 1600CC 101HP(1800Ε ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ) ME GOLF TSI 1400CC 140HP(700E AKΡIBOTEΡΟ AΠΟ ΠΡΙΝ, 0-100 ΣΕ 8.8 SEC)**ΑΝ **ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΣ? **KAI MENA MOY AΡΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑSTRA!,ME ΠΡOBΛHMATIΣΕ ΟΜΩΣ Η ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΧΑΙΔΕΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΑ 1400.ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ GOLF FSI EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΑ 1400.ΣΤΟ ΤSI NAI.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ..ΘΩΜΑΣ
-
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ASTRA GTC 1400CC 90 IPPOI(FULL SPORT,ME ZANTES)KAI GOLF FSI 1400 90 IPPOI.(**ASTRA 17000E---GOLF 17500E ΧΩΡΙΣ ΖΑΝΤΕΣ). ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΩ ΤΕST DRIVE STO GOLF TSI.TΩΡΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΑSTRA 1600CC 101HP(1800Ε ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ) ME GOLF TSI 1400CC 140HP(700E AKΡIBOTEΡΟ AΠΟ ΠΡΙΝ, 0-100 ΣΕ 8.8 SEC)**ΑΝ **ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΣ? **KAI MENA MOY AΡΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑSTRA!,ME ΠΡOBΛHMATIΣΕ ΟΜΩΣ Η ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΧΑΙΔΕΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΑ 1400.ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ GOLF FSI EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΑ 1400.ΣΤΟ ΤSI NAI.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ..ΘΩΜΑΣ
-
ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ASTRA GTC 1400CC 90 IPPOI(FULL SPORT,ME ZANTES)KAI GOLF FSI 1400 90 IPPOI.(**ASTRA 17000E---GOLF 17500E ΧΩΡΙΣ ΖΑΝΤΕΣ). ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΩ ΤΕST DRIVE STO GOLF TSI.TΩΡΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΑSTRA 1600CC 101HP(1800Ε ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ) ME GOLF TSI 1400CC 140HP(700E AKΡIBOTEΡΟ AΠΟ ΠΡΙΝ, 0-100 ΣΕ 8.8 SEC)**ΑΝ **ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΣ? **KAI MENA MOY AΡΕΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑSTRA!,ME ΠΡOBΛHMATIΣΕ ΟΜΩΣ Η ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΧΑΙΔΕΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΑ 1400.ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ GOLF FSI EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΑ 1400.ΣΤΟ ΤSI NAI.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ..ΘΩΜΑΣ
-
Όπως είπα και την προηγούμενη φορά χαλαρά TSI.
-
Για εμένα η εμφάνιση. Το gtc είναι σε εμφάνιση πιο σπορτιφ απο το golf. Ένα αυτοκίνητο όμορφο αλλά αργό γρήγορο μπορείς να το κάνεις με μετατροπή. Ένα αμάξι γκαζιάρικο που δε σε σου γεμίζει στο μάτι μπορείς να το αλλάξεις και να το κάνεις ας πούμε όμορφο; Αν αύριο η Dacia (που τη θυμήθηκα) σου βγάλει ένα μοτερ με 200 σου λέω εγώ άλογα στα 1.400cc, αλλά με αμάξωμα εποχής του 80 θα πας να το πάρεις επειδή θα έχει ΤΑ γκάζια; Είχα 1.400άρι Golf II. Δεν πήγαινε. Με μια μετατροπή και όμορφο ήταν αφού για αυτό το είχα πάρει και μετά και γκάζι για την εποχή του είχε.
-
Golf.
oσον αφορα την ομορφια:
καποτε και το προηγουμενο αστρα ηταν μαλλον πιο ομορφο απο το golf 4
τωρα ειναι απλα ενα απο τα πολλα αμαξια, που ουτε καν θα το προσεξειςτο gtc θα εχει και την ιδια μερα, οταν το συνηθισουμε
-
30 άλογα διαφορα, στα ίδια χρήματα...Δε πά να ναι και ο Κουασιμόδος (που δεν είναι)...
TSI χωρίς 2η δεύτερη σκέψη!
-
Φυσικά TSI, δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης...
-
TSI
κάνε αύριο και test drive και μετά έλα να μας πεις. -
με αυτο το beauty and elegance ανατριχιασα.......
-
TSI κι από μένα. Μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης για να την παραβλέψεις. Σιγά το πανέμορφο το Astra....
-
Eξαρταται τι θελεις απο το αυτοκινητο.
Βασικα κανεις λαθος να συγκρινεις τα δυο συγκεκριμενα αυτοκινητα βαση κυβικων.Πιο ορθο θα ηταν να συγκρινες το Tsi με το 1.6 ή ακομη και το 1.8.
Εαν θελεις γκαζι(εισαι ενας ακομη 'γρηγορος' δλδ) τοτε Tsi.Αν δεν κινείσαι επαρχία και θελεις ενα αυτοκινητο που να σου αρεσει στο ματι τοτε Astra.
To 0-100 εδν λεει απολυτως τιποτα.Η αισθηση ειναι που τα λεει ολα.Κανε test drive και αποφασισε βαση οδηγικης αισθησης-συμπεριφορας περισσοτερο,και μην ακους κανεναν εδω μεσα(ουτε και εμενα,γιατι θα σου προτεινω BMW) γιατι ο καθής θα υποστηρίξει το -group- του. -
Αμα θελεις τεχνικες-οικονομοτεχνικες πληροφορίες ευχαριστως ρωτα,αλλα αυτοκινητο θα διαλεξεις βαση του γουστου σου των αναγκων σου και των δυνατοτητων σου.Οχι βαση της διαφημισης απο αλλους.
-
παρολο που εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει κανενα απο αυτα που αναφερεις ...σου προτεινω αναμεσα στους τυφλους τον μονοφθαλμο...χαλαρα λοιπον tsi τα υπολοιπα απλα διεγραψε τα.
-
E, εντάξει... αν θέλεις να είσαι πιο αργός και από το θάνατο πάρε ένα σύγχρονο μικρομεσαίο 1.400 και προτίμησε την έκδοση με τις ζάντες των 16'... (εξαιρουμένων των υπερσυμπιεσμένων του VAG μέχρι στιγμής...)
Στο test drive πάντως πήγαινε και σε καμία ανηφόρα, ή προσπάθησε να κάνεις καμιά προσπέραση σε εκτός πόλεως και μετά σκέψου το καλύτερα...
Δε λέμε να κάνει τα 100 σε 6' αλλά όχι και σε 6'...
-
Κρίνοντας από τον εαυτό μου σε ένα αυτοκίνητο ψάχνω την εμφάνιση μέχρι να το βάλω στο χέρι, από εκει και πέρα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μου κάνει τα γούστα μου. Να με ικανοποιεί στο δρόμο, να χωράει τα πράγματά μου και τα άτομα θέλω να έχω μαζί μου. Αυτά τα κριτίρια είναι διαφορετικά για τον κάθε ένα οπότε η καλήτερη λύση είναι η δοκιμή και μετά η απόφαση. Εξάλου πιστεψέ με θα χαρείς περισσότερο ένα αυτοκίνητο που θα χαίρεσε να το οδηγείς (και αυτό δεν σημαίνει μόνο τις ικανότητες του αυτοκινήτου στο δρόμο) από ένα αυτοκίνητο που θα χαίρεσε μόνο να το βλέπεις και όχι να το οδηγείς.
-
ημαρτον ρε παιδια μη τα τραγικοποιειτε...
και εγω γκολφ δαγκωτο θα επαιρνα αλλα πριν εμφανιστει ο tsi τι καναμε.??????????????????ζουσαμε στις σπηλιες και πηγαινοερχομασταν με καρα??????
υπαρχει πολυς κοσμος που και τα 105 του αστρα του φαινονται ανεκτα...
-
Πάντως, θα κάνεις τους βενζινοπώλες πλούσιους:
Καταναλώσεις astra GTC 1.4 5,3/6,4/8,3 astra GTC 1.6 5,5/6,7/8,7 golf FSI 1.4 5,3/6,5/8,7 golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9 golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5
-
zardoz:
Ο τελευταίος πωλητής που μίλησα επέμενε πως απλή αμόλυβδη είναι επαρκής για το TSI- σε αντίθεση με το FSI. Απλά, είναι απαραίτητο να είναι όσο το δυνατόν καλύτερης ποιότητας, γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να πάρει μπροστά- σε περίπτωση που υπάρχει κάποια νοθεία δηλαδή.
Μάλιστα, η άρση του ζητήματος της σούπερ αμόλυβδης, άνοιξε το δρόμο για εξέταση του ενδέχομενου αγοράς του TSI.
Ως προς το astra, θα έλεγα πως όλα το κόστος εξέλιξης έπεσε στην εσωτερική και την εξωτερική σχεδίαση. Κατά τη γνώμη μου, δεν ήταν το αυτοκίνητο που πήγε την κατηγορία ένα βήμα μπροστά. To Golf, τουλάχιστον, βελτιώθηκε αισθητά στα της οδηγικής συμπεριφοράς- από ό, τι λένε τουλάχιστον.
Άρα, το Astra είναι ένα τυπικό γερμανικό μικρομεσαίο (με ό,τι θετικό συνεπάγεται αυτό), ενώ το Golf επί της ουσίας κάτι πιο ξεχωριστό.
Άρα, επιλέγω το TSI! Τώρα, αν το Astra είναι πιο ορθολογική για κάποιους λόγους επιλογή, δε μπορώ να το ξέρω, γιατί το βλέπω εντελώς διαφορετικά!
-
Αμα βαζεις απλή αμολυβδη στο TSI το μαμισες μετα απο λιγο καιρο......
Ασε τον πωλητη να λεει παπαριες, να πουλησει θελει....
Εξαλλου 95 οκτανια σε απλη δε βρισκεις στην Ελλαδα. Η δε σουπερ 100αρα μετα βιας φτανει τα 97,5 οκτανια. Φιλος που δουλευει στο χημειο του κρατους δεν εχει βρει ακομα βενζινη με πανω απο 97,5 οκτανια....και τους πιεζουν να τις περνανε ΟΚ αυτες τις χαμηλης ποιοτητας βενζινες. Στο Ελλαδα βρισκομαστε. Γιαυτο και οι κινητηρες των FSI kai GT Golf παρουσιαζουν ηδη πολλα προβληματα. Φανταστειτε μετα απο 3-4 χρονια τι εχει να γινει.......
Μακρια απο τα Golfakia.......και δε φταινε αυτα, η βενζινη στην Ελλαδα φταιει. Τα Golf θελουν απαραιτητα 98 οκτανια αλλιως μετα απο λιγο καιρο θα τρεχεις στα συνεργεια.....και κοστιζουν πολυυυυυ τα συνεργεια της VW!
Εξαλλου ειναι τραγικο να εμπιστευεσαι μια νεα τεχνολογια που δεν εχει δοκιμαστει ακομα στην πραξη ουτε για ενα χρονο.......
Καλυτερα λιγοτεροι και πιο αξιοπιστοι ιπποι κατα τη γνωμη μου παρα καθαροαιμα αλογα που ειναι μονο για μια κουρσα μικρης διαδρομης και μετα ψοφανε......
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?