Οτι σ'αρεσει παρε. Εγω προσωπικα θα προτιμουσα καρτ μιας και ειναι πιο προσβασιμο χομπυ και προτιμω τις μηχανες δρομου.
notis_uk
@notis_uk
Μηχανολογος Μηχανικος
Latest posts made by notis_uk
-
RE: ENDURO η KART?
-
RE: Με τα φώτα ανοικτά μέρα-νύχτα και στην Ελλάδα?...
Κατι που ισως ακουστει καπως ασχετο αλλα στην περιπτωση των περισσοτερων μας που ζει στην Αθηνα δεν ειναι.
Ενα αυτοκινητο με ανοιχτα τα φωτα εχει αποδεδειγμενα μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμου λογω του μεγαλυτερου φορτιου που δεχεται το συστημα φορτισης της μπαταριας.
Αν στην ηδη βρωμικη Αθηνα προσθεσουμε εναν ακομη παραγοντα επιπροσθετης μολυνσης/ρυπανσης δεν θα χειροτερευσει και η ποιοτητα της καθημερινης μας ζωης σαν αποτελεσμα?Εγω προσωπικα ψηφιζω ΝΑΙ μιας και πιστευω πως θα μειωθουν κατα ενα αξιοπρεπες ποσοστο τα τροχαια ατυχηματα, απλα ηθελα να τονισω και μια αλλη λογικη πλευρα της ιστοριας.
-
RE: Αναβάθμιση VW Fsi 1.6 κινητήρων από 115---> 127 hp
''another Greek Patent...'' που λενε κι οι γνωστικοι...
-
RE: Πρόβλημα με αναθυμιάσεις κάρτερ
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
1ον. Το μηχανάκι μου καίει πολύ λάδι2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Σήμερα άνοιξα το φίλτρο αέρα. Το φίλτρο κυριολεκτικά έσταζε λάδι και όλο το φιλτροκούτι και τα καρμπυρατέρ ήταν λαδωμένα.
Αφού έπλυνα το φίλτρο και το φιλτροκούτι και ψέκασα τα καρμπυρατέρ με σπρέι καθαρισμού, είδα οτι απο το σωληνάκι που φέρνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ έρχεται απίστευτο ντουμάνι (αυτό μου λάδωνε το φίλτρο).
Τελοσπάντων, βάζω το (πλυμένο) φίλτρο και ξαναβάζω μπροστά. Το μηχανάκι δούλευε πολύ καλύτερα, όταν όμως η θερμοκρασία ανέβηκε πάνω απο 85-90 άρχισε πάλι να μην κρατά ρελαντί. Προφανώς όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία βγάζει πολύ ντουμάνι και μπουκώνει η μηχανή.
Έτσι αποσύνδεσα το σωληνάκι απο το φιλτροκούτι, τράβηξα μια προέκταση και το έβγαλα κάπου στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το πρόβλημα του ρελαντί πλέον λύθηκε εντελώς Μόνο που τώρα όποτε περιμένω στο φανάρι γεμίζει ντουμάνι όλος ο τόπος
Οι απορίες μου:
-
Πολλές αναθυμιάσεις = χαλασμένα ελατήρια κυλύνδρων?
-
Υπάρχει κάποιο φίλτρο να βάλω στην άκρη του σωλήνα ωστε να μή ντουμανιάζει το σύμπαν?
Πολυ πιθανο να εχουν αποκτησει ανοχη τα ελατηρια των κυλινδρων.
Αν δεν σκοπευεις να το ανοιξεις για επισκευη να προσεχεις τα λαδια σου.
Την ζοριζες καθολου τον τελευταιο καιρο την μηχανη σου ενω ηταν κρυα? -
-
RE: ΕΠΙΣΗΜΟ SITE PEUGEOT SPORT (διευκρινησεις)
αμα λεει amortisseurs και οχι amortisseur τοτε προφανως εννοει την δυαδα.
Οπως και στα περισσοτερα (αν οχι ολα) site που εχω δει. Παντα με δυαδες πουλανε πραγματα οπως αμορτισερ μπροστα, αμορτισερ πισω, δισκους εμπρος, δισκους πισω κτλ.
Ετσι κι αλλιως ποιος θα ηθελε να παρει ενα(!) αμορτισερ ή εναν δισκο?Κοινη λογικη δεν ειναι?
-
RE: ζασταβα που κερναει τσαγια
Α! και κατι αλλο που βρηκα στην παραπανω ιστοσελιδα...!!!
Η υπερτατη ''νουμοπαγιδα'' (οπως ειπε κι ο φιλος με το Zastava) κατα την γνωμη μου ειναι αυτο:
http://freeweb.deltha.hu/zastava.in.hu/koralk2.jpg
Οποιος διαφωνει ας το πει...... -
RE: ζασταβα που κερναει τσαγια
Ειστε απολυτως σιγουροι οτι προκειται για Yugo?
Το παιδι ειπε Zastava και υπαρχουν κι αλλα ''μοντελα'' αυτης της μαρκας.Πλακα πλακα παντως με μια μικρη ερευνα που εκανα το Υugo εβγαινε στην καλυτερη εκδοση του με ονομα Coral 65 EFI εβγαινε με μοτερ Fiat 1300 κυβικα, 68 ιππων και ηλεκτρονικο ψεκασμο Bosch Motronic.
Ενδεικτικες επιδοσεις (απο το site):
0-100: 14sec
Max. Speed: 160km/hhttp://freeweb.deltha.hu/zastava.in.hu/koral.htm
Παρολα αυτα εχω την εντυπωση πως ο φιλος μας εχει καποιο απο τα αλλα Zastava. Ας μας πει τουλαχιστον να ξερουμε...
-
RE: ζασταβα που κερναει τσαγια
Εγω θα σου προτεινα κατι αλλο.
Ενας κουβας μπλε μπογια.
Ενα παχυ πινελο.
Τρια μετρα καδενα με αγκυρα.
Εναμιση λιτρο βενζινη (δεν θα χρειαστει παραπανω για να πας στο κοντινοτερο λιμανι).Αν τα συνδυασεις ολα μαζι πιστευω θα φτασεις σε ενα αποτελεσμα που θα ικανοποιησει οχι μονο εμενα αλλα και την ανθρωποτητα γενικοτερα...