-
Γνωστός μου κατέληξε σε αυτά τα 2.
Το ταμείο διαθέτει 17Κ+ ευρώ το μέγιστο.
Το Κορόλλα λεει εχει περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό, 6 χρόνια εγγύηση, σέρβις κάθε 30Κ χλμ. Εκπτωση 1.5Κ ευρω.
Το Φοκους ειναι πιο σπορτίφ, πιο όμορφο, πιο νεο, ΄σερβις κάθε 20Κ χλμ. Εκπτωση 2000 ευρώ.
Δωστε μια βοήθεια
(όλα τα παραπάνω μου τα υπαγορευσε ο γνωστός, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν ακόμα)
-
Γνωστός μου κατέληξε σε αυτά τα 2.
Το ταμείο διαθέτει 17Κ+ ευρώ το μέγιστο.
Το Κορόλλα λεει εχει περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό, 6 χρόνια εγγύηση, σέρβις κάθε 30Κ χλμ. Εκπτωση 1.5Κ ευρω.
Το Φοκους ειναι πιο σπορτίφ, πιο όμορφο, πιο νεο, ΄σερβις κάθε 20Κ χλμ. Εκπτωση 2000 ευρώ.
Δωστε μια βοήθεια
(όλα τα παραπάνω μου τα υπαγορευσε ο γνωστός, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν ακόμα)
-
Γνωστός μου κατέληξε σε αυτά τα 2.
Το ταμείο διαθέτει 17Κ+ ευρώ το μέγιστο.
Το Κορόλλα λεει εχει περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό, 6 χρόνια εγγύηση, σέρβις κάθε 30Κ χλμ. Εκπτωση 1.5Κ ευρω.
Το Φοκους ειναι πιο σπορτίφ, πιο όμορφο, πιο νεο, ΄σερβις κάθε 20Κ χλμ. Εκπτωση 2000 ευρώ.
Δωστε μια βοήθεια
(όλα τα παραπάνω μου τα υπαγορευσε ο γνωστός, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν ακόμα)
-
Το φόκους έχει σέρβις κάθε 40.000 χλμ ή 2 χρόνια, κάθε 20.000 ή χρόνο έχει αλλαγή λαδιών....πες του να το ρωτήσει καλά αυτό γιατί πάει κάποιος απο τότε που ίσχυαν αυτά που σου λέω....μπορεί να τα ξανάλλαξαν πάλι!
-
Focus θα προτιμούσα γιατί είναι πιο 'φρέσκο' σε σχέση με την Κορόλα. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και ειδικά στο εσωτερικό έχουν βελτιώσει τα πλαστικά σε σχέση με το προηγούμενη μοντέλο. Από αξιοπιστία δεν έχω ακούσει παράπονα αλλά δεν ξέρω αν φτάνει αυτήν της toyota. Εγγύηση αν θυμάμαι η αντιπροσωπεία δίνει 5 χρόνια (αλλά κάτι ψηλά γράμματα είχα δει σε μια διαφήμιση σε περιοδικό που έγραφε 'ή 100.000χλμ'). Κράτημα καλύτερο από της κορόλα.
-
Φόκους φυσικά...
-
Εμ, υπολόγισε την καλύτερη αξία μεταπώλησηςτης Κορόλα και τα φθηνότερα σέρβις.....αλλά εάν, όπως λέω συνέχεια, γουστάρεις να είσαι πίσω από το τιμόνι, τότε φόκους
-
Δε νομίζω ότι ένα corolla που έχει ήδη 6 χρόνια στην πλάτη ως μοντέλο θα έχει καλύτερη τιμή μεταπώλησης από ένα focus που είναι περσινό.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δε νομίζω ότι ένα corolla που έχει ήδη 6 χρόνια στην πλάτη ως μοντέλο θα έχει καλύτερη τιμή μεταπώλησης από ένα focus που είναι περσινό.κι όμως θα έχει, είναι TOYOTA...
πρόσθεσε και τα αναρίθμητα RAC-Focus που θα επιστραφούν...
-
φοκους...
-
Προσωπικά ψηφίζω Φόκους δαγκωτό.
Μπήκα το καλοκαίρι σε ένα Ghia και δεν ήθελα να βγω!
Του πρότεινα να βρει ένα μεταχειρισμένο Γκία με λίγα χλμ, παρά να παρει ένα καινούριο με λιγότερο εξοπλισμό.
Ξεπερνάνε τα 17-18Κ ευρώ τα μεταχειρισμένα (με λίγα χλμ όμως, ουτε 100Κ ούτε και 10 όμως) άραγε;
-
Φόκους κι από μένα...Μετά από 1 χρόνο και 32000 χλμ κανένα σοβαρό πρόβλημα...όσο για μεταχειρισμένα δύσκολα θα βρει...είναι πολύ καινούργιο μοντέλο για να κυκλοφορούν μεταχειρισμένα..Ας ρωτήσε και για τα νέα επίπεδα εξοπλισμού xtr που έχουν πολλά extra μέχρι και ηλιοροφή...
-
Τα Service της Corolla σε καμία περίπτωση δεν είναι φθηνότερα απο του Focus, εκτός αν στην ΤΟΥΟΤΑ τα κάνουν δωρεάν!
-
Corolla; Ότι πιο ξενέρωτο απ' όλες τις απόψεις (εμφάνιση, κράτημα, ..όνομα) ... ε ποτέ!
Focus κι από εμένα. -
-
kanena apo ta dyo
to focus einai mapa kai to corolla allazei se 4-5 mhnes
SYGGNWMH GIA TA GREEKLISH, EPA8A ZHMIA STO COMPUTER
-
Δεν ξέρω αν το focus είναι μάπα, που το αποκλείω μιας και εμφανώς πιο ξεπερασμένα αυτοκίνητα μια χαρά στέκονται, αλλά σίγουρα η corolla βρίσκεται στην δύση της.
Κατά μία έννοια, βρίσκεται τόσο κοντά στο focus I, όσο στο II. Άπο άποψη σχεδιασμού κατά κύριο λόγο- αν και περιλαμβάνω και την τεχνολογία όσο να΄ναι.
Όταν βγήκε το C-MAX, θα μπορούσες να πάρεις ένα Scenic I, για παράδειγμα. Αλλά ο πραγματικός προβληματισμός θα ήταν ανάμεσα στο Scenic II, που ανεμένετο η κυκλοφορία του, και το Ford- όχι στο megane που βρισκόταν στην δύση της καριέρας του!
Τώρα, δεν ξέρω γιατί διάλεξα αυτό το παράδειγμα, αλλά νομίζω πως καταλαβαίνετε τι θέλω να πω...!
Η Corolla είναι ένα πολύ καλό δείγμα hatchback μιας (άντε μισής) γενιάς πιο πίσω, χωρίς όμως ποτέ να αποτέλεσε την καλύτερη δυνατή επιλογή σε όλα τα επίπεδα.
Άρα, μιας και της λείπει ακόμη και η φρεσκάδα ενός εκτεταμένου f/l, μάλλον είναι κάπως ξεπερασμένη επιλογή.
-
Kανενα απο τα 2.
Αν επρεπε με το ζορι καποιο τοτε μαλλον Focus.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Kανενα απο τα 2.
Αν επρεπε με το ζορι καποιο τοτε μαλλον Focus.Βασικά το corolla πάλιωσε ΠΟΛΥ για να το πάρεις τώρα, μόνος λόγος
οι τρελές προσφορές, το ότι θα βρίσκεις ανταλλακτικά κλπ κλπ.Όμως θα σου μείνει στο χέρι πολύ καιρό γιατί την μεταπωλητική αξία ΞΕΧΑΣΤΕ την,
με το που θα έρθει το AURIS τέλος 2007 (το οποίο λένε
ότι θα μοιάζει με το corolla όσο μοιάζει το C4 με τo ΧSARA) -
Και εγω πιστευω οτι ειναι η χειροτερη στιγμη για να στραφει σ'αυτην την κατηγορια.Ολα ειναι προς ανανεωση.Ας κανει καλυτερα λιγη υπομονη.
FOCUS vs COROLLA