Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο Ελληναρας και η Ζωωδης Λογικη της Αριστερης Λωριδας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ο Ελληναρας και η Ζωωδης Λογικη της Αριστερης Λωριδας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    61
    146
    292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      notis_uk last edited by

      Το σκεφτομουν πολυ καιρο να γραψω ενα thread για το συγκεκριμενο θεμα και σιγα το καινουργιο θα μου πειτε μιας και το ζουμε ολοι καθε φορα που βγαινουμε σε καποια μεγαλη λεωφορο ή Εθνικη Οδο αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια.

      Ενα πραγμα που εχω διαπιστωσει μετα απο τοσα ταξιδια στο Εθνικο και οχι μονο Δικτυο ειναι πως για να κινηθεις γρηγορα στην Ελλαδα πρεπει να γινεις κοντρακιας...
      Ο Ελληνας δεν εχει γνωση τι ειναι η αριστερη λωριδα και με την ''ιδεα'' οτι στον δρομο ειναι αυτος και κανενας αλλος ''αραζει'' στην αριστερη και τους γραφει ολους τους απο πισω στα @@ του. Βρισκοντας κατι τετοιους κατα της διαρκεια του ταξιδιου σας προτεινω να μην ανυσηχησετε και απλα να προσπεραστε απο δεξια παρανομα και με το νομο (που λεει ο λογος) γιατι μεχρι να συνηδητοποιηθει το ΖΩΟ θα χασετε και πολυτιμο χρονο αλλα και ενεργεια. Δεν ειναι λιγες οι φορες που για να κινηθω γρηγορα πιανω την δεξια λωριδα και οδηγαω λες και ειμαι στο Ηνωμενο Βασιλειο που εκει μπορει να ειναι ''αναποδοι'' στον τροπο που οδηγουν αλλα τουλαχιστον δεν ειναι ΖΩΑ που κοιμουνται στο τιμονι πηγαινοντας με μειωμενη ταχυτητα αδιαφορορωντας για το αν υπαρχει αυτοκινητο που θελει να προσπερασει απο πισω τους.

      Ειλικρινα το να πλησιασεις τον συγκεκριμενο μ@λ@κ@ αργα και προοδευτικα αναβοντας αριστερο φλας και κανοντας διακριτικο σημα με τα φωτα δεν δουλευει ποτε μιας και για να ξυπνησει και να παρει το χρεπι του απο την αριστερη τις πιο πολλες (αν οχι ολες) τις περιπτωσεις απλα πρεπει απο μακρια που θα τον δεις να πατησεις τερμα το γκαζι πλησιαζοντας τον γρηγορα και απειλητικα γιατι μονο ετσι υπαρχει περιπτωση να σε προσεξει οτι εισαι απο πισω του και να κανει στην ακρη.
      Επικινδυνο αλλα αποτελεσματικο για τους μυημενους...

      Τωρα θα μου πειτε πως οδηγοντας ετσι γινομαι επικινδυνος για τους αλλους και πως σε οποιαδηποτε περιπτωση ατυχηματος θα φταιω αποκλειστικα εγω και να σας πω την αληθεια δεν με νοιαζει.

      Το μονο που θελω ειναι οταν οδηγαω στο Εθνικο Δικτυο και θελω να κινηθω γρηγορα (με δικη μου ευθυνη) να μπορω να το κανω χωρις να εχω μπροστα μου τον Ελληναρα που ανεφερα πιο πανω.
      Ζηταω πολλα??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        notis_uk last edited by

        Το σκεφτομουν πολυ καιρο να γραψω ενα thread για το συγκεκριμενο θεμα και σιγα το καινουργιο θα μου πειτε μιας και το ζουμε ολοι καθε φορα που βγαινουμε σε καποια μεγαλη λεωφορο ή Εθνικη Οδο αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια.

        Ενα πραγμα που εχω διαπιστωσει μετα απο τοσα ταξιδια στο Εθνικο και οχι μονο Δικτυο ειναι πως για να κινηθεις γρηγορα στην Ελλαδα πρεπει να γινεις κοντρακιας...
        Ο Ελληνας δεν εχει γνωση τι ειναι η αριστερη λωριδα και με την ''ιδεα'' οτι στον δρομο ειναι αυτος και κανενας αλλος ''αραζει'' στην αριστερη και τους γραφει ολους τους απο πισω στα @@ του. Βρισκοντας κατι τετοιους κατα της διαρκεια του ταξιδιου σας προτεινω να μην ανυσηχησετε και απλα να προσπεραστε απο δεξια παρανομα και με το νομο (που λεει ο λογος) γιατι μεχρι να συνηδητοποιηθει το ΖΩΟ θα χασετε και πολυτιμο χρονο αλλα και ενεργεια. Δεν ειναι λιγες οι φορες που για να κινηθω γρηγορα πιανω την δεξια λωριδα και οδηγαω λες και ειμαι στο Ηνωμενο Βασιλειο που εκει μπορει να ειναι ''αναποδοι'' στον τροπο που οδηγουν αλλα τουλαχιστον δεν ειναι ΖΩΑ που κοιμουνται στο τιμονι πηγαινοντας με μειωμενη ταχυτητα αδιαφορορωντας για το αν υπαρχει αυτοκινητο που θελει να προσπερασει απο πισω τους.

        Ειλικρινα το να πλησιασεις τον συγκεκριμενο μ@λ@κ@ αργα και προοδευτικα αναβοντας αριστερο φλας και κανοντας διακριτικο σημα με τα φωτα δεν δουλευει ποτε μιας και για να ξυπνησει και να παρει το χρεπι του απο την αριστερη τις πιο πολλες (αν οχι ολες) τις περιπτωσεις απλα πρεπει απο μακρια που θα τον δεις να πατησεις τερμα το γκαζι πλησιαζοντας τον γρηγορα και απειλητικα γιατι μονο ετσι υπαρχει περιπτωση να σε προσεξει οτι εισαι απο πισω του και να κανει στην ακρη.
        Επικινδυνο αλλα αποτελεσματικο για τους μυημενους...

        Τωρα θα μου πειτε πως οδηγοντας ετσι γινομαι επικινδυνος για τους αλλους και πως σε οποιαδηποτε περιπτωση ατυχηματος θα φταιω αποκλειστικα εγω και να σας πω την αληθεια δεν με νοιαζει.

        Το μονο που θελω ειναι οταν οδηγαω στο Εθνικο Δικτυο και θελω να κινηθω γρηγορα (με δικη μου ευθυνη) να μπορω να το κανω χωρις να εχω μπροστα μου τον Ελληναρα που ανεφερα πιο πανω.
        Ζηταω πολλα??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          notis_uk last edited by

          Το σκεφτομουν πολυ καιρο να γραψω ενα thread για το συγκεκριμενο θεμα και σιγα το καινουργιο θα μου πειτε μιας και το ζουμε ολοι καθε φορα που βγαινουμε σε καποια μεγαλη λεωφορο ή Εθνικη Οδο αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια.

          Ενα πραγμα που εχω διαπιστωσει μετα απο τοσα ταξιδια στο Εθνικο και οχι μονο Δικτυο ειναι πως για να κινηθεις γρηγορα στην Ελλαδα πρεπει να γινεις κοντρακιας...
          Ο Ελληνας δεν εχει γνωση τι ειναι η αριστερη λωριδα και με την ''ιδεα'' οτι στον δρομο ειναι αυτος και κανενας αλλος ''αραζει'' στην αριστερη και τους γραφει ολους τους απο πισω στα @@ του. Βρισκοντας κατι τετοιους κατα της διαρκεια του ταξιδιου σας προτεινω να μην ανυσηχησετε και απλα να προσπεραστε απο δεξια παρανομα και με το νομο (που λεει ο λογος) γιατι μεχρι να συνηδητοποιηθει το ΖΩΟ θα χασετε και πολυτιμο χρονο αλλα και ενεργεια. Δεν ειναι λιγες οι φορες που για να κινηθω γρηγορα πιανω την δεξια λωριδα και οδηγαω λες και ειμαι στο Ηνωμενο Βασιλειο που εκει μπορει να ειναι ''αναποδοι'' στον τροπο που οδηγουν αλλα τουλαχιστον δεν ειναι ΖΩΑ που κοιμουνται στο τιμονι πηγαινοντας με μειωμενη ταχυτητα αδιαφορορωντας για το αν υπαρχει αυτοκινητο που θελει να προσπερασει απο πισω τους.

          Ειλικρινα το να πλησιασεις τον συγκεκριμενο μ@λ@κ@ αργα και προοδευτικα αναβοντας αριστερο φλας και κανοντας διακριτικο σημα με τα φωτα δεν δουλευει ποτε μιας και για να ξυπνησει και να παρει το χρεπι του απο την αριστερη τις πιο πολλες (αν οχι ολες) τις περιπτωσεις απλα πρεπει απο μακρια που θα τον δεις να πατησεις τερμα το γκαζι πλησιαζοντας τον γρηγορα και απειλητικα γιατι μονο ετσι υπαρχει περιπτωση να σε προσεξει οτι εισαι απο πισω του και να κανει στην ακρη.
          Επικινδυνο αλλα αποτελεσματικο για τους μυημενους...

          Τωρα θα μου πειτε πως οδηγοντας ετσι γινομαι επικινδυνος για τους αλλους και πως σε οποιαδηποτε περιπτωση ατυχηματος θα φταιω αποκλειστικα εγω και να σας πω την αληθεια δεν με νοιαζει.

          Το μονο που θελω ειναι οταν οδηγαω στο Εθνικο Δικτυο και θελω να κινηθω γρηγορα (με δικη μου ευθυνη) να μπορω να το κανω χωρις να εχω μπροστα μου τον Ελληναρα που ανεφερα πιο πανω.
          Ζηταω πολλα??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ζητάς δηλαδή να αποκτήσει ο Ελληνας οδηγός ανάλογη παιδεία με τούς Ευρωπαίους (π.χ.) οδηγούς,και νομίζεις ότι ζητάς λίγα;

            (δέν πιστεύω να ζητάς 'πάταξη' δια του νόμου,ή κάνω λάθος; )

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              citastak last edited by

              Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:

              Τωρα θα μου πειτε πως οδηγοντας ετσι γινομαι** επικινδυνος** για τους αλλους και πως σε οποιαδηποτε περιπτωση ατυχηματος θα φταιω αποκλειστικα εγω και να σας πω την αληθεια δεν με νοιαζει.

              Να γιατί δεν θα γίνουμε Ευρωπαίοι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yiannismark last edited by

                Έχεις δίκιο στα περισσότερα που λές, αλλά θα αναρωτηθώ για τα εξής:

                Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:

                Ο Ελληνας δεν εχει γνωση τι ειναι η αριστερη λωριδα και με την ''ιδεα'' οτι στον δρομο ειναι αυτος και κανενας αλλος ''αραζει'' στην αριστερη και τους γραφει ολους.

                Έχω την αίσθηση ότι αυτό ΔΕΝ συμβαίνει στην Αττική οδό, ή ότι συμβαίνει πάρα πολύ σπάνια σε σχέση με τις Εθνικές οδούς. Αν δεν κάνω λάθος, πώς εξηγείται άραγε;

                Βρισκοντας κατι τετοιους κατα της διαρκεια του ταξιδιου σας προτεινω να μην ανυσηχησετε και απλα να προσπεραστε απο δεξια παρανομα και με το νομο (που λεει ο λογος) γιατι μεχρι να συνηδητοποιηθει το ΖΩΟ θα χασετε και πολυτιμο χρονο αλλα και ενεργεια.

                Γαμώτο, και γω το ίδιο κάνω, αφού προσπαθήσω να τον ξυπνήσω, όμως. Δεν ξέρεις τι έχει ο άλλος στο κεφάλι του ή αν είναι άπειρος οδηγός που μόλις προσπέρασε και φοβαται να αλλαξει λωρίδα αν δεν απομακρυνθεί 500 μέτρα.... Και πάντα φοβάμαι μήπως τρομάξει το ζώο την τελευταία στιγμή, κάνει τιμονιά δεξιά και πέσει πάνω μου, καθώς σε μια τέτοια περίπτωση θα φταίω εγω!
                Δεν θα ξεχάσω ποτέ την τεράστια τρομάρα που πήρε μια κοπέλα όταν της έπαιξα φώτα από 150 μέτρα πίσω της. Δεξιά λωρίδα άδεια, στη μεσαία ενα ΚΤΕΛ με 90χαω, στην αριστερή αυτή να ελπίζει να περάσει με 95 χ.α.ω. Με τα φώτα μου τρόμαξε τόσο πολύ που πετάχτηκε απευθείας στη δεξιά λωρίδα, όπου και είδε το τρακτέρ που πήγαινε με 20.... Ευτυχώς έκανε 2η τιμονιά (πάλι χωρίς να ελέγξει). Περνώντας την, είδα 2 παιδάκια στο πίσω κάθισμα.....

                Τωρα θα μου πειτε πως οδηγοντας ετσι γινομαι επικινδυνος για τους αλλους και πως σε οποιαδηποτε περιπτωση ατυχηματος θα φταιω αποκλειστικα εγω και να σας πω την αληθεια δεν με νοιαζει.

                Ενταξει, αυτό ίσως να το λες εν θερμώ, κανείς δεν μπορεί να πει 'δεν με νοιάζει που κουτούλησα'. Και τον αντιπρόσωπο θείο να έχεις, παίζεις με την ακεραιότητά σου;
                Φιλικά
                (και κάτι άλλο: πολύ μου τη δίνει που αντί να είμαι στους δρόμους, κάθομαι και γράφω γιαυτούς, επειδή έχω πηξει στη δουλειά μέσα στο σ/κ)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  manosk last edited by

                  Δηλαδή, αν το καταλαβαίνω σωστά, αφού κάποιος οδηγεί με επικίνδυνο τρόπο θα πρέπει να οδηγούμε εμείς με πιο επικίνδυνο τρόπο για να μην καθυστερήσουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας για 10';

                  Όχι, θα περιμένω, θα κορνάρω, θα ρίξω και καμιά μούτζα, αλλά δεν θα θέσω σε κίνδυνο τους πίσω ή τους απέναντι. Θεωρώ πως όσο 'Ελληναράς' είναι ο ένας ('Σας γράφω ρεεε'), άλλο τόσο είναι και ο σώνει και ντε γρήγορος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Και για να καταλαβω ακομα ποιο καλα... εστω οτι εχουμε την αριστερη κομβοΐ με 120-130... και την δεξια με 100-110...

                    θεωρεις πως εσυ επειδη θες να πας με 140-150-250.... θα πρεπει ολοι ενας ενας απο το κομβοΐ να κανουν στην δεξια για να περασεις ΕΣΥ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lkar last edited by

                      Δεν μιλάμε για κονβόι

                      deja vu

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        corsair last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Δεν μιλάμε για κονβόι

                        deja vu

                        ok then...

                        Παντως εγω αποφευγω τις απο δεξια προσπερασεις... κανω παντα λιγη υπομονη και με την πρωτη ευκαιρια προσπερνω κανονικα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          notis_uk last edited by

                          Με εκνευριζει πολυ το γεγονος του +50αρη που οδηγει Nissan Sunny 1.4SX 4θυρο (ή κατι αναλογο) φορτωμενο με την πεθερα, παιδια, σκυλια, μπαγκαζια εχοντας μειωμενη ορατοτητα στον μεσαιο καθρεπτη (λογω των προαναφερθεντων) καθεται στην αριστερη λωριδα και ΟΤΙ και να κανεις ΔΕΝ προκειται να σε δει και να κανει στην ακρη διοτι:

                          α.) Η πεθερα του τα εχει κανει καρπουζια.
                          β.) Τα παιδια μαλλωνουν στο πισω καθισμα.
                          γ.) Η εταζερα ειναι φισκα μεχρι πανω για να σε δει γιατι δεν χωραγανε τα ταψια με τις σπανακοπιττες στο πορτ-παγκαζ.
                          δ.) κτλ. κτλ. κτλ.

                          Σε οποιαδηποτε περιπτωση τι φταιω εγω ο αμοιρος και αλλοι τρεις που περιμενουμε να κανει στην ακρη να προσπερασουμε ενω ο ανθρωπος ειναι στον κοσμο του???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Mε την ιδια λογικη και εμενα με ενοχλουν οι γρηγοροι που κινούνται στη δεξια λωριδα την οποια εχω επιλεξει για να κινούμαι και οι οποίοι γίνονται επικίνδυνοι.

                            Το θέμα έχει συζητηθεί πολλές φορές και όλοι ξέρουμε που έχει καταλήξει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              σ'αυτες τις περιπτωσεις, συμβαινει κατι απ'τα δυο..

                              1. ειμαι με το αμαξι, οποτε κουλαρω, χαλαρωνω, πιανω μια λιγοτερο αγχωτικη λωριδα-αν υπαρχει, βαζω μουσικη και απλα κατεβαζω ρυθμους (αλλωστε σε δρομο ειμαι με κινηση, δεν ειναι αδειος ουτε ειμαι σε πιστα)

                              2. ειμαι με τη μηχανη και περναω τους παντες και τα παντα με καθε τροπο απο δεξια, απο αριστερα, απο πανω, υπογειως, απο την πεζογεφυρα, απο τον αεροδιαδρομο κλπ

                              πλακα πλακα συμφωνω με τον yiannismark

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Τις μέρες που ήμουν στο εξωτερικό παρατηρούσα τον τρόπο ο δήγησης των υπολοίπων Ευρωπαίων. Μιλάμε ότι οι άνθρωποι απλά παραδίδουν μαθήματα. Η αριστερή λωρίδα ήταν σχεδόν πάντα άδεια και ο κόσμος έμπαινε σ' αυτήν για να προσπεράσει και ξανάκανε αμέσως δεξιά. Το θέμα είναι ότι τη νοοτροπία αυτή την είχαν οι ΠΑΝΤΕΣ, ανεξαρτήτως αυτοκινήτου με το οποίο κινούνταν. Μια μέρα μας προσπέρασε ένα Χ5 4.8 is, έκανε δεξιά και μετά όσο ήταν στο οπτικό μου πεδίο πρέπει να βγήκε αριστερά και να ξαναμπήκε δεξιά άλλες 4-5 φορές. Στην Ελλάδα σχεδόν όλοι οι οδηγοί Χ5 κολλάνε επ' αόριστον στην αριστερή λωρίδα και φυσικά αν τους κόψεις λίγο θα σου κολλήσουν στον πίσω προφυλακτήρα και θα σε πάνε τρενάκι.
                                Εμένα θέλω όμως κάποιος να μου πει πώς απέκτησαν οι ξένοι αυτή τη νοοτροπία. Αστυνομία πάντως τώρα πια να τους επιτηρεί δεν πολυκυκλοφορεί στις εθνικές οδούς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  Δηλαδή, αν το καταλαβαίνω σωστά, αφού κάποιος οδηγεί με επικίνδυνο τρόπο θα πρέπει να οδηγούμε εμείς με πιο επικίνδυνο τρόπο για να μην καθυστερήσουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας για 10';

                                  Όχι, θα περιμένω, θα κορνάρω, θα ρίξω και καμιά μούτζα, αλλά δεν θα θέσω σε κίνδυνο τους πίσω ή τους απέναντι. Θεωρώ πως όσο 'Ελληναράς' είναι ο ένας ('Σας γράφω ρεεε'), άλλο τόσο είναι και ο σώνει και ντε γρήγορος.

                                  Manosk τι θα έκανες και τι θα σκεφτόσουν, αν ο καταληψίας μετά τα φώτα σου, ή την κόρνα σου, φρέναρε απότομα, -αριστερή ε.ο- και κατέβαινε να σε βρίσει γιατί του άναψες τα φώτα;

                                  Μου συνέβη πριν χρόνια.

                                  Έκτοτε, κατάλαβα, ότι πρέπει α) να αναγνωρίζω τους ηλίθιους το ταχύτερο δυνατό, και β) να απομακρύνομαι από την εμβέλεια της βλακείας τους, εξίσου γρήγορα. Μόνο έτσι αποφεύγονται οι δυσάρεστες καταστάσεις στο δρόμο, που πολλές φορές ξεπερνούν κάθε φαντασία.

                                  Αν, τότε, απλώς τον προσπερνούσα από δεξιά, τίποτα δεν θα είχε συμβεί.
                                  Όμως η νομιμοφροσύνη τυχαίνει μερικές φορές να έχει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα, από τα επιθυμητά. Διοτί, απλώς δεν μπορεί να αναστείλει την ατελή νόηση των όντων, που κυκλοφορούν στο δρόμο, και τις επιπτώσεις της στους άλλους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 0
                                    007 last edited by

                                    Αριστερη? Ποια αριστερη? Αλλαξανε οι εποχες φιλοι μου (στην Ελλαδα παντα) τωρα πλεον η γρηγορη λωριδα ειναι η δεξια (και δεν κανω πλακα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Αν η δεξιά λωρίδα είναι ελεύθερη και κάποιος έχει κατασκηνώσει αριστερά, περνάω ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ από δεξιά (μη τυχόν αποφασίσει ξαφνικά να πάει δεξιά και πέσει επάνω μου). Σπάνια γίνεται αυτό, συνήθως όλοι αν έχει χώρο δεξιά κινούνται στα δεξιά.

                                      Στην Ελλάδα (σε αντίθεση με UK) στη δεξιά (αργή) λωρίδα, μπορεί να έχει τρύπες, παρκαρισμένα, τρακτέρ κλπ. και σε αρκετούς δρόμους με δύο λωρίδες είναι καλύτερο και ασφαλέστερο να μένεις αριστερά. Στην Εγνατία που είναι καλός δρόμος χωρίς παρκαρισμένα αυτοκίνητα που οι επιβαίνοντες μαζεύουν χόρτα, όλοι κινούνται με ασφάλεια στα δεξιά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Pai Mei
                                        τι θα έκανα; Ίσως θα τον πάταγα, ίσως θα καλούσα την τροχαία, ίσως θα πλακωνόμουν μαζί του λεκτικά ή κανονικά - δεν ξέρω. Αλλά θα είχα το δίκιο με το μέρος μου και δεν θα κινδύνευαν τρίτοι από εμένα.

                                        Με τα αν έτσι κι αν αλλιώς δεν γίνεται δουλειά. Εσύ έπεσες στον τρελό, άλλος έπεσε στον μουρλό αλλά σημασία έχει να γίνεται αυτό που περιμένει ο πίσω σου ή ο απέναντι. Γιατί αν εγώ κάνω χαροτικό προσπέρασμα και ο κοιμισμένος/ηλίθιος ξαφνιαστεί και πάει στο αντίθετο ρεύμα ή το κοκκαλώσει και κάνει τετακέ, ποιος θα φταίει; Εγώ που δεν έκανα υπομονή ή που πήρα το νόμο στα χέρια μου, όχι εκείνος. Έτσι έχουν τα πράγματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Pai Mei
                                          τι θα έκανα; Ίσως θα τον πάταγα, ίσως θα καλούσα την τροχαία, ίσως θα πλακωνόμουν μαζί του λεκτικά ή κανονικά - δεν ξέρω. Αλλά θα είχα το δίκιο με το μέρος μου και δεν θα κινδύνευαν τρίτοι από εμένα.

                                          Με τα αν έτσι κι αν αλλιώς δεν γίνεται δουλειά. Εσύ έπεσες στον τρελό, άλλος έπεσε στον μουρλό αλλά σημασία έχει να γίνεται αυτό που περιμένει ο πίσω σου ή ο απέναντι. Γιατί αν εγώ κάνω χαροτικό προσπέρασμα και ο κοιμισμένος/ηλίθιος ξαφνιαστεί και πάει στο αντίθετο ρεύμα ή το κοκκαλώσει και κάνει τετακέ, ποιος θα φταίει; Εγώ που δεν έκανα υπομονή ή που πήρα το νόμο στα χέρια μου, όχι εκείνος. Έτσι έχουν τα πράγματα.

                                          Αυτός θα φταίει γιατί ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ατύχημα.-

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zardoz last edited by

                                            Εμένα μου έχει τύχει να μου ανάψουν φώτα στην μεσαία λωρίδα,
                                            όταν ήδη έτρεχα με 140, από ένα SUV δεν θυμάμαι όμως μάρκα.

                                            Μάλιστα όταν του έκανα νόημα και πέρασε από αριστερά, με έβρισε.
                                            Τότε γενικά παγιώθηκε η άποψή μου (βασισμένοι στην παρατήρηση)
                                            ότι οι μικροτσούτσουνοι που αγοράζουν τζίπ/suv/μαούνες τρέχουν
                                            (προσπαθούν βασικά να τρέξουν) έτσι προβληματικά.

                                            Οι μικροί που ξέρουν προσπερνάνε από όπου βρούν χωρίς φώτα και
                                            ανοησίες. Και δεν με προβλημάτισαν στο δρόμο ποτέ με φώτα και
                                            άλλες αηδίες. Μόνο είπαμε οι μικροτσούτσουνοι ανάβουν φώτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr