-
1ον. Το μηχανάκι μου καίει πολύ λάδι
2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Σήμερα άνοιξα το φίλτρο αέρα. Το φίλτρο κυριολεκτικά έσταζε λάδι και όλο το φιλτροκούτι και τα καρμπυρατέρ ήταν λαδωμένα.
Αφού έπλυνα το φίλτρο και το φιλτροκούτι και ψέκασα τα καρμπυρατέρ με σπρέι καθαρισμού, είδα οτι απο το σωληνάκι που φέρνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ έρχεται απίστευτο ντουμάνι (αυτό μου λάδωνε το φίλτρο).
Τελοσπάντων, βάζω το (πλυμένο) φίλτρο και ξαναβάζω μπροστά. Το μηχανάκι δούλευε πολύ καλύτερα, όταν όμως η θερμοκρασία ανέβηκε πάνω απο 85-90 άρχισε πάλι να μην κρατά ρελαντί. Προφανώς όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία βγάζει πολύ ντουμάνι και μπουκώνει η μηχανή.
Έτσι αποσύνδεσα το σωληνάκι απο το φιλτροκούτι, τράβηξα μια προέκταση και το έβγαλα κάπου στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το πρόβλημα του ρελαντί πλέον λύθηκε εντελώς Μόνο που τώρα όποτε περιμένω στο φανάρι γεμίζει ντουμάνι όλος ο τόπος
Οι απορίες μου:
-
Πολλές αναθυμιάσεις = χαλασμένα ελατήρια κυλύνδρων?
-
Υπάρχει κάποιο φίλτρο να βάλω στην άκρη του σωλήνα ωστε να μή ντουμανιάζει το σύμπαν?
-
-
1ον. Το μηχανάκι μου καίει πολύ λάδι
2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Σήμερα άνοιξα το φίλτρο αέρα. Το φίλτρο κυριολεκτικά έσταζε λάδι και όλο το φιλτροκούτι και τα καρμπυρατέρ ήταν λαδωμένα.
Αφού έπλυνα το φίλτρο και το φιλτροκούτι και ψέκασα τα καρμπυρατέρ με σπρέι καθαρισμού, είδα οτι απο το σωληνάκι που φέρνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ έρχεται απίστευτο ντουμάνι (αυτό μου λάδωνε το φίλτρο).
Τελοσπάντων, βάζω το (πλυμένο) φίλτρο και ξαναβάζω μπροστά. Το μηχανάκι δούλευε πολύ καλύτερα, όταν όμως η θερμοκρασία ανέβηκε πάνω απο 85-90 άρχισε πάλι να μην κρατά ρελαντί. Προφανώς όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία βγάζει πολύ ντουμάνι και μπουκώνει η μηχανή.
Έτσι αποσύνδεσα το σωληνάκι απο το φιλτροκούτι, τράβηξα μια προέκταση και το έβγαλα κάπου στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το πρόβλημα του ρελαντί πλέον λύθηκε εντελώς Μόνο που τώρα όποτε περιμένω στο φανάρι γεμίζει ντουμάνι όλος ο τόπος
Οι απορίες μου:
-
Πολλές αναθυμιάσεις = χαλασμένα ελατήρια κυλύνδρων?
-
Υπάρχει κάποιο φίλτρο να βάλω στην άκρη του σωλήνα ωστε να μή ντουμανιάζει το σύμπαν?
-
-
1ον. Το μηχανάκι μου καίει πολύ λάδι
2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Σήμερα άνοιξα το φίλτρο αέρα. Το φίλτρο κυριολεκτικά έσταζε λάδι και όλο το φιλτροκούτι και τα καρμπυρατέρ ήταν λαδωμένα.
Αφού έπλυνα το φίλτρο και το φιλτροκούτι και ψέκασα τα καρμπυρατέρ με σπρέι καθαρισμού, είδα οτι απο το σωληνάκι που φέρνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ έρχεται απίστευτο ντουμάνι (αυτό μου λάδωνε το φίλτρο).
Τελοσπάντων, βάζω το (πλυμένο) φίλτρο και ξαναβάζω μπροστά. Το μηχανάκι δούλευε πολύ καλύτερα, όταν όμως η θερμοκρασία ανέβηκε πάνω απο 85-90 άρχισε πάλι να μην κρατά ρελαντί. Προφανώς όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία βγάζει πολύ ντουμάνι και μπουκώνει η μηχανή.
Έτσι αποσύνδεσα το σωληνάκι απο το φιλτροκούτι, τράβηξα μια προέκταση και το έβγαλα κάπου στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το πρόβλημα του ρελαντί πλέον λύθηκε εντελώς Μόνο που τώρα όποτε περιμένω στο φανάρι γεμίζει ντουμάνι όλος ο τόπος
Οι απορίες μου:
-
Πολλές αναθυμιάσεις = χαλασμένα ελατήρια κυλύνδρων?
-
Υπάρχει κάποιο φίλτρο να βάλω στην άκρη του σωλήνα ωστε να μή ντουμανιάζει το σύμπαν?
-
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
1ον. Το μηχανάκι μου καίει πολύ λάδι2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Σήμερα άνοιξα το φίλτρο αέρα. Το φίλτρο κυριολεκτικά έσταζε λάδι και όλο το φιλτροκούτι και τα καρμπυρατέρ ήταν λαδωμένα.
Αφού έπλυνα το φίλτρο και το φιλτροκούτι και ψέκασα τα καρμπυρατέρ με σπρέι καθαρισμού, είδα οτι απο το σωληνάκι που φέρνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ έρχεται απίστευτο ντουμάνι (αυτό μου λάδωνε το φίλτρο).
Τελοσπάντων, βάζω το (πλυμένο) φίλτρο και ξαναβάζω μπροστά. Το μηχανάκι δούλευε πολύ καλύτερα, όταν όμως η θερμοκρασία ανέβηκε πάνω απο 85-90 άρχισε πάλι να μην κρατά ρελαντί. Προφανώς όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία βγάζει πολύ ντουμάνι και μπουκώνει η μηχανή.
Έτσι αποσύνδεσα το σωληνάκι απο το φιλτροκούτι, τράβηξα μια προέκταση και το έβγαλα κάπου στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το πρόβλημα του ρελαντί πλέον λύθηκε εντελώς Μόνο που τώρα όποτε περιμένω στο φανάρι γεμίζει ντουμάνι όλος ο τόπος
Οι απορίες μου:
-
Πολλές αναθυμιάσεις = χαλασμένα ελατήρια κυλύνδρων?
-
Υπάρχει κάποιο φίλτρο να βάλω στην άκρη του σωλήνα ωστε να μή ντουμανιάζει το σύμπαν?
akribos ta idia mou parousiastika sto autokinito.epidi den kserw apo mixanes pantws min pareis auto pou 8a sou pw tis metritis.loipon simera sto sunergeio mou eipan oti paw gia allagi mixanis.pantws ena palikari pou eixe er8ei apo tin odiki boi8eia mou eixe pei oti to poli ntoumani mporei na ofeiletee k se trofodotiko.an breis kapoia analogia metaksi autokinitou k mixanis isws katalabeis kati kalitera apo mena.
-
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
1ον. Το μηχανάκι μου καίει πολύ λάδι2ον. Τον τελευταίο καιρό δέν κρατούσε ρελαντί με τίποτα και αν δεν έκανα ξερογκαζιές έσβηνε μετά απο μερικά δευτερόλεπτα. Μετά, όταν το ξαναέβαζα μπρός, έπερνε με μεγάλη δυσκολία, σαν να ήταν μπουκωμένο. Και κάτω απο τις 4000 στροφές δέν τράβαγε καθόλου.
Σήμερα άνοιξα το φίλτρο αέρα. Το φίλτρο κυριολεκτικά έσταζε λάδι και όλο το φιλτροκούτι και τα καρμπυρατέρ ήταν λαδωμένα.
Αφού έπλυνα το φίλτρο και το φιλτροκούτι και ψέκασα τα καρμπυρατέρ με σπρέι καθαρισμού, είδα οτι απο το σωληνάκι που φέρνει τις αναθυμιάσεις του κάρτερ έρχεται απίστευτο ντουμάνι (αυτό μου λάδωνε το φίλτρο).
Τελοσπάντων, βάζω το (πλυμένο) φίλτρο και ξαναβάζω μπροστά. Το μηχανάκι δούλευε πολύ καλύτερα, όταν όμως η θερμοκρασία ανέβηκε πάνω απο 85-90 άρχισε πάλι να μην κρατά ρελαντί. Προφανώς όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία βγάζει πολύ ντουμάνι και μπουκώνει η μηχανή.
Έτσι αποσύνδεσα το σωληνάκι απο το φιλτροκούτι, τράβηξα μια προέκταση και το έβγαλα κάπου στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Το πρόβλημα του ρελαντί πλέον λύθηκε εντελώς Μόνο που τώρα όποτε περιμένω στο φανάρι γεμίζει ντουμάνι όλος ο τόπος
Οι απορίες μου:
-
Πολλές αναθυμιάσεις = χαλασμένα ελατήρια κυλύνδρων?
-
Υπάρχει κάποιο φίλτρο να βάλω στην άκρη του σωλήνα ωστε να μή ντουμανιάζει το σύμπαν?
Πολυ πιθανο να εχουν αποκτησει ανοχη τα ελατηρια των κυλινδρων.
Αν δεν σκοπευεις να το ανοιξεις για επισκευη να προσεχεις τα λαδια σου.
Την ζοριζες καθολου τον τελευταιο καιρο την μηχανη σου ενω ηταν κρυα? -
-
-
Μπορείς να βάλεις ένα catch can (ακριβό)
http://www.roadraceengineering.com/inst ... tchcan.htm -
να φτιάξεις με ένα μπουκάλι αναψυκτικού μόνος σου (κάνεις δύο τρύπες ψηλά και το παρεμβάλεις στο σωλήνα των αναθυμιάσεων), δεν θα είναι όμορφο αλλά κάνει σχεδόν την ίδια δουλειά. Βάζεις ΛΙΓΟ μέσα στο μπουκάλι τους δύο σωλήνες. Οι αναθυμιάσεις μέσα στο μπουκάλι έχουν μικρή ταχύτητα και δεν μπορούν να παρασύρουν στην έξοδο το λάδι που μαζεύεται στο πάτο. Όταν αρχίσει να γεμίζει το βλέπεις και το αδειάζεις.
-
να δοκιμάσεις ένα μεγάλο (αλλά φτηνό) φίλτρο βενζίνης. Αν δεν έχεις πολλά λάδια θα δουλεύει καλά.
http://www.tgilmore.com/talon/catchcan.html
-
-
Ο χρήστης NotiS_UK έγραψε:
Πολυ πιθανο να εχουν αποκτησει ανοχη τα ελατηρια των κυλινδρων.
Αν δεν σκοπευεις να το ανοιξεις για επισκευη να προσεχεις τα λαδια σου.
Την ζοριζες καθολου τον τελευταιο καιρο την μηχανη σου ενω ηταν κρυα?Καίει λάδι απο τότε που το αγόρασα (μεταχειρισμένο) και πάντα προσέχω τη στάθμη.
leonp:
Θα δοκιμάσω το 3.
-
Απάντησα σε λάθος θέμα!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
leonp:Θα δοκιμάσω το 3.
Έχω την εντύπωση ότι μόλις βραχεί το φίλτρο με λάδι θα περνούν με δυσκολία οι αναθυμιάσεις και το κάρτερ σου θα έχει μικρή υπερπίεση. Αν αντί για φίλτρο είχε σίτα (χοντρή) ή τίποτα, θα ήταν καλύτερα.
Δεν είναι το φίλτρο που κρατάει το λάδι. Μόλις πέσει η ταχύτητα των αναθυμιάσεων στο μεγάλο όγκο του φίλτρου (σε σχέση με το στενό σωλήνα) το λάδι κατακάθεται στα τοιχώματα. Στο στενό σωληνάκι η ταχύτητα είναι μεγάλη και παρασέρνει το λάδι.
Πρόβλημα με αναθυμιάσεις κάρτερ